Οι μαθητές μας στο Εθνικό Θέατρο

Την Τετάρτη, 17 Ιανουαρίου 2018, οι μαθητές μας της Β´ Γυμνασίου, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την εξαιρετική παράσταση «Μόμο», στο Εθνικό Θέατρο. Κεντρική ηρωίδα του έργου η Μόμο, η θρυλική ηρωίδα του Μίχαελ Έντε. Η παράσταση είναι μια αλληγορία για τον τρόπο με τον οποίο διαχειριζόμαστε τον χρόνο μας αλλά κι ένας φόρος τιμής στην παιδική …

Συνέχεια του άρθρου ‘Οι μαθητές μας στο Εθνικό Θέατρο’ »