Εργαστήρι Κατασκευής Χριστρουγεννιάτικων Στολιδιών

Τελευταία μέρα πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων σήμερα και το 3ο Γυμνάσιο μετατράπηκε σε ένα οικολογικό εργαστήρι κατασκευής χριστουγεννιάτικων στολιδιών και διακοσμητικών.

 

Τα παιδιά όλες τις προηγούμενες μέρες μάζευαν από το σπίτι τους υλικά που θα πετάγονταν (παλιά CD, κουμπιά, υφάσματα από παλιά ρούχα, μισοτελειωμένα κουβάρια νήματος κ.α.) ή υλικά που μας δίνει η φύση (κλαδιά, κουκουνάρια κ.α.)

320676152 3499141536984965 8995815329553974815 n320595410 870289484392971 3872063330855098979 n 321483963 717925806208510 8761105995406797126 n 320916134 1171593156860092 2031411916862611228 n 320330722 696379722093473 2440447108711468000 n 320969736 1468803486976171 7262469522406741257 n 321159162 1885733328443119 2835063956115488369 n 320436052 956187849099144 8873444676751246869 n 320623346 714766203401045 2865408962730974160 n 320383898 879909856770114 5773969408866679116 n 320967966 947099402920731 9134649069228931647 n 320741481 5770810726347646 9083959427161437328 n1 320043435 1525770477903029 7021948344723623572 n 320842098 1260258094832688 7362654662416023766 n 320704549 713707413358759 4704507985326205393 n 320631426 694462829011968 5457815870801695946 n 320783292 877744870044138 1046876001901653026 n 321120079 4094719157418989 2141356525975527948 n 320726400 683491530053756 7841097894329289227 n

Στο χώρο εκδηλώσεων του σχολείου συγκεντρώθηκαν τα υλικά και τα παιδιά άρχισαν να δημιουργούν.  Αν και τους δόθηκε ένα σχέδιο σαν οδηγός, γρήγορα η φαντασία, η δημιουργικότητα και η προσωπικότητα των παιδιών κυριάρχησαν και οι κατασκευές διαφοροποιήθηκαν εντυπωσιακά.

 

Ένας παλιός γνώριμος, η  ομάδα Re-Think ήταν δίπλα μας προσφέροντας γνώσεις, καλή διάθεση αλλά και μερικά πολύ ιδιαίτερα υλικά.

Εργαστήρια Δεξιοτήτων: Ευ ζην – Ασφαλώς Κυκλοφορώ

Στο μάθημα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και κατά την πρώτη θεματική ενότητα οι μαθητές/ μαθήτριες της Α’ Γυμνασίου είχαν την ευκαιρία να καλλιεργήσουν ήπιες δεξιότητες  υπεύθυνης χρήσης του οδικού δικτύου.  Σε διάστημα δύο περίπου μηνών, έγινε μια προσπάθεια ολοκληρωμένης διαπραγμάτευσης του ζητήματος της εκπαίδευσης στην οδική ασφάλεια εξετάζοντας όλες τις παραμέτρους (πινακίδες σήμανσης, συμπεριφορά του πεζού, συμπεριφορά του ποδηλάτη, συμπεριφορά του επιβάτη, ασφαλής μετακίνηση από και προς το σχολείο & πράσινη μετακίνηση).

Τέλος, οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες διάλεξαν μία από τις υποενότητες που ασχοληθήκαμε και δημιούργησαν τις δικές τους μοναδικές αφίσες οι οποίες κοσμούν πλέον τις τάξεις τους.

mobility1 mobility2 mobility3 mobility4

Εργαστήρια Δεξιοτήτων – Διαδίκτυο……ασφαλώς!!!

Στο μάθημα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και κατά την πρώτη θεματική ενότητα, οι μαθητές/ μαθήτριες της Β’ Γυμνασίου χωρίστηκαν σε ομάδες εργασίας και ασχολήθηκαν εκτενώς με το θέμα της ασφαλούς πλοήγησης στο Διαδίκτυο και τους κινδύνους που αυτό μπορεί να κρύβει. Συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια των 8 εβδομάδων που ασχοληθήκαμε με το συγκεκριμένο θέμα οι μαθητές:

  1. Τις δύο πρώτες εβδομάδες, αφού είδαμε το εκπαιδευτικό βίντεο “Ιντερνετ – Το μεγάλο μπακάλικο” εντόπισαμε βασικούς κινδύνους που μπορεί να κρύβει μια απλή περιήγηση στο Διαδίκτυο ή μία απερίσκεπτη ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και συζήτησαμε εκτενώς δικές μας εμπειρίες.
  2. Την τρίτη εβδομάδα μιλήσαμε για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις μας στο Διαδίκτυο και τους κανόνες ορθής συμπεριφοράς (Netiquette).
  3. Στην 4η ενότητα είπαμε για τον Διαδικτυακό εκφοβισμό (Cyberbullying) και τα παιδιά ενημερώθηκαν για το που μπορούν να απευθυνθούν σε περίπτωση που τα ίδια ή κάποιος φίλος τους/γνωστός τους πέσει θύμα εκφοβισμού. Επίσης οι μαθητές έδωσαν συμβουλές για να παραμείνει κάποιος ασφαλής (δεν απαντάμε στα εκφοβιστικά μηνύματα, μπλοκάρουμε την πρόσβαση του αποστολέα, κρατάμε και αποθηκεύουμε τα μηνύματα ή τις συνομιλίες, δεν προωθούμε μηνύματα ή εικόνες και φωτογραφίες που θα μπορούσαν να πληγώσουν τα συναισθήματα κάποιου. Έχουμε στο μυαλό μας ότι, εάν κάποιος μας στείλει ένα μήνυμα και το προωθήσουμε ή γελάσουμε με αυτό, στην ουσία γινόμαστε και εμείς μέρος του εκφοβισμού, αναφέρουμε το πρόβλημά μας στους γονείς μας ή σε άλλους ενήλικους που εμπιστευόμαστε.
  4. Στην 5η ενότητα αναλύσαμε έννοιες όπως το grooming ( Διαδικτυακή αποπλάνηση), to phishing(Ηλεκτρονικό ψάρεμα) και το sexting (αποστολή σεξουαλικών μηνυμάτων ή φωτογραφιών μέσω κινητών τηλεφώνων).
  5. Τις δύο τελευταίες εβδομάδες οι μαθητές κατά ομάδες οπτικοποίησαν δημιουργώντας αφίσες ότι τους εντυπωσίασε από την συγκεκριμένη θεματική.

 

internet1  2

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας 3ου Γυμνασίου Καλαμάτας 2022-2023



Λήψη αρχείου

Πρόγραμμα ERASMUS+ SPORT

Sportssssss

Με τους μαθητές του Σχολείου Πυθέας από τη Μασσαλία υλοποιήσαμε πλήθος δράσεων σχετικών με την προώθηση του Ολυμπιακού Ιδεώδους και του Αθλητισμού τον Οκτώβριο του 2022.

Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας (3ο Γυμνάσιο Καλαμάτας) 2022-2023



Λήψη αρχείου

Εθνικές Ετικέτες Ποιότητας eTwinning

Το 3ο Γυμνάσιο Καλαμάτας έλαβε δύο Εθνικές Ετικέτες Ποιότητας για τα έργα

Les fables miroir de la vie! &

Let’s celebrate the international days (UNESCO).

Εθνική Ετικέτα Ποιότητας απονέμεται στα έργα eTwinning που κατάφεραν να φτάσουν σε υψηλό επίπεδο ποιότητας πληρώντας μια σειρά από κριτήρια που έχουν τεθεί από την Κεντρική Υπηρεσία Υποστήριξης σε συνεργασία με τις αντίστοιχες Εθνικές Υπηρεσίες Υποστήριξης της δράσης. Η ετικέτα ποιότητας είναι η απτή αναγνώριση στους εκπαιδευτικούς, μαθητές και τα σχολεία για το υψηλό επίπεδο των eTwinning δραστηριοτήτων τους. Στους μαθητές, προσφέρει μία ενίσχυση στην προσπάθειά τους, και στο σχολείο γενικότερα, μία δημόσια επιβεβαίωση της δέσμευσής του για την ποιότητα και την ειλικρίνεια σε μία Ευρωπαϊκή συνεργασία.

Ντεις  φαμπλ μιρουαρ

Λειτουργία Επιτροπής Διαγνωστικής Αξιολόγησης (ΕΔΥ)

Στο σχολείο μας λειτουργεί κάθε Πέμπτη η επιτροπή διαγνωστικής αξιολόγησης (ΕΔΥ), η οποία αποτελείται από κοινωνική λειτουργό και ψυχολόγο. Σκοπός της είναι η υποστήριξη γονέων και παιδιών του σχολείου που αντιμετωπίζουν μαθησιακές ή ψυχοσυναισθηματικές δυσκολίες.

Για τους γονείς που ενδιαφέρονται, τα ραντεβού πραγματοποιούνται κατόπιν συνεννόησης κάθε Πέμπτη, μεταξύ 8.30 και 12.30.

Our Green habits

Το παρόν eTwinning έργο υλοποιείται στα πλαίσια του ομώνυμου ERASMUS+ σχεδίου σε συνεργασία με άλλα 7 σχολεία από την Ελλάδα, την Ιταλία, τη Γαλλία, την Τουρκία, την Ισπανία και την Πολωνία.

Σκοπός μας έιναι μέσω αυτού οι μαθητές μας:

1.Να αγαπήσουν το φυσικό περιβάλλον και να κατανοήσουν τους κινδύνους που το απειλούν.

2.Να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες τι είναι το ενεργειακό αποτύπωμα και με ποιους τρόπους μπορεί να μειωθεί.

3.Να υιοθετήσουν καλές πράσινες συνήθειες και να εμπλακούν συνειδητά σε δράσεις που στοχεύουν στην προστασία του περιβάλλοντος.

Green habits Logo

 

Παγκόσμια Ημέρα Ειρήνης

Παγκόσμια Ημέρα Ειρήνης σήμερα (Τετάρτη 21/9) και οι μαθητές μας συζήτησαν για τις καταστροφικές συνέπειες του πολέμου και την σπουδαιότητα της διατήρησης της Ειρήνης για την ζωή των παιδιών και όχι μόνο.

IMG 20220921 114025IMG 20220921 113728IMG 20220921 104027IMG 20220921 104015 2IMG 20220921 103632IMG 20220921 102204

Στη συνέχεια για να διαδώσουν το μήνυμα δημιούργησαν το σύμβολο της ειρήνης και αφίσα με σχετικό σύνθημα.

   Η Παγκόσμια Ημέρα Ειρήνης που καθιερώθηκε από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών το 1981, αποσκοπεί στη διάδοση και την ενδυνάμωση των ιδανικών της ειρήνης και της μη βίας ανάμεσα στα έθνη.

Αγιασμός στο 3ο Γυμνάσιο Καλαμάτας

Την Δευτέρα 12/09/2022 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ο καθιερωμένος αγιασμός.

Η διεύθυνση του σχολείου και ο σύλλογος των καθηγητών εύχονται στους μαθητές μας καλή σχολική χρονιά.

1α 2α 3α 4α

Έκθεση Αξιολόγησης του Έργου του 3ου Γυμνασίου Καλαμάτας (2021 – 2022)

Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης  Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων