Διοργανώσεις ημερίδων από τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του 3ου Γυμνασίου Καλαμάτας

  Με πρωτοβουλία του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του 3ου Γυμνασίου Καλαμάτας, διοργανώθηκαν 2 ημερίδες, μία με θέμα τον Κ.Ο.Κ. και μία με θέμα τα ναρκωτικά, στο χώρο του σχολείου μας.
     Οι μαθητές μας παρακολούθησαν τις δυο επιτυχημένες εκδηλώσεις με μεγάλο ενδιαφέρον.
     Αναμένουμε και άλλες ενδιαφέρουσες εκδηλώσεις από τον δραστήριο σύλλογο του σχολείου μας.

  Afisa_K.O.K            Afisa_Narkotika

Ημερίδα με θέμα: Ναρκωτικά – Εξαρτήσεις – Νεολαία

    Με πρωτοβουλία του συλλόγου γονέων & κηδεμόνων του 3ου Γυμνασίου Καλαμάτας, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2017 ημερίδα με θέμα: Ναρκωτικά –Εξαρτήσεις – Νεολαία.

DC20170207_113724 DC20170207_113733 DC20170207_113758 DC20170207_122520 DC20170207_123549   Ομιλητής ήταν ο διοικητής του τμήματος δίωξης ναρκωτικών Καλαμάτας, κος Τάσος Δεληγιάννης που ενημέρωσε τους μαθητές μας για την σκληρή πραγματικότητα των ναρκωτικών.

Μαθήματα Ξιφασκίας για το 3ο Γυμνάσιο Καλαμάτας

Μαθητές των τμημάτων Α1 και Α4 του σχολείου μας βρέθηκαν  την Τρίτη, 14/11/2016 στο Εθνικό Στάδιο της πόλης μας προσκεκλημένοι του 2ου Γυμνασίου Καλαμάτας που πραγματοποιεί  το πρόγραμμα Erasmus+ με τίτλο  “Partageons nos valeurs dans l’effort”.
    Εκεί ενημερώθηκαν για το άθλημα της ξιφασκίας από τον Αναπληρωτή Καθηγητή του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του ΕΚΠΑ  κ. Χαρίλαο Τσολάκη. Ο κ. Τσολάκης μίλησε για την ιστορία του αθλήματος για τα αγωνίσματα (ξίφος ασκήσεως, ξίφος μονομαχίας και σπάθη) και για τους κανονισμούς των αγώνων.
    Στη συνέχεια  οι αθλητές της εθνικής ομάδας ξιφασκίας, Μέκρας Κωνσταντίνος και  Κοκότη Κάτια  έδειξαν στους μαθητές βασικές κινήσεις του αθλήματος.
    Τέλος οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να  πραγματοποιήσουν τις βασικές κινήσεις της ξιφασκίας και να μονομαχήσουν με τους συμμαθητές τους με πλαστικά σπαθιά.

  2  13

77ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός (Π.Μ.Δ.) στα Μαθηματικά «Ο ΘΑΛΗΣ»

    Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (Ε.Μ.Ε.) διοργανώνει τον 77ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό (Π.Μ.Δ.) στα Μαθηματικά, «Ο ΘΑΛΗΣ», το Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2016 και ώρα 9.00 π.μ. στο 4ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας.
Δείτε ΕΔΩ το σχετικό έγγραφο του ΥΠ.Π.Ε.Θ.
Παρακάτω θα βρείτε παλαιότερα θέματα από τον κ. Δημήτριο Σπαθάρα Σχολικό Σύμβουλο Μαθηματικών.

Θέματα “Θαλή” 2006-2015 • Β΄ τάξης Γυμνασίου
Θέματα “Θαλή” 2006-2015 • Γ΄ τάξης Γυμνασίου
Θέματα “Θαλή” 2006-2015 • Α΄ τάξης Λυκείου
Θέματα “Θαλή” 2006-2015 • Β΄ τάξης Λυκείου
Θέματα “Θαλή” 2006-2015 • Γ΄ τάξης Λυκείου

Και παρακάτω τις λύσεις τους.
Θέματα και λύσεις Θαλή - Ευκλείδη 2006-2014 
Θέματα “Θαλή” 2015 • ΛΥΣΕΙΣ

Οι αλλαγές στο Γυμνάσιο από το σχ. έτος 2016-2017

Δείτε παρακάτω την σχετική νομοθεσία.

Ενημέρωση για αλλαγές στο Γυμνάσιο από 2016-2017

Επικαιροποίηση ενημέρωσης για τις αλλαγές στο Γυμνάσιο από 2016-2017

Με ηλεκτρονική ψηφοφορία η ανάδειξη του δεκαπενταμελούς!

Σήμερα 7/10/2016 πραγματοποιήθηκαν εκλογές για την ανάδειξη του δεκαπενταμελούς συμβουλίου του σχολείου μας. Αρχικά μετά την πρωινή προσευχή στον αύλειο χώρο του σχολείου  οι υποψήφιοι μαθητές παρουσιάστηκαν στους συμμαθητές τους και διατύπωσαν  τις προτάσεις τους. Στη συνέχεια μετά το πέρας της δεύτερης ώρας δέκα – δέκα  οι μαθητές των τμημάτων ψήφισαν διαδικτυακά στην αίθουσα πληροφορικής.  Η ψηφοφορία διεξήχθη ομαλά και σε δημοκρατικό κλίμα.Οι μαθητές δήλωσαν ικανοποιημένοι από το νέο τρόπο φηψοφορίας. 

e Twinning : Ευρωπαϊκή ημέρα γλωσσών

Για την ευρωπαϊκή ημέρα γλωσσών δημιουργήσαμε  έναν τοίχο στον οποίο έγραψαν μαθητές από διαφορετικές χώρες. 
 

e Twinning : Γιορτάζουμε τη διαφορετικότητα

 Οι μαθητές του 3ου Γυμνασίου Καλαμάτας δημιούργησαν ένα μικρό βίντεο.

Περισσότερα e Twinnining

Μαθηματικά Γ΄Γυμνασίου : Ασκήσεις επανάληψης ανά κεφάλαιο

Δείτε σε word ΕΔΩ και pdf ΕΔΩ μια συλλογή ασκήσεων ανά ενότητα στα Μαθηματικά της Γ΄ Γυμνασίου, χρήσιμα για την επανάληψη πριν τις εξετάσεις Ιουνίου.

«Πρόγραμμα Μέτρων Εξατομικευμένης Υποστήριξης Μαθητών με Αναπηρίες ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες»

«Πρόγραμμα Μέτρων Εξατομικευμένης Υποστήριξης Μαθητών με Αναπηρίες ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες – ΑΠ1» (MIS 520704), «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – ΑΠ6» (MIS 5000044), «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού – ΑΠ3» (MIS 453706) του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», του ΕΣΠΑ 2007-2013 και του ΕΠΑΝΑΔ του ΕΣΠΑ 2014-2020

 Οι Πράξεις αφορούν στον εκσυγχρονισμό και την ενίσχυση της εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, την αναδιάρθρωση του ρόλου των ειδικών σχολείων και των τμημάτων ένταξης (περισσότερα…)

«Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες»

«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ» ΣΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 1, 2 & 3 (MIS 520707, 485613, 485614) ΤΟΥ Ε.Π. «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» ως έργα υποψήφια για ένταξη στο ΕΣΠΑ 2014-2020

Οι Πράξεις «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3, (MIS 520707, 485613, 485614) του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» ως έργα υποψήφια για ένταξη στο ΕΠΑΝΑΔ του ΕΣΠΑ 2014-2020, που συγχρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους, αφορούν στην στήριξη και ενίσχυση του θεσμού της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για έξι σχολικά έτη (2010-2011, 2011-2012, 2012-2013, 2013-2014, 2014-2015 και 2015-2016). Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 (MIS 520707, 485613, 485614) «Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης» στις 8 περιφέρειες Σύγκλισης, στις 3 περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου και στις 2 περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου, αντίστοιχα.

Ένα μείζον θέμα για το εκπαιδευτικό σύστημα και εν γένει για το κοινωνικό κράτος αποτελεί η ουσιαστική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα και η διαρκής υποστήριξη στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. (περισσότερα…)

Μαθηματικά Β΄Γυμνασίου : Ασκήσεις επανάληψης ανά κεφάλαιο

Δείτε σε word ΕΔΩ και pdf ΕΔΩ μια συλλογή ασκήσεων ανά ενότητα στα Μαθηματικά της Β΄ Γυμνασίου, χρήσιμα για την επανάληψη πριν τις εξετάσεις Ιουνίου.


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων