3ο Γυμνάσιο Καλαμάτας


  • Αρχική
  • Ενημέρωση γονέων και κηδεμόνων
  • Διεύθυνση – Επικοινωνία
  • Μαθητές
    • 2014-2015
    • 2015 – 2016
    • 2016 – 2017
    • 2017 – 2018
    • 2018 – 2019
    • 2019 – 2020
    • 2020 – 2021
    • 2021 – 2022
    • 2022 – 2023
  • Σύλλογος Γονέων
  • Σχολικές Δραστηριότητες
    • 2014-2015
    • 2015 – 2016
    • 2016 – 2017
    • 2017 – 2018
    • 2018 – 2019
    • 2019 – 2020
    • 2020 – 2021
    • 2021 – 2022
    • 2022 – 2023
  • Διαδίκτυο
  • Ανεστραμμένη Τάξη
  • Α ΄Γυμνασίου
    • Αγγλικά
    • Αρχαία Ελληνική Γλώσσα
    • Βιολογία
    • Γαλλικά
    • Γεωγραφία
    • Θρησκευτικά
    • Ιστορία
    • Μαθηματικά
    • Νεοελληνική Γλώσσα
    • Νεοελληνική Λογοτεχνία
    • Οικιακή Οικονομία
    • Φυσική
  • Β΄ Γυμνασίου
    • Αγγλικά
    • Αρχαία Ελληνική Γλώσσα
    • Βιολογία
    • Γαλλικά
    • Γεωγραφία
    • Θρησκευτικά
    • Ιστορία
    • Ιλιάδα
    • Μαθηματικά
    • Νεοελληνική Γλώσσα
    • Νεοελληνική Λογοτεχνία
    • Φυσική
    • Χημεία
  • Γ΄ Γυμνασίου
    • Αγγλικά
    • Αρχαία Ελληνική Γλώσσα
    • Βιολογία
    • Γαλλικά
    • Θρησκευτικά
    • Ιστορία
    • Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
    • Μαθηματικά
    • Νεοελληνική Γλώσσα
    • Νεοελληνική Λογοτεχνία
    • Φυσική
    • Χημεία
  • eTwinning
    • Our green habits
    • Let’s celebrate the International Days
    • Les fables, miroir de la vie
    • Let’s cultivate peace through universalbrotherhood
  • Erasmus+
    • Our green habits
    • Site “Our green habits”
    • Les fables, miroir de la vie
    • Site “Les fables miroior de la vie”
  • Εργαστήρια Δεξιοτήτων
    • 2022 – 2023
      • Α ΄Γυμνασίου
      • Β΄ Γυμνασίου
      • Γ΄ Γυμνασίου
  • Σύνδεσμοι
← Μαθηματικά Β΄Γυμνασίου : Ασκήσεις επανάληψης ανά κεφάλαιο
«Πρόγραμμα Μέτρων Εξατομικευμένης Υποστήριξης Μαθητών με Αναπηρίες ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες» →

«Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες»

«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ» ΣΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 1, 2 & 3 (MIS 520707, 485613, 485614) ΤΟΥ Ε.Π. «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» ως έργα υποψήφια για ένταξη στο ΕΣΠΑ 2014-2020

Οι Πράξεις «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3, (MIS 520707, 485613, 485614) του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» ως έργα υποψήφια για ένταξη στο ΕΠΑΝΑΔ του ΕΣΠΑ 2014-2020, που συγχρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους, αφορούν στην στήριξη και ενίσχυση του θεσμού της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για έξι σχολικά έτη (2010-2011, 2011-2012, 2012-2013, 2013-2014, 2014-2015 και 2015-2016). Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 (MIS 520707, 485613, 485614) «Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης» στις 8 περιφέρειες Σύγκλισης, στις 3 περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου και στις 2 περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου, αντίστοιχα.

Ένα μείζον θέμα για το εκπαιδευτικό σύστημα και εν γένει για το κοινωνικό κράτος αποτελεί η ουσιαστική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα και η διαρκής υποστήριξη στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Ως «Μαθητές με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες» θεωρούνται όσοι για ολόκληρη ή ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών οι οποίες, σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης».

Στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες συγκαταλέγονται ιδίως όσοι παρουσιάζουν νοητική αναπηρία, αισθητηριακές αναπηρίες όρασης (τυφλοί, αμβλύωπες με χαμηλή όραση), αισθητηριακές αναπηρίες ακοής (κωφοί, βαρήκοοι), κινητικές αναπηρίες, χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα, διαταραχές ομιλίας − λόγου, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), ψυχικές διαταραχές και πολλαπλές αναπηρίες.

Στόχος της Πράξης είναι η υλοποίηση της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης στα σχολεία γενικής αγωγής προκειμένου να υποστηρίζονται οι μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχολική τάξη παράλληλα με τον εκπαιδευτικό της τάξης. Για το σκοπό αυτό προσλαμβάνεται το αναγκαίο προσωπικό.

Επίσης, στόχος των πράξεων είναι η υποστήριξη των μαθητών με το αναγκαίο προσωπικό (ΕΕΠ/Σχολικοί Νοσηλευτές και ΕΒΠ) ώστε να καταστούν λειτουργικοί κατά το χρόνο παραμονής τους στις σχολικές μονάδες σε Περιφέρειες όπου δεν καλύπτουν τα ΠΕΠ.

Η εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή/και με  ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι μία έμπρακτη εφαρμογή προς την κατεύθυνση της κοινωνικής ενσωμάτωσης τους στη σχολική κοινότητα με αποτέλεσμα τη βελτίωση της προσβασιμότητας των μαθητών στο κοινωνικό γίγνεσθαι και την αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού.

1 Απριλίου 2016 Συγγραφέας: Σταυρόπουλος Παναγιώτης Ενημέρωση γονέων και κηδεμόνων   |

Τα σχόλια δεν επιτρέπονται

  • Translate

  • Les fables, miroir de la vie

    Les fables, miroir de la vie
  • Let’s cultivate peace through universal brotherhood

    Let’s cultivate peace through universal brotherhood
  • Coronavirus (COVID 19)

    Coronavirus (COVID 19)
  • Σκακιστική άσκηση

  • Σας προτείνουμε

  • Πρόσφατα άρθρα

    • Ω.Π. για Δευτέρα 22 και Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2025 14/11/2025
    • Τελικό Ω.Π. από Δευτέρα 13.10.2025 16/09/2025
    • Πρόγραμμα Εξετάσεων Περιόδου Ιουνίου 2025 02/06/2025
    • Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 21/03/2024
    • ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ 25/01/2024
    • Ευχές από το 3ο Γυμνάσιο Καλαμάτας 23/12/2023
    • Χριστούγεννα στο 3ο Γυμνάσιο Καλαμάτας 22/12/2023
    • Ενισχυτική Διδασκαλία Γυμνασίου για το σχολικό έτος 2023-2024 10/11/2023
    • Φυσική Γ’ Γυμνασίου – Τα οξέα 01/10/2023
    • Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2022-2023) 02/07/2023
    • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS+ OUR GREEN HABITS 28/06/2023
    • Sites εκπαιδευτικών 28/06/2023
    • ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ή ΑΠΟΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Γ΄ 27/06/2023
    • Σχολική εφημερίδα 16/06/2023
    • We are family 31/05/2023
    • eTwinning School Label 03/05/2023
    • International Computer and Information Literacy Study 03/05/2023
    • Μαθητές και εκπαιδευτικoί στη Ρουμανία 08/04/2023
    • Περιβαλλοντικές δράσεις στα πλαίσια του ERASMUS+ “Οι πράσινές μας συνήθειες” 26/02/2023
    • Η συμμετοχή του σχολείου μας στο Diversity-Up 13/02/2023
  • Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας

    Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας

  • Let’s celebrate the International Days

    Let's celebrate the International Days
  • Let’s cultivate peace through universal brotherhood

    Let’s cultivate peace through universal brotherhood
  • Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

    Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
  • Ο καιρός στην Καλαμάτα

    booked.net

  • Δεκέμβριος 2025
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
    « Νοέ    
  • Το σχολείο μας

    Το σχολείο μας
  • Έργα Μαθητών μας που διακοσμούν το σχολείο μας

    Έργα Μαθητών μας που διακοσμούν το σχολείο μας
  • Σαν σήμερα

    27/12/1834: Με νόμο συνιστώνται για πρώτη φορά Δήμοι στην Ελλάδα.

  • Φωτο




3ο Γυμνάσιο Καλαμάτας © 2025 All Rights Reserved.
Άρθρα και Σχόλια.

Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr


Όροι χρήσης blogs.sch.gr | Δήλωση προσβασιμότητας
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Accessibility by WAH
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
  • Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
  • Σύνδεση
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα Μη αποδοχή