Τμήμα Ένταξης μαθητών με Προβλήματα Όρασης

Μετονομάζεται το «Τμήμα Ένταξης μαθητών με Προβλήματα Όρασης στο 4ο Γυμνάσιο Χανίων», το οποίο ιδρύθηκε με το B’ 1248/2002, σε «Τ.Ε. (για μαθητές με προβλήματα όρασης) στο 3ο Γ/σιο Χανίων», λόγω μετονομασίας του «4ου Γυμνασίου Χανίων» σε «3ο Γυμνάσιο Χανίων» (κωδ. Υ.ΠΑΙ.Θ 5001040), (B’ 77/2006).

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τμήμα Ένταξης μαθητών με Προβλήματα Όρασης

Ενημέρωση για το πρόγραμμα Pash-Net

Διαβάστε ΕΔΩ την ενημέρωση για το πρόγραμμα Pash-Net

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενημέρωση για το πρόγραμμα Pash-Net

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ 2022-2023

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ 2022-2023
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΗΜΕΡΑ
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΔΕ εως ΠΑ
ΜΟΥΖΗΣ ΠΕΜΠΤΗ
ΧΟΡΕΥΤΑΚΗΣ ΠΕΜΠΤΗ
ΦΡΑΓΚΙΟΥΔΑΚΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑ κ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
ΚΑΣΤΑΝΑΚΗ ΤΕΤΑΡΤΗ
ΖΑΦΕΙΡΑΚΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
ΠΛΑΤΙΝΑΚΗ ΠΕΜΠΤΗ
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΤΡΙΤΗ
ΓΟΥΛΕΑΚΗΣ ΔΕ εως ΠΑ
ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΤΡΙΤΗ Κ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ τις 2 πρώτες ώρες
ΤΕΡΕΖΑΚΗΣ ΠΕΜΠΤΗ
ΤΣΙΤΣΙΡΙΔΑΚΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
ΚΟΥΤΣΟΥΛΗ ΤΡΙΤΗ
ΛΑΜΠΑΡΔΑΚΗ ΠΕΜΠΤΗ
ΧΕΛΙΟΥΔΑΚΗ ΔΕΥΤΕΡΑ
ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΤΕΤΑΡΤΗ
ΚΟΡΡΕ ΔΕΥΤΕΡΑ
ΧΙΩΤΑΚΗΣ ΤΡΙΤΗ
ΠΑΤΕΡΑΚΗ ΔΕΥΤΕΡΑ
ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ ΤΕΤΑΡΤΗ
ΚΟΛΟΚΥΘΑΣ ΠΕΜΠΤΗ
ΚΟΤΣΙΦΑΚΗ ΤΕΤΑΡΤΗ
ΠΕΡΑΚΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ 2022-2023

Οδηγίες για την έναρξη λειτουργίας των σχολικών μονάδων το σχ. έτος 2022-2023

Σύμφωνα με την ενημέρωση του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ που στάλθηκε στα σχολεία στις 8-9-2022:

  • Χρήση Μάσκας
    Η χρήση προστατευτικής μάσκας (απλής χειρουργικής ή υφασμάτινης με κατάλληλες προδιαγραφές) είναι προαιρετική για τους/τις μαθητές/τριες σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, καθώς και για τους επισκέπτες των σχολικών μονάδων.
  • Διαχείριση μαθητή/μαθήτριας, εκπαιδευτικού και μέλους του προσωπικού με συμπτώματα περιστατικών COVID-19
    Εάν ένας/μία μαθητής/τρια εκδηλώσει συμπτώματα που μπορεί να εμφανιστούν σε παιδί με λοίμωξη COVID-19, εκτός του χώρου του σχολείου, παραμένει στο σπίτι και ειδοποιείται η σχολική μονάδα με ευθύνη των γονέων/κηδεμόνων. Εάν ο/η μαθητής/τρια βρίσκεται στη σχολική μονάδα, λαμβάνουν χώρα εκ μέρους του Υπευθύνου COVID-19 της σχολικής μονάδας τα παρακάτω:
    – Επικοινωνία με την οικογένεια για παραλαβή του/ της μαθητή/τριας.
    – Απομόνωση του/της μαθητή/τριας σε προκαθορισμένο καλά αεριζόμενο χώρο, με επίβλεψη, μακριά από τα υπόλοιπα παιδιά και εφαρμογή απλής χειρουργικής μάσκας.
    – Εφαρμογή υγιεινής χεριών και αναπνευστικής υγιεινής από τον/την μαθητή/τρια και το/τα άτομο/α που το φροντίζουν.
    – Χρήση εξοπλισμού ατομικής προστασίας από το προσωπικό (μάσκα, γάντια, και σε περίπτωση κινδύνου εκτίναξης βιολογικών υγρών ή αναπνευστικών εκκρίσεων- ποδιά αδιάβροχη και οφθαλμική προστασία με γυαλιά ή ασπίδα προσώπου).
    – Επιμελής καθαρισμός του χώρου και εφαρμογή απολυμαντικού σε επιφάνειες μετά την αναχώρηση του/της μαθητή/τριας με χρήση εξοπλισμού ατομικής προστασίας.
    – Γίνεται ιατρική αξιολόγηση με πρωτοβουλία των γονέων/κηδεμόνων και σε συνεργασία με αυτούς.
    Εφόσον, σύμφωνα με την αξιολόγηση αυτή, ο/η μαθητής/τρια χαρακτηριστεί ως ύποπτο κρούσμα COVID-19 συστήνεται η διενέργεια εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊoύ COVID -19 (rapid-test) ή με τη μέθοδο μοριακού ελέγχου (PCR)
    Εν αναμονή του αποτελέσματος, ο/η μαθητής/τρια παραμένει σε απομόνωση κατ` οίκον, ενώ η σχολική μονάδα συνεχίζει τη λειτουργία της.
    Εάν η ιατρική αξιολόγηση που έγινε σε συνεργασία με τους γονείς/κηδεμόνες οδηγήσει στο συμπέρασμα ότι δεν προκύπτουν ενδείξεις λοίμωξης COVID-19, τότε ο/η μαθητής/τρια μπορεί να επιστρέψει στο σχολείο όταν τα συμπτώματα υφεθούν ή παρέλθει τυχόν άλλο, πέρα από COVID-19, πρόβλημα υγείας, χωρίς να είναι απαραίτητη η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης.
    Εάν από την ιατρική αξιολόγηση προκύπτει ότι ο/η μαθητής/τρια είναι ύποπτο κρούσμα συστήνεται η διενέργεια εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊoύ COVID -19 (rapid-test) ή με τη μέθοδο μοριακού ελέγχου (PCR).
  • Διαχείριση μαθητή/τριας και μέλους του προσωπικού στην περίπτωση θετικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊoύ COVID -19 (rapid-test) ή με τη μέθοδο μοριακού ελέγχου (PCR)
    Ο γονέας/κηδεμόνας του/της μαθητή/τριας ή ο/η εκπαιδευτικός, μέλος Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. ή μέλος του λοιπού προσωπικού ενημερώνει τον υπεύθυνο διαχείρισης COVID-19 της σχολικής μονάδας για το θετικό αποτέλεσμα του διαγνωστικού τεστ για COVID-19.
    Ο/Η μαθητής/τρια και το μέλος του προσωπικού που είναι επιβεβαιωμένο κρούσμα COVID-19 πρέπει να απομακρυνθεί από το σχολείο και να παραμείνει σε απομόνωση για πέντε (5) ημέρες από την ημέρα του θετικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου. Κατά τη διάρκεια της απομόνωσης, ο/η μαθητής/τρια ή το μέλος του προσωπικού με επιβεβαιωμένο COVID-19 πρέπει να απέχει και από όλες
    τις εξωσχολικές δραστηριότητες (π.χ. φροντιστήριο, ξένες γλώσσες, αθλητισμός). Ως ημέρα 0 θεωρείται η ημέρα λήψης της θετικής εργαστηριακής διάγνωσης.
  • Επιστροφή στο σχολείο ατόμων με επιβεβαιωμένη νόσο COVID-19
    Ο/Η μαθητής/τρια ή ο/η ενήλικος/η μπορεί να επιστρέψει στο σχολείο μετά την παρέλευση πέντε (5) ημερών απομόνωσης, εάν δεν υπάρχουν συμπτώματα ή τα συμπτώματα μετά το πενθήμερο βελτιώνονται με πλήρη υποχώρηση του πυρετού για ένα 24ωρο χωρίς την χρήση αντιπυρετικών. Αν ο πυρετός επιμένει συστήνεται η παράταση της απομόνωσης εντός της οικείας μέχρι την πλήρη υποχώρηση του πυρετού. Για την επιστροφή στο σχολείο των επιβεβαιωμένων περιστατικών δεν
    απαιτείται η διενέργεια νέου εργαστηριακού διαγνωστικού τεστ ούτε η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης. Σε περίπτωση, όμως, που, παρά τις συστάσεις, πραγματοποιηθεί νέος εργαστηριακός διαγνωστικός έλεγχος και είναι θετικός, τότε το γεγονός αυτό δεν αποτελεί λόγο μη επανόδου στο σχολείο. Στην περίπτωση ασθενών με πολύ σοβαρή νόσο ή ανοσοκαταστολή μπορεί το παραπάνω απαιτούμενο διάστημα από την έναρξη των συμπτωμάτων να παραταθεί, σύμφωνα με την γνώμη του θεράποντος ιατρού. Οι μαθητές/τριες καθώς και τα μέλη του προσωπικού όταν επιστρέφουν στο σχολείο ή στην υπηρεσία τους υποχρεούνται στη χρήση μάσκας υψηλής αναπνευστικής προστασίας (N95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλής μάσκας για πέντε (5) ημέρες από την ημέρα λήξης της απομόνωσης.
  • Επιστροφή στο σχολείο ατόμων με αρνητικό εργαστηριακό διαγνωστικό έλεγχο
    Ο/Η μαθητής/τρια ή ο/η ενήλικος/η που χαρακτηρίσθηκε ως ύποπτο κρούσμα COVID-19 και υποβλήθηκε σε εργαστηριακό διαγνωστικό έλεγχο με αρνητικό αποτέλεσμα επιστρέφει στο σχολείο μετά την πάροδο τουλάχιστον είκοσι τεσσάρων (24) ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών και την υποχώρηση/βελτίωση των συμπτωμάτων. Για την επάνοδο στο σχολείο δεν απαιτείται η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης ή αρνητικού διαγνωστικού τεστ.
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οδηγίες για την έναρξη λειτουργίας των σχολικών μονάδων το σχ. έτος 2022-2023

Έναρξη του νέου σχολικού έτους 2022-2023

Τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2022, στις 9 το πρωί, θα γίνει ο καθιερωμένος Αγιασμός στο προαύλιο του σχολείου μας. Κατόπιν θα δοθούν τα βιβλία στους μαθητές μας.

Καλή Σχολική Χρονιά!!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Έναρξη του νέου σχολικού έτους 2022-2023

Εξετάσεις Σεπτεμβρίου 2022

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ

Για το πρόγραμμα των επαναληπτικών εξετάσεων του Σεπτεμβρίου 2022 πατήστε ΕΔΩ

Η ΥΛΗ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Α’ ΤΑΞΗ

Β’ ΤΑΞΗ

Γ’ ΤΑΞΗ

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εξετάσεις Σεπτεμβρίου 2022

Άρχισαν οι εγγραφές στο Λύκειο

Έως 7 Ιουλίου 2022, μπορούν να εγγραφούν σε Λύκειο οι μαθητές που αποφοίτησαν από το Γυμνάσιο.

Για περισσότερες πληροφορίες και για την εγγραφή, επισκεφτείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://e-eggrafes.minedu.gov.gr/

Αν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα επικοινωνήστε με το σχολείο:

Τηλ.: 28210-88010
Email: 3gymchan@sch.gr

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρχισαν οι εγγραφές στο Λύκειο

Δημότες Χανίων →Έλληνες πολίτες → Ευρωπαίοι πολίτες → Πολίτες του Κόσμου / Πρόγραμμα εκπαιδευτικής κινητικότητας του 3ου Γυμνασίου Χανίων

Το θέμα της εκπαιδευτικής κινητικότητας του 3ου Γυμνασίου Χανίων που πραγματοποιήθηκε στην Κροατία “Citizenship education out of school”, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος ΕRASMUS+KA2 2020-1-BG01-KA229-079247_6 με γενικό τίτλο “Opportunities Beyond the Classroom”, έδωσε στους μαθητές την ευκαιρία να κατανοήσουν τη σημασία της ιδιότητας του πολίτη, να αντιληφθούν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που είναι αλληλένδετα με αυτή, να εκτιμήσουν τις αξίες που τη συνοδεύουν.
Ο θεσμός της τοπικής αυτοδιοίκησης είναι ο πλέον κατάλληλος για να διδάξει στον καθένα από εμάς τι σημαίνει να είναι ενεργός πολίτης. Μέσα σε ένα κράτος αρκετά συγκεντρωτικό, όπως όλα τα σύγχρονα κράτη, με την τοπική αυτοδιοίκηση επιτυγχάνεται -ως ένα βαθμό- η αποκέντρωση, που μας δίνει την ευκαιρία να συμμετέχουμε στα κοινά, να επικοινωνούμε με τις αρχές εύκολα, και να απολαμβάνουμε μια μορφή άμεσης δημοκρατίας.
Κατά την επίσκεψή μας στο Δημαρχείο Χανίων την Τετάρτη 16 Μαρτίου 2022, η υποδοχή και η φιλοξενία της ομάδας μας από τον Δήμαρχο κ. Παναγιώτη Σημανδηράκη, αποτέλεσε μια εμπειρία πολύ ευχάριστη και παράλληλα πολύ εποικοδομητική στην κατεύθυνση του συγκεκριμένου προγράμματος.
Μπορεί να είναι εικόνα 7 άτομα, άτομα που κάθονται, άτομα που στέκονται και εσωτερικός χώρος
Μπορεί να είναι εικόνα 7 άτομα, γένι, άτομα που στέκονται και εσωτερικός χώρος
Ο κ. Σημανδηράκης, αφού καλωσόρισε τους μαθητές/τριες Αθηνά Κολοκυθά, Ιωάννα Μαραβέλια, Ναταλία Ορφανίδη, Νικήτα Σαριδάκη και την υπεύθυνη καθηγήτρια του προγράμματος Αλεξία Καστανάκη, εξήγησε στα παιδιά πόσο σημαντικό είναι για μια κοινωνία να αποτελείται από σκεπτόμενους και ενεργούς πολίτες, και εξέφρασε την ελπίδα ότι η δική τους γενιά θα είναι καλύτερη από την προηγούμενη, με μεγαλύτερο σεβασμό στις δημοκρατικές αξίες, περισσότερο ευαισθητοποιημένη ως προς τα κοινωνικά προβλήματα, περισσότερο υπεύθυνη, αγωνιστική και αποτελεσματική. Εξήρε τη σημασία των μαθητικών κοινοτήτων για την πολιτικοποίηση των εφήβων, αλλά επεσήμανε ότι η πολιτική υπευθυνότητα, η υιοθέτηση δημοκρατικών αξιών και η αγωνιστική συμμετοχή στα κοινά δεν ενθαρρύνονται από την σχεδόν θεσμοθετημένη -πλέον- πρακτική των καταλήψεων, οι οποίες, όπως τόνισε, πρέπει επιτέλους να σταματήσουν. Τόνισε τη σημασία της εφαρμογής της άποψης της πλειοψηφίας και παράλληλα του σεβασμού στη γνώμη της μειοψηφίας, τη σημασία του σεβασμού στη διαφορετικότητα, ενώ εξέφρασε την επιθυμία της δημοτικής αρχής να δώσει την ευκαιρία σε όλους τους δημότες-πολίτες χωρίς διακρίσεις να επικοινωνούν μαζί της, να απολαμβάνουν τις ίδιες παροχές και ευκολίες, να συμμετέχουν στην προσπάθεια για μια καλύτερη ποιότητα ζωής στην πόλη τους. Η επιθυμία αυτή της δημοτικής αρχής μεταφράζεται σε μια σειρά από έργα που αποτελούν βαθιά τομή ως προς την βελτίωση της καθημερινότητας στην πόλη των Χανίων.
Ο κ. Δήμαρχος απάντησε σε ερωτήματα που του υπέβαλαν οι μαθητές/τριες σχετικά με τον τρόπο ανάδειξης της δημοτικής αρχής, το έργο της, τα περιθώρια δράσης της, την επικοινωνία και τις σχέσεις της με τους δημότες, τον ρόλο των πολιτών, τη στάση της απέναντι σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, στο περιβάλλον και στα ζώα. Τα παιδιά ενημερώθηκαν σχετικά με τη διαδικασία των δημοτικών εκλογών, για την δυνατότητα της ψηφιακής επικοινωνίας των πολιτών με τις υπηρεσίες του δήμου για οποιοδήποτε αίτημά τους ή πρόβλημα που αντιμετωπίζουν μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του Δήμου Χανίων και μέσω της εφαρμογής “Δημότης Χανίων” για κινητά τηλέφωνα. Επίσης πήραν πληροφορίες σχετικά με τη δημιουργία των ποδηλατόδρομων, και με τα βήματα που έχουν γίνει για τη διευκόλυνση των ατόμων με ειδικές ανάγκες, των αστέγων και των οικονομικά ασθενέστερων όπως είναι οι ειδικές παρεμβάσεις στους δρόμους και στα πεζοδρόμια, η στήριξη των απόρων οικογενειών και η πρόσφατη δημιουργία του Κοινωνικού Πλυντηρίου. Οι προσπάθειες αυτές, όπως έδειξε και η πρόσφατη βράβευση του Δήμου Χανίων με το ετήσιο βραβείο «Best City Awards» από την εταιρία Boussias Communications, υπό την Αιγίδα της ΚΕΔΕ και της Περιφέρειας Αττικής γίνονται στην κατεύθυνση της δημιουργίας μιας “έξυπνης” πόλης και μιας αποτελεσματικής σχέσης, αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας των πολιτών με τη δημοτική αρχή.
Λίγες μέρες αργότερα στις 20 Μαρτίου, οι μαθητές μας, μαζί με τις συνοδούς καθηγήτριες Καστανάκη Αλεξία και Θεοδωρίδη Θεοδώρα, πραγματοποίησαν την πρώτη κινητικότητα του Προγράμματος ΕRASMUS+KA2 στην Κροατία.
Στην πόλη Čakovec (90 χιλιόμετρα βορειοανατολικά του Ζάγκρεμπ), σε συνεργασία με το σχολείο Gimnazija Josipa Slavenskog, οι μαθητές/τριες του 3ου Γυμνασίου Χανίων παρουσίασαν με προβολή διαφανειών τη συνάντησή τους με τον Δήμαρχο Χανίων κ. Παναγιώτη Σημανδηράκη και το αποτέλεσμα της εργασίας τους με θέμα τη σχέση των πολιτών με την τοπική αυτοδιοίκηση και τις δυνατότητες συμμετοχής – ιδιαίτερα των νέων- στα κοινά.
Μπορεί να είναι εικόνα 6 άτομα και άτομα που στέκονται
Αντίστοιχα η συνάντηση των ομάδων ΕRASMUS με την Δήμαρχο της πόλης Čakovec, κ. Ljerka Cividini και γενικά με πρόσωπα της τοπικής αυτ οδιοίκησης της επαρχίας Međimurje πρόσφερε στους μαθητές μας χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τα αντιπροσωπευτικά σώματα που συγκροτούνται από νέους 16-30 ετών σε τοπικό (πόλη, επαρχία) και εθνικό επίπεδο, με ανώτερο όργανο το εθνικό Συμβούλιο Νεολαίας (Υouth Council). Το συλλογικό αυτό όργανο διαδραματίζει συμβουλευτικό ρόλο δίπλα στην κυβέρνηση, εισηγείται προτάσεις και προσπαθεί να επηρεάσει αποφάσεις σε θέματα που αφορούν τους νέους και τις ευκαιρίες που τους προσφέρονται ως προς τη μόρφωση, την επαγγελματική απασχόληση, την αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου, και έχει ως γενικότερο στόχο την πολιτικοποίηση των νέων, την καλλιέργεια των δημοκρατικών αξιών, την εμπλοκή τους στη δημόσια ζωή και τη βελτίωση του βιοτικού τους επιπέδου.
Μπορεί να είναι εικόνα 4 άτομα, άτομα που στέκονται και εσωτερικός χώρος
Είναι βέβαιο ότι το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτέλεσε για τους μαθητές και τις μαθήτριές μας μια πολύτιμη ευκαιρία να αποκομίσουν σημαντικά οφέλη για το παρόν και το μέλλον τους. Η επικοινωνία τους με αξιόλογους ανθρώπους στη χώρα τους και στο εξωτερικό, οι ομαδικές ερευνητικές εργασίες και οι κάθε είδους εκπαιδευτικές δραστηριότητες, η συνεργασία, η ψυχαγωγία και η συναναστροφή με συνομηλίκους τους από άλλες χώρες, συνέβαλε στο να συνειδητοποιήσουν πόσο σημαντικό είναι να γίνουν ενεργοί πολίτες και όχι μόνο στα πλαίσια της πόλης και της χώρας τους, αλλά πολύ περισσότερο πολίτες της Ευρώπης και του κόσμου.
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δημότες Χανίων →Έλληνες πολίτες → Ευρωπαίοι πολίτες → Πολίτες του Κόσμου / Πρόγραμμα εκπαιδευτικής κινητικότητας του 3ου Γυμνασίου Χανίων

Ανοίγουν τα σχολεία μετά την κακοκαιρία

Στον Δήμο Χανίων θα ανοίξουν όλα τα σχολεία εκτός από το Δημοτικό Σχολείο Κατοχωρίου (Κεραμειών) και Νηπιαγωγείο Κεραμειών, αύριο Πέμπτη, 27 Ιανουαρίου 2021, με την σχετική απόφαση του Παναγιώτη Σημανδηράκη να έχει ήδη αναρτηθεί.

Στον Δήμο Πλατανιά όλα τα σχολεία και οι παιδικοί σταθμοί θα ανοίξουν κανονικά, ενώ σε περίπτωση που δεν καταστεί εφικτό τα σχολικά λεωφορεία να προσεγγίσουν κάποια περιοχή, η κατάσταση θα εξετάζεται κατά περίπτωση.

Στον Δήμο Καντάνου-Σελίνου έχει ήδη ληφθεί η σχετική απόφαση και όλα τα σχολεία θα είναι κλειστά την Πέμπτη και την Παρασκευή λόγω ιδιαίτερης επικινδυνότητας των δρόμων εξαιτίας παγετού. Θα λειτουργήσουν όμως οι παιδικοί σταθμοί Παλαιόχωρας και Κουντούρας.

Στον Δήμο Κισσάμου η δημοτική αρχή αναμένεται να ανακοινώσει πως όλα τα σχολεία θα λειτουργήσουν κανονικά. 

Στον Δήμο Αποκορώνου αναμένεται να λειτουργήσουν όλα τα σχολεία, με εξαίρεση το Δημοτικό Σχολείο Ασή Γωνιάς, το οποίο θα παραμείνει κλειστό.

Για τον Δήμο Σφακίων αποφασίστηκε την Πέμπτη και την Παρασκευή, τα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν θα λειτουργήσουν. Ωστόσο, ανοικτά θα είναι τα Νηπιαγωγεία Βουβά και Σκαλωτής.

Στο μεταξύ, το υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε ότι στα σχολεία που θα παραμείνουν κλειστά, θα πρέπει να πραγματοποιηθεί τηλεκπαίδευση. Σύμφωνα με τον διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων, Μανώλη Τζανάκη, έχει ήδη σταλεί η σχετική ενημέρωση στα σχολεία, ενώ σε περιπτώσεις που οι εκπαιδευτικοί δεν μπορούν να προσεγγίσουν τις σχολικές μονάδες, η διεύθυνση επιθυμεί να παρέχουν τηλεκπαίδευση από το σπίτι. Ωστόσο, ερώτημα αποτελεί αν αυτό θα συμβεί, καθώς οι εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας έχουν ξεκαθαρίσει ότι θα παρέχουν τηλεκπαίδευση μόνο από τα σχολεία και όχι από τα σπίτια τους με δικό τους εξοπλισμό.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ανοίγουν τα σχολεία μετά την κακοκαιρία

Αργία και αύριο Τετάρτη 26/1/2022 στην Κρήτη λόγω της κακοκαιρίας

Δηλώσεις πραγματοποίησε από το Υπουργείο Κλιματικής Αλλαγής και Πολιτικής Προστασίας ο αρμόδιος υπουργός Χρήστος Στυλιανίδης για την κακοκαιρία “Ελπίδα” και για τη σύσκεψη που έγινε το πρωί στο Μέγαρο Μαξίμου, υπό τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη όπου αποφασίστηκε να ζητηθεί η καταβολή αποζημίωσης 2.000 ευρώ ανά εγκλωβισμένο αυτοκίνητο, από την εταιρεία της “Αττικής Οδού”.

Όπως είπε ο κ. Στυλιανίδης, η γενική αργία σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα συνεχίζεται και αύριο Τετάρτη 26 Ιανουαρίου σε Κρήτη, σε Αττική, Δωδεκάνησα, Κυκλάδες

Συνεπώς, όπως και σήμερα, έτσι και αύριο Τετάρτη, αναστέλλεται η λειτουργία όλων των δημοσίων υπηρεσιών, εξαιρουμένων των υπηρεσιών των ΟΤΑ Α και Β βαθμού, των ενόπλων δυνάμεων και σωμάτων ασφαλείας, των δημοσίων δομών υγείας και άλλων υπηρεσιών η λειτουργία των οποίων είναι αναγκαία για τη διαχείριση του φαινομένου κατά την κρίση του προϊσταμένου της οικίας οργανικής μονάδας. Τα ΜΜΜ θα λειτουργούν όπου είναι εφικτό (Τα σταθερής τροχιάς θα λειτουργήσουν και τα κινούμενα όπου είναι δυνατόν).

Στις περιοχές αυτές δεν θα λειτουργήσει καμιά βαθμίδα εκπαίδευσης (ούτε τηλεκπαίδευση – δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση), οι βρεφικοί, βρεφονηπιακοί και παιδικοί σταθμοί, τα κέντρα δημιουργικής απασχόλησης παιδιών, τα κέντρα δημιουργικής απασχόλησης παιδιών και ατόμων με αναπηρία και τα κέντρα διημέρευσης ημερήσιας Φροντίδας. Η τηλεκπαίδευση δεν θα πραγματοποιηθεί διότι θα απουσιάζει το διοικητικό προσωπικό που είναι αναγκαίο για την παροχή της.

Αναστέλλεται επίσης η λειτουργία των ιδιωτικών επιχειρήσεων, πλην των καταστημάτων τροφίμων, φαρμακείων και άλλων δομών υγείας, πρατηρίων υγρών καυσίμων και άλλων επιχειρήσεων που λειτουργούν κατά τις αργίες όπως επίσης επιχειρήσεων η λειτουργία των οποίων συμβάλλει στην αντιμετώπιση των συνεπειών της κακοκαιρίας.

Θα λειτουργήσουν:

  • Καταστήματα τροφίμων,
  • Φαρμακεία και άλλες δομές υγείας
  • Πρατήρια υγρών καυσίμων και άλλες επιχειρήσεις που λειτουργούν κατά τις αργίες όπως επίσης επιχειρήσεις η λειτουργία των οποίων συμβάλλει στην αντιμετώπιση των συνεπειών της κακοκαιρίας.
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αργία και αύριο Τετάρτη 26/1/2022 στην Κρήτη λόγω της κακοκαιρίας