Μια ευχάριστη έκπληξη με περίμενε σήμερα στο γραφείο μου. Ο μαθητής Τ.Γ. του Ε1 τμήματος ήρθε να μου δείξει την ιδιόχειρη κατασκευή που έκανε στο σπίτι του, για να εφαρμόσει όλα όσα έμαθε στην τάξη για τη ροή του ηλεκτρικού ρεύματος.
Με ιδιαίτερη επιδεξιότητα μου ανέλυσε την παράλληλη σύνδεση και τη σύνδεση σε σειρά, ανοίγοντας και κλείνοντας τα ηλεκτρικά κυκλώματα -κάνοντας τους λαμπτήρες να αναβοσβήνουν ανάλογα- καθώς και μία εφαρμογή με ανεμιστηράκι υπολογιστή, η οποία αναδείκνυε τη χρησιμότητα της παράλληλης σύνδεσης.
Δεν ξέρω αν η αγάπη του μαθητή για το συγκεκριμένο θέμα τον οδηγήσει στο μέλλον σε αντίστοιχες σπουδές (που του το εύχομαι) αλλά και μόνο το γεγονός ότι ασχολήθηκε τόσο πολύ, εφαρμόζοντας όσα έμαθε στην τάξη, αποδεικνύει το ότι οι στόχοι του μαθήματος που έθεσε ο δάσκαλος επιτεύχθηκαν στον μέγιστο βαθμό.
Αν, δε, σκεφτούμε τις δύσκολες συνθήκες που βιώνει σήμερα το ελληνικό σχολείο, λόγω του κορωνοϊού, τούτο το παράδειγμα είναι μια αχτίδα φωτός που μας επιτρέπει να αισιοδοξούμε.