Προσπαθώντας να αναπτύξουμε τις υπολογιστικές δεξιότητες των μαθητών μας δημιουργήσαμε ένα συνεργατικό παιχνίδι προγραμματισμού με βάση τις υγιεινές διατροφικές συνήθειες. Καθοδηγήσαμε τον πεινασμένο ταξιδιώτη μας να μαζέψει υγιεινές τροφές πάνω σε ένα ταμπλό με υγιεινά και ανθυγιεινά τρόφιμα.
Αρχικά χωριστήκαμε σε 3 ομάδες. Οι μαθητές του Βελγίου δημιούργησαν το ταμπλό του παιχνιδιού με ζωγραφιές από υγιεινά και ανθυγιεινά τρόφιμα. Οι δικοί μας μαθητές ακολούθησαν τις οδηγίες του ρομπότ Edison, τα Edblocks, και κατεύθυναν παιχνίδια φιγούρες πάνω στο ταμπλό. Ακολούθησαν τρεις διαφορετικές διαδρομές και συγκέντρωσαν τα υγιεινά τρόφιμα. Στη συνέχεια στείλαμε τις οδηγίες στους μαθητές του σχολείου της Σύρου, οι οποίοι προγραμμάτισαν τα ρομπότ Edison μέσω της εφαρμογής EdBlocks. Τα ρομποτάκια Edison κινήθηκαν σε ένα μεγαλύτερο ταμπλό, ακολούθησαν τις ίδιες διαδρομές και συλλέξανε τις ίδιες υγιεινές τροφές.
Ήταν πραγματικά διασκεδαστικό!!!


Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.