Στις 24/10/2017 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας
«Ημερίδα Χειροσφαίρισης».
Την επιμέλεια αυτής στο θεωρητικό της μέρος, είχε ο Περιφερειακός Ομοσπονδιακός Προπονητής Ν. Ελλάδος κος Κότσιρας Κωνσταντίνος και στο πρακτικό μέρος, ο προπονητής και Υπεύθυνος Ανάπτυξης Δήμου Μοσχάτου- Ταύρου κος Σακελλαρίου Σπύρος.
Συμμετείχαν διαδραστικά και βιωματικά, οι μαθητές της
Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄τάξης.
Ευχαριστούμε θερμά την «Ομοσπονδία Χειροσφαίρισης Ελλάδος» για την έμπρακτη υποστήριξή της, στην καλλιέργεια του συγκεκριμένου αθλήματος στο σχολείο μας.
