Ανακοίνωση

Το Ολοήμερο θα λειτουργεί από αύριο Τετάρτη  20/9/2017μόνο για τους μαθητές της Α΄και Β΄τάξης.
Οι μαθητές του ολοήμερου προγράμματος θα σχολάνε στις 15:00.

draw_big

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *