Ενημέρωση και Υπεύθυνες Δηλώσεις Απουσίας Μαθητή/-τριας

Αγαπητοί γονείς,

Για την καλύτερη οργάνωση ενόψει της επαναλειτουργίας του σχολείου μας, μπορείτε να συμπληρώνετε υπεύθυνη δήλωση περί μη προσέλευσης του παιδιού σας στο σχολείο, εφόσον:

α) ο/η μαθητής/τρια ανήκει σε ομάδα αυξημένου κινδύνου για νόσηση από COVID-19, όπως αυτή ορίζεται από το άρθρο εικοστό πέμπτο της από 14.3.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (ΦΕΚ Α΄ 64) και την υπ΄αριθμ. ΔΙΔΑΔ/Φ.64/315/ οικ.8030/18.3.2020 κοινή απόφαση Υπουργών Υγείας και Εσωτερικών (ΦΕΚ Β΄928), ή σε τυχόν μεταγενέστερο της παρούσας απόφασης, νόμο ή υπουργική απόφαση,

Υπόδειγμα 1

β) έρχεται σε στενή επαφή με άτομο του οικογενειακού του περιβάλλοντος που ανήκει στην παραπάνω ομάδα αυξημένου κινδύνου, ή ήδη νοσεί.

Υπόδειγμα 2

Διαβάστε περισσότερα

 

Ανακοίνωση γονέων – Έκτακτα μέτρα λόγω κορονοϊού

Αγαπητοί γονείς,

Όλοι και όλες γνωρίζετε για την επαναλειτουργία των Σχολείων. Τη Δευτέρα 1η Ιουνίου το σχολείο μας ανοίγει και πάλι  διάπλατα τις αγκαλιές του και τις πόρτες του για να  δεχτούμε  τους αγαπημένους μας μαθητές  ως και την Παρασκευή 26 Ιουνίου.

Προς αποφυγή συγχρωτισμού έχουν δημιουργηθεί για κάθε τμήμα τάξης δύο υποτμήματα, για τη σύνθεση των οποίων θα ενημερωθείτε από τους δασκάλους/ες των τάξεων.

Τα υποτμήματα με το νούμερο 1 την πρώτη εβδομάδα θα λειτουργήσουν Δευτέρα- Τετάρτη και Παρασκευή, ενώ τα υποτμήματα με το νούμερο 2 θα λειτουργήσουν Τρίτη και Πέμπτη. Την επόμενη εβδομάδα τα υποτμήματα με το νούμερο 2 θα λειτουργήσουν Δευτέρα Τετάρτη και Παρασκευή, ενώ τα υποτμήματα με το νούμερο 1 Τρίτη και Πέμπτη και ούτω καθ΄ εξής για τις άλλες δύο εβδομάδες .

 Για την εύρυθμη και ασφαλή λειτουργία του σχολείου μας αυτές τις ημέρες παρακαλούμε για την τήρηση των παρακάτω:

  • Η  πρωινή προσέλευση όλων των μαθητών στις 8:00 έως 8:15 στην εξώπορτα επί της της οδού Πίνδου.
  • Οι γονείς θα αφήνουν το παιδί στην πόρτα, όπου θα παρευρίσκονται οι εφημερεύοντες και θα απομακρύνονται αμέσως, ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός.
  • Στη συνέχεια το παιδί θα κατευθύνεται προς την τάξη, όπου θα το περιμένει ο/η εκπαιδευτικός.
  • Τα διαλείμματα θα γίνονται  σε συγκεκριμένους χώρους για κάθε υποτμήμα με την αυστηρή επιτήρηση των εκπαιδευτικών, ώστε να τηρούνται οι αποστάσεις μεταξύ των παιδιών.
  • Τις εξωτερικές βρύσες απαγορεύεται να τις προσεγγίζουν τα παιδιά.
  • Όλα τα παιδιά πρέπει να έχουν φέρει νερό από το σπίτι τους (ένα ή δύο μπουκάλια). Επίσης να έχουν φέρει και φαγητό μαζί τους, γιατί δεν θα λειτουργεί το κυλικείο.
  • Η αποχώρηση όλων των παιδιών στις 13:15 θα γίνεται από την εξώπορτα του σχολείου επί της οδού Πίνδου. 
  • Το Ολοήμερο και η Πρωινή Ζώνη δεν θα λειτουργήσουν σύμφωνα με εγκυκλίους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
  • Παρακαλούμε τους γονείς για την έγκαιρη παραλαβή των παιδιών και την τήρηση των απαραίτητων μεταξύ τους αποστάσεων προς αποφυγή συγχρωτισμού σύμφωνα με τις εξής οδηγίες: Στις 13:10 θα βρίσκονται στην εξώπορτα οι γονείς των Α΄ και Β΄ τάξεων. Αριστερά οι γονείς της Α΄τάξης και δεξιά οι γονείς της Β΄τάξης.
  • Οι γονείς των άλλων τάξεων θα περιμένουν απέναντι από την εξώπορτα του σχολείου, ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός.
  • Μόλις αποχωρήσουν οι μαθητές/τριες των Α΄ και Β΄ τάξεων, θα προσέλθουν στην εξώπορτα οι γονείς των Γ΄ και Δ΄ τάξεων. Αριστερά οι γονείς της Γ΄ τάξης και δεξιά οι γονείς της Δ΄τάξης με τήρηση των αναγκαίων  αποστάσεων.
  • Τέλος μόλις αποχωρήσουν οι μαθητές/τριες των Γ΄ και Δ΄ τάξεων, θα προσέλθουν στην εξώπορτα οι γονείς των Ε΄ και Στ΄ τάξεων. Αριστερά οι γονείς της Ε΄ τάξης και δεξιά της Στ΄ τάξης. 
  • Η υγεία και η ασφάλεια των μαθητών μας είναι πρωταρχικό μέλημα όλων μας.
  • Έχουν ληφθεί όλα τα προβλεπόμενα και απαραίτητα μέτρα για τον σκοπό αυτό.
  • Η καθαριότητα  έχει τεθεί  σε προτεραιότητα για αυτό  θα καθαρίζονται και θα απολυμαίνονται  οι αίθουσες και όλοι οι χώροι του σχολείου  δύο φορές κατά τη διάρκεια λειτουργίας του και ακόμα μια φορά με τη λήξη του ωρολογίου προγράμματος.
  • Το σχολείο έχει εφοδιαστεί από την Πρωτοβάθμια Σχολική Επιτροπή του Δήμου μας με απολυμαντικά χεριών για τη συχνή απολύμανση των χεριών των μαθητών.

Όλοι γνωρίζουμε, ότι οι προσδοκίες μας για την επιστροφή σε μια κανονικότητα, προς όφελος των παιδιών μας, απαιτεί  συντονισμένες ενέργειες , ειδικούς χειρισμούς, συνεργασία σχολείου και οικογένειας.

Στο Σχολείο μας κάθε Δευτέρα θα είναι κοντά μας η Ψυχολόγος και η Κοινωνική Λειτουργός για να στηρίξουν μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς, εάν χρειαστεί.

Σας ευχαριστούμε πολύ για τη μέχρι τώρα συνεργασίας μας.

Είμαστε βέβαιοι για τη συνέχεια της αγαστής συνεργασίας μας, σας ευχόμαστε να έχετε υγεία και δύναμη!

 

Για  οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να επικοινωνείτε με το σχολείο στο τηλέφωνο 2104825966.

 

Καλή επάνοδο των μαθητών μας στο αγαπημένο μας σχολείο!

 

Η   Διευθύντρια

Οι Εκπαιδευτικοί του Σχολείου

 

Χρήσιμες οδηγίες για την επιστροφή στο σχολείο

Αγαπητά μας παιδιά,

σας προτείνουμε να παρακολουθήσετε δύο ενημερωτικά βίντεο με οδηγίες για την επιστροφή στο σχολείο.

Επιστρέφουμε στο σχολείο- Μένουμε υγιείς

Οδηγίες για σούπερ παιδιά

Παππούς-Γιαγιά δυο όμορφες λέξεις, δυο όμορφες εικόνες!

Συγχαρητήρια στους μαθητές μας για τις εξαιρετικές εργασίες  που αφιέρωσαν στον παππού και στη γιαγιά.

Οι εκπ/κοί του Σχολείου                                                        Η Διευθύντρια

Πατώντας την εικόνα, μπορείτε να διαβάσετε το αφιέρωμα. 


 

Η κάθε μας μέρα να είναι χαρούμενη και διαφορετική!

Αγαπημένα μας παιδιά,

Ελπίζουμε να είστε όλοι και όλες καλά !  Σήμερα θα ταξιδέψετε μαζί με τον Μικρό Πρίγκιπα, θα διασκεδάσετε με τον Καραγκιόζη αλλά και θα μάθετε ενδιαφέροντα πράγματα που ίσως να μην γνωρίζατε!!! Για να τα δείτε όλα αυτά κάντε κλικ εδώ!

 

  

Επιμέλεια άρθρου:

Καραμολέγκου Θάλεια
Ζερζεμπόκου Θάλεια
Κάβουρα Δώρα
Ποζίδου Ηλέκτρα
Ρούτση Βίκυ

Συμβουλές Ατομικής Υγιεινής από την κα Μαίρη Γιατζίδη

Παρακολουθήστε την ενημερωτική διαδικτυακή συνάντηση:
«Παιδιά και έφηβοι στις μέρες του #ΜΕΝΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ : ενημέρωση για την πανδημία COVID 19» .

Συμβουλές Κυκλοφοριακής Αγωγής από την κα Μαίρη Γιατζίδη

Συμβουλευτείτε τα παρακάτω αρχεία σχετικά με τη Κυκλοφοριακή Αγωγή.

  

Δείτε, επίσης και το παρακάτω βιβλίο μαθητή “Οι δικές μου Συμβουλές” για Α΄- Γ΄ τάξη δημοτικού.

Διεθνής Ημέρα Μουσείων σήμερα..!! Ιδέες Δημιουργικής Απασχόλησης από την κα Θάλεια Καραμολέγκου

Διεθνής Ημέρα Μουσείων : μια βόλτα από το σπίτι

Η 18η Μαΐου είναι αφιερωμένη κάθε χρόνο σε ένα συγκεκριμένο θέμα που αφορά στα μουσεία και στην προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς.

Κάνε κλικ  εδώ για να μάθεις περισσότερα..!

              

 

Διατροφικές Συμβουλές και Άσκηση από την κα Σταθούλα Γορανίτου

Αγαπημένα μου παιδιά,

ελπίζω να είστε καλά!

Σας στέλνω μερικές διατροφικές συμβουλέςκλικ εδώ

Η διατροφή είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο, τόσο για τους μεγάλους όσο και
για τους μικρούς. Ειδικά η παιδική διατροφή οφείλει να είναι υγιεινή και
να έχει τις σωστές βάσεις προκειμένου το παιδί να μπορέσει να πάρει
όλες τις απαραίτητες θρεπτικές ουσίες και να μεγαλώσει με τον καλύτερο
δυνατό τρόπο.

 

 

Και κάτι ακόμα…μαθητές του σχολείου μας συμμετείχαν πριν μερικά χρόνια σε ένα πολύ ωραίο Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας σχετικά με τη διατροφή και την άσκηση.

 

Αξίζει να το δείτε, κάνοντας κλικ εδώ

Υπεύθυνες Προγράμματος : Λαμπρινίδου Φένια, Γορανίτου Σταθούλα

 

Η κάθε μας μέρα να είναι χαρούμενη και διαφορετική !

Αγαπημένα μας παιδιά,

ελπίζουμε να είστε όλοι και όλες καλά ! Το ραντεβού μας για να δημιουργήσουμε, να διασκεδάσουμε και να μάθουμε  έφτασε.

Περιβάλλον, ανακύκλωση, άνοιξη, κατασκευές μερικά από τα θέματα μας. Ελπίζουμε να σας αρέσουν!

Ανακαλύψτε τα κάνοντας κλικ   ΕΔΩ .


Η κάθε μας μέρα να είναι χαρούμενη και διαφορετική!!

 

Γειά σας αγαπημένα μας παιδιά..!
Ελπίζουμε να είστε όλοι και όλες καλά!! Την Κυριακή που μας έρχεται (δεύτερη Κυριακή του Μαΐου), γιορτάζουν σε όλο το κόσμο οι μανούλες. Η μέρα αυτή είναι γιορτή προς τιμήν της μητέρας και της μητρότητας. Ετοιμάσαμε λοιπόν ένα αφιέρωμα για τον πιο ξεχωριστό άνθρωπο της ζωής μας! 


Δείτε το αφιέρωμα στη μητέρα κάνοντας κλικ εδώ! 

 

 

 

 

 

 

 

  • Διαβάστε επίσης ένα πολύ όμορφο παραμύθι με τίτλο «Μα κι ο Σούπερμαν αγαπούσε τη μαμά του!», που έγραψε η εκπαιδευτικός του σχολείου μας κυρία Θάλεια Καραμολέγκουκάνοντας κλικ εδώ!

Διαδικασία εισαγωγής των μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Καλλιτεχνικών ή Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2020-2021