Πολιτιστική δράση “Βρες μια ιστορία” σχετικά με την παραμονή στο σπίτι λόγω covid-19

Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δ΄Αθήνας και οι εκπαιδευτικοί του 3ου Δημοτικού σχολείου Μοσχάτου συγχαίρουν τους μαθητές: Χαλκοπούλου Βασιλική και Παπαλέξη Παναγιώτη του τμήματος Α2 για τη συμμετοχή τους στη δράση “Βρες μια ιστορία”. Η δράση διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Π.Ε. Δ’ Αθήνας, στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, με αφορμή τις εικονογραφημένες αναρτήσεις στο διαδίκτυο της βραβευμένης εικονογράφου Κέλλυς Ματαθία-Κόβο, σχετικά με την παραμονή στο σπίτι λόγω covid-19.

            

ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Η Διευθύντρια και οι Εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας

ευχόμαστε στους αγαπημένους μαθητές μας και στους αγαπητούς γονείς,

Υγεία, Δύναμη, Καλό Καλοκαίρι, Χαρούμενες Διακοπές και Καλή Αντάμωση τον Σεπτέμβριο.

 

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΛΗΞΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2019-2020

                

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

                                         

 

Αγαπητοί γονείς,

 

Με το πέρας της σχολικής χρονιάς σας ενημερώνουμε ότι:

 

Την Παρασκευή,  26/06/2020 θα επιδοθούν οι βαθμοί του Γ΄ Τριμήνου για τους μαθητές των Γ΄, Δ΄, Ε΄, και ΣΤ΄ τάξεων, οι Τίτλοι Προόδου για τους μαθητές των Α΄,Β΄, Γ΄,Δ΄ και Ε΄ τάξεων, καθώς και οι Τίτλοι Σπουδών για τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης.

Την ίδια μέρα οι μαθητές/-τριες θα σχολάσουν κανονικά σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα στις 13.15. 

Η επίδοση της βαθμολογίας του Γ΄ τριμήνου, καθώς και των Τίτλων Προόδου ή των Τίτλων Σπουδών των μαθητών/τριών θα γίνει σε κλειστό και σφραγισμένο φάκελο στην τσάντα του κάθε μαθητή/τριας, χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία γονέων & κηδεμόνων στο σχολείο.

Για τους μαθητές/τριες που ανήκουν σε ομάδα αυξημένου κινδύνου για νόσηση από COVID-19 ή ήδη νοσούν ή στο οικογενειακό τους περιβάλλον υπάρχει άτομο που ανήκει σε ομάδα αυξημένου κινδύνου για νόσηση από COVID-19 ή ήδη νοσεί (αρ. πρωτ. Φ.7/ΦΜ/63728/ΓΔ4/27/5/2020 Υ.Α. (ΦΕΚ 2031 Β’) και θα απουσιάζουν δικαιολογημένα από το σχολείο, η βαθμολογία του Γ΄ τριμήνου καθώς και οι Τίτλοι Προόδου ή οι Τίτλοι Σπουδών θα επιδοθούν στους γονείς/κηδεμόνες την ημέρα λήξης των μαθημάτων, την Παρασκευή στις 26 Ιουνίου 2020,από τις 8:30 – 11:30 για τους μαθητές των  Α΄ Β΄ Γ΄ τάξεων και από τις 11:30-14:00 για τους μαθητές των Δ΄ Ε΄ ΣΤ΄ τάξεων, λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα για την αποφυγή του συγχρωτισμού στο χώρο του σχολείου.

 

Θα θέλαμε τέλος, να σας εκφράσουμε τις πιο θερμές μας ευχαριστίες  για την αρμονική και εποικοδομητική συνεργασία μας, για την αγάπη

και την αμέριστη εμπιστοσύνη που δείχνετε στο Σχολείο μας.

 

Ευχόμαστε στα παιδιά Καλή Πρόοδο και σε όλους   

             

 

Καλό    Καλοκαίρι!

 

 

Από τη Διεύθυνση                                 Από τον Σύλλογο Διδασκόντων

Πρόσκληση παρακολούθησης των πρώτων μαθημάτων Πληροφορικής στην Eκπαιδευτική Tηλεόραση

Για πρώτη φορά παρουσιάζονται στην Εκπαιδευτική Τηλεόραση (Μαθαίνουμε στο σπίτι) μαθήματα Πληροφορικής για το Δημοτικό σχολείο!

Το πρόγραμμα προβολής από την ΕΡΤ2 έχει ως εξής:

  • Σάββατο 6/6 «Εισαγωγή στον Προγραμματισμό» (Ε΄ & ΣΤ΄ Δημοτικού)
  • Σάββατο 13/6 «Προγραμματισμός: δημιουργώ το δικό μου παιχνίδι –μέρος 1ο» (Ε΄ & ΣΤ΄ Δημοτικού)
  • Σάββατο 20/6 «Προγραμματισμός: δημιουργώ το δικό μου παιχνίδι –μέρος 2ο» (Ε΄ & ΣΤ΄ Δημοτικού)
  • Σάββατο 4/7 «Ζωγραφίζω με τον υπολογιστή» (Α΄- Δ΄ Δημοτικού)

Οι ώρες προβολής είναι 10-12 το πρωί του Σαββάτου. Αργότερα τα μαθήματα θα αναρτηθούν στο https://webtv.ert.gr/category/mathainoume-sto-spiti/

Σας καλούμε να τα παρακολουθήσετε!!

Μαθητικός Λογοτεχνικός Διαγωνισμός για μαθητές Δ,Ε, και ΣΤ Τάξεων

Το σχολείο μας συμμετείχε με μεγάλη επιτυχία στον μαθητικό λογοτεχνικό διαγωνισμό που διοργάνωσε το 4ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής , υπό τον γενικό τίτλο «Μένοντας σπίτι …»  για τους/τις  μαθητές/τριες των μεγαλύτερων τάξεων των σχολείων (Δ, Ε, ΣΤ) των Δημοτικών Σχολείων της Διεύθυνσης Α΄/θμιας Εκπαίδευσης Δ΄ Αθήνας . 

Σκοπός του διαγωνισμού ήταν να δοθεί στους/στις μαθητές/τριες η δυνατότητα να εκφράσουν με διάφορους τρόπους  τις σκέψεις, τα συναισθήματα και τα βιώματα της πρωτόγνωρης περιόδου την οποία διανύσαμε.

Η Διευθύντρια και οι εκπαιδευτικοί  του σχολείου μας συγχαίρουν θερμά τα παιδιά του ΣΤ 1 : Θεοδώρου Βανέσα,  Αυγέρη Σταύρο, Αντωνάκο Κωνσταντίνο, για τη συμμετοχή τους  στον διαγωνισμό και  ιδιαιτέρως τις δύο μαθήτριες του Στ1  Γιαννοπούλου Εβελίνα, και Κατσαβού Άννα  που έχουν διακριθεί με το πρώτο βραβείο .

Η Επιτροπή κρίσης του Λογοτεχνικού Διαγωνισμού ευχαριστεί και συγχαίρει όλα τα παιδιά που έλαβαν μέρος στον διαγωνισμό και απονέμει στην κατηγορία «Ποίημα»:

Το    1ο β ρ α β ε ί ο

( εξ ημισείας )

στις μαθήτριες Κατσαβού Άννα και Γιαννοπούλου Ευαγγελία-Αικατερίνη από το 3ο Δημοτικό Σχολείο Μοσχάτου

       Ολόθερμες ευχές για παρόμοιες επιτυχίες και καλή πρόοδο στις μαθήτριές μας που τελειώνουν τη διαδρομή τους στο Δημοτικό Σχολείο με αυτόν τον εξαίρετο τρόπο !!

Μπορείτε να απολαύσετε τις βραβευμένες συμμετοχές των μαθητριών μας στο βιβλιαράκι που ακολουθεί…

Χρήσιμες επισημάνσεις για την επιστροφή στο σχολείο

Το τμήμα Ψυχολογίας του Ε.Κ.Π.Α παρουσιάζει χρήσιμες οδηγίες για την ψυχική ανεκτικότητα των μικρών μαθητών/-τριών με την επιστροφή στο σχολείο.

Κάνε κλικ εδώ