Εκκλησιασμός Την Πέμπτη 21 Απριλίου 2016, οι μαθητές του σχολείου μας θα πάνε Εκκλησία τις δύο πρώτες ώρες. Τα μαθήματα στη συνέχεια θα γίνουν κανονικά. Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων σας εύχονται Καλό Πάσχα!