Εκκλησιασμός

Την Πέμπτη 21 Απριλίου 2016, οι μαθητές του σχολείου μας θα πάνε Εκκλησία τις δύο πρώτες ώρες.

Τα μαθήματα στη συνέχεια θα γίνουν κανονικά.

Καλό Πάσχα

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων σας εύχονται Καλό Πάσχα!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *