Την Τετάρτη 11/5/2016, η Εθνική Ολυμπιακή Ακαδημία θα εφαρμόσει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Ευ Αγωνίζεσθαι – Άννα Πολάτου”, στο προαύλιο χώρο του σχολείου μας.
Το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα θα γίνει από τις 10:30-13:00 και αφορά τις τάξει Δ’- Ε΄- Στ’.
Θα πραγματοποιηθεί διδασκαλία δύο έως τριών Ολυμπιακών Αθλημάτων.
