Τη Δευτέρα 18 Απριλίου 2016, οι σχολικοί σύμβουλοι Ε. Χριστοπούλου και Π. Ράπτη θα πραγματοποιήσουν επιμορφωτική ημερίδα στο Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο, για του εκπαιδευτικούς της Ε΄τάξης, όλων των σχολείων της περιφέρειας.
Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών είναι υποχρεωτική και γι΄ αυτό το λόγο, δεν θα λειτουργήσουν τα τμήματα της Ε΄ τάξης των σχολείων της Περιφέρειας, στη συγκεκριμένη ημερομηνία.
Η Ε΄τάξη του σχολείου μας, δεν θα λειτουργήσει εκείνη τη μέρα (18/4/2016)