Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
Ενημέρωση για την εφαρμογή του υποχρεωτικού μέτρου του διαγνωστικού ελέγχου νόσησης (δωρεάν αυτοδιαγνωστικός έλεγχος) από τον κορωνοϊό COVID – 19
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
Συνέντευξη με τον ποιητή Γιάννη Παπαθεοδώρου
Σήμερα 21 Απριλίου , με αφορμή το ποίημα του Διονύσιου Σολωμού ” Η ημέρα της Λαμπρής ” ,που συναντήσαμε στο μάθημα της “Γλώσσας” , οι μαθητές της Ε΄ τάξης του Σχολείου μας επικοινώνησαν και πήραν διαδικτυακή συνέντευξη από τον ποιητή Γιάννη Παπαθεοδώρου. Ο κύριος Παπαθεοδώρου μας μίλησε για το εξαιρετικό ποιητικό του έργο και με τον ήρεμο ,ευγενικό και πλούσιο λόγο του, κέρδισε το ενδιαφέρον των μαθητών, οι οποίοι με τη σειρά τους, απηύθυναν πλήθος ερωτήσεων προς τον ποιητή!
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον κύριο Παπαθεοδώρου ,γιατί με τη συνέντευξη που μας παραχώρησε χάρισε στα παιδιά μια σπουδαία εμπειρία και έκανε το μάθημά μας πιο ενδιαφέρον και ξεχωριστό!
Πανελλήνια ημέρα κατά της Σχολικής βίας και του Εκφοβισμού
Παρ’ ότι η πανδημία κρατάει τα σχολεία μας κλειστά και τους μαθητές μακριά από το φυσικό τους περιβάλλον , αυτό δεν εμπόδισε τους δασκάλους και τους μαθητές του 3ου Δημοτικού να πραγματοποιήσουν, έστω διαδικτυακά , πολλές δράσεις για την Πανελλήνια ημέρα κατά της Σχολικής βίας και του Εκφοβισμού. Έτσι λοιπόν διαμοιράστηκαν εικόνες που είχαμε προετοιμάσει από προηγούμενες μέρες στο σχολείο , καθώς και το εξαιρετικό video ,παραγωγής του σχολείου μας, ‘ Μίλα τώρα’ !
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
ΗΜΕΡΑ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Το σχολείο μας έλαβε μέρος στην τηλεδιάσκεψη για την ημέρα ασφαλούς διαδικτύου. Μεταξύ άλλων ομιλητές ήταν : ο υπεύθυνος για το πανελλήνιο σχολικό δίκτυο, η υφυπουργός Παιδείας Ζέτα Μακρή, ο ηθοποιός Μάριος Αθανασίου ,η τραγουδίστρια Νατάσα Μποφίλιου και η διευθύντρια της google για τη νότια Ευρώπη.
ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες , Καλή Χρονιά , Χρόνια Πολλά με υγεία , αισιοδοξία και ασφάλεια.
Το σχολείο θα επαναλειτουργήσει κανονικά από την Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2021 .
Οι μαθητές και μαθήτριες θα προσέλθουν κανονικά στο σχολείο μεταξύ των ωρών 8:05΄π.μ. και 8:10΄π.μ. το πρωί .
Οι μαθητές και μαθήτριες των Α΄, Γ΄ ,Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων θα προσέλθουν από την κεντρική είσοδο του σχολείου και οι μαθητές και μαθήτριες της Β΄ και Δ΄ τάξης από την νότια είσοδο του Αγ. Αθανασίου .
Με τον ίδιο τρόπο θα γίνει και η αποχώρηση στις 13:15 μ.μ.
Παρακαλούνται οι γονείς να κρατούν αποστάσεις και να μην συνωστίζονται ειδικά κατά την αποχώρηση.
Τα παιδιά να είναι ντυμένα χοντρά λόγω των ανοιχτών παραθύρων και οπωσδήποτε να έχουν μαζί τους δύο (2) μάσκες μη ιατρικές ( να φυλάσσονται σε σακουλάκι καθαρό ) και να αλλάζονται κάθε ημέρα.
Δεν επιτρέπονται αυτοκίνητα έξω από την νότια είσοδο του Αγ. Αθανασίου.
Όλοι μαζί πρέπει να συνεργαστούμε για την ασφάλεια μας.
ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΝΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ.




























