“Με τα πανιά ανοιχτά…”
Πραγματοποιήθηκε, μέσα σε πνεύμα συγκίνησης, στις 29 Μαρτίου 2017, στο Πνευματικό Κέντρο της Μητρόπολης, η εκδήλωση του Σχολείου με τίτλο :” Με ανοιχτά πανιά ……”, αφιερωμένη στην οικογένεια Βισβίζη.
Πραγματοποιήθηκε, μέσα σε πνεύμα συγκίνησης, στις 29 Μαρτίου 2017, στο Πνευματικό Κέντρο της Μητρόπολης, η εκδήλωση του Σχολείου με τίτλο :” Με ανοιχτά πανιά ……”, αφιερωμένη στην οικογένεια Βισβίζη.
Με αφορμή τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου και στο πλαίσιο του μαθήματος της τοπικής ιστορίας συνεχίστηκε και φέτος η μακροχρόνια μας συνεργασία με τον Σύλλογο «Ελληνομουσείον Αίνου».
Οι μαθητές της Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξης του σχολείου μας υλοποίησαν το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Νόμος-Νομίζω-Νόμισμα” της Νομισματικής Συλλογής της Alpha Bank, το οποίο παρουσιάζει με βιωματικό τρόπο την ιστορία του νομίσματος.
Οι μαθητές της Στ΄τάξης με αφορμή το κεφάλαιο «Κυκλοφορικό Σύστημα», του μαθήματος Ερευνώ & ανακαλύπτω, επισκέφθηκαν το Τμήμα Αιμοδοσίας του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου της πόλης μας.
Πραγματοποιήθηκε, το απόγευμα της Τρίτης 20 Δεκεμβρίου 2016, η δράση “Το Φαναράκι”, από τους μαθητές της Β΄ και Δ΄ τάξης του σχολείου μας.

Οι μαθητές στη Στ΄τάξης με αφορμή το κεφάλαιο των
Θρησκευτικών «Μνημεία και τόποι χριστιανικής λατρείας» πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη σε δυο σημαντικούς χώρους της χριστιανικής λατρείας, στην εκκλησία Παναγιά η Κοσμοσώτηρα Φερών και στον ναό Αγίου Ιωσήφ στην πόλη μας.