ΑΘΛΟΥΜΑΙ ΧΑΡΑ-ΖΩ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
Την 4η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού οι μαθητές του σχολείου μας με χαρά συμμετείχαν στις δραστηριότητες που προγραμμάτισαν η γυμνάστρια κ. Καχιρμάνη Ευαγγελία και οι εκπαιδευτικοί των τάξεων.
Την 4η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού οι μαθητές του σχολείου μας με χαρά συμμετείχαν στις δραστηριότητες που προγραμμάτισαν η γυμνάστρια κ. Καχιρμάνη Ευαγγελία και οι εκπαιδευτικοί των τάξεων.
Άρθρο 18 Έναρξη Ημερήσιου Προγράμματος Προσέλευση – Αποχώρηση μαθητών Ασφάλεια μαθητών
1.Στο Δημοτικό Σχολείο οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί εφημερίας υποδέχονται τους μαθητές στην είσοδο του σχολείου και οι γονείς-συνοδοί αποχωρούν. Κατά τη διάρκεια του χρόνου της προσέλευσης των μαθητών δεν παρευρίσκεται χωρίς άδεια στο χώρο του σχολείου κανείς εκτός των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Την ώρα που προβλέπεται στο ΕΩΠ, μετά το ηχητικό σήμα (κουδούνι), με ευθύνη των εφημερευόντων κλείνει η είσοδος και οι μαθητές συγκεντρώνονται κατά τμήματα ή τάξεις στον προκαθορισμένο χώρο και τα τμήματα ή τις τάξεις επι- τηρούν οι διδάσκοντες σε αυτά την 1η διδακτική ώρα. Πριν από την έναρξη των μαθημάτων πραγματοποιείται κοινή προσευχή των μαθητών και του διδακτικού προσωπικού στο προαύλιο του σχολείου με ευθύνη των εκπαιδευτικών που εφημερεύουν. Η συμμετοχή των μαθητών άλλου δόγματος στην κοινή προσευχή δεν είναι υποχρεωτική.
3.Με σκοπό να εξασφαλίζεται η ασφάλεια των μαθητών και να αποτρέπεται η αναίτια είσοδος και έξοδος αυτών από τον προαύλιο χώρο του σχολείου, καθώς και η είσοδος ατόμων που ουδεμία σχέση έχουν με τη λειτουργία του, οι θύρες εισόδου-εξόδου στο χώρο του σχολείου παραμένουν κλειστές κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του με ευθύνη των Διευθυντών ή Προϊσταμένων των δημοτικών σχολείων. Κανένα άτομο πλην των εκπαιδευτικών δε μπορεί να παραμένει εντός του σχολικού χώρου κατά τη διάρκεια λειτουργίας της σχολικής μονάδας, συμπεριλαμβανομένων και των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, ανεξάρτητα αν τους έχει διατεθεί ή όχι ειδικός χώρος για τις συνεδριάσεις τους.
Τι να θυμηθώ τι να ξεχάσω στα έξι χρόνια φοίτησης στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξ/πολης.
Μέσα σε κλίμα ανάμεικτων συναισθημάτων, χαράς , συγκίνησης γέλιου και κλάματος πραγματοποιήθηκε η τελετή αποφοίτησης των μαθητών της Στ΄τάξης.
Στο πλαίσιο του μαθήματος της τοπικής ιστορίας η Πρόεδρος του Εθνολογικού Μουσείου της πόλης μας , κ. Αγγέλα Γιαννακίδου, την Τετάρτη 14 Ιουνίου επισκέφθηκε το σχολείο μας.
Πραγματοποιήθηκε η εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών της Ε’ και ΣΤ’ τάξης στο ΚΠΕ Ανατολικού Ολύμπου στον Π. Παντελεήμονα Πιερίας.
Με την ολοκλήρωση των Προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων οι μαθητές της Β΄ τάξης παρουσίασαν το πρόγραμμά τους, “Στρώματα-Παπλώματα” , που υλοποίησαν κατά τη διάρκεια όλης της σχολικής χρονιάς με την κυρία τους, κ. Ευθυμιάδου Γεωργία, στο Εθνολογικό Μουσείο της πόλης.
Με αφορμή τον εορτασμό της 14ης Μαΐου, οι μαθητές της Γ΄ τάξης του σχολείου μας παρουσίασαν ένα αφιέρωμα στην πόλη της Αλεξ/πολης, στην ιστορία και στους αγώνες για την απελευθέρωσή της.