ΑΘΛΟΥΜΑΙ ΧΑΡΑ-ΖΩ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Την 4η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού οι μαθητές του σχολείου μας με χαρά συμμετείχαν στις δραστηριότητες που προγραμμάτισαν η γυμνάστρια κ. Καχιρμάνη Ευαγγελία και οι εκπαιδευτικοί των τάξεων.

DSC01844

DSC01930 (περισσότερα…)

Νέο Προεδρικό Διάταγμα 79/2017 για τα Δημοτικά

Άρθρο 18 Έναρξη Ημερήσιου Προγράμματος Προσέλευση – Αποχώρηση μαθητών Ασφάλεια μαθητών

1.Στο Δημοτικό Σχολείο οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί εφημερίας υποδέχονται τους μαθητές στην είσοδο του σχολείου και οι γονείς-συνοδοί αποχωρούν. Κατά τη διάρκεια του χρόνου της προσέλευσης των μαθητών δεν παρευρίσκεται χωρίς άδεια στο χώρο του σχολείου κανείς εκτός των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Την ώρα που προβλέπεται στο ΕΩΠ, μετά το ηχητικό σήμα (κουδούνι), με ευθύνη των εφημερευόντων κλείνει η είσοδος και οι μαθητές συγκεντρώνονται κατά τμήματα ή τάξεις στον προκαθορισμένο χώρο και τα τμήματα ή τις τάξεις επι- τηρούν οι διδάσκοντες σε αυτά την 1η διδακτική ώρα. Πριν από την έναρξη των μαθημάτων πραγματοποιείται κοινή προσευχή των μαθητών και του διδακτικού προσωπικού στο προαύλιο του σχολείου με ευθύνη των εκπαιδευτικών που εφημερεύουν. Η συμμετοχή των μαθητών άλλου δόγματος στην κοινή προσευχή δεν είναι υποχρεωτική.

3.Με σκοπό να εξασφαλίζεται η ασφάλεια των μαθητών και να αποτρέπεται η αναίτια είσοδος και έξοδος αυτών από τον προαύλιο χώρο του σχολείου, καθώς και η είσοδος ατόμων που ουδεμία σχέση έχουν με τη λειτουργία του, οι θύρες εισόδου-εξόδου στο χώρο του σχολείου παραμένουν κλειστές κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του με ευθύνη των Διευθυντών ή Προϊσταμένων των δημοτικών σχολείων. Κανένα άτομο πλην των εκπαιδευτικών δε μπορεί να παραμένει εντός του σχολικού χώρου κατά τη διάρκεια λειτουργίας της σχολικής μονάδας, συμπεριλαμβανομένων και των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, ανεξάρτητα αν τους έχει διατεθεί ή όχι ειδικός χώρος για τις συνεδριάσεις τους.

Αγιασμός Σχολικής Χρονιάς 2017-2018

Τη Δευτέρα, 11-9-17 ξεκινά η νέα σχολική χρονιά! Ο αγιασμός θα πραγματοποιηθεί στις 9 π.μ.

Οι μαθητές θα παραλάβουν και τα βιβλία για το νέο σχολικό  έτος.

school-kids

Η Διευθύντρια και το διδακτικό προσωπικό του σχολείου εύχονται στους μαθητές καλή και δημιουργική χρονιά!

Οι Μούσες ταξιδεύουν ….

Μετά από προσπάθειες δύο ετών οι Μούσες (τα αγάλματα που κοσμούσαν το αέτωμα του 3ου Δ.Σ. Αλεξ/πολης) ταξιδεύουν για την Αθήνα, προκειμένου να συντηρηθούν.1 004

3o-dimotiko-sxoleio-01

(περισσότερα…)

Τελετή Αποφοίτησης

Τι να θυμηθώ τι να ξεχάσω στα έξι χρόνια φοίτησης στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξ/πολης.

Μέσα σε κλίμα ανάμεικτων συναισθημάτων, χαράς , συγκίνησης γέλιου και κλάματος πραγματοποιήθηκε η τελετή αποφοίτησης των μαθητών της Στ΄τάξης.

 

 

Διαφάνεια1 t

(περισσότερα…)

Όταν το Εθνολογικό Μουσείο πάει στο 3ο Δημοτικό

       Στο πλαίσιο του μαθήματος της τοπικής ιστορίας η Πρόεδρος του Εθνολογικού Μουσείου της πόλης μας , κ. Αγγέλα Γιαννακίδου, την Τετάρτη 14 Ιουνίου επισκέφθηκε το σχολείο μας.

DSC01630

(περισσότερα…)

Στρώματα – Παπλώματα

Με την ολοκλήρωση των  Προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων οι μαθητές της Β΄ τάξης παρουσίασαν το πρόγραμμά τους,   “Στρώματα-Παπλώματα” , που υλοποίησαν κατά τη διάρκεια όλης της σχολικής χρονιάς με την κυρία τους, κ. Ευθυμιάδου Γεωργία, στο Εθνολογικό Μουσείο της πόλης.DSCF6245

 

(περισσότερα…)

Η πόλη μας έχει τη δική της ιστορία ……

Με αφορμή  τον εορτασμό της  14ης Μαΐου, οι μαθητές της Γ΄ τάξης του σχολείου μας παρουσίασαν ένα αφιέρωμα στην πόλη της Αλεξ/πολης, στην ιστορία και στους αγώνες για την  απελευθέρωσή της.

DSCF1059 (περισσότερα…)

Πανέβριος Διαγωνισμός Γραμματοσήμου

Συγχαίρουμε τους μαθητές της Ε΄και ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας για τη συμμετοχή τους στον 1ο Πανέβριο Διαγωνισμό Γραμματοσήμου με αφορμή την Ημέρα της Ευρώπης.

Διπλά είναι τα συγχαρητήρια για τους απόφοιτους που κατέκτησαν τη 2η Θέση στην κατηγορία τους.

GRAMMATOSHMO