Τα παπούτσια του Λουίς

Στα πλαίσια ενίσχυσης της αποδοχής της διαφορετικότητας ,της μετασχηματιζουσας μάθησης και της καλλιέργειας πρακτικών συμπερίληψης, παρακολουθήσαμε το εκπαιδευτικό βίντεο : ” Τα παπούτσια του Λουίς” https://www.youtube.com/watch?v=In4n3iKeMq0&t=280s&ab_channel=Psaroloco

Συζητήσαμε σχετικά με το περιεχόμενο και “μπήκαμε”  στα παπούτσια του Λουίς. Γραψαμε ποιο συναίσθημα θα νιώθαμε αν ήμασταν στη θέση του και δημιουργήσαμε το κολάζ του Λουίς με ήλιο αναφοράς τον πρωταγωνιστή και ακτίνες τα συναισθηματα του .1000028502 1000028505 1000028506 1000028508

ΗΜΕΡΑ ΦΙΛΌΖΩΪΑΣ

4d1f0d55 bf9c 49ff bf5f 9c9e724044d4 64c56bb0 17ef 40d9 8174 4c8172bb2f70 Πa82f1ea7 9fc5 4b26 841f ab24064c61ee

 

Παγκόσμια ημέρα Φιλόζωϊας στο σχολείο μας, όπου μας επισκέφτηκε, κτηνίατρος, μαζί με τον τετράποδο φίλο της, και ενημέρωσε τους μαθητές μας για της αξία της φιλοζωϊας και για τη φροντίδα των ζώων.

ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ “Οικολογική τέχνη και Περιβαλλοντικος σχεδιασμος”

558384265 24888913897399411 9021926281887494532 n 520014798 24888915977399203 1251702064253827974 n

2ο Βραβείο στο σχολείο μας για το μαθητικό διαγωνισμό “Οικολογική τέχνη και Περιβαλλοντικος σχεδιασμος”.
Πολλά συγχαρητήρια στην Εικαστικό του σχολείου μας  , Δογκύρη Μυρσίνη, που μαζί με μαθητές του σχολείου μας δημιούργησαν από ανακυκλώσιμα υλικά μια πολύχρωμη πολιτεία!!

 

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

557902649 24844512455172889 7982612295360256131 n 558069297 24844511895172945 8699987942878469835 n 558159816 24844513771839424 8688166561539784694 n 556850673 24844512678506200 3038200565075130915 n 557070300 24844513081839493 2708892705354634585 n 557610801 24844512908506177 4362176640946398535 n 557611967 24844515751839226 4371550210264685143 n

 

557665167 24844511628506305 6159287201010579309 n

Παγκόσμια ημέρα Τρίτης Ηλικίας..
Με μεγάλη χαρά καλωσορίσαμε σήμερα στην ταξη του Β1 παππουδες και γιαγιάδες..Η παρουσία τους γεμίσε την αίθουσά με ζεστασιά, αγάπη και σοφία.
Η Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας είναι αφιερωμένη σε αυτούς, που είναι οι ρίζες και τα θεμέλια της οικογένειας. Μέσα από τις ιστορίες τους, τις εμπειρίες και τις συμβουλές τους , διδάξαν αξίες που δεν βρίσκουμε σε κανένα βιβλίο. Μας έδειξαν τι σημαίνει υπομονή, δύναμη και ανιδιοτελής αγάπη.
Η δραση ειχε συνεντεύξεις στους παππούδες, πλέξιμο, αφήγηση παραμυθιού και ζύμωμα ψωμιού, κάρτες για τους παππούδες και γλυκό κέρασμα στο τέλος.
Μια μέρα γεμάτη συγκίνηση, αγάπη και αναμνήσεις..

 

ΣΠΕΙΡΕ ΑΓΑΠΗ

Τον Ιούνιο, πριν τη λήξη του προηγούμενου διδακτικού έτους είχαμε τη χαρά να συμμετάσχουμε ως σχολείο με την περσινή Α1 τάξη με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κα. Αρχοντούλα Γεωργίου, την περσινή Στ2 τάξη  με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κα. Φαίη Ράλλη και με την εκπαιδευτικό εικαστικών κα. Δογκούρη Μυρσίνη σε μια μοναδική δράση, που κατάφερε να ενώσει εκατοντάδες εκπαιδευτικούς, παιδιά και γονείς σε όλη τη χώρα. Με περισσότερους από 400 τοίχους να γεμίζουν με χρώμα και μηνύματα αγάπης, αποδείξαμε όλοι μαζί ότι η σπορά πέτυχε, ότι το φως απλώνεται και η ομορφιά μπορεί να γίνει συλλογικό βίωμα.

Η δράση «ΣΠΕΙΡΕ ΑΓΑΠΗ» είναι εμπνευσμένη από τον εκπαιδευτικό Μάζαρη Μάριο κι είχε στόχο να ζωγραφίσουμε μαζί με τα παιδιά τοίχους και να εξαπλώσουμε παντού τον στίχο του Σπύρου Ποταμίτη “Σπείρε αγάπη κι ας μη θερίσεις, έτσι για να μοσχοβολάει ο τόπος. ”
Μέσα από αυτή τη δημιουργική εμπειρία τα παιδιά καλλιέργησαν την αισθητική, έμαθαν να προστατεύουν τις εικόνες που με κόπο φτιάχνουν και ένιωσαν τη χαρά της συνδημιουργίας.
Θερμές ευχαριστίες στις κυρίες Γεωργακοπούλου Αριστέα, Μποφίλη Βασιλική, Παναγιωτοπούλου Μίνα και Φαρμάκη Χριστίνα για την πολύτιμη προσφορά τους σε χρώματα και πινέλα. Χάρη στη στήριξη και το ενδιαφέρον τους, μπορέσαμε να ζωντανέψουμε τη δράση «ΣΠΕΙΡΕ ΑΓΑΠΗ» και να χαρίσουμε στα παιδιά τη χαρά της δημιουργίας. Η γενναιοδωρία τους αποτελεί παράδειγμα για όλους μας και μας θυμίζει πόσο σπουδαίο είναι όταν σχολείο και γονείς συνεργάζονται για το καλό των παιδιών.
speire agapi 2speire agapispeire agapi 3speire agapi 4speire agapi 5

ΑΓΙΑΣΜΟΣ

Katagrafh

Αγαπητοί γονείς,
σας καλωσορίζουμε και πάλι στο σχολείο και ευχόμαστε να έχουμε
Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!
Σας ενημερώνουμε ότι:

Κατά την έναρξη των μαθημάτων, την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 θα γίνει ο
καθιερωμένος αγιασμός στις 9:00 π.μ.

Σας παρακαλούμε να προσέλθετε εγκαίρως (8:45΄ -8:55΄) στο χώρο του σχολείου και να
μεριμνήσετε τα τέκνα σας να συνοδεύονται από ενήλικα ο/η οποίος/α θα παραλάβει τα
παιδιά κατά την αποχώρησή τους από το σχολείο .
Αμέσως μετά τον αγιασμό τα παιδιά θα εισέλθουν για 25΄περίπου λεπτά στις αίθουσες
διδασκαλίας όπου θα γνωρίσουν τον/την υπεύθυνο/η εκπαιδευτικό του τμήματος, θα τους
δοθούν οδηγίες για θέματα που αφορούν στην εφαρμογή του ωρολογίου προγράμματος
και τη γενικότερη λειτουργία του σχολείου, θα  παραλάβουν τα βιβλία τους και γραπτές
οδηγίες για τα υλικά που θα χρειαστούν και στη συνέχεια θα αποχωρήσουν.
 Την Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2025 οι μαθητές/τριες θα προσέλθουν κανονικά
με τις τσάντες τους και σύμφωνα με τις οδηγίες των δασκάλων τους. Το σχολείο
ξεκινάει κανονικά τη λειτουργία του:
 στην  πρωινή υποδοχή οι μαθητές/τριες που συμμετέχουν θα προσέλθουν από
τις 7:00 – 7:30
 οι υπόλοιποι μαθητές/τριες θα προσέλθουν από τις 8:00΄ – 8:15΄ και θα
σχολάσουν στις 13:15΄
 το ολοήμερο πρόγραμμα θα λειτουργήσει από τη επόμενη Δευτέρα , λόγω
έλλειψης εκπαιδευτικών που θα στελεχώσουν το πρωινό τμήμα. Θα σας σταλούν
οδηγίες σε επόμενο μειλ για τον τρόπο λειτουργίας του Ολοήμερου.
Με εκτίμηση!
Η Διευθύντρια και οι Εκπαιδευτικοί
του 34 ου  Δημοτικού Σχολείου Πατρών

Η τελευταία εκδρομή της χρονιάς

Τελευταία εκδρομή για φέτος για τους μαθητές μας. Στιγμές χαλάρωσης, παιχνιδιού και ξεγνοιασιάς λίγο πριν το τέλος των μαθημάτων σε έναν πολύ όμορφο χώρο.

Οι μαθητές έπαιξαν, αθλήθηκαν, έκαναν πικνικ, χόρεψαν τραγούδησαν…Τι πιο όμορφο να κλείσει έτσι μια απαιτιική σχολική χρονιά!!   406f17a7 03f4 477a bda3 3a781be5cdf2 6637a5d9 751b 49c1 97db f87d44b2d68a 972956d2 9220 44fe 8c3b f0d1cb3d9b990367c4ac 0aaa 4b5d 9296 835feaa9098277e7c64c 8fd1 46bc 8fe8 556e2ce9feef c99b2bc9 b860 464a af8a e134f5ebb865 e87773be 5598 40dc 8447 c6fa6bf40ec2

Διαδικτυακή γνωριμία

Διαδικτυακή γνωριμία με τον Άγγελο από τους Αρκιούς

Την Παρασκευή 31 Ιανουαρίου οι μαθητές των Α και Στ τάξεων του σχολείου μας είχαν μία ευχάριστη εμπειρία, καθώς σε συνέχεια της δράσης Humanstories «Κανένα μικρό σχολείο δεν είναι μόνο του», γνωρίστηκαν διαδικτυακά και συνομίλησαν για μία ώρα με τον Άγγελο τον μοναδικό μαθητή του σχολείου αλλά και το μοναδικό παιδί που ζει στους Αρκιούς Δωδεκανήσου!

 

Ήταν για όλους μας μία σημαντική εμπειρία καθώς αισθανθήκαμε την αγάπη του Άγγελου για το μέρος που ζει και μεγαλώνει, τα όνειρά του και τις καθημερινές δυσκολίες που αντιμετωπίζει. Ένα παιδί με ωριμότητα, υπευθυνότητα, ευγένεια και ήθος που μας κέρδισε όλους.

 

Αποχαιρετισμός στο σχολείο των Αρκιών. Αχ και να έβλεπε ο Ελύτης πως κατάντησαν «οι στεριές οι καμένες στον Ήλιο…»

Τον Ιούνιο του 2025 το σχολείο των Αρκιών κλείνει οριστικά. Αφού το κράτος όλα αυτά τα χρόνια λειτουργίας του δεν κατάφερε-προσπάθησε να φέρει νέες οικογένειες στο νησί. Ο Άγγελος, ο μοναδικός μαθητής των Αρκιών, τελειώνει φέτος το Δημοτικό.  Του χρόνου η οικογένεια αποφάσισε να μετακομίσει στους Λειψούς για να πάει ο μικρός Γυμνάσιο και να αποκτήσει επιτέλους φίλους. Θα μπορούσε βέβαια να παραμείνει στο νησί γιατί το κράτος θα εφαρμόσει από την επόμενη σχολική χρονιά διαδικτυακή εκπαίδευση με παρουσία τριών μόνιμων καθηγητών σε σχολεία με ένα ή δύο μαθητές Γυμνασίου. Ήταν μια απαίτηση μητέρας από τη νήσο Γαύδου που αγωνίστηκε δύο χρόνια για να καταφέρει να παραμείνει στο νησί της μαζί με την υπόλοιπη οικογένεια της. Και χάρη αυτής της μητέρας, άνοιξε ο δρόμος να παραμείνουν στον τόπο τους οικογένειες που δεν επιθυμούσαν  να μετακομίσουν σε μεγαλύτερα νησιά λόγο έλλειψης Γυμνασίου. Ο Άγγελος όμως και η οικογένεια του δε θα μείνουν στο νησί. Επειδή ο Άγγελος θέλει φίλους. Κάτι που δυστυχώς οι Αρκιοί δεν μπορούν να του προσφέρουν. Δε γνωρίζουμε βέβαια τι θα γινόταν αν ο Άγγελος έμενε στο νησί των Αρκιών. Το πιο πιθανό είναι ότι οι δύο από τους τρείς καθηγητές θα αναζητούσαν σπίτι για την διαμονή τους. Και δεν γνωρίζουμε αν θα έβρισκαν στέγη κι αν θα παρέμεναν στο νησί. Αυτό είναι κάτι που τελικά δε θα μάθουμε ποτέ. Διαβάστε εδώ ολόκληρο το άρθρο.

 

Τελευταία #παρέλαση στους Αρκιούς

Τελευταία #παρέλαση στους Αρκιούς χρόνια πολλά Ελλάδα χρόνια πολλά #Αρκιοι. Μια παρέλαση που θα θυμούνται. Και θα λένε ότι ήταν κι αυτοί εκεί. Στην τελευταία Παρέλαση των Αρκιών δίπλα στο φίλο τους τον Άγγελο. Γιατί για τον Άγγελο αυτό θα μείνει οι φίλοι. #humanstoriesgr Πατήστε εδώ για να τη δείτε.

Η Ε’ τάξη στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Πατρών

Εικονοποιήματα στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Πατρών

Την Παρασκευή, 14 Φεβρουαρίου 2025, οι μαθητές της Ε τάξης με υπεύθυνους εκπαιδευτικούς την κα. Καρακόιδα και τον κο. Καραμπούλη, επισκέφθηκαν τη Δημοτική Βιβλιοθήκη Πατρών, όπου όλοι οι μαθητές συμμετείχαν σε μία δράση σχετική με την οικολογία και το φυσικό περιβάλλον που είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το χώρο της σχολικής αυλής.

 

Αφού άκουσαν ένα απόσπασμα από το βιβλίο του Ζαχαρία Παπαντωνίου «Τα ψηλά βουνά», πήραν από την υπεύθυνη της βιβλιοθήκης έτοιμους σελιδοδείκτες (κομμένα λευκά χαρτονάκια), στον καθένα από τους οποίους ήταν εκτυπωμένη μία στροφή από το ποίημα που περιελάμβανε το απόσπασμα του προαναφερομένου βιβλίου. Αμέσως μετά κάθε μαθητής ζωγράφισε πάνω στον σελιδοδείκτη την εικόνα που του έφερναν στον νου οι στίχοι του ποιήματος για το δάσος και τα δέντρα, που ήταν γραμμένοι στο δικό τους χαρτονάκι.

 

Έτσι, όλοι έφτιαξαν τα λεγόμενα «εικονοποιήματα» και ο καθένας απέκτησε με τη δική του προσπάθεια ένα ιδιαίτερο σελιδοδείκτη με θέμα το περιβάλλον, για να τον χρησιμοποιεί στα βιβλία του και να ωφελείται από το μήνυμα που προβάλλει.

Τεχνητή νοημοσύνη και ποίηση

Τεχνητή νοημοσύνη και ποίηση

Την Πέμπτη, 13 Μαρτίου 2025, οι μαθητές του Ε΄2 τμήματος με υπεύθυνο τον κο. Καραμπούλη Παναγιώτη, υλοποίησαν μέσα στην τάξη μία δράση σχετική

με το φυσικό περιβάλλον και τα δέντρα της σχολικής αυλής ως πολύτιμους φύλακες του κλίματος.

 

 

Χωρίστηκαν σε 5 ομάδες και τα μέλη καθεμίας, αφού πρώτα κατέγραψαν λέξεις σχετικές με την οικολογία, το φυσικό περιβάλλον και τα δέντρα, χρησιμοποίησαν το ψηφιακό εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης “ChatGPT”, το οποίο, με τις κατάλληλες οδηγίες που του έδιναν τα παιδιά, μαζί με τις δικές τους λέξεις – κλειδιά, «δημιουργούσε» ένα ποίημα κάθε φορά. Ακολούθως, τα μέλη κάθε ομάδας αντέγραψαν το ποίημά τους σε χαρτί Α4 και ζωγράφισαν σε άλλο χαρτί ό,τι συνέλαβαν στον νου
τους με βάση το περιεχόμενο του ποιήματος.

 

 

Η δράση εντάσσεται στο πλαίσιο της συμμετοχής μας στο Διεθνές δίκτυο Οικολογικών Σχολείων (ecoschools) με εθνικό χειριστή του Προγράμματος για την Ελλάδα την Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης με θέμα “Σχολική αυλή” και στο Πρόγραμμα Δράσεων Ενεργού Πολίτη «ΔΕΝΤΡΑ, ΠΟΛΥΤΙΜΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΤΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ».

 

 

Τη Δευτέρα, 7 Απριλίου 2025, οι μαθητές με τη βοήθεια των δύο δασκάλων τους και της εκπαιδευτικού
Εικαστικών Μυρσίνης Δογκούρη, δημιούργησαν μία πολύ μεγάλη αφίσα, στην οποία κόλλησαν τις ζωγραφιές και ζωγράφισαν σε διάφορους κενούς χώρους της ό,τι σκέφτηκαν πως θα μπορούσε
να την κάνει ακόμα πιο ζωντανή.