34ο Δημοτικό Πάτρας
Το ιστολόγιο του σχολείου μας
Το ιστολόγιο του σχολείου μας
10 Οκτ
Συζητήσαμε σχετικά με το περιεχόμενο και “μπήκαμε” στα παπούτσια του Λουίς. Γραψαμε ποιο συναίσθημα θα νιώθαμε αν ήμασταν στη θέση του και δημιουργήσαμε το κολάζ του Λουίς με ήλιο αναφοράς τον πρωταγωνιστή και ακτίνες τα συναισθηματα του .

09 Οκτ
01 Οκτ
Τον Ιούνιο, πριν τη λήξη του προηγούμενου διδακτικού έτους είχαμε τη χαρά να συμμετάσχουμε ως σχολείο με την περσινή Α1 τάξη με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κα. Αρχοντούλα Γεωργίου, την περσινή Στ2 τάξη με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κα. Φαίη Ράλλη και με την εκπαιδευτικό εικαστικών κα. Δογκούρη Μυρσίνη σε μια μοναδική δράση, που κατάφερε να ενώσει εκατοντάδες εκπαιδευτικούς, παιδιά και γονείς σε όλη τη χώρα. Με περισσότερους από 400 τοίχους να γεμίζουν με χρώμα και μηνύματα αγάπης, αποδείξαμε όλοι μαζί ότι η σπορά πέτυχε, ότι το φως απλώνεται και η ομορφιά μπορεί να γίνει συλλογικό βίωμα.
08 Σεπ
Αγαπητοί γονείς,
σας καλωσορίζουμε και πάλι στο σχολείο και ευχόμαστε να έχουμε
Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!
Σας ενημερώνουμε ότι:
Κατά την έναρξη των μαθημάτων, την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 θα γίνει ο
καθιερωμένος αγιασμός στις 9:00 π.μ.
Σας παρακαλούμε να προσέλθετε εγκαίρως (8:45΄ -8:55΄) στο χώρο του σχολείου και να
μεριμνήσετε τα τέκνα σας να συνοδεύονται από ενήλικα ο/η οποίος/α θα παραλάβει τα
παιδιά κατά την αποχώρησή τους από το σχολείο .
Αμέσως μετά τον αγιασμό τα παιδιά θα εισέλθουν για 25΄περίπου λεπτά στις αίθουσες
διδασκαλίας όπου θα γνωρίσουν τον/την υπεύθυνο/η εκπαιδευτικό του τμήματος, θα τους
δοθούν οδηγίες για θέματα που αφορούν στην εφαρμογή του ωρολογίου προγράμματος
και τη γενικότερη λειτουργία του σχολείου, θα παραλάβουν τα βιβλία τους και γραπτές
οδηγίες για τα υλικά που θα χρειαστούν και στη συνέχεια θα αποχωρήσουν.
Την Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2025 οι μαθητές/τριες θα προσέλθουν κανονικά
με τις τσάντες τους και σύμφωνα με τις οδηγίες των δασκάλων τους. Το σχολείο
ξεκινάει κανονικά τη λειτουργία του:
στην πρωινή υποδοχή οι μαθητές/τριες που συμμετέχουν θα προσέλθουν από
τις 7:00 – 7:30
οι υπόλοιποι μαθητές/τριες θα προσέλθουν από τις 8:00΄ – 8:15΄ και θα
σχολάσουν στις 13:15΄
το ολοήμερο πρόγραμμα θα λειτουργήσει από τη επόμενη Δευτέρα , λόγω
έλλειψης εκπαιδευτικών που θα στελεχώσουν το πρωινό τμήμα. Θα σας σταλούν
οδηγίες σε επόμενο μειλ για τον τρόπο λειτουργίας του Ολοήμερου.
Με εκτίμηση!
Η Διευθύντρια και οι Εκπαιδευτικοί
του 34 ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών
27 Μάι
Την Παρασκευή 31 Ιανουαρίου οι μαθητές των Α και Στ τάξεων του σχολείου μας είχαν μία ευχάριστη εμπειρία, καθώς σε συνέχεια της δράσης Humanstories «Κανένα μικρό σχολείο δεν είναι μόνο του», γνωρίστηκαν διαδικτυακά και συνομίλησαν για μία ώρα με τον Άγγελο τον μοναδικό μαθητή του σχολείου αλλά και το μοναδικό παιδί που ζει στους Αρκιούς Δωδεκανήσου!
Ήταν για όλους μας μία σημαντική εμπειρία καθώς αισθανθήκαμε την αγάπη του Άγγελου για το μέρος που ζει και μεγαλώνει, τα όνειρά του και τις καθημερινές δυσκολίες που αντιμετωπίζει. Ένα παιδί με ωριμότητα, υπευθυνότητα, ευγένεια και ήθος που μας κέρδισε όλους.


Τον Ιούνιο του 2025 το σχολείο των Αρκιών κλείνει οριστικά. Αφού το κράτος όλα αυτά τα χρόνια λειτουργίας του δεν κατάφερε-προσπάθησε να φέρει νέες οικογένειες στο νησί. Ο Άγγελος, ο μοναδικός μαθητής των Αρκιών, τελειώνει φέτος το Δημοτικό. Του χρόνου η οικογένεια αποφάσισε να μετακομίσει στους Λειψούς για να πάει ο μικρός Γυμνάσιο και να αποκτήσει επιτέλους φίλους. Θα μπορούσε βέβαια να παραμείνει στο νησί γιατί το κράτος θα εφαρμόσει από την επόμενη σχολική χρονιά διαδικτυακή εκπαίδευση με παρουσία τριών μόνιμων καθηγητών σε σχολεία με ένα ή δύο μαθητές Γυμνασίου. Ήταν μια απαίτηση μητέρας από τη νήσο Γαύδου που αγωνίστηκε δύο χρόνια για να καταφέρει να παραμείνει στο νησί της μαζί με την υπόλοιπη οικογένεια της. Και χάρη αυτής της μητέρας, άνοιξε ο δρόμος να παραμείνουν στον τόπο τους οικογένειες που δεν επιθυμούσαν να μετακομίσουν σε μεγαλύτερα νησιά λόγο έλλειψης Γυμνασίου. Ο Άγγελος όμως και η οικογένεια του δε θα μείνουν στο νησί. Επειδή ο Άγγελος θέλει φίλους. Κάτι που δυστυχώς οι Αρκιοί δεν μπορούν να του προσφέρουν. Δε γνωρίζουμε βέβαια τι θα γινόταν αν ο Άγγελος έμενε στο νησί των Αρκιών. Το πιο πιθανό είναι ότι οι δύο από τους τρείς καθηγητές θα αναζητούσαν σπίτι για την διαμονή τους. Και δεν γνωρίζουμε αν θα έβρισκαν στέγη κι αν θα παρέμεναν στο νησί. Αυτό είναι κάτι που τελικά δε θα μάθουμε ποτέ. Διαβάστε εδώ ολόκληρο το άρθρο.
Τελευταία #παρέλαση στους Αρκιούς χρόνια πολλά Ελλάδα χρόνια πολλά #Αρκιοι. Μια παρέλαση που θα θυμούνται. Και θα λένε ότι ήταν κι αυτοί εκεί. Στην τελευταία Παρέλαση των Αρκιών δίπλα στο φίλο τους τον Άγγελο. Γιατί για τον Άγγελο αυτό θα μείνει οι φίλοι. #humanstoriesgr Πατήστε εδώ για να τη δείτε.
27 Μάι
Την Παρασκευή, 14 Φεβρουαρίου 2025, οι μαθητές της Ε τάξης με υπεύθυνους εκπαιδευτικούς την κα. Καρακόιδα και τον κο. Καραμπούλη, επισκέφθηκαν τη Δημοτική Βιβλιοθήκη Πατρών, όπου όλοι οι μαθητές συμμετείχαν σε μία δράση σχετική με την οικολογία και το φυσικό περιβάλλον που είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το χώρο της σχολικής αυλής.

Αφού άκουσαν ένα απόσπασμα από το βιβλίο του Ζαχαρία Παπαντωνίου «Τα ψηλά βουνά», πήραν από την υπεύθυνη της βιβλιοθήκης έτοιμους σελιδοδείκτες (κομμένα λευκά χαρτονάκια), στον καθένα από τους οποίους ήταν εκτυπωμένη μία στροφή από το ποίημα που περιελάμβανε το απόσπασμα του προαναφερομένου βιβλίου. Αμέσως μετά κάθε μαθητής ζωγράφισε πάνω στον σελιδοδείκτη την εικόνα που του έφερναν στον νου οι στίχοι του ποιήματος για το δάσος και τα δέντρα, που ήταν γραμμένοι στο δικό τους χαρτονάκι.

Έτσι, όλοι έφτιαξαν τα λεγόμενα «εικονοποιήματα» και ο καθένας απέκτησε με τη δική του προσπάθεια ένα ιδιαίτερο σελιδοδείκτη με θέμα το περιβάλλον, για να τον χρησιμοποιεί στα βιβλία του και να ωφελείται από το μήνυμα που προβάλλει.
27 Μάι
Την Πέμπτη, 13 Μαρτίου 2025, οι μαθητές του Ε΄2 τμήματος με υπεύθυνο τον κο. Καραμπούλη Παναγιώτη, υλοποίησαν μέσα στην τάξη μία δράση σχετική
με το φυσικό περιβάλλον και τα δέντρα της σχολικής αυλής ως πολύτιμους φύλακες του κλίματος.


Χωρίστηκαν σε 5 ομάδες και τα μέλη καθεμίας, αφού πρώτα κατέγραψαν λέξεις σχετικές με την οικολογία, το φυσικό περιβάλλον και τα δέντρα, χρησιμοποίησαν το ψηφιακό εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης “ChatGPT”, το οποίο, με τις κατάλληλες οδηγίες που του έδιναν τα παιδιά, μαζί με τις δικές τους λέξεις – κλειδιά, «δημιουργούσε» ένα ποίημα κάθε φορά. Ακολούθως, τα μέλη κάθε ομάδας αντέγραψαν το ποίημά τους σε χαρτί Α4 και ζωγράφισαν σε άλλο χαρτί ό,τι συνέλαβαν στον νου
τους με βάση το περιεχόμενο του ποιήματος.


Η δράση εντάσσεται στο πλαίσιο της συμμετοχής μας στο Διεθνές δίκτυο Οικολογικών Σχολείων (ecoschools) με εθνικό χειριστή του Προγράμματος για την Ελλάδα την Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης με θέμα “Σχολική αυλή” και στο Πρόγραμμα Δράσεων Ενεργού Πολίτη «ΔΕΝΤΡΑ, ΠΟΛΥΤΙΜΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΤΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ».


Τη Δευτέρα, 7 Απριλίου 2025, οι μαθητές με τη βοήθεια των δύο δασκάλων τους και της εκπαιδευτικού
Εικαστικών Μυρσίνης Δογκούρη, δημιούργησαν μία πολύ μεγάλη αφίσα, στην οποία κόλλησαν τις ζωγραφιές και ζωγράφισαν σε διάφορους κενούς χώρους της ό,τι σκέφτηκαν πως θα μπορούσε
να την κάνει ακόμα πιο ζωντανή.

