Παγκόσμια Ημέρα Αγκαλιάς

Σκοπός της δράσης είναι, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αγκαλιάς που εορτάζεται στις 21.01, να μάθουμε στους μαθητές/τριες μας τη δύναμη της αγκαλιάς, να γίνουμε αυτοί που αγκαλιάζονται και όχι αυτοί που χτυπιούνται, να δράσουμε ενάντια στην ενδοσχολική βία.

Η δράση “Μια αγκαλιά για να θυμάσαι” (προτεινόμενη ιδέα: Νιούτσικου Νίκη, Δημ. Σχ. Πασίου/Περιγιαλίου) υλοποιήθηκε από τους μαθητές της τάξης μας σε συνεργασία με τους μαθητές του Γ1 και Γ2 τμήματος του σχολείου μας, υπό την εποπτεία της δασκάλας εικαστικών κας. Δουγκούρη Μυρσίνης.

 

Οι μαθητές μας καλούνται να φορέσουν το λευκό τους μπλουζάκι! Χρησιμοποιώντας νερομπογιές χρωματίσαμε τις παλάμες και τα χέρια των μαθητών μέχρι τους αγκώνες και ζητήσαμε να πάρουν αγκαλιά ταυτόχρονα έναν συμμαθητή / μία συμμαθήτρια τους.

 

 

Η μπουγάδα της φιλίας

Τέλος, εξελίξαμε την όμορφη ιδέα της δράσης και φτιάξαμε την μπουγάδα της φιλίας σε έναν διάδρομο του σχολείου μας!! Δείτε την παρακάτω!

 

 

ΑΓΚΑΛΙΕΣ – Α’ τάξη

Παιχνίδια της σχολικής αυλής με ΑΓΚΑΛΙΕΣ

Τα “Παιχνίδια της σχολικής αυλής με ΑΓΚΑΛΙΕΣ” εντάσσονται στις δράσεις που πραγματοποιούνται τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο στο σχολείο μας, αλλά και σε πανελλήνιο επίπεδο με πρωτοβουλία του Δημοτικού Σχολείου Σοφικού Κορινθίας με τίτλο «Το κίνημα της αγκαλιάς». Σκοπός της δράσης είναι, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αγκαλιάς που εορτάζεται στις 21.01, να μάθουμε στους μαθητές/τριες μας τη δύναμη της αγκαλιάς, να γίνουμε αυτοί που αγκαλιάζονται και όχι αυτοί που χτυπιούνται, να δράσουμε ενάντια στην ενδοσχολική βία.

Τα παιχνίδια ενισχύουν τη συνεργασία και οι μαθητές διασκεδάζουν παράλληλα!

1ο παιχνίδι: Το άγγιγμα

Τα παιδιά τρέχουν σε ένα οριοθετημένο χώρο σκορπισμένα και όπου θέλει το καθένα. Καθώς τρέχουν ο εκπαιδευτικός φωνάζει «χέρι-χέρι». Τότε τα παιδιά πρέπει να τρέξουν να βρουν ένα άλλο παιδί και να ενώσουν τα χέρια τους. Το παιχνίδι συνεχίζεται αλλάζοντας τις βασικές εντολές σε «μάγουλο-μάγουλο», «πλάτη-πλάτη» ή «αγκαλιά»

 

2ο παιχνίδι: Αγκαλιές και Μεταφορές

Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες των δύο και στέκονται αντικριστά ο ένας στον άλλο. Ανάμεσα στα παιδιά, στην κοιλιακή χώρα, τοποθετούν ένα στεφάνι. Τότε θα προσπαθήσουν να ενώσουν τα χέρια τους πάνω από το στεφάνι, στο ύψος των ώμων και χωρίς να το αγγίζουν, παρά μόνο με την κοιλιά τους, να το μεταφέρουν ως το τέλος της διαδρομής.

 

3ο παιχνίδι: Ομαδική Αγκαλιά

Δημιουργούμε ομάδες άνω των τεσσάρων μαθητών και κάθονται σε κύκλο. Αγκαλιάζει ο ένας τον άλλον κρατώντας τον από τη μέση. Ο εκπαιδευτικός προσθέτει προκλήσεις, όπως να περπατήσουν ή να χορέψουν όλοι μαζί, να μετακινηθούν αριστερά ή δεξιά τόσα βήματα, να κάνουν πηδηματάκια στον αέρα και όλα αυτά, ΑΓΚΑΛΙΑΣΜΕΝΟΙ!

 

Στο πλαίσιο αυτό την Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2025 στους μαθητές της Ά τάξης υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Αχαΐας “Καλλίπολις” πρόγραμμα βραχείας παρέμβασης στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων Ζωής με θέμα «Συνεργασία – Ενδυνάμωση ομάδας».

«Συνεργασία – Ενδυνάμωση ομάδας»

Την Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2025 στους μαθητές της Ά τάξης υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Αχαΐας “Καλλίπολις” πρόγραμμα βραχείας παρέμβασης στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων Ζωής με θέμα «Συνεργασία – Ενδυνάμωση ομάδας».

 

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που υλοποιήθηκε εντάχθηκε και στις δράσεις που πραγματοποιούνται στο σχολείο μας αλλά και σε πανελλήνιο επίπεδο με πρωτοβουλία του Δημοτικού Σχολείου Σοφικού Κορινθίας με τίτλο «Το κίνημα της αγκαλιάς». Σκοπός της δράσης είναι, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αγκαλιάς που εορτάζεται στις 21.01, να μάθουμε στους μαθητές/τριες μας τη δύναμη της αγκαλιάς, να γίνουμε αυτοί που αγκαλιάζονται και όχι αυτοί που χτυπιούνται, να δράσουμε ενάντια στην ενδοσχολική βία.

Όταν τα γαϊδουράκια συνεργάζονται…

Η πρώτη δραστηριότητα που υλοποιήσαμε αφορούσε μία ιστορία έξι εικόνων με γαϊδουράκια σε κομμάτια. Τοποθετήθηκαν μπερδεμένες στον πίνακα της τάξης αναφέροντας ότι χρειάζεται οι ομάδες να συνεργαστούν προκειμένου να βάλουν τις εικόνες σε μια σωστή σειρά.

Στόχος είναι να δημιουργήσουν με τις εικόνες μια ιστορία, η οποία έχει αρχή, μέση και τέλος. Καλούνται σαν ομάδα να σκεφτούν, να επικοινωνήσουν μέσα από διάλογο, να σεβαστούν τις απόψεις που θα ακουστούν και να συνεργαστούν όλοι μαζί για το αποτέλεσμα.

 

Φάε την καραμέλα σου

Η δεύτερη δραστηριότητα ήταν ένα βιωματικό παιχνίδι. Στους μαθητές αναφέρθηκε ότι θα παίξουν ένα παιχνίδι στο οποίο θα υποκριθούν όλοι πως δεν μπορούν να λυγίσουν τους αγκώνες τους. Στο δεξί χέρι όλων των παιδιών τους δόθηκε από μια καραμέλα. Τονίστηκε ότι το αριστερό χέρι παραμένει πίσω από την πλάτη τους σαν να έχουμε βάλει κόλλα. Το ερώτημα, το οποίο τους δίνεται είναι: «Πώς θα καταφέρετε να φάτε την καραμέλα σας χωρίς να λυγίσετε τους αγκώνες σας;»

Όλη η ομάδα θα πρέπει να βρει τρόπο να φάει τις καραμέλες. Η λύση είναι να τεντώσουν όλοι το χέρι που έχει την καραμέλα και με αυτόν τον τρόπο να «ταΐσουν» το διπλανό τους ή αυτόν που είναι απέναντί τους.

 

Την εκπαίδευση την υλοποίησε το Επιστημονικό στέλεχος του Κέντρου Πρόληψης Π.Ε. Αχαΐας «Καλλίπολις», Μπεκίρη Σπυριδούλα – Κοινωνιολόγος MSc, την οποία την ευχαριστούμε πολύ για τη συνεργασία μας.

Μπορείτε να δείτε τις παραπάνω δράσεις υλοποιημένες από τους μαθητές της Στ1 τάξης κατά την περσινή σχολική χρονιά :

Α’ και Β’ τάξη στο ΤΙΤΑΝ

“Την Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου οι μαθητές της Α και Β τάξης πραγματοποίησαν επίσκεψη στο ΤΙΤΑΝ με σκοπό τη συμμετοχή τους στο εκπαιδευτικό και διαδραστικό πρόγραμμα με τίτλο: “Ντοκτορ Γουάι και οι Υπερδυνάμεις της Επιστημης”
Οι μαθητές ενημερώθηκαν σχετικά με θέματα Πρόληψης που αφορούν Κινδύνους και Ατυχήματα από την καθημερινή πραγματικότητα και έγιναν οι ίδιοι μικροί επιστήμονες συμμετέχοντας σε βιωματικα εργαστήρια και εκτελώντας πειράματα ανακαλύπτοντας την ύλη, την κατάσταση της ύλης και αντιδράσεις από χημικές ενώσεις”
1000026801 1000026817 1000026818

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Δ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΖΩΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΑΣ

Από την επίσκεψη των μαθητών της Δ΄τάξης με τους εκαπιδευτικούς, Σταθοπούλου Δήμητρα και Μαντέλου Νάνσυ, στο Ζωολογικο Μουσείο του Πανεπιστημίου της Πάτρας.

22c4332e 71cc 46d0 9142 3fa3d6b5ca17 86b226f5 e7a9 4d91 ad64 623b7406253e a946a934 5d78 4c6b b462 019591de0de3 da122d37 4fef 457e 84dc 7a20a860adb7 fe9e9794 16ff 43e6 938a 511fe5b4c022

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Γ΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΑ ΠΑΛΑΙΑ ΣΦΑΓΕΙΑ

Επίσκεψη της Γ΄τάξης με τις εκπαιδευτικούς, Μπογή Μελπομένη, Σκουργιά Ηρώ και Δογκούρη Μυρσίνη, στα Παλαία Σφαγεία όπου συμμετείχαν σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα κατασκευών με ανκυκλώσιμα υλικά στο εργαστήριο της ΚΟΔΗΠ του Δήμου Πατρών.

39d02716 eeb2 44eb 9b72 0dd11a8fd743 512b4f6f 3a11 4077 851e 9cb07a8964c4 2770ea59 8b74 48c1 ae8e e2e4f84e562e a0a3156c 6fed 4873 8446 f5e36a61c6a4 a4d6b0a9 1254 42f0 8eea dff8b87a82fd bda9137d 2a07 4464 acf9 0ce2fc10e9fc dd1ed2db 49bd 4c0c 99eb b51c1163dd91 fb0c8236 7cfb 4ba8 8abd 66ad5f0ce722

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Ε ΤΑΞΗΣ ΣΤΗΝ ΑΧΑΪΑΣ ΚΛΑΟΥΣ

Επίσκεψη των μαθητών της Ε΄τάξης με τους δασκάλους τους, Καραμπούλη Παναγιώτη και Καρακόιδα Μαρία, στη Οινοποια της Αχάια Κλαόυς όπου συμμετείχαν σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα για1 2 3 4 την κατασκευή βαρελιών και εμφιάλωσης κρασιού.

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ Α΄ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ 39ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΣΕ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

480437354 1215500230576262 6235926554745741671 n 481897327 1350331636106830 468514533208741106 n b91f9b05 db34 4c0f b169 e4830c56c915 dd57f81f 1860 41b0 aa08 0d04c002abce

ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΜΙΚΡΩΝ

Συμμετοχή των μαθητών του σχολείου μας με το Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων στο Καρναβάλι των μικρών!

480788343 9434396099944441 7998238594336143683 n 480818469 9434396819944369 5857642953141298566 n 481079150 9434397406610977 1845436570957520829 n 481276348 9434395559944495 1292789949828915907 n

ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

480885021 9417730358277682 373631799246974207 n 480962124 9417730948277623 6202324843657660533 n 480981004 9417724964944888 7684219796377109696 n a5dbfb06 cee0 4222 ac4e a95678a74dc0 downloadΤσικομπέμτη στο σχολείο μας με παραδοσιακά δρώματα, χρώματα , σοκολατορίχτες και σουβλάκια!