Καλωσήρθατε στον ιστότοπό μας!!!

cropped head3

Μήνας: Μάιος 2026

Εργαστήριο Δεξιοτήτων Ε΄ τάξης με θέμα τις πλημμύρες

Στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων, οι μαθητές της Ε΄ τάξης μελέτησαν το φαινόμενο των πλημμυρών μέσα από δραστηριότητες στην τάξη, εστιάζοντας στα αίτια, τις συνέπειες και τους τρόπους πρόληψης και προστασίας.

Στη συνέχεια, στο εργαστήριο Πληροφορικής, αξιοποίησαν τις γνώσεις τους και συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν μια ψηφιακή παρουσίαση στο PowerPoint, με στόχο την ενημέρωση της σχολικής κοινότητας.

Οι παρουσιάσεις που ακολουθούν αποτελούν το αποτέλεσμα της ομαδικής δουλειάς, της δημιουργικότητας και της υπεύθυνης στάσης των μαθητών απέναντι σε ένα σημαντικό φυσικό φαινόμενο.

Χρόνια πολλά, μαμά!

Οι μαθητές της Α’ τάξης έφτιαξαν τα δικά τους δωράκια για τη γιορτή της μητέρας! Καδράκια και καρτούλες ετοιμάστηκαν με πολλή αγάπη από τα παιδικά χεράκια για τις μανούλες μας!

Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου!

Παίζοντας Μαθαίνουμε (Μέρος 2ο)

Η χρονιά φτάνει στο τέλος της αλλά το παιχνίδι δε σταματά στην Α’ Δημοτικού! Η Γλώσσα & τα Μαθηματικά γίνονται “παιχνιδάκι”, όταν αυτά συνοδεύονται από βιωματικές και παιγνιώδεις δράσεις. Παρακάτω θα βρείτε το 2ο μέρος από τις δράσεις “Παίζοντας Μαθαίνουμε” στο πλαίσιο ενίσχυσης των γνωστικών δεξιοτήτων των μαθητών μας.

Επίσκεψη της Α’ Τάξης στο Κέντρο Επισκεπτών Πεντέλης

Την Πέμπτη 7 Μαΐου οι μαθητές της Α’ τάξης είχαν τη χαρά να επισκεφτούν το Κέντρο Επισκεπτών Πεντέλης του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών.  Η επίσκεψη ξεκίνησε με την παρατήρηση του ήλιου μέσω του τηλεσκόπιου που υπήρχε στον εξωτερικό χώρο. Στη συνέχεια, οι μαθητές παρακολούθησαν μία παρουσίαση σχετικά με τον Ήλιο και τους πλανήτες. Τέλος, ανεβήκαμε στο μεγάλο τηλεσκόπιο, όπου μάθαμε πληροφορίες για αυτό. Μάλιστα, ενημερωθήκαμε πως μπορούμε να επισκεφτούμε το Κέντρο σε κάποια από τις βραδιές που οργανώνει και να παρατηρήσουμε τα αστέρια!  Η επίσκεψή μας αυτή ήταν μία από τις καλύτερες εμπειρίες που είχαμε τη φετινή χρονιά!

Το λογοπαίχνιδο της Δ’ τάξης

Με πολλή φαντασία, δημιουργικότητα και συνεργασία, οι μαθητές της Δ’ τάξης ολοκλήρωσαν μια ξεχωριστή δραστηριότητα δημιουργικής γραφής με αφορμή το λογοπαίχνιδο στο Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων. Μαζί με τη δασκάλα τους, κα Σοφία Δούρη, τα παιδιά έπαιξαν με τις λέξεις και τις ιδέες, δημιούργησαν το δικό τους πρωτότυπο λογοπαίχνιδο.
Στη συνέχεια, ο μουσικός του σχολείου μας, κος Αποστόλης Αρμάγος, συνέθεσε τη μουσική και μαζί με τα παιδιά μετέτρεψαν το κείμενό τους σε τραγούδι, γεμίζοντας την τάξη με μελωδίες, χαμόγελα και ενθουσιασμό.
Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να απολαύσετε τη δημιουργία των μαθητών της Δ’ τάξης, αποτέλεσμα μιας όμορφης και δημιουργικής συνεργασίας.
Καλή σας θέαση και ακρόαση!

Σελίδα 2 από 2

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση