Η συμμετοχή μας στην Ευρωπαϊκή εβδομάδα κώδικα 14 -27 Οκτωβρίου με τρείς δραστηριότητες με τίτλο:
1.΄΄Με το Bee-bot οδηγό το αρχικό μου γράμμα ανακαλύπτω κι εγώ΄΄ (Ρομποτική –προγραμματισμός-εισαγωγή στην αλγοριθμική σκέψη).Στη δραστηριότητα αυτή, τα παιδιά μας θα προγραμματίσουν τη μελισσούλα να κινηθεί στον ειδικό διαμορφωμένο χώρο που έχει φτιάξει η νηπιαγωγος με σκοπό να βρει η μελισσούλα , το αρχικό γράμμα του ονόματος κάθε παιδιού. Κάθε φορά ένα παιδί θα επιλέγεται και οι συμμαθητές του θα πρέπει να καθοδηγήσουν τη μελισσούλα προγραμματίζοντας τα σωστά βήματα, ώστε να φτάσει στο σωστό γράμμα. Με διασκεδαστικό τρόπο, τα παιδιά θα εξοικειωθούν με την έννοια του προγραμματισμού και θα μάθουν να αναγνωρίζουν τα αρχικά γράμματα των ονομάτων τους.
2. ΄΄ Βοήθησε τη bee-bot να βρει το όνομά σου΄΄.Περιγραφή της δραστηριότητας: Τα παιδιά προγραμματίζουν τη bee-bot να φτάσει στο όνομά τους περνώντας μόνο από λέξεις που αρχίζουν από το ίδιο γράμμα με το όνομά τους.
3. Χρώματα.Η δραστηριότητα είναι εύκολη και ενδιαφέρουσα.Στόχος μας είναι να εισάγουμε τους μαθητές στις βασικές έννοιες κωδικοποίησης και υπολογιστικής σκέψης .
3.1.Δραστηριότητα:Τα παιδιά ρίχνουν το ζάρι που στις πλευρές του έχει ένα από τα βασικά χρώματα. Ανάλογα με το χρώμα που θα τύχει ο μαθητής, αφού το ονομάσει, προγραμματίζει την μελισσούλα beebot να ακολουθήσει την διαδρομή που θα την οδηγήσει στο σωστό χρώμα.
3.2. Δραστηριότητα: Στην σελίδα του Φωτόδεντρου-Σύνθετου Προγραμματισμού Ρομπότ, επιλέγουμε το επίπεδο δαπέδου χρώματα και χαρακτήρα μαθητή. O μαθητής δημιουργεί τον κώδικα με την διαδρομή που θα ακολουθήσει το ρομπότ να φτάσει στο χρώμα που θα έχει τύχει στον μαθητή.
Στα πλαίσια της ημέρας ευρωπαϊκού αθλητισμού που γιορτάζεται στις 27 Σεπτεμβρίου σε όλα τα σχολεία της χώρας μιλήσαμε για τη σημασία του αθλητισμού στον άνθρωπο και την κοινωνία, περιγράψαμε τα αγαπημένα μας αθλήματα και τις δραστηριότητες που κάνουμε …βγήκαμε στην αυλή και αφού τοποθετήσαμε εμπόδια κώνους και στεφάνια σε ημικυκλικη διάταξη αγωνίστηκαμε σαν αθλητές!!!
Αφού γνωρίσαμε τα ονόματα των φίλων μας ,ταυτίσαμε το δικό μας όνομα με τη φωτογραφία μας , επιλέγουμε το δικό μας όνομα και το τοποθετούμε στο παρουσιολόγιο του σχολείου. Ήρθε η στιγμή σιγά- σιγά να μάθουμε να το γράφουμε…επιλέξαμε την πλαστελίνη ως υλικό και φτιάξαμε το όνομα μας πάνω σε ένα προσχέδιο!!
Το όνομά μου αλλιώς!!!!Με χαρτοταινία το σχεδιάζουμε και στη συνέχεια χρωματίζουμε με νερομπογιές.
Ζωγραφίζω τον εαυτό μου όπως μπορώ και γράφω όπως μπορώ το όνομα μου, αφού συμβουλευτώ την καρτέλα με το όνομα μου!!
Δωράκια καλοσωρίσματος για τους μαθητές μας