Επίσκεψη της ΣΤ’ τάξης στο 7ο Γυμνάσιο Βόλου

Την Πέμπτη 23 Μαΐου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν το 7ο Γυμνάσιο Βόλου συνοδευόμενοι από τις δασκάλες τους Ζωή Μαργαρίτη και Μαρία Θεοδωρίδου.

Η επίσκεψη αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασής τους από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο και είχε ως στόχο τη γνωριμία των παιδιών με το νέο σχολικό περιβάλλον στο οποίο πρόκειται να φοιτήσουν από τον Σεπτέμβριο.

Στις αίθουσες και στα εργαστήρια του Γυμνασίου ενημερώθηκαν για τη λειτουργία του, τα μαθήματα, το ωρολόγιο πρόγραμμα, τις νέες απαιτήσεις, αλλά και την καθημερινότητα στον νέο τους ρόλο ως γυμνασιόπαιδες. Είχαν, επίσης, την ευκαιρία να συζητήσουν με καθηγητές και με καθηγήτριες, να εκφράσουν απορίες και να πάρουν απαντήσεις που τους βοήθησαν να νιώσουν πιο έτοιμοι και πιο ασφαλείς για το επόμενο βήμα.

Τα παιδιά μας ενθουσιάστηκαν και ανανέωσαν το ραντεβού τους με το Γυμνάσιο για τον Σεπτέμβρη!

Εκδρομή στον NISI Πολυχώρο στις Ράχες– Μια αξέχαστη μέρα για μικρούς και μεγάλους!

Σήμερα, Πέμπτη 15 Μαΐου 2025, το 30ό Δημοτικό Σχολείο Βόλου είχαμε τη χαρά να πραγματοποιήσουμε, σε συνεργασία με το συστεγαζόμενο 16ο Δημοτικό, την προγραμματισμένη μας εκδρομή στον NISI Πολυχώρο, στις Ράχες Φθιώτιδας, και πραγματικά… περάσαμε καταπληκτικά!

Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μια καλοσχεδιασμένη εκπαιδευτική δραστηριότητα, καθοδηγούμενοι από τους παιδαγωγούς του χώρου. Αμέσως μετά, απόλαυσαν τον ανοιχτό, φυσικό χώρο του NISI μέσα από ελεύθερες δραστηριότητες στα γήπεδα beach volley, μπασκετάκι, ping pong, αναρρίχηση, σκάκι, κ.ά.,  ενώ άλλοι απλώς χαλάρωσαν στη σκιά των δέντρων, κάνοντας πικνίκ ή παίζοντας με την παρέα τους. Με δημιουργικότητα, συνεργασία και ενθουσιασμό, έμαθαν μέσα από τη δράση, έπαιξαν, δημιούργησαν και… διασκέδασαν!

Ξεχωριστές στιγμές της ημέρας; Το Just Dance, όπου μικροί και μεγάλοι χόρεψαν και η ευχάριστη διάθεση κορυφώθηκε. Και φυσικά, το μεσημεριανό γεύμα, το οποίο απολαύσαμε στον καταπράσινο υπαίθριο χώρο, με φόντο τον ανοιξιάτικο ουρανό και τη συντροφιά των φίλων.

Ο χώρος του NISI αποδείχθηκε ιδανικός για σχολικές εκδρομές: ασφαλής, καλαίσθητος, πλήρως οργανωμένος και πλούσιος σε δραστηριότητες που ενθαρρύνουν την ομαδικότητα και το ελεύθερο δημιουργικό παιχνίδι.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ανθρώπους του χώρου για την άψογη φιλοξενία, την εξαιρετική συμπεριφορά και την οργάνωση.

Επίσης, ευχαριστούμε το 16ο Δημοτικό για τη συνεργασία και τη συνύπαρξη σε αυτή τη δράση. Η εκδρομή απέκτησε ακόμη μεγαλύτερη αξία μέσα από αυτή τη σύμπραξη.

Τέλος, ένα τεράστιο μπράβο στα παιδιά μας για την εξαιρετική συμπεριφορά τους!  

4η Συνάντηση της «Σχολής Γονέων του 30ού»

Τη Δευτέρα 12 Μαΐου 2025 πραγματοποιήθηκε η ανοιχτή συνάντηση στο πλαίσιο του θεσμού της «Σχολής Γονέων του 30ού Δημοτικού Σχολείου Βόλου».

Η ανοιχτή συνάντηση εντάσσεται σε μια σταθερή και μεθοδική προσπάθεια ενδυνάμωσης της σχέσης σχολείου – οικογένειας και υλοποιείται με τη συνεργασία της Επιτροπής Διεπιστημονικής Υποστήριξης (Ε.Δ.Υ.) του σχολείου μας.

Κεντρική ομιλήτρια ήταν η κα Χριστίνα Ρούση, Επίκουρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, η οποία ανέπτυξε το θέμα: «Ενδυνάμωση του γονεϊκού ρόλου στην υποστήριξη φιλοκοινωνικών συμπεριφορών των παιδιών στο σχολείο – Μέρος Α: Βασικές έννοιες και καλές πρακτικές. Αρχική ανίχνευση των πηγών στρες για τους γονείς».

Η παρουσία και η ενεργή συμμετοχή γονέων, εκπαιδευτικών και μελών της τοπικής κοινότητας επιβεβαίωσε τη βαθιά ανάγκη για σύνδεση, ενημέρωση και συνεργασία με κοινό στόχο τη στήριξη των παιδιών μας. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με έναν δημιουργικό και ουσιαστικό διάλογο, μέσα από τον οποίο αναδείχθηκε ο ρόλος του γονέα ως βασικού συμμάχου στην ψυχοκοινωνική ανάπτυξη του παιδιού.

Θερμές ευχαριστίες σε όλους όσοι παραβρέθηκαν και στήριξαν την πρωτοβουλία. Ιδιαίτερα ευχαριστούμε την κα Χριστίνα Ρούση για την επιστημονικά τεκμηριωμένη προσέγγιση του θέματος, καθώς και την κα Χρυσούλα Καρμπά, Προϊσταμένη του ΚΕΔΑΣΥ Μαγνησίας, για την παρουσία και τη στήριξή της.

👉 Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τη νέα σχολική χρονιά, με νέες θεματικές και ακόμη μεγαλύτερη διάθεση για ουσιαστική συνεργασία ανάμεσα σε σχολείο και οικογένεια.

 

Τουρνουά Ποδοσφαίρου

Τη Δευτέρα 12 Μαΐου 2025, πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία το τουρνουά ποδοσφαίρου της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας στα γήπεδα της Αγίας Παρασκευής, με τη συμμετοχή ομάδας και κοριτσιών και αγοριών από το σχολείο μας.

Η ομάδα των κοριτσιών του σχολείου μας ξεχώρισε, κατακτώντας την πρώτη θέση μετά από μια σειρά εντυπωσιακών αγώνων. Η νίκη αυτή αποτελεί επιβράβευση της συνεργασίας και του μαχητικού τους πνεύματος.

Παράλληλα, η ομάδα των αγοριών παρουσίασε εξαιρετική προσπάθεια και ανέδειξε σημαντικές ποδοσφαιρικές δεξιότητες καθ’ όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης.

Συγχαρητήρια και στις δύο ομάδες για την αξιοπρεπή και δυναμική παρουσία τους, καθώς και στον γυμναστή και προπονητή τους, κ. Γεώργιο Τσιάτσιο, για την πολύτιμη καθοδήγηση και υποστήριξη!

Μαθαίνοντας για την Λαογραφία και την Παράδοση: Εκδήλωση Παρουσίασης του Λαογραφικού Μουσείου

Με μεράκι και έμπνευση, οι μαθητές των Β΄ και Δ΄ τάξεων με τις δασκάλες τους Ματίνα Κοντονίνα και Τσαλαβρέτα Γεωργία παρουσίασαν το Λαογραφικό Μουσείο που δημιούργησαν στο σχολείο μας, στο πλαίσιο «Δράσεων Ενεργού Πολίτη». Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή, 9 Μαΐου 2025, και προσέφερε μια μοναδική ευκαιρία στους επισκέπτες να ταξιδέψουν στο παρελθόν και να ανακαλύψουν την ελληνική παράδοση μέσα από αυθεντικά αντικείμενα που συγκέντρωσαν οι μαθητές.

Η έκθεση φιλοξενείται στην αίθουσα της Β΄ Τάξης του σχολείου και αποτελείται από παραδοσιακές στολές, εργαλεία, σκεύη, φωτογραφίες, παλιά σχολικά βιβλία, ακόμη και αντικείμενα της καθημερινής ζωής προηγούμενων γενεών. Όλα τα εκθέματα προέρχονταν από τις οικογένειες των μαθητών, οι οποίοι ανέλαβαν με ενθουσιασμό την αναζήτηση και παρουσίαση αυτών των αντικειμένων. Στο πλαίσιο αυτό, οι μαθητές οργανώθηκαν σε ομάδες και δημιουργικά συγκέντρωσαν τα εκθέματα, δημιούργησαν αφίσες και λεζάντες, και ανέλαβαν τον ρόλο των ξεναγών στην έκθεση.

Η εκδήλωση υποστηρίχθηκε και από την ενεργό συμμετοχή όλων των τάξεων του σχολείου μας αλλά και των συστεγαζόμενων σχολείων. Επίσης, πλαισιώθηκε και από άλλες δράσεις κοινωνικής προσφοράς και παρουσίασης παραδοσιακών παιχνιδιών. Η έκθεση έγινε πραγματικά ένας ζωντανός χώρος μάθησης και πολιτισμού, με τη συμμετοχή των μαθητών να είναι καθοριστική στη διαμόρφωση του τελικού αποτελέσματος.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης, κ. Αναστάσιος Δαραράς, η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Μουσείων, κα Έλενα Αντωνοπούλου, και πλήθος γονέων.

Η παρουσία των προσκεκλημένων ομιλητριών, κ. Ιωάννου και κ. Μάμαλη-Κοπάνου, προσέφερε μια επιπλέον διάσταση στην εκδήλωση, καθώς μίλησαν στα παιδιά για την έννοια της λαογραφίας, τον ρόλο του λαογράφου και τη σημασία της παράδοσης για την πολιτιστική μας κληρονομιά. Τις ευχαριστούμε από καρδιάς για τη συμβολή τους στην εκδήλωση και για την προθυμία τους να μοιραστούν τις γνώσεις τους και να εμπνεύσουν τους μαθητές μας με το πάθος τους για την ελληνική παράδοση.

Μετά την ολοκλήρωση της εκδήλωσης, η έκθεση θα παραμείνει ανοιχτή για δύο ακόμα εβδομάδες, μέχρι τις 23 Μαΐου 2025. Καθημερινά, 9:00 – 11:30 π.μ., οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να την επισκεφτούν, ενώ είναι ανοιχτή και για σχολεία που επιθυμούν να την δουν και να συμμετάσχουν σε αυτό το εκπαιδευτικό ταξίδι στην παράδοση.

Παίζουμε μαζί – Ελλάδα και Πολωνία στην αυλή της φιλίας!

eTwinning “4 Seasons Challenge” – Άνοιξη

Οι μαθητές του 30ού Δημοτικού Σχολείου Βόλου συνεχίζουν με ενθουσιασμό τη συμμετοχή τους στο διεθνές γλωσσικό πρόγραμμα eTwinning 4 Seasons Challenge”, το οποίο μας ταξιδεύει σε διαφορετικές εποχές, κουλτούρες και εμπειρίες.

Για την εποχή της άνοιξης, οι μαθητές της Ε΄Τάξης από την Ελλάδα μαζί και οι μαθητες της Β΄και Γ’ Τάξης από την Πολωνία, οι μικροί μας eTwinners, συμμετείχαν σε μια ξεχωριστή διαδικτυακή συνάντηση. Κατά τη διάρκεια της δράσης, αντάλλαξαν παραδοσιακά παιχνίδια που παίζονται στις αυλές των σχολείων κάθε χώρας. Από την ελληνική πλευρά παρουσιάστηκαν τα διαχρονικά “Βασιλιά, βασιλιά”, “Αλάτι ψιλό – αλάτι χοντρό” και “Αγαλματάκια ακούνητα”, ενώ οι Πολωνοί φίλοι μας παρουσίασαν το “Αεροπλάνο” και τις “Μουσικές καρέκλες”. Το καλύτερο μέρος; Παίξαμε όλοι μαζί! Γελάσαμε, διασκεδάσαμε και μάθαμε πόσο όμοια αλλά και ξεχωριστά μπορεί να είναι τα παραδοσιακά παιδικά παιχνίδια στις δύο χώρες. Ήταν έκπληξη για όλους μας πόσο γρήγορανέα” παιχνίδια αγαπήθηκαν και υιοθετήθηκαν από τους μαθητές μας!

Ταυτόχρονα, κατά τη διάρκεια των ανοιξιάτικων μηνών, οι μαθητές δημιούργησαν το δικό τους ψηφιακό “Βιβλίο της Άνοιξης” μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας Canva. Με φαντασία, χρώμα και συνεργατικό πνεύμα, αποτύπωσαν σελίδες γεμάτες λουλούδια, ήλιους και δραστηριότητεςτης εποχής που γιορτάζει η φύση.


Φόρτωση PDF…

Το eTwinning συνεχίζει να μας εμπνέει, να μας ενώνει και να μας προσφέρει μοναδικές εκπαιδευτικές στιγμές, γεμάτες δημιουργία και διεθνή συνεργασία.

Μείνετε συντονισμένοι – το ταξίδι συνεχίζεται…

Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών: “Βιβλιοδανός” και παρουσίαση Δράσεων της Σχολικής Βιβλιοθήκης

Την Τρίτη 6 Μαΐου 2025, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ενδοσχολική επιμόρφωση με θέμα: «”Βιβλιοδανός” – Παρουσίαση δράσεων της σχολικής βιβλιοθήκης». Εισηγήτρια της επιμόρφωσης ήταν η συνάδελφος κ. Ζωή Μαργαρίτη, εκπαιδευτικός ΠΕ70, Υπεύθυνη της Σχολικής Βιβλιοθήκης.

Κατά τη διάρκεια της επιμόρφωσης, έγινε αναλυτική παρουσίαση της λειτουργίας της πλατφόρμας “Βιβλιοδανός”, των δυνατοτήτων που προσφέρει για την καταγραφή, κατηγοριοποίηση και διαχείριση του υλικού της βιβλιοθήκης, αλλά και της απλότητας με την οποία μπορούν να πραγματοποιούνται οι δανεισμοί. Παράλληλα, η κ. Μαργαρίτη παρουσίασε τις δράσεις που υλοποιήθηκαν τη φετινή σχολική χρονιά από τη σχολική μας βιβλιοθήκη. Όλες αυτές οι δραστηριότητες ανέδειξαν τη βιβλιοθήκη ως ένα δυναμικό και ζωντανό κύτταρο της σχολικής ζωής.

Η επιμόρφωση είχε ως βασικό στόχο την ενίσχυση της αξιοποίησης της σχολικής βιβλιοθήκης ως παιδαγωγικού εργαλείου, καθώς και τη διευκόλυνση της οργάνωσης των δανειστικών διαδικασιών μέσω ψηφιακών μέσων. Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί ένα ακόμα βήμα προς την ψηφιακή αναβάθμιση της σχολικής ζωής, με άμεσο όφελος για τους μαθητές και την εκπαιδευτική κοινότητα.

Η επιμόρφωση στέφθηκε με επιτυχία, χάρη στη δυναμική συμμετοχή και τον γόνιμο προβληματισμό των εκπαιδευτικών.

Η γνώση δεν βρίσκεται μόνο στις σελίδες των βιβλίων, αλλά και στον τρόπο με τον οποίο τη μοιραζόμαστε.

Μια Πολύτιμη Προσφορά για τη Σχολική μας Βιβλιοθήκη

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου (2 Απριλίου), οι εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ προσέφεραν ένα ξεχωριστό δώρο στη σχολική μας βιβλιοθήκη: ένα πακέτο 40 υπέροχων τίτλων στα ελληνικά και αγγλικά!

Η δράση αυτή εντάσσεται σε μια ευρύτερη πρωτοβουλία των εκδόσεων ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ, με στόχο την προώθηση της φιλαναγνωσίας και τη στήριξη των σχολικών βιβλιοθηκών σε όλη την Ελλάδα. Μέσα από τη συμμετοχή σε ειδική ψηφιακή φόρμα, κάθε σχολείο είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει τη βιβλιοθήκη του και να διεκδικήσει αυτό το πολύτιμο πακέτο βιβλίων.

Η υπεύθυνη της βιβλιοθήκης μας, κ. Ζωή Μαργαρίτη, αγκάλιασε τη δράση με ενθουσιασμό, συμβάλλοντας καθοριστικά στην επιτυχία της συμμετοχής μας.

Η προσφορά των 40 βιβλίων ενισχύει τις προσπάθειες του σχολείου μας για την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας, προσφέροντας στους μαθητές μας νέες αφορμές για μάθηση και δημιουργικότητα.

Ευχαριστούμε Θερμά τις εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ για την πολύτιμη στήριξή τους.

153 25 WEB BANNER KERDISTE 40 VIVLIA 600 × 600

Μαθητές δημιουργούν το δικό τους Λαογραφικό Μουσείο

Οι μαθητές και οι μαθήτριες των Β΄ και Δ΄ τάξεων του 30ού Δημοτικού Σχολείου Βόλου, με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους, Σταματία Κοντονίνα και Γεωργία Τσαλαβρέτα, δημιούργησαν ένα ξεχωριστό Λαογραφικό Μουσείο στον χώρο του σχολείου, στο πλαίσιο «Δράσεων Ενεργού Πολίτη».

Με μεράκι, φαντασία και πολλή αγάπη για την ελληνική παράδοση, τα παιδιά αναζήτησαν, συνέλεξαν και παρουσιάζουν αυθεντικά αντικείμενα της λαϊκής ζωής: παραδοσιακά σκεύη, εργαλεία, ενδύματα και φωτογραφίες από παλαιότερες γενιές. Η έκθεση πλαισιώνεται από αφίσες, λεζάντες και έντυπο υλικό, όλα δημιουργημένα από τους ίδιους τους μαθητές, οι οποίοι συμμετείχαν ενεργά σε κάθε στάδιο της προετοιμασίας. Επιπλέον, προσκαλούν, υποδέχονται και ξεναγούν με χαρά τους μαθητές των συστεγαζόμενων σχολείων και άλλους επισκέπτες, στους οποίους παρουσιάζουν με περηφάνια το αποτέλεσμα της δουλειάς τους.

Σημαντικό είναι πως στη δράση συμμετέχουν ενεργά και όλες οι υπόλοιπες τάξεις του σχολείου, μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες, όπως παραδοσιακά παιχνίδια και δράσεις κοινωνικής προσφοράς ενισχύοντας το πνεύμα της συνεργασίας και της κοινωνικής συνεισφοράς

Η έκθεση θα παρουσιαστεί στις 7, 8 και 9 Μαΐου 2025
Ώρες: 9:00 – 11:30 π.μ.
Στον χώρο του σχολείου (30ό Δημοτικό Σχολείο Βόλου)

Η έκθεση είναι ανοιχτή σε μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς, φίλους του σχολείου και το ευρύτερο κοινό.prosklhsh 30o

Λαογραφική Εκδήλωση – Ομιλία για τη Λαογραφία

Την Παρασκευή 9 Μαΐου, στις 11:30 π.μ., στο πλαίσιο της δράσης θα πραγματοποιηθεί ομιλία από την Υπ. Διδάκτωρ του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης Αντιγόνης Ιωάννου, με θέμα:

«Η σημασία και η μαγεία της λαογραφίας»

Με την τιμητική παρουσία της κυρίας Αργυρώς Μάμαλη Κοπάνου.

Η εκδήλωση είναι ανοιχτή στο κοινό και σας περιμένουμε όλους!

lao15

Πρόκειται για μια ξεχωριστή εμπειρία που φέρνει τα παιδιά σε επαφή με τον πολιτισμό, τις ρίζες και τις αξίες του τόπου μας, καλλιεργώντας παράλληλα δεξιότητες συνεργασίας, δημιουργικότητας και σεβασμού στην πολιτιστική μας κληρονομιά.

Η είσοδος είναι ελεύθερη για όλους!
Σας περιμένουμε να ταξιδέψουμε μαζί στον χρόνο, μέσα από τα μάτια των παιδιών!

3η Συνάντηση της Σχολής Γονέων – Μαζί για Παιδιά με Αυτοπεποίθηση

Με συνέπεια και ιδιαίτερο ενδιαφέρον συνεχίζεται ο θεσμός της «Σχολής Γονέων» στο 30ό Δημοτικό Σχολείο Βόλου. Την Τετάρτη 9 Απριλίου 2025 πραγματοποιήθηκε η 3η συνάντηση, με τίτλο: «Μεγαλώνοντας Παιδιά με Αυτοπεποίθηση: Ο Ρόλος των Γονέων».

Η παρουσία και η ενεργή συμμετοχή των γονέων αποτέλεσε σημαντικό στοιχείο της επιτυχίας της συνάντησης, που είχε στόχο την ενδυνάμωση της σχέσης γονέα-παιδιού και την υποστήριξη του οικογενειακού ρόλου στη συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών. Η Ψυχολόγος της Ε.Δ.Υ. του σχολείου μας, Όλγα Μακρή, συντόνισε τη δράση, δίνοντας έμφαση στον διάλογο και στην ανταλλαγή εμπειριών.

Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς για τη συμμετοχή τους και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την επόμενη συνάντηση, με σκοπό να συνεχίσουμε όλοι μαζί το όμορφο ταξίδι συνεργασίας και υποστήριξης για το καλό των παιδιών μας.

Εδώ θα βρείτε το υλικό της συνάντησης:


Φόρτωση PDF…

Κι ένα ενδιαφέρον παράδειγμα:

 

aytop