1ο Ενδοσχολικό Πρωτάθλημα Μπάσκετ

Τις τελευταίες εβδομάδες, η αυλή του σχολείου μας γέμισε με φωνές, πάθος, ομαδικό πνεύμα και πολλά… καλάθια! Ο λόγος ήταν φυσικά η διεξαγωγή του 1ου Ενδοσχολικού Πρωταθλήματος καλαθοσφαίρισης 3×3, μιας πραγματικής γιορτής του αθλητισμού που έδωσε άλλο χρώμα στο κλείσιμο της φετινής σχολικής χρονιάς.

Στο πρωτάθλημα συμμετείχαν με τεράστιο ενθουσιασμό μαθητές και μαθήτριες από τις Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις του 30ού Δημοτικού Σχολείου Βόλου και του συστεγαζόμενου 16ου Δημοτικού. Τα παιδιά πήραν την πρωτοβουλία, έφτιαξαν μόνα τους τις ομάδες και χωρίστηκαν σε δύο ομίλους. Αφού έπαιξαν όλοι με όλους, μαζεύοντας πολύτιμους βαθμούς και προσφέροντας πλούσιο θέαμα στο προαύλιο, οι δύο πρώτοι από κάθε όμιλο κατάφεραν να περάσουν στη συναρπαστική φάση των ημιτελικών.

Στη διοργάνωση έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό έντεκα υπέροχες ομάδες, με ονόματα που έδειξαν την αστείρευτη φαντασία των παιδιών: Blue Angels, Legends, Kostakis team, Clouds, Αυγούλιδες, Ολυμπιακός Βόλου, Warriors, Raptors, Flowers, Μαύροι Πάνθηρες και Παντόφλες.

Ο μεγάλος τελικός πραγματοποιήθηκε παρουσία όλων των μαθητών των σχολείων, μέσα σε ένα κλίμα απίστευτου ενθουσιασμού, χαράς και θερμών χειροκροτημάτων. Μετά από έναν πολύ δυνατό αγώνα, μεγάλοι νικητές αναδείχθηκαν οι Blue Angels, ενώ τη θέση των δευτεραθλητών κατέκτησαν επάξια οι Legends.

Η αρχή για κάτι πολύ όμορφο μόλις έγινε. Ελπίζουμε αυτός ο θεσμός να καθιερωθεί και στα επόμενα χρόνια να εμπλουτιστεί με τη συμμετοχή ακόμα περισσότερων μαθητών, αλλά και νέων αθλημάτων.

Η αυλαία αυτής της προσπάθειας έπεσε με τον ιδανικότερο τρόπο σήμερα, 15 Ιουνίου 2026, την τελευταία μέρα της χρονιάς, όπου μέσα σε πανηγυρικό κλίμα δόθηκαν τα βραβεία στις ομάδες. Ήταν το καλύτερο κλείσιμο για μια δημιουργική χρονιά, γεμίζοντας τα παιδιά με χαμόγελα πριν τις καλοκαιρινές τους διακοπές.

Συγχαρητήρια σε όλους για τη συμμετοχή και το ήθος τους! 

Ένα τεράστιο «μπράβο» και ένα μεγάλο ευχαριστώ αξίζει και στους γυμναστές μας, Κατερίνα Διαμαντάκου και Γεώργιο Τσιάτσιο.

Η Δ΄ Τάξη μας μάγεψε με τον «Σιμιγδαλένιο»!

Τα λαϊκά παραμύθια έχουν μια δική τους, μαγική δύναμη να μας συγκινούν. Κλείνουν μέσα τους όλη τη σοφία και την παράδοση του λαού μας και αυτό ακριβώς νιώσαμε σήμερα, 9 Ιουνίου 2026, όλοι όσοι βρεθήκαμε στη θεατρική παράσταση “Ο Σιμιγδαλένιος” που παρουσίασαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄ Τάξης, παρέα με την αγαπημένη τους δασκάλα, Βούλα Αλεξίου, τη μουσικό μας, Ντορίτα Ζερβοπάνου, αλλά και την πολύτιμη φίλη του σχολείου μας και συνταξιούχο δασκάλα, Άννα Τσακνάκη.

sim16 1

Τα παιδιά μας χάρισαν μια παράσταση γεμάτη νόημα και συναίσθημα βασισμένη στο ομώνυμο λαϊκό παραμύθι, η οποία δημιουργήθηκε με πολύ μεράκι στο μάθημα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων. Για όσους δεν ξέρουν την ιστορία, ο Σιμιγδαλένιος είναι ένα αγόρι φτιαγμένο από σιμιγδάλι, ζάχαρη και αμύγδαλα, που το πλάθει μια πριγκιποπούλα για να έχει έναν σύντροφο όπως ακριβώς εκείνη τον θέλει. Όταν όμως μια άλλη βασιλοπούλα της τον κλέβει, ξεκινάει ένα μεγάλο ταξίδι αναζήτησης. Μέσα από αυτή την περιπέτεια, η ηρωίδα μας αφήνει στην άκρη τον εγωισμό της και καταλαβαίνει τελικά τι θα πει πραγματική αγάπη και αφοσίωση.

Η δράση αυτή, επίσης, εντάσσεται στο πλαίσιο του Δικτύου για τον Πολιτισμό και την Παράδοση «Από τον Βορρά μέχρι τον Νότο ο πολιτισμός μας ταξιδεύει, μας ενώνει, μας διδάσκει» στο οποίο συμμετέχει το σχολείο μας.

Αξίζει ένα τεράστιο μπράβο και θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και στις δασκάλες. Μας εξέπληξαν όλους ευχάριστα, μας συγκίνησαν και μας θύμισαν πόσο όμορφα πράγματα μπορούν να γίνουν στο σχολείο όταν υπάρχει συνεργασία!

Ο Συλλόγος Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης «Κένταυρος» στο σχολείο μας

Την Τρίτη 19 Μαΐου 2026, ο Σύλλογος Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης «Κένταυρος» επισκέφθηκε το σχολείο μας για να παρουσιάσει το άθλημα της επιτραπέζιας αντισφαίρισης στους μαθητές και τις μαθήτριες των Γ’ και Δ’ τάξεων. Την παρουσίαση και την καθοδήγηση των παιδιών ανέλαβαν ο προπονητής Δημήτρης Μιχαηλίδης και ο αθλητής Αδαμάντιος Σκουλάς.

Στην αρχή της ενημέρωσης, οι μαθητές άκουσαν προσεκτικά τους κανόνες του παιχνιδιού και έμαθαν τα βασικά στοιχεία που χρειάζεται κανείς για να παίξει πινγκ πονγκ.

Αμέσως μετά, τα παιδιά πέρασαν στο πρακτικό κομμάτι. Πήραν τις ρακέτες στα χέρια τους, έκαναν εξάσκηση και δοκίμασαν τις δυνατότητές τους στο τραπέζι με τη βοήθεια του προπονητή και του αθλητή.

Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο «Κένταυρος» για την όμορφη παρουσίαση και την ξεχωριστή αθλητική εμπειρία που χάρισε στους μαθητές μας.

Οι «Βιβλιοφάγοι» του 30ού Δημοτικού Βόλου στην Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Τη Δευτέρα 18 Μαΐου, οι βιβλιοφάγοι του σχολείου μας επισκέφτηκαν την βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με μεγάλο ενθουσιασμό αλλά και απίστευτη περιέργεια. Από την πρώτη στιγμή εντυπωσιάστηκαν από τους αμέτρητους τόμους βιβλίων (περίπου 150.000), την ησυχία του χώρου αλλά και την οργανωμένη δομή της βιβλιοθήκης.

Η υπεύθυνη της βιβλιοθήκης τους ενημέρωσε για τον τρόπο λειτουργίας, τις ψηφιακές υπηρεσίες, τα ηλεκτρονικά βιβλία και περιοδικά και απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις των παιδιών με προθυμία. Στη συνέχεια περιηγήθηκαν στα ράφια αναζητώντας βιβλία λογοτεχνίας, λεξικά, εγκυκλοπαίδειες, είδαν από κοντά το ειδικό ασανσέρ για μεταφορά βιβλίων και στο τέλος αφιέρωσαν χρόνο για να μελετήσουν σε ειδικά διαμορφωμένες αίθουσες ανάγνωσης.

Η επίσκεψη αυτή αποτέλεσε το επιστέγασμα των προσπαθειών μιας ολόκληρης σχολικής χρονιάς, 2025-2026, κατά την οποία επισκέπτονταν συστηματικά τη σχολική βιβλιοθήκη, δανείζονταν βιβλία, συμπλήρωναν φύλλα βιβλιοκριτικής για τα βιβλία που είχαν διαβάσει και, προαιρετικά, κάποιοι δημιούργησαν ένα βιβλιοκούτι για το αγαπημένο τους βιβλίο. Συμπληρωματικά , πήραν το δωράκι τους στο τέλος της ημέρας και η καινούρια χρονιά θα ξεκινήσει με τη πολύτιμη βοήθειά τους στη δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου μας, καθώς θα είναι οι επίτιμοι βιβλιοθηκάριοι  της δανειστικής βιβλιοθήκης του 30ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου!

Μπράβο σε όλους τους “βιβλιοφάγους” μας και ιδιαίτερα στον “μικρό” Αχιλλέα, που χάρη στην πρόταση και την ιδέα του, είχαν την ευκαιρία να ζήσουν αυτήν την πανέμορφη εμπειρία.

«Μικροί Δημότες σε Δράση!» Επίσκεψη της Ε΄τάξης στο Δημαρχείο του Βόλου

Την Τρίτη 10 Μαρτίου οι μαθητές/τριες της Ε΄ τάξης συνοδευόμενοι από τη δασκάλα τους κ. Τσαλαβρέτα Γεωργία επισκέφθηκαν το Δημαρχείο του Βόλου. Η επίσκεψη αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία να γνωρίσουν οι μαθητές/τριες από κοντά όχι μόνο τη λειτουργία της τοπικής αυτοδιοίκησης αλλά και να έρθουν σε επαφή με σημαντικά έργα που φιλοξενούνται στο χώρο του δημαρχείου και αποτελούν στοιχεία της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.

Αρχικά, οι μαθητές επισκέφθηκαν το ισόγειο του Δημαρχείου, όπου είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τα χαρακτικά του Τάσσου. Η κ. Ροσσάνα Πώποτα μίλησε στα παιδιά για τα έργα, την τέχνη της χαρακτικής και τα μηνύματα που αποτυπώνονται μέσα από αυτά. Οι μαθητές/τριες παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον την παρουσίαση και εξέφρασαν τις απορίες και τις σκέψεις τους για τα έργα που είδαν.

Στη συνέχεια, επισκέφθηκαν την αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου. Εκεί ενημερώθηκαν για τον τρόπο λειτουργίας του Δήμου και γνώρισαν τη διαδικασία λήψης αποφάσεων που αφορούν την πόλη και τους πολίτες. Με ιδιαίτερο ενθουσιασμό κάθισαν στα έδρανα των δημοτικών συμβούλων, βιώνοντας για λίγο την εμπειρία συμμετοχής σε ένα δημοτικό συμβούλιο.

Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις στους μαθητές, οι οποίοι απέκτησαν νέες γνώσεις και πολύτιμες εμπειρίες μέσα από μια ξεχωριστή εκπαιδευτική δράση.

Γιορτή της Μητέρας

Τη Δευτέρα 11 Μαΐου, το αμφιθέατρο του σχολείου μας φιλοξένησε μια πραγματικά σπουδαία γιορτή με τίτλο “Μάνα, Μητέρα Μανούλα, Μαμά: Αξία Αιώνια”. Με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας της Μητέρας, τιμήσαμε τη δύναμη της ανιδιοτελούς μητρικής αγάπης, που αποτελεί τον ισχυρότερο δεσμό στη ζωή κάθε ανθρώπου.

Στη δράση αυτή συμμετείχαν με ενθουσιασμό οι μαθητές και οι μαθήτριες των Β’ και Γ’  τάξεων του 16ου και του 30ού Δημοτικού Σχολείου, καθώς και τα Τμήματα Υποδοχής (ΖΕΠ) και των δύο σχολείων. Ήταν μια υπέροχη συνεργασία, όπου τα παιδιά ένωσαν τις φωνές τους για να πουν ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στις μητέρες όλου του κόσμου, αλλά κυρίως στις δικές τους μανούλες.

Μέσα από τρυφερά τραγούδια και ποιήματα, εξέφρασαν την ευγνωμοσύνη τους προς τη μητέρα, αλλά και προς κάθε άνθρωπο που προσφέρει ανιδιοτελή φροντίδα. Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσαν τα θεατρικά σκετς και κυρίως η παρουσίαση του λαϊκού παραμυθιού «Η κουκουβάγια και η πέρδικα», μια ιστορία που τονίζει τη μοναδικότητα της μητρικής αγάπης.

Η εκδήλωση κορυφώθηκε με τη δημιουργία του «Δέντρου της Αγάπης», όπου οι μαθητές κόλλησαν φύλλα με τη λέξη «αγάπη» γραμμένη σε πολλές διαφορετικές γλώσσες. Ήταν ένα σπουδαίο μάθημα διαπολιτισμικότητας, που μας θύμισε ότι η αγάπη είναι μια παγκόσμια αξία χωρίς σύνορα και διακρίσεις.

Ένα θερμό ευχαριστώ στους εκπαιδευτικούς μας που οργάνωσαν τη γιορτή με τόση φροντίδα, καθώς και στον Συντονιστή Εκπαίδευσης Προσφύγων, κ. Δημήτρη Πριτσά, για την πολύτιμη συμβολή του.

Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν, πάνω από όλα, στους μαθητές μας που με το κέφι τους χάρισαν μια αξέχαστη εμπειρία σε μικρούς και μεγάλους!

Ένα ταξίδι στον χρόνο και στον πολιτισμό: Ναυτικό Μουσείο Λιτοχώρου – Κάστρο Πλαταμώνα – Παλαιός Παντελεήμονας

Την Πέμπτη 30 Απριλίου 2026, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του 30ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μια πολυδιάστατη εκπαιδευτική εμπειρία στην Πιερία. Η εκδρομή οργανώθηκε με τη φροντίδα της Διευθύντριας του σχολείου μας, κ. Κατερίνας Ζυγούρα, ενώ την ομάδα καθοδήγησαν και συνόδευσαν οι Γεωργία Τσαλαβρέτα, Εύη Κυριάκου, Ντορίτα Ζερβοπάνου, Χριστίνα Τζάνη και Άννα Παπαδογεωργή. Η δράση υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του καινοτόμου προγράμματος σχολικών δραστηριοτήτων «Το περιβάλλον ως φορέας μνήμης», που υλοποιείται στο σχολείο μας με στόχο να ανακαλύψουν τα παιδιά πώς η ιστορική γνώση συνδέεται άρρηκτα με το φυσικό τοπίο και τα μνημεία του τόπου μας.

Η ημέρα μας ξεκίνησε στο Ναυτικό Μουσείο Λιτοχώρου, όπου μας υποδέχτηκε ο κ. Τριανταφύλλου. Με μια εξαιρετική ξενάγηση μας μετέφερε την πλούσια ναυτική ιστορία της περιοχής παρουσιάζοντας τα εντυπωσιακά εκθέματα, από όργανα ναυσιπλοΐας μέχρι περίτεχνα ομοιώματα πλοίων, που κέντρισαν το ενδιαφέρον των μαθητών. Στη συνέχεια, το πάρκο του Λιτοχώρου προσέφερε στα παιδιά μια μοναδική ευκαιρία χαλάρωσης με το επιβλητικό ανάγλυφο του Ολύμπου να δεσπόζει τριγύρω μας και να χαρίζει μια μοναδική εικόνα στα μάτια όλων.

Συνεχίσαμε την περιήγησή μας στο Κάστρο του Πλαταμώνα, ένα από τα σημαντικότερα και αρτιότερα διατηρημένα φρούρια στον ελλαδικό χώρο, το οποίο δεσπόζει σε θέση στρατηγική από τους βυζαντινούς και φραγκοκρατούμενους χρόνους. Με την καθοδήγηση των υπευθύνων του κάστρου, οι μαθητές μελέτησαν από κοντά τη δομή της καστροπολιτείας και εντυπωσιάστηκαν από τον επιβλητικό Κεντρικό Πύργο (Donjon), ο οποίος βρίσκεται στο εσωτερικό και αποτελούσε το τελευταίο σημείο άμυνας. Τα παιδιά περιηγήθηκαν ανάμεσα στα ερείπια των οικιών και των ναών που μαρτυρούν την καθημερινή ζωή των παλαιών κατοίκων, είδαν την κινστέρνα που εξασφάλιζε το πολύτιμο νερό και θαύμασαν τα ισχυρά τείχη που προσφέρουν μια απαράμιλλη πανοραμική θέα στο Αιγαίο και τις πλαγιές του Κάτω Ολύμπου.

Η εκδρομή μας ολοκληρώθηκε με τον πιο όμορφο τρόπο στον παραδοσιακό οικισμό του Παλαιού Παντελεήμονα, έναν τόπο που συνδυάζει την ηρεμία με μια σπάνια γραφική γοητεία. Περπατώντας στα λιθόστρωτα καλντερίμια του χωριού, οι μαθητές/τριες έφτασαν στην κεντρική πλατεία, όπου επισκέφθηκαν τον Ιερό Ναό του Αγίου Παντελεήμονα και απόλαυσαν στιγμές χαλάρωσης και παιχνιδιού κάτω από τη σκιά των αιωνόβιων πλατάνων. Στον ίδιο οικισμό, η αυθεντική φιλοξενία της Πιερίας σφράγισε την εμπειρία μας με τη στάση μας στην ταβέρνα «Όλυμπος». Οι υπεύθυνοι της επιχείρησης μας υποδέχτηκαν με εξαιρετική ευγένεια δημιουργώντας ένα ζεστό και οικείο περιβάλλον, όπου οι μαθητές απόλαυσαν το γεύμα τους και ξεκουράστηκαν πριν από το ταξίδι της επιστροφής.

Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχία αυτής της καταπληκτικής εκπαιδευτικής εξόρμησης.

Προετοιμάζοντας το «Ταξίδι» της ΣΤ΄ Τάξης για το Γυμνάσιο

Σήμερα, Τετάρτη 29 Απριλίου 2026, στο πλαίσιο του προγράμματος μετάβασης των μαθητών μας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, η ΣΤ΄ τάξη του σχολείου μας υποδέχθηκε με χαρά τις εκπαιδευτικούς Χρυσικού Βάσω και Μάρκου Δήμητρα από το 7ο Γυμνάσιο Βόλου

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, οι εκπαιδευτικοί ενημέρωσαν αναλυτικά τους μαθητές μας για τη λειτουργία του Γυμνασίου, το ωρολόγιο πρόγραμμα και τις νέες δημιουργικές δραστηριότητες που τους περιμένουν. Μέσα από έναν ζεστό και ειλικρινή διάλογο, έλυσαν απορίες και βοήθησαν τα παιδιά να προσεγγίσουν τη νέα αυτή πρόκληση με αυτοπεποίθηση.

Ιδιαίτερη και συγκινητική στιγμή της επίσκεψης αποτέλεσε η βιωματική δραστηριότητα με τίτλο «Το ταξίδι στο Γυμνάσιο». Τα παιδιά κλήθηκαν να αναλογιστούν τι θα ήθελαν να κρατήσουν στην «αποσκευή» τους φεύγοντας από το Δημοτικό σχολείο. Μέσα σε αυτή τη νοητή βαλίτσα τοποθέτησαν πολύτιμες αναμνήσεις, αγαπημένα πρόσωπα, όπως δασκάλους και φίλους, αλλά και τις σημαντικές αξίες που απέκτησαν όλα αυτά τα χρόνια.

Το πρόγραμμα μετάβασης όμως δεν σταματά εδώ, καθώς η συνεργασία των δύο σχολείων συνεχίζεται. Σύντομα, οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης θα ανταποδώσουν με επίσκεψη στους χώρους του 7ου Γυμνασίου Βόλου.

Θρίαμβος στο Παρκέ: Η «Χρυσή» Ομάδα της Ε΄ Τάξης έγραψε ιστορία!

Δευτέρα, 27 Απριλίου 2026 – Υπάρχουν ημέρες που απλώς κυλούν και ημέρες που μένουν ανεξίτηλες στη μνήμη. Η σημερινή ανήκει δικαιωματικά στη δεύτερη κατηγορία, καθώς η ομάδα μπάσκετ των αγοριών της Ε΄ Τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησε μια εμφάνιση που θα συζητιέται για καιρό. Στο πλαίσιο του Διασχολικού Πρωταθλήματος, οι μικροί μας «επαγγελματίες» δεν άφησαν περιθώρια αμφισβήτησης, αποδεικνύοντας πως όταν το ταλέντο συναντά το πείσμα, το αποτέλεσμα είναι απλώς μαγικό.

Η «χρυσή» πεντάδα, που κέρδισε το χειροκρότημα όλων, αποτελούνταν από τους: Θάνο, Μάξιμο, ΓιάννοΒασίλη, Ιωάννη. Με μια στατιστική που προκαλεί δέος, τέσσερις νίκες και μία ισοπαλία σε πέντε αγώνες, οι μαθητές μας δεν ήταν απλώς καλοί, ήταν εξαιρετικοί έως εξαιρετικότατοι, αφήνοντας τους πάντες άφωνους με την ωριμότητα και τη στρατηγική τους μέσα στο γήπεδο. 

Φυσικά, ο «αρχιτέκτονας» αυτής της τρομερής επιτυχίας δεν είναι άλλος από τον γυμναστή μας, τον κύριο Γιώργο Τσιάτσιο. Με τη σωστή καθοδήγηση και την καίρια επιλογή των συγκεκριμένων μαθητών, κατάφερε να δημιουργήσει ένα σύνολο που δεν είχε αντίπαλο.

Ένα τεράστιο «μπράβο» στους αθλητές μας και στον κ. Γιώργο που μας έκαναν όλους στο 30ό να νιώσουμε μεγάλη υπερηφάνεια!

Ενδοσχολική Επιμόρφωση: «Ανακαλύπτοντας το eTwinning»

Την Τρίτη 24 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ενδοσχολική επιμόρφωση με τίτλο «Ανακαλύπτοντας το eTwinning: Ευρωπαϊκή διάσταση στη διδασκαλία», που συντόνισε η εκπαιδευτικός αγγλικής γλώσσας Σταυρούλα Αποστολακοπούλου.

Η επιμόρφωση απευθυνόταν στους εκπαιδευτικούς του 16ου και του 30ού Δημοτικού Σχολείου Βόλου, καθώς και του 7ου Νηπιαγωγείου Βόλου. Κεντρικό θέμα αποτέλεσε η ευρωπαϊκή πλατφόρμα eTwinning και οι δυνατότητες συνεργατικών προγραμμάτων μεταξύ σχολείων στην Ευρώπη. Η συνάδελφος παρουσίασε αναλυτικά πώς οι εκπαιδευτικοί μπορούν να εγγραφούν και να συμμετάσχουν στην πλατφόρμα, να ξεκινήσουν ένα πρόγραμμα και να υλοποιήσουν πρωτότυπα έργα συνεργασίας, παρουσιάζοντας παραδείγματα επιτυχημένων eTwinning projects.

Η δράση αυτή αποτέλεσε μια πολύτιμη ευκαιρία για επαγγελματική ανάπτυξη και ανταλλαγή καλών πρακτικών, ενισχύοντας τη σύνδεση της σχολικής μας κοινότητας με τη σύγχρονη ευρωπαϊκή εκπαίδευση.

Ευχαριστούμε θερμά την κα. Σταυρούλα Αποστολακοπούλου για την ενδιαφέρουσα επιμόρφωση!!!

et


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου