1ο Ενδοσχολικό Πρωτάθλημα Μπάσκετ

Τις τελευταίες εβδομάδες, η αυλή του σχολείου μας γέμισε με φωνές, πάθος, ομαδικό πνεύμα και πολλά… καλάθια! Ο λόγος ήταν φυσικά η διεξαγωγή του 1ου Ενδοσχολικού Πρωταθλήματος καλαθοσφαίρισης 3×3, μιας πραγματικής γιορτής του αθλητισμού που έδωσε άλλο χρώμα στο κλείσιμο της φετινής σχολικής χρονιάς.

Στο πρωτάθλημα συμμετείχαν με τεράστιο ενθουσιασμό μαθητές και μαθήτριες από τις Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις του 30ού Δημοτικού Σχολείου Βόλου και του συστεγαζόμενου 16ου Δημοτικού. Τα παιδιά πήραν την πρωτοβουλία, έφτιαξαν μόνα τους τις ομάδες και χωρίστηκαν σε δύο ομίλους. Αφού έπαιξαν όλοι με όλους, μαζεύοντας πολύτιμους βαθμούς και προσφέροντας πλούσιο θέαμα στο προαύλιο, οι δύο πρώτοι από κάθε όμιλο κατάφεραν να περάσουν στη συναρπαστική φάση των ημιτελικών.

Στη διοργάνωση έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό έντεκα υπέροχες ομάδες, με ονόματα που έδειξαν την αστείρευτη φαντασία των παιδιών: Blue Angels, Legends, Kostakis team, Clouds, Αυγούλιδες, Ολυμπιακός Βόλου, Warriors, Raptors, Flowers, Μαύροι Πάνθηρες και Παντόφλες.

Ο μεγάλος τελικός πραγματοποιήθηκε παρουσία όλων των μαθητών των σχολείων, μέσα σε ένα κλίμα απίστευτου ενθουσιασμού, χαράς και θερμών χειροκροτημάτων. Μετά από έναν πολύ δυνατό αγώνα, μεγάλοι νικητές αναδείχθηκαν οι Blue Angels, ενώ τη θέση των δευτεραθλητών κατέκτησαν επάξια οι Legends.

Η αρχή για κάτι πολύ όμορφο μόλις έγινε. Ελπίζουμε αυτός ο θεσμός να καθιερωθεί και στα επόμενα χρόνια να εμπλουτιστεί με τη συμμετοχή ακόμα περισσότερων μαθητών, αλλά και νέων αθλημάτων.

Η αυλαία αυτής της προσπάθειας έπεσε με τον ιδανικότερο τρόπο σήμερα, 15 Ιουνίου 2026, την τελευταία μέρα της χρονιάς, όπου μέσα σε πανηγυρικό κλίμα δόθηκαν τα βραβεία στις ομάδες. Ήταν το καλύτερο κλείσιμο για μια δημιουργική χρονιά, γεμίζοντας τα παιδιά με χαμόγελα πριν τις καλοκαιρινές τους διακοπές.

Συγχαρητήρια σε όλους για τη συμμετοχή και το ήθος τους! 

Ένα τεράστιο «μπράβο» και ένα μεγάλο ευχαριστώ αξίζει και στους γυμναστές μας, Κατερίνα Διαμαντάκου και Γεώργιο Τσιάτσιο.

Ο Συλλόγος Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης «Κένταυρος» στο σχολείο μας

Την Τρίτη 19 Μαΐου 2026, ο Σύλλογος Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης «Κένταυρος» επισκέφθηκε το σχολείο μας για να παρουσιάσει το άθλημα της επιτραπέζιας αντισφαίρισης στους μαθητές και τις μαθήτριες των Γ’ και Δ’ τάξεων. Την παρουσίαση και την καθοδήγηση των παιδιών ανέλαβαν ο προπονητής Δημήτρης Μιχαηλίδης και ο αθλητής Αδαμάντιος Σκουλάς.

Στην αρχή της ενημέρωσης, οι μαθητές άκουσαν προσεκτικά τους κανόνες του παιχνιδιού και έμαθαν τα βασικά στοιχεία που χρειάζεται κανείς για να παίξει πινγκ πονγκ.

Αμέσως μετά, τα παιδιά πέρασαν στο πρακτικό κομμάτι. Πήραν τις ρακέτες στα χέρια τους, έκαναν εξάσκηση και δοκίμασαν τις δυνατότητές τους στο τραπέζι με τη βοήθεια του προπονητή και του αθλητή.

Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο «Κένταυρος» για την όμορφη παρουσίαση και την ξεχωριστή αθλητική εμπειρία που χάρισε στους μαθητές μας.

Θρίαμβος στο Παρκέ: Η «Χρυσή» Ομάδα της Ε΄ Τάξης έγραψε ιστορία!

Δευτέρα, 27 Απριλίου 2026 – Υπάρχουν ημέρες που απλώς κυλούν και ημέρες που μένουν ανεξίτηλες στη μνήμη. Η σημερινή ανήκει δικαιωματικά στη δεύτερη κατηγορία, καθώς η ομάδα μπάσκετ των αγοριών της Ε΄ Τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησε μια εμφάνιση που θα συζητιέται για καιρό. Στο πλαίσιο του Διασχολικού Πρωταθλήματος, οι μικροί μας «επαγγελματίες» δεν άφησαν περιθώρια αμφισβήτησης, αποδεικνύοντας πως όταν το ταλέντο συναντά το πείσμα, το αποτέλεσμα είναι απλώς μαγικό.

Η «χρυσή» πεντάδα, που κέρδισε το χειροκρότημα όλων, αποτελούνταν από τους: Θάνο, Μάξιμο, ΓιάννοΒασίλη, Ιωάννη. Με μια στατιστική που προκαλεί δέος, τέσσερις νίκες και μία ισοπαλία σε πέντε αγώνες, οι μαθητές μας δεν ήταν απλώς καλοί, ήταν εξαιρετικοί έως εξαιρετικότατοι, αφήνοντας τους πάντες άφωνους με την ωριμότητα και τη στρατηγική τους μέσα στο γήπεδο. 

Φυσικά, ο «αρχιτέκτονας» αυτής της τρομερής επιτυχίας δεν είναι άλλος από τον γυμναστή μας, τον κύριο Γιώργο Τσιάτσιο. Με τη σωστή καθοδήγηση και την καίρια επιλογή των συγκεκριμένων μαθητών, κατάφερε να δημιουργήσει ένα σύνολο που δεν είχε αντίπαλο.

Ένα τεράστιο «μπράβο» στους αθλητές μας και στον κ. Γιώργο που μας έκαναν όλους στο 30ό να νιώσουμε μεγάλη υπερηφάνεια!

Μαθήματα κολύμβησης για τους μαθητές της Γ΄ τάξης

Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία και φέτος τα μαθήματα κολύμβησης για τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ΄ τάξης του σχολείου μας για το σχολικό έτος 2025-2026.

Για έντεκα συνεχόμενες Τρίτες, στο τελευταίο δίωρο, τα παιδιά επισκέπτονταν την πισίνα του Δημοτικού Κολυμβητηρίου «Β. Πολύμερος» στη Νέα Ιωνία, όπου εξοικειώθηκαν με το νερό και έμαθαν βασικές κινήσεις κολύμβησης μέσα σε ένα ασφαλές και ευχάριστο περιβάλλον. Τα μαθήματα έγιναν με τη βοήθεια έμπειρων προπονητών και τη συνοδεία του γυμναστή του σχολείου μας, κ. Γεώργιου Τσιάτσιου.

Στο τελευταίο μάθημα τα παιδιά έπαιξαν στην πισίνα και γνώρισαν το άθλημα της υδατοσφαίρισης (πόλο), κλείνοντας τη δράση με χαμόγελα και ενθουσιασμό.

Στέλιος Κυριακίδης: Μαραθώνιος ζωής και αξιών

Τη Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου φιλοξενήσαμε στο σχολείο μας το πολιτιστικό πρόγραμμα «ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ: ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ», που διοργανώνεται από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, με υπεύθυνη υλοποίησης την εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής κα Λιανού Μαρία. 

kyr1

Το πρόγραμμα ήταν αφιερωμένο στον θρυλικό Κύπριο μαραθωνοδρόμο Στέλιο Κυριακίδη, ο οποίος στις 20 Απριλίου 1946 κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στον Μαραθώνιο της Βοστώνης. Η νίκη του δεν ήταν μόνο αθλητική διάκριση, αλλά πράξη ανθρωπιάς, καθώς ανέδειξε τις δυσκολίες του ελληνικού λαού μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Μέσα από ιστορικά στοιχεία και οπτικοακουστικό υλικό, οι μαθητές γνώρισαν τη συμμετοχή του στους Ολυμπιακούς Αγώνες, τη δράση του στον πόλεμο και τη δύναμη της προσπάθειας.

Η δράση ανέδειξε τον αθλητισμό ως φορέα πολιτισμού και προσφοράς, καλλιεργώντας το φίλαθλο πνεύμα.

Ευχαριστούμε την κα Λιανού Μαρία για τη μοναδική εμπειρία μάθησης και αξιών.

Δράση για το Ποδόσφαιρο στο Σχολείο μας

Την Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2025, η αυλή του σχολείου μας μεταμορφώθηκε σε γήπεδο ποδοσφαίρου, το άθλημα που αγαπούν οι μαθητές και οι μαθήτριες μας. Είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε τον Αθλητικό Σύλλογο Ποδοσφαίρου “ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ”, που ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση του γυμναστή μας, κ. Γεώργιου Τσιάτσιου.

Η δράση πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή των παιδιών των Γ΄, Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων. Σε συνεργασία με τους μαθητές του 16ου Δημοτικού Σχολείου και του 7ου Νηπιαγωγείου Βόλου, τα παιδιά συμμετείχαν σε διασκεδαστικά παιχνίδια και ασκήσεις ατομικής τεχνικής με μπάλα.

Την δράση πλαισίωσαν οι προπονητές της Σχολής, κ. Στέλιος Μαλακασιώτης και κ. Ντούσαν Πότσουτσα, προσφέροντας στα παιδιά μια αξέχαστη επαφή με το ποδόσφαιρο, ενισχύοντας την ομαδικότητα, τη συνεργασία και την ευγενή άμιλλα.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους προπονητές κ. Στέλιο Μαλακασιώτη και κ. Ντούσαν Πότσουτσα, που μετέδωσαν στα παιδιά τη χαρά και το πάθος για το παιχνίδι, υπενθυμίζοντας πως ο αθλητισμός είναι πειθαρχία, συνεργασία και τρόπος ζωής.

Γνωριμία με το άθλημα του Judo

Τη Δευτέρα 3 Νοεμβρίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες των Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το άθλημα του Judo. Στο σχολείο μας βρέθηκε ο πρωταθλητής Παντελής Φιτσιάλος, ο οποίος τους μετέφερε τη γνώση, την εμπειρία και την αγάπη του για αυτήν τη σπουδαία πολεμική τέχνη. Η δράση οργανώθηκε από τον γυμναστή του σχολείου, Τσιάτσιο Γεώργιο.

Ο κ. Φιτσιάλος, παρουσίασε βασικές τεχνικές και αρχές του ολυμπιακού αθλήματος, δίνοντας στα παιδιά τη δυνατότητα να συμμετέχουν μέσα από βιωματικά παιχνίδια. Οι μαθητές έμαθαν τις για αξίες του Judo – σεβασμό, συνεργασία και αυτοπειθαρχία – και διασκέδασαν μαθαίνοντας!

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κ. Παντελή Φιτσιάλο για τον χρόνο και τη θετική του διάθεση, με την οποία μύησε τα παιδιά μας στον υπέροχο κόσμο του Judo.

Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2025

Σήμερα, Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2025, το σχολείο μας πραγματοποίησε τον εορτασμό της 12ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού στις αθλητικές εγκαταστάσεις της Σχολής Ποδοσφαίρου της Αγίας Άννας Βόλου.

Με οδηγό το φετινό σύνθημα “Κινούμαι, Ενεργώ, Δημιουργώ”, οι μαθητές και οι μαθήτριές μας, μαζί με τους μαθητές του συστεγαζόμενου δημοτικού σχολείου, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον κόσμο του ποδοσφαίρου μέσα από διασκεδαστικές δραστηριότητες και ατελείωτο παιχνίδι. Ήταν μια ημέρα γεμάτη κίνηση, συνεργασία και ευγενή άμιλλα, που ένωσε τα παιδιά μέσα από τη χαρά της άθλησης.

Θερμές ευχαριστίες σε όλους όσους συνέβαλαν στην επιτυχία της ημέρας, καθώς και στον γυμναστή μας κ. Γεώργιο Τσιάτσιο για την οργάνωση και την καθοδήγηση.

Μαθήματα κολύμβησης της Γ΄ τάξης 2024-2025

Επιτυχώς ολοκληρώθηκαν και φέτος τα μαθήματα κολύμβησης για τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ΄ τάξης του σχολείου μας, για το σχολικό έτος 2024-2025.

Για εννέα συνεχόμενες Παρασκευές, στο τελευταίο δίωρο, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να εξοικειωθούν με το νερό, να μάθουν βασικές τεχνικές κολύμβησης και να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους, πάντα σε ασφαλές περιβάλλον, στην πισίνα του Δημοτικού Κολυμβητηρίου «Β. Πολύμερος» στη Νέα Ιωνία. Τα μαθήματα πραγματοποιήθηκαν υπό την καθοδήγηση έμπειρων γυμναστών και τη συνοδεία του γυμναστή μας Γεώργιου Τσιάτσιου, προσφέροντας μια διαφορετική εμπειρία στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β’ τάξης περιμένουν με ενδιαφέρον τη σειρά τους για τα μαθήματα την επόμενη σχολική χρονιά.

Δυναμική Συμμετοχή στους Σχολικούς Αγώνες Μπάσκετ

Την Τρίτη 29 Απριλίου 2025, τα αγόρια των Δ΄ και Στ΄ τάξεων του σχολείου μας συμμετείχαν στους Σχολικούς Αγώνες Μπάσκετ, που πραγματοποιήθηκαν στον Γυμναστικό Σύλλογο Βόλου, με αντίπαλες ομάδες από σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας. Η αποστολή μας, υπό την καθοδήγηση του γυμναστή κ. Γεώργιου Τσιάτσιου, επισκέφθηκε με ενθουσιασμό τις αθλητικές εγκαταστάσεις του Γ.Σ. Βόλου και αγωνίστηκε με πάθος και ομαδικότητα.

Οι μαθητές μας έδειξαν εξαιρετική αγωνιστικότητα και αθλητικό πνεύμα, σε έναν χώρο που αποτέλεσε ιδανική ευκαιρία για να αναδείξουν το ταλέντο τους και να βιώσουν τον υγιή ανταγωνισμό.

Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες, τόσο στους παίκτες όσο και στον προπονητή, για την εξαιρετική τους παρουσία!