Την Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου, η ομάδα Δ.Υ.Ν.Α.Μ.Η. της ΣΤ΄ τάξης, οι πρωταγωνιστές της σχολικής μας βιβλιοθήκης, μαζί με τους “μικρούς βοηθούς” τους από την Α’ τάξη, πραγματοποίησαν μια ξεχωριστή δράση φιλαναγνωσίας στο Γηροκομείο της πόλης μας.
Αρχικά, οι μαθητές γνωρίστηκαν με τους ηλικιωμένους, αντάλλαξαν χαιρετισμούς και έμαθαν τα ονόματά τους. Στη συνέχεια, οι μαθητές της Δ.Υ.Ν.Α.Μ.Η. παρουσίασαν ένα δρώμενο βασισμένο σε απόσπασμα από το “Δρακοπαραμύθι” της Αγγελικής Βαρελά, ένα έργο γεμάτο φαντασία και βαθιά νοήματα. Μέσα από τις αφηγήσεις και τις ερμηνείες τους, μετέφεραν στους ηλικιωμένους τη μαγεία του παραμυθιού ξυπνώντας μνήμες και χαρίζοντάς τους στιγμές νοσταλγίας.
Η φιλαναγνωσία, μέσα από αυτή τη δράση, αναδείχθηκε ως ένα ισχυρό μέσο κοινωνικής σύνδεσης, ξεπερνώντας τα όποια εμπόδια φέρνει η ηλικία. Οι μαθητές απέδειξαν πως τα βιβλία έχουν τη δύναμη να ενώσουν διαφορετικές γενιές και να δημιουργήσουν πολύτιμες αναμνήσεις.
Στη συνέχεια, οι παππούδες και οι γιαγιάδες μοιράστηκαν με τους μαθητές ιστορίες από τα παιδικά τους χρόνια και αφηγήθηκαν τα παιχνίδια που έπαιζαν τότε. Η δράση εμπλουτίστηκε με διαδραστικά παιχνίδια, όπως το “σπασμένο τηλέφωνο”. Μάλιστα, κατόπιν παράκλησης των ηλικιωμένων, οι μαθητές χόρεψαν, μεταφέροντας ζωντάνια στον χώρο.
Ως ένδειξη φροντίδας και προσφοράς, οι μαθητές μας παρέδωσαν δώρα αγάπης – ζάχαρη, καφέ και κουλουράκια – που συγκέντρωσαν με μεγάλη χαρά. Επιπλέον, οι μικροί μαθητές της Α’ τάξης πρόσφεραν τις χειροποίητες κάρτες τους, γεμάτες ζεστές ευχές, προκαλώντας χαμόγελα στους ηλικιωμένους.
Η συγκεκριμένη δράση απέδειξε πως η φιλαναγνωσία δεν είναι απλώς μια ατομική εμπειρία, αλλά και ένας πολύτιμος τρόπος σύνδεσης, επικοινωνίας, κοινωνικής προσφοράς και ενσυναίσθησης.
Ευχαριστούμε το Γηροκομείο Βόλου για την υποδοχή και τη φιλοξενία!





























































































