Μια αξέχαστη φιλαναγνωστική εμπειρία έζησαν οι μαθητές της Ε’ τάξης του σχολείου μας κατά την επίσκεψή τους στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Βόλου, στο κτίριο Σπίρερ, την Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2025. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος της Γλώσσας, με συνοδό τη δασκάλα τους, κ. Εύη Κυριάκου.
Οι μαθητές περιηγήθηκαν στους χώρους της βιβλιοθήκης, ξεφύλλισαν βιβλία και άκουσαν ένα όμορφο παραμύθι, ανανεώνοντας τις γνώσεις τους για τον κόσμο των βιβλιοθηκών. Οι υπεύθυνοι υπάλληλοι υποδέχτηκαν τα παιδιά με χαρά, τους εξήγησαν τη λειτουργία της βιβλιοθήκης και τους ενημέρωσαν για τους κανόνες δανεισμού. Επιπλέον, έμαθαν πώς μπορούν να γίνουν μέλη και να δανείζονται τα αγαπημένα τους βιβλία.
Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με μεγάλο ενθουσιασμό, καθώς οι μαθητές ήθελαν να παραμείνουν περισσότερο για να διαβάσουν τα βιβλία που τους κέντρισαν το ενδιαφέρον. Μια ξεχωριστή εμπειρία που ενίσχυσε την αγάπη τους για το διάβασμα και τον κόσμο των βιβλίων!







































































































