Μια Κοινή Πρόσκληση των Ομίλων Λογοτεχνίας και Κινηματογράφου: Δημήτρης Μαυρίκιος. Τετάρτη 28 Νοεμβρίου.

Την Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012, στη Βιβλιοθήκη του σχολείου, οι Όμιλοι Λογοτεχνίας και Κινηματογράφου, στα πλαίσια των ιδιαίτερων ενδιαφερόντων τους, θα υποδεχτούν τον σκηνοθέτη θεάτρου και κινηματογράφου, καθώς και μεταφραστή για το θέατρο, και όχι μόνο, Δημήτρη Μαυρίκιο. Προηγουμένως, θα προβληθεί, για τους όλους τους ενδιαφερόμενους, μαγνητοσκοπημένη η επιτυχημένη παράσταση του Εθνικού Θεάτρου «Ερρίκος ο Δ΄» του Λουίτζι Πιραντέλο, στη δική του μετάφραση, διασκευή και σκηνοθεσία (2006).

Η πρόσκληση στις Λογοτεχνικές Συναντήσεις του Ομίλου Λογοτεχνίας παραμένουν ανοιχτές σε κάθε φίλο του αντικειμένου.

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Γράψτε σχόλιο

Η Συνάντηση της Λογοτεχνικής Συντροφιάς με τον Κωνσταντίνο Πουλή

Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 21 Νοεμβρίου στη Βιβλιοθήκη του σχολείου, μετά τη λήξη των μαθημάτων, η συνάντηση της Λογοτεχνικής Συντροφιάς με τον ηθοποιό, σκηνοθέτη, συγγραφέα και μεταφραστή Κωνσταντίνο Πουλή στο πλαίσιο του θεματικού κύκλου για το «Συμβόλαιο μεταξύ Πομπού και Δέκτη στη Λογοτεχνία». Η συζήτηση εστιάστηκε κυρίως στο θέατρο και το κοινό του, στους κοινωνικούς όρους της υπηρέτησής του και βεβαίως στη συναφή κριτική.

Βιο-Εργογραφία Κωνσταντίνου Πουλή

Τιμητική Πλακέτα

Κατηγορίες: ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Στις 21 Νοεμβρίου 2012 ο Κωνσταντίνος Πουλής στο Σχολείο μας

Μετά από δύο συνεχόμενες αναβολές των Λογοτεχνικών Συναντήσεων εξαιτίας των απεργιακών κινητοποιήσεων, η Λογοτεχνική Συντροφιά του σχολείου μας, στο πλαίσιο του θεματικού κύκλου «Το Συμβόλαιο μεταξύ Πομπού και Δέκτη στη Λογοτεχνία», θα υποδεχτεί στη Βιβλιοθήκη, την Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012 και την ίδια πάντοτε ώρα (2,15΄ μ.μ.), τον ηθοποιό, συγγραφέα και μεταφραστή Κωνσταντίνο Πουλή. Προηγουμένως, θα προβληθούν δυο σύντομα κομμάτια, θεατρικές δουλειές του, για τους όλους τους ενδιαφερόμενους.

Η πρόσκληση στις Λογοτεχνικές Συναντήσεις του Ομίλου Λογοτεχνίας παραμένουν ανοιχτές σε κάθε φίλο του αντικειμένου.

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Ανταπόκριση από τη Συνάντηση της Λογοτεχνικής Συντροφιάς με τον Ηρακλή Δ. Λογοθέτη

Γράφει: η Αθηνά-Γεωργία Κουμελά.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στη Βιβλιοθήκη του Σχολείου την Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012 στο Πλαίσιο του Θεματικού Κύκλου «Το Συμβόλαιο Μεταξύ Πομπού και Δέκτη στη Λογοτεχνία».

Την Τετάρτη 31 Οκτωβρίου στη βιβλιοθήκη του 2ου Πρότυπου-Πειραματικού Λυκείου Αθηνών έλαβε χώρα μια ενδιαφέρουσα και εποικοδομητική συζήτηση μεταξύ της Λογοτεχνικής Συντροφιάς και του πεζογράφου, δοκιμιογράφου και κριτικού Ηρακλή Δ. Λογοθέτη. Το κύριο θέμα που συζητήθηκε ήταν το συμβόλαιο μεταξύ πομπού και δέκτη, ωστόσο θίχτηκαν και άλλα θέματα, όπως αυτό της κριτικής.

Η τοποθέτηση του Ηρακλή Λογοθέτη όσον αφορά το «τι είναι το μυθοπλαστικό συμβόλαιο» ήταν ότι πρόκειται για κάτι τελείως ατομικό που καθορίζεται από τον αναγνώστη. Στήριξε την άποψή του επισημαίνοντας ότι σε όσους και να κοινοποιείται, ακόμα και ταυτόχρονα, το κείμενο, ο τελευταίος που υπογράφει είναι ο κάθε αναγνώστης, και αυτός είναι που έχει και την εξουσία να το «σπάσει». Άποψη αρκετά σύμφωνη με όσα είχα καταλάβει μέχρι στιγμής, που σημαίνει ότι υπάρχει σχετική ομοφωνία ως προς αυτό το θέμα ανάμεσα στους μελετητές και μια συνθήκη αρκετά απελευθερωτική για τον κάθε αναγνώστη.

Επίσης, ειπώθηκε ότι και ο ίδιος ο συγγραφέας δεν είναι πάντα σίγουρος για το τι θέλει να πει. Γι’ αυτό το λόγο κάποιες φορές ο μυθιστοριογράφος αφήνει τους ήρωές του να αυτονομούνται και να μεταβάλλονται, αποτραβιέται από την καθοδήγησή του έργου και γίνεται απλός επιβάτης, παραδίδοντας το τιμόνι σε αυτούς. Από την πλευρά του αναγνώστη πάλι, κάθε ανάγνωση είναι διαφορετική. Ένας παράγοντας είναι η ηλικία. Επομένως το νόημα του έργου μεταβάλλεται ανάλογα με το ποιος το διαβάζει, πότε, πού κλπ.

Όσον αφορά το αν σε ένα έργο υπάρχει αρχικό σχέδιο ή όχι, απάντησε ότι υπάρχει αρχικό σχέδιο το οποίο όμως δεν είναι καθοριστικό. Το τι θα συμβεί τελικά εξαρτάται από το ταλέντο, το οποίο δεν προχωράει με τους όρους της πρόθεσης. Χάρηκα που ισχύει αυτό και όχι το αντίθετο. Το να ξέρω πως τα αγαπημένα μου βιβλία είναι απλώς ακόλουθοι ενός καλά δομημένου σχεδίου θα τα έκανε απλά άψυχα αντικείμενα, ενώ έτσι «παίρνουν τα ηνία» της κατάστασης και αποκτούν τα ίδια ψυχή.

Κάτι άλλο που συζητήθηκε ήταν οι όροι που θεμελιώνουν το αφηγηματικό έργο στη συνείδηση του κοινού. Ο πρώτος όρος, για τη φύση του μυθιστορήματος, είναι η άδεια να εισβάλλει το κακό, το παράλογο ή το τρομερό, που προσελκύουν το έργο το ενδιαφέρον του αναγνώστη. Ως παράδειγμα, υπάρχει η σκηνή του τηλεφωνικού θαλάμου στο Αββαδών ο Εξολοθρευτής του Ουμπέρτο Σάμπατο όπου ο συγγραφέας παρουσιάζει το μυθιστόρημα ως «οχετό», όπου ξεβράζεται ό,τι καταπνίγουμε στη ζωή κι ό,τι δεν πετυχαίνουμε. Πράγματι, είναι φύσει αδύνατο η ευτυχία να έχει μακρά περιγραφή και οι αρνητικοί ήρωες είναι απαραίτητοι σε κάθε έργο. Αυτό συμπίπτει με τις δικές μου σκέψεις ότι η τέχνη για τον καλλιτέχνη είναι η λύτρωσή του, ο τρόπος να εκφράσει αυτό που τον βασανίζει με τον πιο ηχηρό τρόπο. Ο δεύτερος όρος είναι να μη περιγράφονται καθημερινές ιστορίες. Ο αναγνώστης ενδιαφέρεται να μάθει κάτι καινούργιο, όχι αυτό που ήδη γνωρίζει. Φυσικά, η διάθεση του κάθε αναγνώστη να μάθει εξαρτάται από το πνευματικό του επίπεδο. Παρ’ όλα αυτά, κάθε κατηγορία αναγνωστών δικαιούται να υπάρχει, αφού κάθε αναγνώστης έχει το συγγραφέα του και το αντίστροφο.

Η απάντηση που δόθηκε στο ερώτημα « Πώς είναι ο ιδεώδης συγγραφέας» ήταν ότι πρόκειται για κάτι που δεν είναι εύκολο να οριστεί, πέρα από το γεγονός ότι δεν εξαρτάται από τις ιδέες που θα υπάρχουν στο κείμενο, αλλά από τη μορφή του. Αυτό συμβαίνει διότι μπορούμε να ορίσουμε κάποια κριτήρια τα οποία χαρακτηρίζουν την άρτια μορφή (π.χ. καλός συνδυασμός των πάσης φύσεως υλικών που έχει στη διάθεσή του ο συγγραφέας, ρεαλισμός που περιλαμβάνει και όσα έχουν ονειρικά, αλλόκοτα, ιλιγγιώδη στοιχεία, επειδή έτσι είναι στην ολότητά της η ζωή…), αλλά ακόμη και αν κάποιος πληροί αυτά τα κριτήρια, μπορεί να μην είναι συγγραφέας. Αυτό που λείπει σε αυτή την περίπτωση, είναι το ταλέντο.

Για το θέμα της κριτικής, ως κριτικός θεάτρου ο Ηρακλής Λογοθέτης τη χαρακτήρισε ως «πολεμική τέχνη». Αδιαμφισβήτητα ενδιαφέρουσα άποψη. Τη θεμελίωσε επικαλούμενος την εμπειρία, τη δεξιότητα, την αμεσότητα, την ταχύτητα, τη σαφήνεια και την αποτελεσματικότητα που απαιτεί. Σχετικά με τη δεοντολογία της, όρος είναι ότι πρέπει να αποφεύγεται η επικοινωνία με τους κρινόμενους. Έτσι ελαχιστοποιούνται οι προσπάθειες κολακείας και χρηματισμού. Γενικά δεν πρόκειται για κάτι εύκολο, αφού τα όρια ανάμεσα σε συναλλαγή και ανεπηρέστη συνδιαλλαγή δεν είναι ευδιάκριτα. Παρατήρησε επιπλέον ότι ειδικότερα η θεατρική κριτική δοκιμάζεται και από το ανεπανάληπτο της παράστασης.

Ακόμη θίχτηκε και το θέμα της αντιμετώπισης της κριτικής από το συγγραφέα. Φυσικά ο συγγραφέας ως φιλόδοξος άνθρωπος δυσκολεύεται να παραδεχτεί μια αρνητική κριτική, αλλά ως ευφυής άνθρωπος οφείλει να της δώσει σημασία. Έτσι, δουλεύει τα σημεία στα οποία υστερεί ώστε να βελτιωθεί.

Η αξιοπιστία της επίσημης κριτικής είναι όση και αυτή ενός έμπειρου αναγνώστη. Το πιο διευρυμένο είδος κριτικής είναι αυτό που ασκείται στα περιοδικά και στις εφημερίδες και σκοπός της είναι να παίξει το ρόλο του διαμεσολαβητή μεταξύ του αναγνώστη και του έργου, μιας και ο χρόνος του καθενός μας είναι περιορισμένος, αλλά είναι μεγάλη τύχη να βρεις έναν κριτικό τον οποίο να εμπιστεύεσαι. Ωστόσο, οι πιο αυθεντικές κριτικές βρίσκονται σε πολυσέλιδες μελέτες που εκδίδονται ως αυτοτελή βιβλία. Οι εμπαθείς, κακόβουλες κριτικές, που σκοπό τους έχουν τον τραυματισμό, δεν θεωρούνται επαγγελματικές. Η προγραμματική σιωπή που σκοπό έχει την επισκίαση και τον αποκλεισμό είναι η πιο δυνατή εμπαθής κριτική και έχει θεαματικότατα αποτελέσματα. Θα μπορούσε μάλιστα να χαρακτηριστεί ως «ένοπλη σιωπή».

Υπήρξαν δύο ιδιαίτερα σημαντικές παρεμβάσεις. Η πρώτη ήταν ότι η κριτική δεν υπάρχει μόνο για άσκηση ελέγχου, αλλά και για ανακάλυψη νέων συγγραφέων/έργων (π.χ. η υποδοχή του Ντοστογιέφσκι από τον Μερεζκόφσκι –με την περίφημη αναφώνηση: «Κατέχετε την αλήθεια!»– συνέβαλε στην ενθάρρυνσή του να συνεχίσει). Η δεύτερη ήταν πως η κριτική δεν είναι απαραίτητο να εξυπηρετεί απλά πρόσκαιρες επιλογές. Πολλές φορές προσφέρεται ως κείμενο για αναγνωστική απόλαυση.

Εκτός από αυτά, τέθηκε το ερώτημα ποια ψυχική ανάγκη καλύπτει η κριτική για τον κριτικό. Η απάντηση ήταν ότι ένας κριτικός μπορεί να λειτουργεί είτε ως το «ψαχτήρι» του αναγνώστη, που ανακαλύπτει αξιόλογα πράγματα μέσα στον σωρό, είτε ως κάποιος που εξαργυρώνει ιδεοληψίες είτε ως αυτός που νιώθει την ανάγκη να μιλήσει με βάση την εμπειρική θεωρία που διαμόρφωσε από έναν μεγάλο όγκο αναγνώσεων, που έχει στο ενεργητικό του, είτε ως αποτυχημένος καλλιτέχνης που στρέφεται στην κριτική, άλλοτε «βγάζοντας» εμπάθειες κι άλλοτε κάνοντας αξιόλογη κριτική. Σημαντικό είναι ο κριτικός να μην ακολουθεί την πεπατημένη και να μην ακολουθεί τις πάγιες πεποιθήσεις, καθώς ο αναγνώστης δεν ωφελείται από μια τέτοια κριτική. Συχνά, αυτά που δε θέλει να ακούσει είναι τα πιο σημαντικά.

Τέλος, ρωτήσαμε τον Ηρακλή Λογοθέτη ποιος πιστεύει πως είναι καλύτερος κριτικός, ο ομότεχνος ή ο άσχετος με την συγκεκριμένη τέχνη και αν υπάρχει εξαγορά από εκδοτικούς οίκους. Αυτός απάντησε πως, ως προς το ποιος είναι καλύτερος κριτικός, δεν είναι ξεκάθαρο, αφού υπάρχει αντιστροφή ρόλων (υπάρχουν κριτικοί που προϋπήρξαν συγγραφείς και κριτικοί που κατέληξαν συγγραφείς) και πως η εξαγορά είναι αναπόφευκτη (μέσω ποικίλων μορφών χρηματοδοτήσεων, εκβιασμών και συμβιβασμών).

Σίγουρα ήταν μια ενδιαφέρουσα συζήτηση η οποία μας βοήθησε να εμπλουτίσουμε τις γνώσεις μας πάνω στο μυθοπλαστικό συμβόλαιο και όχι μόνο. Ακόμη, ξεκαθαρίστηκαν αρκετά πράγματα που ίσως ήταν θολά πριν και, το κυριότερο, νομίζω πως όλοι το διασκεδάσαμε.

Κατηγορίες: ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΕΙΣ | Ετικέτες: , , , , | 1 σχόλιο

Η Συνάντηση της Λογοτεχνικής Συντροφιάς με τον Ηρακλή Δ. Λογοθέτη

Την Τετάρτη 31 Οκτωβρίου στη Βιβλιοθήκη του σχολείου, μετά τη λήξη των μαθημάτων, συναντήθηκε διευρυμένη η Λογοτεχνική Συντροφιά με τον πεζογράφο, δοκιμιογράφο και κριτικό θεάτρου Ηρακλή Δ. Λογοθέτη στο πλαίσιο του θεματικού κύκλου για το «Συμβόλαιο μεταξύ Πομπού και Δέκτη στη Λογοτεχνία». Η συζήτηση περιεστράφη ουσιαστικά γύρω από δύο πόλους: το αντικείμενο του θεματικού κύκλου καθαυτό και το συναφές με τούτο ζήτημα της διαμεσολάβησης από την κριτική.

Συστάσεις

Πλακέτα

Κατηγορίες: ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Ηρακλής Λογοθέτης:Ο Πρώτος Προσκεκλημένος της Λογοτεχνικής Συντροφιάς – Τετάρτη 31.10.2012

Ξεκινούν και φέτος, 7η Περίοδο λειτουργίας των Λογοτεχνικών Συναντήσεων, στο πλαίσιο του Ομίλου Λογοτεχνίας πλέον, οι συνομιλίες με σύγχρονους Έλληνες δημιουργούς, προκειμένου να διαφωτιστεί ο πρώτος θεματικός κύκλος που αποφασίστηκε: «Το Μυθοπλαστικό Συμβόλαιο» ή, πιο διευρυμένα, «Το Συμβόλαιο μεταξύ Πομπού και Δέκτη».

Πρώτος προσκεκλημένος της Λογοτεχνικής Συντροφιάς είναι ο πεζογράφος, δοκιμιογράφος και κριτικός θεάτρου Ηρακλής Δ. Λογοθέτης.

Η συνάντηση θα γίνει και πάλι στη Βιβλιοθήκη του σχολείου την Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012 και ώρα 2,15΄ μ.μ.

Η πρόσκληση είναι ανοιχτή προς όλους τους ενδιαφερόμενους.

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Ανακοίνωση προς Φίλους και Μέλη της Λογοτεχνικής Συντροφιάς

Την Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012 τα μέλη της Λογοτεχνικής Συντροφιάς συναντήθηκαν για να σχεδιάσουν το περιεχόμενο των συναντήσεών τους στο πλαίσιο του Λογοτεχνικού Ομίλου το σχολικό έτος 2012-2013. Από μια σειρά θεμάτων που εξετάστηκαν, επελέγησαν τρεις θεματικοί κύκλοι, που θα διερευνηθούν με συναντήσεις, διαβάσματα και συζητήσεις:

1. «Το Μυθοπλαστικό Συμβόλαιο μεταξύ Πομπού και Δέκτη» – σε συνδυασμό με επιμέρους αντικείμενα όπως «Η Παρουσία της Ιστορίας στη Λογοτεχνία», «Η Στράτευση: “Καθαρή” και “Μη-Καθαρή” Λογοτεχνία», «Ο Διδακτισμός», «Η Αυτοβιογραφικότητα» κλπ.

2. «Το Μαγικό Στοιχείο στη Λογοτεχνία» – σε συνδυασμό με επιμέρους αντικείμενα όπως «Οι εφιάλτες μας», «Αισιοδοξία-Απαισιοδοξία» κλπ.

3. «Πορτρέτα Εφήβων» – σε συνδυασμό με επιμέρους αντικείμενα όπως «Αισιοδοξία-Απαισιοδοξία», «Έρωτας», «Μετανάστευση και Προσφυγιά», «Στο Περιθώριο», «Αντιήρωες», «Υποκρισία», «Εικόνες της Πόλης» κλπ.

Θα ξεκινήσουμε λοιπόν με το «Μυθοπλαστικό Συμβόλαιο». Διάγραμμα προσέγγισης, αναγνώσματα και προσκλήσεις για συζήτηση θα απασχολήσουν τη Λογοτεχνική Συντροφιά (μέλη και φίλους) στην επόμενη συνάντηση, την Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012, στη Βιβλιοθήκη του σχολείου, ώρα 14,15΄.

Οι Λογοτεχνικές Συναντήσεις παραμένουν ανοιχτές σε όλους τους ενδιαφερόμενους. Όσοι επιθυμούν να ενημερώνονται για τις συναθροίσεις και τις εργασίες της Λογοτεχνικής Συντροφιάς ας δώσουν/στείλουν την ηλεκτρονική τους διεύθυνση στους υπεύθυνους για τη διοργάνωση (Β. Αλεξανδράκη, Δ. Αρμάος), στο ιστολόγιο του Ομίλου ή στην ιστοσελίδα του σχολείου.

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Γράψτε σχόλιο

Διαγωνισμός Δημιουργικής Γραφής 2012-2013 στο 2ο Πρότυπο-Πειραματικό Γενικό Λύκειο Αθηνών

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 2ου Προτύπου-Πειραματικού Γενικού Λυκείου Αθηνών, αποτιμώντας θετικά τη σχετική εμπειρία της προηγούμενης χρονιάς, αποφάσισε να προκηρύξει εκνέου ενδοσχολικό Διαγωνισμό Δημιουργικής Γραφής. Στόχος είναι να συμμετέχουν οι μαθητές σε δραστηριότητες που ενισχύουν την άμιλλα, τις πνευματικές αξίες, τη δημιουργικότητα και προάγουν το ρόλο του σχολείου ως πυρήνα διαμόρφωσης κοινωνικού ιστού.

Συμμετοχή: Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι οι μαθητές του Λυκείου. Κάθε μαθητής μπορεί να υποβάλει ένα έργο –ατομικό ή ομαδικό– το οποίο να ανήκει σε ένα από τα παρακάτω είδη: (1) Διήγημα, (2) Ποίημα, (3) Στίχοι τραγουδιού, (4) Θεατρικό έργο, (5) Σενάριο, (6) Δοκίμιο.

Θέμα: Το θέμα και το μέγεθος του κάθε έργου είναι ελεύθερα.

Τρόπος Διεξαγωγής: Κάθε διαγωνιζόμενος θα υποβάλει το έργο του σε ηλεκτρονική μορφή και με καλυμμένα τα στοιχεία ταυτότητας, ώστε ο διαγωνισμός να είναι αδιάβλητος.

Συντονιστική Επιτροπή του Διαγωνισμού: Υπεύθυνοι για τη διοργάνωση και τον συντονισμό είναι οι καθηγητές Δημήτρης Αρμάος , Ελένη Γεωργίου , Γιώργος Δουλφής & Μαργαρίτα Στεφάνου.

Κριτική Επιτροπή του Διαγωνισμού: Υπεύθυνοι για την αξιολόγηση των έργων θα είναι και πάλι καθηγητές του σχολείου. Τα ονόματά τους θα ανακοινωθούν από την ιστοσελίδα του σχολείου.

Υποβολή Αιτήσεων & Προθεσμίες: Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνουν δεκτές μέχρι και την Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012. Τα έργα θα γίνουν δεκτά (πρέπει να υποβληθούν) μέχρι και την Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013. Θα οριστεί άμεσα ημέρα ενημέρωσης προς τους διαγωνιζόμενους, όπου θα αναφερθούν τα κριτήρια αξιολόγησης και θα απαντηθούν ερωτήματα και απορίες.

Διακρίσεις: Θα υπάρξουν βραβεία και αναμνηστικά συμμετοχής ανά κατηγορία.

Εκδήλωση Παρουσίασης: Τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν σε ειδική εκδήλωση, όπου θα γίνει και απολογισμός-αξιολόγηση των συμμετοχών και των διακρίσεων του διαγωνισμού, με τη συμμετοχή μαθητών, γονέων και καθηγητών.

Αφίσα διαγωνισμού

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Γράψτε σχόλιο

Η πρώτη της νέας περιόδου λογοτεχνικών συναντήσεων

Η Λογοτεχνική Συντροφιά, ξεκινώντας την 7η Περίοδο των Συναντήσεών της (κάθε Τετάρτη στη Βιβλιοθήκη του σχολείου, ώρα 14,15΄-16,15΄), καλεί σε συνάθροιση προγραμματισμού τα μέλη και τους φίλους της αυτή την Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012, τη συγκεκριμένη ώρα 14:15, στη Βιβλιοθήκη του σχολείου. Με βάση τον ελεύθερο και ανοιχτό σχεδιασμό που εγκρίθηκε για τις εργασίες του Λογοτεχνικού Ομίλου, θα χαραχθούν οι άξονες της φετινής προβληματικής και θα εξειδικευτούν τα αντικείμενα που θα μας απασχολήσουν, ανανεώνοντας τους τρόπους επικοινωνίας με τα πρόσωπα και τα κείμενα που μας κεντρίζουν το ενδιαφέρον.

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Γράψτε σχόλιο