ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΖΩΩΝ
-Τι χρειάζονται άραγε τα ζώα για να επιβιώσουν?
-Τι χρειάζονται οι άνθρωποι για να επιβιώσουν? Ας συγκρίνουμε…
-Τι μας προσφέρουν τα ζώα?
-Κούκλες κουκλοθεάτρου ζωάκια (από φίλτρο του καφέ):
-Ζωγραφίζω το ποίημα του ΙΩΑΝΝΗ ΠΟΛΕΜΗ:
“Ποτέ δεν θα πειράξω τα ζώα τα καημένα,
μην τάχα σαν κι εμένα κι εκείνα δεν πονούν…
Θα τ΄αγαπάω πάντα προστάτης τους θα γίνω,
ποτέ δεν θα τ΄αφήνω στους δρόμους να πεινούν”!
-Ταξινόμηση των εικόνων των ζώων από τα παιδιά(2022):
-Παίζουμε τα “ζώα” και μπαίνουμε στη θέση τους (δραματοποίηση):
-Κατασκευάζουμε χαρούμενες ταϊστρες για τα πουλιά, βάφοντας το χάρτινο κουτί γάλακτος:
… τις γεμίζουμε ψιχουλάκια και σποράκια και τις κρεμάμε στα δέντρα της αυλής του σχολείου και του σπιτιού μας:
-Προστατεύουμε τα αδέσποτα ζώα(2022):
..ετοιμάζουμε την αφίσα μας για την είσοδο του σχολείου:
-Ας ετοιμάσουμε και τη γωνιά σίτισης των αδέσποτων της γειτονιάς μας, αρχίζοντας από τις ενημερωτικές πινακίδες:
-Τι μπορούμε να κάνουμε με μια χάρτινη κούτα?? Ας δοκιμάσουμε…!(πρακτική εξάσκηση φοιτήτριας ΤΕΠΑΕ Α.Π.Θ.)(2022):
-Συζητήσαμε κι αποφασίσαμε να κατασκευάσουμε μια φάρμα με ζωάκια από πλαστελίνη για να παίζουμε! Μοιραστήκαμε σε ομάδες και αναλάβαμε δράση.Μία ομάδα έκοψε και κόλλησε το χαρτόκουτο, άλλη το έβαψε, άλλη ανέλαβε να φτιάξει τα ζωάκια από πλαστελίνη κι άλλη να καταγράψει τα απαραίτητα στάδια που χρειάστηκαν.Φυσικά είχαμε κι ένα παιδί φωτογράφο που αποτύπωνε τις φάσεις δημιουργίας!(2022):
-Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με το εκπληκτικό αποτέλεσμα της προσπάθειάς τους!
Σκεφτήκαμε, λοιπόν, να καταγράψουμε τα στάδια και να κολλήσουμε τις κατάλληλες φωτογραφίες του μικρού μας φωτογράφου.Στην πορεία σκεφτήκαμε ότι θα ήταν κι ένα πολύ πρωτότυπο επιτραπέζιο παιχνίδι .Το άλογο είναι η εκκίνηση και η αγελάδα ο τερματισμός. Ας παίξουμε!:
-Ορνιθοτροφείο (βίντεο)-Αξίζει στα ζώα, η υπερεκμετάλλευση από τον άνθρωπο?:
-Φύλλα εργασίας: