Τα έθιμα του Πάσχα.

Αυτές τις μέρες στη ψηφιακή μας τάξη ασχολούμαστε με το Πάσχα και συγκεκριμένα ακούσαμε τα κάλαντα του Λαζάρου, είδαμε τα έθιμα,

ακούσαμε την ιστορία της παπαρούνας και του κοκκινολαίμη και μάθαμε

γιατί η παπαρούνα είναι κόκκινη και γιατί ο κοκκινολαίμης ονομάζεται έτσι. Επίσης, είδαμε την ιστορία του Πάσχα μέσα από τους πίνακες του Δομήνικου Θεοτοκόπουλου (Ελ Γκρέκο).

 

Κίνηση ρομπότ σε λαβύρινθο, με δυνατότητα διόρθωσης προγράμματος. Φωτόδεντρο .

Στη ψηφιακή μας τάξη ασχοληθήκαμε με το μαθησιακό αντικείμενο από το Φωτόδεντρο που έχει τον τίτλο: «Κίνηση ρομπότ σε λαβύρινθο, με δυνατότητα διόρθωσης προγράμματος».

Πρόκειται για ένα περιβάλλον προγραμματισμού ρομπότ, με τη χρήση εντολών κίνησης. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι τα παιδιά να δημιουργήσουν προγράμματα με τις βασικές εντολές προγραμματισμού (κατεύθυνσης και προσανατολισμού, εκτέλεσης, παύσης, διακοπής και διαγραφής προγράμματος, καθώς και διαγραφής ίχνους), ώστε να οδηγήσουν το ρομπότ στην έξοδο από τον λαβύρινθο.

Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να πειραματιστούν με τις εντολές προγραμματισμού για να οδηγήσουν το ρομπότ στην έξοδο του λαβύρινθου, να δοκιμάσουν τη λύση του προβλήματος, να διορθώσουν το πρόγραμμα που έχουν σχεδιάσει και να ξαναπροσπαθήσουν, ώστε να βρουν την κατάλληλη λύση. Επίσης, δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να επιλέξουν δάπεδα και τύπους λαβύρινθου.

 

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11291

 

 

Προγραμματισμός ρομπότ με επεξεργασία δαπέδου. Φωτόδεντρο.

Αυτές τις μέρες στη ψηφιακή μας τάξη ασχολούμαστε με την πεταλούδα και εξοικειωνόμαστε με τις βασικές εντολές προγραμματισμού ενός ρομπότ-πεταλούδα.

Συγκεκριμένα ασχοληθήκαμε με το μαθησιακό αντικείμενο από το Φωτόδεντρο που έχει τον τίτλο: «Προγραμματισμός ρομπότ με επεξεργασία δαπέδου». Πρόκειται για ένα περιβάλλον προγραμματισμού ρομπότ, με τη χρήση εντολών κίνησης.

Στόχος του μαθησιακού αυτού αντικειμένου είναι τα παιδιά να σχεδιάσουν προγραμματιστικά προβλήματα, δημιουργώντας δάπεδα της αρεσκείας τους, και στη συνέχεια, να τα επιλύσουν.

Για την επίλυση των προβλημάτων, οι μαθητές χρειάζεται να χρησιμοποιούν κατάλληλα τόσο τις βασικές εντολές προγραμματισμού (όπως είναι οι εντολές κατεύθυνσης και προσανατολισμού, εκτέλεσης, παύσης, διακοπής και διαγραφής προγράμματος καθώς και διαγραφής ίχνους) όσο και τις σύνθετες εντολές προγραμματισμού (όπως είναι οι εντολές επιλογής και διαγραφής εντολής, για τη διόρθωση και την επεξεργασία προγράμματος).

Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να επεξεργαστούν το δάπεδο, προσθέτοντας δύο είδη αντικειμένων (λουλούδια και λιμνούλες), και να δημιουργήσουν πρωτότυπα προβλήματα προς επίλυση. Επίσης, προσφέρεται δυνατότητα επιλογής μεταξύ τεσσάρων διαφορετικών χαρακτήρων ρομπότ (πασχαλίτσα, πεταλούδα,μυρμήγκι και μέλισσα).

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11290

Ο κύκλος της ζωής της πεταλούδας.

Σήμερα, 12 Απριλίου 2021 στην ψηφιακή μας τάξη, ασχοληθήκαμε με τον κύκλο ζωής της πεταλούδας. Παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βίντεο και το παραμύθι του Eric Carle:«Μια πολύ πεινασμένη κάμπια»,το οποίο και επεξεργαστήκαμε.

Είδαμε πως μπορούμε να ζωγραφίσουμε με συμμετρία, καθώς και τον κύκλο της πεταλούδας σε κινούμενα σχέδια!!