Αυτές τις μέρες στη ψηφιακή μας τάξη ασχολούμαστε με την πεταλούδα και εξοικειωνόμαστε με τις βασικές εντολές προγραμματισμού ενός ρομπότ-πεταλούδα.
Συγκεκριμένα ασχοληθήκαμε με το μαθησιακό αντικείμενο από το Φωτόδεντρο που έχει τον τίτλο: «Προγραμματισμός ρομπότ με επεξεργασία δαπέδου». Πρόκειται για ένα περιβάλλον προγραμματισμού ρομπότ, με τη χρήση εντολών κίνησης.
Στόχος του μαθησιακού αυτού αντικειμένου είναι τα παιδιά να σχεδιάσουν προγραμματιστικά προβλήματα, δημιουργώντας δάπεδα της αρεσκείας τους, και στη συνέχεια, να τα επιλύσουν.
Για την επίλυση των προβλημάτων, οι μαθητές χρειάζεται να χρησιμοποιούν κατάλληλα τόσο τις βασικές εντολές προγραμματισμού (όπως είναι οι εντολές κατεύθυνσης και προσανατολισμού, εκτέλεσης, παύσης, διακοπής και διαγραφής προγράμματος καθώς και διαγραφής ίχνους) όσο και τις σύνθετες εντολές προγραμματισμού (όπως είναι οι εντολές επιλογής και διαγραφής εντολής, για τη διόρθωση και την επεξεργασία προγράμματος).
Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να επεξεργαστούν το δάπεδο, προσθέτοντας δύο είδη αντικειμένων (λουλούδια και λιμνούλες), και να δημιουργήσουν πρωτότυπα προβλήματα προς επίλυση. Επίσης, προσφέρεται δυνατότητα επιλογής μεταξύ τεσσάρων διαφορετικών χαρακτήρων ρομπότ (πασχαλίτσα, πεταλούδα,μυρμήγκι και μέλισσα).