Φεβρουάριος!!! Είναι από τους αγαπημένους μήνες του χρόνου για παιδιά και μεγάλους! Και η αγάπη γίνεται χαρά και τρέλα, μόλις στολιστεί η τάξη, κατασκευάζονται οι πρώτες μάσκες για τη γιορτή της αποκριάς !!! Και ακούς κάθε μέρα “τι θα φτιάξουμε σήμερα;”, “κι αυτό κυρία…”, και ζούμε το Τριώδιο με μια χαρά στολισμένη με κομφετί και σερπαντίνες!!!
Μουσικοθεατρική παράσταση
Την Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2025 παρακολουθήσαμε στο σχολέιο μας την μουσικο θεατρική παράσταση ” Το Γαϊτανάκι” από την Θεατρική Ομάδα ” Παραμυθωνία”. Ήταν μία πολύ ωραία παράσταση με τους μουσικούς ήχους της κιθάρας και την ωραία αφήγηση της κας Αντωνίας. ήταν μία διαδραστική παράσταση καθώς συμμετείχαν και τα παιδιά και στο τέλος χορέψαμε και το παραδοσιακό γαϊτανάκι !
4η Συνάντηση Ομάδας Γονέων – Σχέσεις Σχολείου Οικογένειας
Την Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2025 πραγαματοποιήθηκε η 4η Συνάντηση της Ομάδας Γονέων, που έχει δημιουργηθεί στο 2ο Νηπιαγωγείο Περαίας, με Θέμα “Σχέσεις Σχολέιου -Οικογένειας” και ομιλήτρια την Προϊσταμένη του νηπιαγωγείου κα Μπούκλα Ελένη .
Οι διαστάσεις που παρουσιάστηκαν ήταν :
– Με ποιον τρόπο επιδρούν το Σχολείο και η Οικογένεια, ως Φορείς Κοινωνικοποίησης
- στην ανάπτυξη
- στην μάθηση
- & στην κοινωνικοποίηση του παιδιού
-Ποια ήταν η εξέλιξη στις σχέσεις σχολείου – οικογένειας
–Το βιο-οικοσυστημικό μοντέλο στις σχέσεις σχολείου – οικογένειας
–Το μοντέλο των επικαλυπτόμενων σφαιρών της Epstein
–Γονεϊκότητα, Τι είναι;
–Μοντέλα γονεϊκής συμμετοχής στη σχολική κοινότητα
–Οφέλη συνεργασίας Σχολείου – Οικογένειας.
Ακολούθησε Συζήτηση- Προβληματισμοί.
Σχέσεις Σχολείου – Οικογένειας (2)
Στα πλαίσια της δράσης ” Έχεις κι εσύ σχολείο σήμερα!” με στόχο την καλλιέργεια της συνεργασίας σχολείου οικογένειας, υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας την μητέρα μαθήτριας μας, η οποία διάβασε το παραμύθι στα παιδιά ” Ωχ πρασίνισα !” της Χριστίνας Αποστολίδη. Το συγκεκριμένο βιβλίο διαπραγματεύεται το συναίσθημα της ζήλιας και παρουσιάζει στα παιδιά τρόπους αναγνώρισης, έκφρασης και εκτόνωσης του συναισθήματος.
Η μητέρα μετά την ανάγνωση της ιστορίας συζήτησε με τα παιδιά για τη ζήλια και υλοποίησαν και μία κατασκευή , που το κάθε παιδί ζωγράφισε τη ζήλια όπως εκέινο ήθελε.
Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας!
Εορτασμός Παγκόσμιας Ημέρας Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο (2025)
Με αφορμή την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2025, με το εκπαιδευτικό υλικό που δημιουργήθηκε από το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου μιλήσαμε με τα παιδιά για την ασφάλεια και την υπεύθυνη χρήση του διαδικτύου. Το υλικό απευθύνεται σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς, μας πρόσφερε χρήσιμες πληροφορίες και εργαλεία για την προστασία και την ορθή πλοήγηση στο διαδίκτυο. Συνέχεια
Σχέσεις Σχολείου – Οικογένειας
Το σχολικό έτος 2024-2025 , στα πλαίσια της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, υλοποιείται ένα σχέδιο δράσης που επιδιώκει την ενδυνάμωση των σχέσεων σχολείου και οικογένειας, με βασικό στόχο την ενεργό συμμετοχή των γονέων στην εκπαιδευτική καθημερινότητα των μαθητών/τριών. Προγραμματίσαμε την επίσκεψη όσων γονέων δήλωσαν ότι επιθυμούν να συμμετέχουν στη δράση , να επισκέπτονται το σχολείο μας μία διδακτική ώρα, και σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό του τμήματος να αξιοποιούν το χρόνο με τα παιδιά είτε με την αφήγηση κάποιου παραμυθιού, είτε με την παρουσίαση του επαγγέλματός τους κλπ. Τη δράση αυτή την ονομάσαμε ” Έχεις κι εσύ σχολείο σήμερα!” αποσκοπώντας στην καλλιέργεια της συνεργασίας σχολείου οικογένειας η οποία συμβάλλει ιδιαίτερα στην ανάπτυξη των παιδιών!
https://forms.gle/yb3TT66BPKvyJ3Nh6
Με μεγάλη χαρά υποδεχτήκαμε τον πατέρα μιας μαθήτριας του σχολείου μας ο οποίος μας μίλησε για το επάγγελμα του.
Σας ευχαριστούμε που στηρίζετε τις δράσεις μας ενισχύοντας την επιστημονική πεποίθηση ότι όταν οι γονείς συνεργάζονται με τη σχολική μονάδα ,τα παιδιά έχουν ενισχυμένη κοινωνική λειτουργία και λιγότερα προβλήματα συμπεριφοράς (Nokali,et.al.2010).
Βασιλοπιτάκια
Η Βασιλόπιτα είναι ένα από τα πιο αγαπημένα έθιμα της Πρωτοχρονιάς στην Ελλάδα, και ο ρόλος της στην εορταστική παράδοση είναι βαθιά ριζωμένος στην ιστορία της χώρας. Συνέχεια
Λιλιπούτειοι Μηχανικοί & Μια βόλτα στο διάστημα
Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων θέτουν στο επίκεντρο την καλλιέργεια δεξιοτήτων, ώστε οι μαθητές να μην είναι απλώς παθητικοί αποδέκτες γνώσης, αλλά να μαθαίνουν πώς να αξιοποιούν τις γνώσεις τους, πώς να ανακαλύπτουν νέα γνώση, πώς να θέτουν στόχους, πώς να συνεργάζονται, αλλά και πώς να λαμβάνουν πρωτοβουλίες.
Με αυτή την πρόκληση, υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας εκπροσώπους από το κέντρο STEM Education και γίναμε Λιλειπούτειοι Μηχανικοί κατασκευάζοντας σβούρες και εκτοξευστήρες με τη χρήση γραναζιών και lego.
Παράλληλα όμως πραγματοποιήσαμε κι άλλη δράση ! Πήγαμε μια βόλτα στο διάστημα και στους πλανήτες με την “αστρομέλισσα” !!
Τα παιδιά ήταν ενθουσιασμένα με τις δημιουργικές δραστηριότητες που συμμετείχαν !!!
1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων – Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο
Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων αποτελούν καινοτόμο, δυναμική, διδακτική, εκπαιδευτική δράση, η οποία εισήγαγε νέες Θεματικές Ενότητες, στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου, με εστίαση στις δεξιότητες,αξιοποιώντας σύγχρονες μεθόδους μάθησης. Βασική αρχή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων είναι ο συνδυασμός των γνωστικών πεδίων Προγραμμάτων Σπουδών με την ανάπτυξη βασικών ικανοτήτων των μαθητών/τριών, με σκοπό τη διάπλασή τους σε ελεύθερους/ες και υπεύθυνους/ες πολίτες, στα πλαίσια της σύγχρονης ελληνικής και παγκόσμιας πραγματικότητας. Μέσα από τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, που έχουν τη δομή των Ανοικτών Προγραμμάτων Σπουδών και Διαδικασιών, ενισχύεται η καλλιέργεια ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής, διαμεσολάβησης και υπευθυνότητας, καθώς και δεξιοτήτων ψηφιακής μάθησης, τεχνολογίας και επιστήμης στους/στις μαθητές/τριες. Συνέχεια
3η Συνάντηση Ομάδας Γονέων
Την Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2025 πραγματοποιήθηκε στο Νηπιαγωγείο μας η 3η Συνάντηση της Ομάδας Γονέων , μια δράση που πραγματοποιούμε στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης που υλοποιούμε για το σχολικό έτος 2024-2025.
Ομιλήτρια ήταν η Κοινωνική Λειτουργός του σχολείου μας και μέλος της ΕΔΥ , κα Κάβουρα Αλεξάνδρα με θέμα : Ας μιλήσουμε για Οθόνες!
-Ποιος είναι ο ηλικιακός μέσος όρος των παιδιών που εκτίθενται σε οθόνες σύμφωνα με έρευνες ;
-Ποιες είναι οι επιπτώσεις στις γνωστικές και συμπεριφορικές λειτουργίες των παιδιών ;
-Ποιες είναι οι επιπτώσεις στην επικοινωνία μεταξύ των μελών της οικογένειας και του κοινωνικού περίγυρου;
-Ποιος πρέπει να είναι ο ρόλος των γονέων ;
Είναι μερικά από τα ζητήματα που παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν .


















