«Εδώ Πολυτεχνείο!»

Στα πλαίσια της επετείου του πολυτεχνείου δημιουργούμε συνεργατικά σε τρισδιάστατη μορφή το κτήριο του πολυτεχνείου με τον αύλειο χώρο και τον δρόμο μπροστά του.

16

Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο… Ομαδική εργασία με έμπνευση το Πολυτεχνείο.

17

Ο Σεισμός-Ενημέρωση, Πρόληψη, Προστασία

Γνωριμία με το φαινόμενο του σεισμού και την κίνηση των λιθοσφαιρικών πλακών μέσα από συνεργατικές δραστηριότητες μοντελοποίησης.

11

Ενημέρωση και πρόληψη για τα μέτρα του σεισμού από ομάδα «ειδικών».

12

 

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα 2024

Συμμετοχή στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα 2024 με παιγνιώδεις δραστηριότητες που περιέχουν χορό, γυμναστική, κίνηση σε πλέγμα και καλλιεργούν την υπολογιστική σκέψη.

7 8

Συμμετοχή σε δράση για την  Ευρωπαϊκή εβδομάδα κώδικα «Ο Έλμερ και τα χρώματα».  Με την βοήθεια του ελέφαντα Έλμερ τα παιδιά ανακαλύπτουν τις μίξεις των βασικών χρωμάτων.

9

Δράση για την  Ευρωπαϊκή εβδομάδα κώδικα «Βοήθησε ένα αδέσποτο».  Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ζώων τα παιδιά καθοδηγούν τη μελισσούλα στην Οντέλ, ένα μικρό σκυλάκι, για να τη βοηθήσουν να βρει σπίτι, τροφή, νερό και αγάπη.

10

Καλλιτεχνικές Δημιουργίες

Γνωριμία με τον καλλιτέχνη και συγγραφέα Hevre Tullet. Συνεργατική ζωγραφική από τα παιδιά ακολουθώντας τις οδηγίες του καλλιτέχνη σε βίντεο. Εισαγωγή στο σημείο και τον κύκλο με χρήση τέμπερας και πινέλου.

4

Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών

Με αφορμή την Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών στις 24 Σεπτεμβρίου δημιουργήθηκε συνεργατική αφίσα από τους μικρούς μαθητές με το “καλημέρα” σε διάφορες γλώσσες της Ευρώπης.

3

Οι πρώτες μέρες στο σχολείο: Γνωρίζοντας τον εαυτό μου και την ομάδα

Η φετινή σχολική χρονιά ξεκινά με όρεξη για γνωριμίες, φιλίες και επικοινωνία. Τα παιδιά εισέρχονται στο χώρο του νηπιαγωγείου για να βρουν παλιούς φίλους ή και να συναντήσουν νέους. Η μάθηση αρχίζει από τον εαυτό και προχωρά προς τη δυάδα και την ομάδα σε ένα περιβάλλον που χτίζεται με κοινή πορεία με τα παιδιά.

Το όνομά μου αρχίζει από…

1

Συναισθήματα και κανόνες ομάδας που πηγάζουν από τα ίδια τα παιδιά. Τι με κάνει χαρούμενο στην τάξη; Τι με κάνει λυπημένο; Τι μπορεί να με θυμώσει; Αναγνώριση και αναπαράσταση συναισθημάτων.

2