Πραγματοποιήθηκε η βράβευση του σχολείου μας από την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Δυτικής Θεσσαλονίκης με εκπροσώπους τις εκπαιδευτικούς Νικολέτα Αναστασοπούλου, Παυλίδου Αλεξία και περσινό μαθητή του τμήματος Τ2. Το Νηπιαγωγείο μας απέσπασε το τρίτο βραβείο στον 9ο μαθητικό διαγωνισμό συγγραφής παραμυθιού με τίτλο “Τα φεγγαροπαπούτσια και η κόρη του Ήλιου”.
Το Νηπιαγωγείο μας απέσπασε έπαινο από τη χριστουγεννιάτικη συμμετοχή μας στη δράση “Σχεδίασε το αστέρι σου” του make a wish.
Συγχαρητήρια δεχτήκαμε και από την Έλλη, τη μέλισσα της Κυψέλης που συμμετείχαμε στην πανελλήνια δράση “Διαβάζουμε μαζί”. Η δράση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου στις 2 Απριλίου.
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές μας και στις εκπαιδευτικούς που καθοδηγούν, εμπνέουν και στηρίζουν τέτοιες δράσεις!






