Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Τα εργαστήρια Δεξιοτήτων που έχει προγραμματίσει να υλοποιήσει το 2ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης της φετινή σχολική χρονιά αναφέρονται στο ετήσιο Σχέδιο Δράσης της Σχολικής Μονάδας.
Τα εργαστήρια Δεξιοτήτων που έχει προγραμματίσει να υλοποιήσει το 2ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης της φετινή σχολική χρονιά αναφέρονται στο ετήσιο Σχέδιο Δράσης της Σχολικής Μονάδας.
Την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2022 ήρθε στο χώρο του 2ου Νηπιαγωγείου Νεάπολης ο κ. Νίκος Ταμπακάκης προπονητής του Ποδηλατικού Ομίλου «Δρήρος» Νεάπολης Λασιθίου.
O κ. Νίκος παρουσίασε πινακίδες με σήματα οδικής κυκλοφορίας, συζήτησε με τα παιδιά για το σωστό τρόπο κυκλοφορίας οχημάτων και πεζών, τους μίλησε για τα μέρη του ποδηλάτου και τους τρόπους ασφαλής κυκλοφορίας.
Τελειώνοντας, τα παιδιά πήραν μέρος σε αγώνες δρόμου – σκυταλοδρομίες με διάφορους τρόπους (εμπόδια, ζικ- ζακ, μπαλάκια).
Η ημέρα ήταν πολύ εποικοδομητική και ευχάριστη ενώ παράλληλα ήταν η αρχή για το Εργαστήριο Δεξιοτήτων του Σχολείου «Ασφαλώς κυκλοφορώ με το ποδήλατό μου εγώ» που θα ακολουθήσει το 2ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης στην Ενότητα «ΕΥ ΖΗΝ». Ευχαριστούμε τον κ. Ταμπακάκη για την άμεση ανταπόκριση στην πρόσκλησή μας αλλά και για τις δράσεις που προτίθεται να ακολουθήσουν.
Με την τέλεση του αγιασμού στις 12 Σεπτεμβρίου αρχίζει επίσημα η σχολική χρονιά 2022-2023.
Η βδομάδα που ακολουθεί, είναι εβδομάδα προσαρμογής, ξενάγησης στο χώρο, παιχνιδιών και γνωριμίας με τους φίλους.
Ο Σύλλογος εκπαιδευτικών του σχολείου εύχεται σε όλα τα παιδιά Καλή & Δημιουργική Σχολική χρονιά!
Με αφορμή τη διδακτική επίσκεψη στο Ενυδρείο και την αγάπη των παιδιών για τα ψάρια πραγματοποιήθηκε η φετινή σχολική γιορτή λήξης του νηπιαγωγείου. Το θεατρικό ήταν από το ομώνυμο βιβλίο της Λήδας Βαρβαρούση “ένα ψάρι που δεν ήξερε να κολυμπάει”.
Τα μικρά παιδιά απέδειξαν ότι μπορούν να κολυμπήσουν και στα πιο βαθιά νερά λέγοντας ποιήματα, τραγουδώντας και χορεύοντας.
Η γιορτή ολοκληρώθηκε με την απονομή των ενδεικτικών τους και με μικρά δωράκια και εκπλήξεις προς τα παιδιά.
Ευχόμαστε σε όλους Καλό Καλοκαίρι και στα “πρωτάκια” μας Καλή Πρόοδο!!!!!!
Την Παρασκευή 3/6/2022 πραγματοποιήθηκε εκδρομή με λεωφορείο στο Ενυδρείο Κρήτης. Οι μικροί μαθητές κατενθουσιασμένοι με το λεωφορείο, τους φίλους που ήταν δίπλα τους, την αυτονομία χωρίς γονείς κατέβηκαν να επισκεφτούν το Ενυδρείο. Οι εικόνες μαγικές, οι δεξαμενές τεράστιες γεμάτες θαλάσσιους οργανισμούς, μικρούς, μεγάλους, γνωστούς, άγνωστους ταξίδεψαν τους μικρούς μας μαθητές σε ένα κόσμο τόσο διαφορετικό από το σχολείο και τόσο όμορφο που συνδέεται άμεσα με την εποχή που μπήκε και θα μείνει στο μυαλό τους για πολύ καιρό…

Την Πέμπτη 02/06/2022 πραγματοποιήθηκε άλλη μια επίσκεψη στο Β’ Δημοτικό Σχολείο Νεάπολης από τα νήπια για να παρακολουθήσουν Μαθηματικά και το μάθημα της Γυμναστικής. Τα νήπια με πολύ ενθουσιασμό μπήκαν στο προαύλιο, γνώρισαν την Εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής κα Λοϊζου Βασιλική και συμμετείχαν μαζί με τα παιδιά της πρώτης σε παιχνίδια γνωριμίας με μπάλα, ομαδικά παιχνίδια και σχοινάκι. Έπειτα, με χαρά ξαναμπήκαν στην τάξη της Α’ Δημοτικού για να παρακολουθήσουν ένα μάθημα Μαθηματικών. Ευχαριστούμε πολύ τους εκπαιδευτικούς και τη διευθύντρια του Δημοτικού για την υποδοχή και συνεργασία και ευχόμαστε στους μικρούς μας μαθητές να μεταβούν όσο πιο εύκολα γίνεται στο Δημοτικό Σχολείο.
Το νερό ήταν η θεματική των Εργαστηριών Δεξιοτήτων για τους μήνες Απρίλιο – Μάϊο.
Αφού έγινε ανάγνωση και επεξεργασία βιβλίων “Το ταξίδι μιας σταγόνας”, “ο κύκλος του νερού”, εγκυκλοπαιδειών κ.α, τα παιδιά είδαν φωτογραφίες και video.Κατασκεύασαν τον κύκλο του νερού, μέτρησαν σταγόνες, έκαναν πειράματα, δημιούργησαν 
σταγόνες για τα τζάμια στα παράθυρα και έφτιαξαν σχετικές αφίσες.
Την Πέμπτη 26 Μαϊου 2022 πραγματοποιήθηκε εσπερίδα για τους γονείς του νηπιαγωγείου σε συνεργασία με το ΚΕΔΑΣΥ Λασιθίου. Η ημερίδα στόχο είχε να ενημερώσει τους γονείς του νηπιαγωγείου α) για τα στάδια ανάπτυξης του λόγου και β) για την Ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο και είναι άμεσα συνυφασμένη με το Σχέδιο Δράσης της Σχολική Μονάδας με τίτλο “Ανίχνευση, καταγραφή, αξιολόγηση και βελτίωση στο Νηπιαγωγείο”. Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε από τη Λογοθεραπεύτρια του ΚΕΔΑΣΥ Γεωργία Κελαράκη, η οποία μίλησε για “Τα στάδια ανάπτυξης του λόγου από 0-7 ετών” και από τη νηπιαγωγό του ΚΕΔΑΣΥ Κική Τσέλιου, η οποία μίλησε για “την ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο” . Στη συνέχεια, ακολούθησε μια εποικοδομητική συζήτηση ανάμεσα στους γονείς και στους δασκάλους του 2ου Δημοτικού Σχολείου που παρευρίσκονταν στο χώρο.
Έπειτα, ακολούθησε ατομική συνάντηση ενημέρωση – γονέων με προτάσεις για τη βελτίωση των δεξιοτήτων των παιδιών
Την Τετάρτη 25 Μαΐου τα νήπια επισκέφτηκαν το 2ο Δημοτικό Σχολείο Νεάπολης στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος “Ομαλή Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο”.
Αφού έγινε ξενάγηση σε όλους τους χώρους του Δημοτικού Σχολείου από την Διευθύντρια κα Κατερίνα Μαυρογιάννη, τα νήπια παρακολούθησαν το μάθημα της Γλώσσας από την κα Κατερίνα Κατρίνη με τη βοήθεια της κας Χριστιάνας Ρουμπελάκη
και το μάθημα των Εικαστικών από την κα Τόνια Νικολίτση! Τα νήπια βίωσαν ευχάριστα αυτήν την επίσκεψη και ήταν ενθουσιασμένα που είδαν τους παλιούς τους συμμαθητές “τα πρωτάκια”. Ευχαριστούμε πολύ την διευθύντρια αλλά και τους εκπαιδευτικούς για την υποδοχή και την φιλοξενία!! Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την επόμενη εβδομάδα!