Εορτασμός επετείου 25ης Μαρτίου
Με μεγάλη συγκίνηση γιορτάσαμε φέτος στο Νηπιαγωγείο μας τη διπλή γιορτή της 25ης Μαρτίου – τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου και την επέτειο της Ελληνικής Επανάστασης του 1821.
Η μέρα μας ξεκίνησε στον χώρο του σχολείου, όπου είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε τους γονείς των μαθητών μας σε μια όμορφη, ζεστή γιορτή. Οι μικροί μας «τσολιάδες» και οι «ελληνοπούλες» μας, φορώντας τις παραδοσιακές τους φορεσιές, γέμισαν την τάξη με τη ζωντάνια τους και απήγγειλαν τα ποιήματά τους με απίστευτο θάρρος και ενθουσιασμό, κερδίζοντας το πιο θερμό χειροκρότημα!
🎨 Τα σκηνικά μας… έργα τέχνης!
Ιδιαίτερη νότα στη γιορτή μας έδωσαν τα σκηνικά της παράστασης, τα οποία δεν ήταν άλλα από τις δημιουργίες των ίδιων των παιδιών. Με χρώματα και πολλή φαντασία, οι μικροί μας καλλιτέχνες ζωγράφισαν τους Ήρωες του 1821, στολίζοντας μοναδικά την τάξη μας και δείχνοντάς μας πώς βλέπουν μέσα από τα δικά τους μάτια την ιστορία.
Στη συνέχεια, όλοι μαζί –εκπαιδευτικοί, παιδιά και γονείς– μεταφερθήκαμε στην πλατεία του χωριού/δήμου μας. Εκεί, τα νήπια συμμετείχαν με απόλυτο σεβασμό στην επίσημη τελετή, όπου πραγματοποιήθηκε η κατάθεση του στεφάνου από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Δημοτικού και Νηπιαγωγείου Νεάπολης και η έπαρση της σημαίας, ψάλλοντας όλοι μαζί τον Εθνικό μας Ύμνο.
Ένα μεγάλο μπράβο σε όλα τα παιδάκια μας για την προσπάθειά τους και τη συμμετοχή τους, αλλά και στους γονείς που στάθηκαν για άλλη μια φορά δίπλα μας, στηρίζοντας τις δράσεις του σχολείου μας!









