Ομαλή Μετάβαση Νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο
Στο πλαίσιο του προγράμματος για την ομαλή μετάβαση των νηπίων μας από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό, πραγματοποιήσαμε 2 επισκέψεις στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Νεάπολης.
Η μετάβαση στο Δημοτικό είναι ένας από τους σημαντικότερους σταθμούς στην παιδική ηλικία. Για τα νήπια, το “μεγάλο σχολείο” φαντάζει συχνά άγνωστο και γεμάτο μυστήριο. Μέσα από αυτές τις βιωματικές επισκέψεις, καταφέρνουμε να:
-
Μειώσουμε το άγχος και την ανασφάλεια για το άγνωστο.
-
Εξοικειώσουμε τα παιδιά με τους νέους χώρους, τις αίθουσες και τη ρουτίνα του Δημοτικού.
-
Ενισχύσουμε την αυτοπεποίθησή τους, μετατρέποντας την αγωνία σε ανυπομονησία και χαρά για το νέο τους ξεκίνημα!
Κατά τη διάρκεια των επισκέψεων, πραγματοποιήθηκε ξενάγηση στους χώρους του Δημοτικού Σχολείου από τον διευθυντή, γνωριμία με τους μαθητές της Α’ τάξης και παρακολούθηση μαθημάτων όπως Γυμναστική, τα Μαθηματικά κ.α. Τα νήπιά μας συμμετείχαν, άκουσαν, ρώτησαν και κατάλαβαν πως η μάθηση στο Δημοτικό μπορεί να είναι εξαιρετικά δημιουργική και διασκεδαστική!
Η μεγαλύτερη απόλαυση, όμως, κρυβόταν στο διάλειμμα. Τα παιδιά βγήκαν μαζί με τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου στο μεγάλο προαύλιο, κάθισαν στα παγκάκια και απήλαυσαν το πρωινό τους γεύμα παρέα με τα μεγαλύτερα παιδιά. Στη συνέχεια, έπαιξαν, έτρεξαν και ένιωσαν τον παλμό της αυλής που σύντομα θα γίνει η δική τους καθημερινότητα.
Τα νήπιά μας απέδειξαν ότι είναι πανέτοιμα να ανοίξουν τα φτερά τους για το επόμενο μεγάλο τους ταξίδι στη γνώση.
Ευχαριστούμε θερμά τη διεύθυνση και τους εκπαιδευτικούς του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νεάπολης για τη ζεστή φιλοξενία τους!


















