1η ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Κάτω από: eTwinning,ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ...ΜΑΖΙ | 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ
Σάββατο, 21 Μαρτίου 2020 3:18 μμ |  Με ετικέτα |

Έφτασε η ώρα για την πρώτη σας αποστολή. Είστε έτοιμοι; Οι οδηγίες απλές: Με χαρτιά και ξυλομπογιές, μαρκαδόρους, νερομπογιές, δακτυλομπογιές ή ό,τι άλλο θέλετε φτιάξτε μια ωραία ζωγραφιά, με το σύνθημα του έργου μας “Μένουμε σπίτι…μαζί”. Έτσι για να ξορκίσουμε το κακό και να αφήσουμε τον κορωνοϊό μακριά από το σπίτι μας.

Οι δικές μας ζωγραφιές συγκεντρωμένες σε ένα βίντεο, συνοδευόμενο κι από παιδικές φωνούλες, που στέλνουν το δικό τους μήνυμα. Για να το παρακολουθήσετε, πατήστε πάνω στη φράση…

ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ …ΜΑΖΙ

Ένα padlet φιλοξενεί τις εργασίες όλων των σχολείων.



Δεν υπάρχουν σχόλια

Χωρίς σχόλια ακόμα.

RSS κανάλι για τα σχόλια του άρθρου.