ΜΙΑ ΠΕΜΠΤΗ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ Τ…ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ!!!

479708528 640502385229091 4206738909875090193 n    Tσικνοπέμπτη σήμερα 20 Φεβρουαρίου και γιορτάστηκε στο Νηπιαγωγείο μας , όπως ακριβώς της άξιζε…και τι δεν είχε..διαγωνισμό ευφάνταστου αυτοσχέδιου αποκριάτικου καπέλου, κατασκευές, κέφι, χορό, τραγούδια, αλλά και σουβλάκια, χυμούς και κοπή βασιλόπιτας.

474837927 1023258546335687 4077592843669290686 n 476978116 487936354368827 7070484259364806562 n 478676616 1314427259831535 8710599587086932955 n479896039 1124773962459725 1798565825249068881 n

Έλαβαν όλα τους από ένα ΒΡΑΒΕΙΟ για τη συμμετοχή τους…

475458572 610038138544399 4319605461149590656 n

 

479883625 592577637086676 7880659977474437974 n

 

Ευχαριστούμε θερμά το Μορφωτικό Σύλλογο του χωριού για την προσφορά του σε χυμούς και σουβλάκια, καθώς και για το δώρο της βασιλόπιτας, την οποία προσέφερε ο κ. Βάιος Κωτούλας, επιχειρηματίας του χωριού μας. Θερμές ευχαριστίες και στους γονείς-κηδεμόνες των παιδιών μας για την πολύτιμη συμβολή τους τη μέρα αυτή. Το φλουρί κέρδισε ο Στέλιος μας…του ευχόμαστε να είναι πάντα τυχερός στη ζωή του!

477030253 616617957645119 6160404637052395959 n 481176751 8973597752749165 5969178422262867583 n

Καλή Τσικνοπέμπτη σε όλους!!!

Οδοντιατρικός έλεγχος στο νηπιαγωγείο μας

Πραγματοποιήθηκε σήμερα Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου,  οδοντιατρικός έλεγχος από τον  οδοντίατρο του Κέντρου Υγείας Μουζακίου κ. Μαχαιρά στους μαθητές του νηπιαγωγείου, δράση που υλοποιείται από το Υπουργείο Υγείας σε συνεργασία  με το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και  Αθλητισμού. Ο οδοντίατρος συνομίλησε  με τα παιδιά, τους έδειξε τον σωστό τρόπο βουρτσίσματος των δοντιών, αναφέρθηκε στις ασθένειες των δοντιών, τερηδόνα και ουλίτιδα.   Και αφού  έδωσε  πολύτιμες συμβουλές για μια άριστη  στοματική υγιεινή στη συνέχεια  εξέτασε τα νήπια. Ήταν μια σημαντική εμπειρία και μια ξεχωριστή μέρα η σημερινή,  σύμφωνα πάντα  με τα λεγόμενα των παιδιών.

οδοντιατρος.1jpg οδοντιατρος

Γυμνάζομαι, παίζοντας στο Δημοτικό Σχολείο!

paidia paizoun

Στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων και στον θεματικό κύκλο Ζω Καλύτερα – Ευ Ζην καθώς υλοποιούμε  το πρόγραμμα «Οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν το μυστικό για σώμα γερό και μυαλό δυνατό», την Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2025  επισκεφτήκαμε το Δημοτικό σχολείο και συνεργαστήκαμε με τον γυμναστή  του σχολείου κ. Τασιούλη Αλκιβιάδη, όπου ενημέρωσε τους μαθητές για τα οφέλη της άσκησης. Τόνισε, ότι για σώμα γερό και μυαλό δυνατό χρειαζόμαστε σωστή και ισορροπημένη διατροφή, πολύ νερό και άσκηση. «Νους υγιής, εν σώματι υγιεί» όπως έλεγαν και οι αρχαίοι πρόγονοί μας. Στην συνέχεια περάσαμε στην πράξη, βγήκαμε στην αυλή και με την  δική του καθοδήγηση και την  βοήθεια των παιδιών της δευτέρας δημοτικού τα νήπια  γυμναστήκανε παίζοντας διάφορα συνεργατικά παιχνίδια. Επιστρέφοντας  στην τάξη αποτύπωσαν εικαστικά την εμπειρία τους αυτή.

476889465 2684540161740817 4357469221576675906 n 1

480440523 1295175291810564 1005087573946204454 n474790280 1018655370318891 124248264968579445 n 1 28dcc6df 7b96 4148 98d7 f33cce5eebbc5cbfa813 8b46 4037 9102 0b98313b6275

Ευχαριστούμε από καρδιάς την διευθύντρια του δημοτικού σχολείου κ. Ιωάννα Φλώρου για την ευγενική υποδοχή  και τον γυμναστή κ. Αλκιβιάδη Τασιούλη   για την ενημέρωση, τις συμβουλές  και την αμεσότητα  επικοινωνίας του με τα νήπια.

Το 2ο Νηπιαγωγείο Μητρόπολης Υποστηρικτής Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2025

Safer Internet Day 2025 banner SIC logo placehoder 1

Για άλλη μια χρονιά το 2ο Νηπιαγωγείο  Μητρόπολης είναι υποστηρικτής της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2025.



Λήψη αρχείου

Παρακάτω μπορείτε να δείτε στο χάρτη με τους υποστηρικτές της Ημέρας, που έμπρακτα ενώνουν τις φωνές τους μαζί μας για ένα ασφαλέστερο και ποιοτικότερο διαδίκτυο για εμάς και τα παιδιά μας και το 2ο Νηπιαγωγείο Μητρόπολης Καρδίτσας.

Safer Internet Day 2025 banner SIC logo placehoder 1 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 02 04 185720

Την Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου και ώρα 10:00-11:00 π.μ.,  τα νήπια παρακολούθησαν διαδικτυακό σεμινάριο για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου από το Saferinternet4kids. Μέσα από μια διαδραστική παρουσίαση και παρακολούθηση  παραμυθιού ενημερώθηκαν  για τα προσωπικά τους δεδομένα, πως πρέπει να τα προστατεύουμε, πως να επικοινωνούμε μέσω διαδικτύου με ασφάλεια, για τον διαδικτυακό εκφοβισμό, ενώ δόθηκε  ιδιαίτερη έμφαση στο πως πρέπει να αντιδρούν εάν δουν κάτι στο διαδίκτυο που  τους τρομάζει, αναστατώνει, ανησυχεί! Το σύνθημα που κράτησαν είναι ότι “τα δεδομένα είναι προσωπικά και τα κρατάμε μυστικά”.

476446401 1154058362918814 626065227078214908 n

Δημιουργήσανε την παρακάτω αφίσα η οποία στάλθηκε στο Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου.

ΑΦΙΣΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ 

Τα παιδιά και η εκπαιδευτικός λάβανε βεβαιώσεις για την συμμετοχή τους

482541478 2932813066900603 5141119686246461928 n



Λήψη αρχείου

 

ΓΙΟΡΤΗ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ

th 1

Τιμήσαμε σήμερα Πέμπτη 30 Ιανουαρίου, τους προστάτες της παιδείας, των γραμμάτων, της γνώσης και του φωτός, τους τρεις Ιεράρχες με εκκλησιασμό στον ιερό ναό  Αγίου Γεωργίου της κοινότητάς μας  καθώς και με διάφορες δραστηριότητες στην τάξη. Ακούσαμε το απολυτίκιό τους, παρακολουθήσαμε οπτικοποιημένο παραμύθι για τους τρεις μεγάλους Αγίους και προστάτες των γραμμάτων και των  μαθητών, όπου με απλό και κατανοητό τρόπο δόθηκαν πληροφορίες για την ζωή και το έργο τους ,ακολούθησε παιχνίδι ερωτήσεων κατανόησης. Δείξαμε την εικόνα των τριών Ιεραρχών, μάθανε   τα ονόματα τους τα οποία και αντιστοιχίσανε, την  προσευχή  τους και φτιάξανε χειροτεχνίες. Ακολούθησε παιχνίδι ρόλων, όπου ορισμένοι μαθητές κάνανε τον δάσκαλο και άλλοι τους μαθητές. Αναπαραστήσανε  μια μέρα  στο σχολείο και τις δραστηριότητες που γίνονται.

474467911 1033268272157604 7614569555267509971 n 474713437 2277078932666911 8528361991844438391 n474515915 1358052598522261 1233547284041800474 n475853092 977915784255798 8419919422333369143 nth 1

 

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.

Οι τρεις Ιεράρχες να μας προστατεύουν, να μας ευλογούν και να φωτίζουν κάθε μας βήμα.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ “ΓΑΙΑ”

th

464679472 8740944339350648 6881174873187308261 n

Ο νέος χρόνος έρχεται φορτωμένος με ευχές, δώρα και όνειρα!

Ο  Σύλλογος Γυναικών Μητρόπολης “ΓΑΙΑ”, γνωρίζοντας και τηρώντας τα ήθη, τα έθιμα και τις παραδόσεις έκανε έκπληξη σήμερα το πρωί στους μικρούς μαθητές μας, φέρνοντάς τους  το πρώτο δώρο ως γούρι  για το 2025, δύο βιβλία και ένα επιτραπέζιο παιχνίδι για ατέλειωτες ώρες διασκέδασης,  κάτι που χαροποίησε και ευχαρίστησε ιδιαίτερα τα παιδιά!

Ευχαριστούμε θερμά το Σύλλογο Γυναικών Μητρόπολης “ΓΑΙΑ” για την προσφορά και το ενδιαφέρον  στη σχολική μας μονάδα και σας  ευχόμαστε καλοτάξιδο και δημιουργικό να είναι το 2025 με  επίτευξη όλων των στόχων σας!!!

ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ 2025

472659490 605517668638876 2845512561799417751 n

Πρώτη μέρα σήμερα  στο νηπιαγωγείο μας , ακολουθήσαμε όλα τα έθιμα και καλωσορίσαμε το 2025 με χειροτεχνία  ροδιού, παρασκευή και κόψιμο βασιλόπιτας. Τυχερή στάθηκε μετά από κλήρωση η Παναγιώτα μας με τον αριθμό 6. Της ευχόμαστε να είναι πάντα τυχερή στη ζωή της!

ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΟ ΚΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΤΟ 2025 ΜΕ ΥΓΕΙΑ,  ΠΡΟΟΔΟ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ!!! 

462584994 1243362950076483 9098189216852683162 n 467692077 599053039438766 6493926008588086024 n 467692077 610940778085334 5313042621736999272 n

 

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ” ΝΗΠΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ”

Στα πλαίσια του πρώτου  εργαστηρίου δεξιοτήτων “Ενδιαφέρομαι κι Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη” για φέτος ασχοληθήκαμε με την Συμπερίληψη, τον Αλληλοσεβασμό και την Διαφορετικότητα. Τίτλος του Εργαστηρίου:  “Νηπίων Παιδεία- το πρώτο βήμα στη Δημοκρατία”.

Στόχος μας ήταν τα νήπια να αποκτήσουν δεξιότητες σεβασμού, κριτικής σκέψης, συνεργασίας, και ενσυναίσθησης σε ζητήματα διαφορετικότητας και ποικιλομορφίας.

Ορίζεται η μουσική του εργαστηρίου που θα οριοθετεί την έναρξη και τη λήξη του.

Παιχνίδια ενεργοποίησης δέσιμο της  ομάδας.

Με τη συνοδεία κατάλληλης μουσικής

τα παιδιά γνωρίζονται, δένονται και συνεργάζονται.

43c1d475 6ef1 456e 83c2 0494072a93e4 2be1316a b0d2 449a ace9 cf027af1d2c3462442196 1741531466680686 3190982373773708464 n462548902 1810607769466864 3907529754148414866 n

Ένα μπουκέτο με λουλούδια.

Τα παιδιά φτιάχνουν ένα λουλούδι με τη φωτογραφία και το όνομα τους στο κέντρο. Σχεδιάζουν τα φύλλα του λουλουδιού και ζωγραφίζουν μέσα σε αυτό το αγαπημένο τους παιχνίδι.

ΤΟ ΜΠΟΥΚΕΤΟ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ

Η «επισκέπτης».

Μια κούκλα, μια ξεχωριστή φίλη, επισκέπτεται την τάξη μας και ζητάει την βοήθειά μας. Η Δώρα και ο αδερφός της μετακόμισαν πρόσφατα και δεν έχουν κανένα φίλο- Τα παιδιά στη γειτονιά την κοροϊδεύουν γιατί μιλάει ψευδά και τον αδερφό της γιατί δεν μπορεί να περπατήσει και κινείται με αναπηρικό καροτσάκι).

Συζητάμε για τα συναισθήματα της Δώρας και του αδερφού της , πως αισθάνονται, τι θα κάναμε εμείς  αν είμασταν στη θέση τους, αν τα ίδια είχαν αισθανθεί μόνα και διαφορετικά. Τα παιδιά πρότειναν  λύσεις για να βοηθήσουν την Δώρα να νιώσει καλύτερα και ζωγράφισαν αντίστοιχο φύλλο εργασίας.

462544699 1222820105630557 737003690552559159 n 462640152 3813434622255993 6203003681774758554 n

Μαθαίνουν τα συναισθήματα και στην Beebot.

ρομποτΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ.2jpgΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ.j1pg

 

Παρουσίαση κοινωνικής ιστορίας για την διαχείριση των συναισθημάτων από το ΙΕΠ.



Λήψη αρχείου

Δημιουργία πίνακα διπλής εισόδου

Τα παιδιά σημειώνουν στον πίνακα τον τρόπο που επιλέγουν τα ίδια για να ξεπεράσουν τον θυμό τους, την αναστάτωσή τους και γενικά μια δύσκολη κατάσταση που βιώνουν. Δημιουργούν το θυμόμετρο και το φανάρι του θυμού.ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΤΡΟΠΟΙ ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ1 ΦΑΝΑΡΙ ΘΥΜΟΥ ΘΥΜΟΜΕΤΡΟ

462438575 1209035117069812 186875132494541256 n 1

Ανάγνωση και επεξεργασία παραμυθιού.

Αφήγηση του παραμυθιού «Σοφία, η αγελαδίτσα τραγουδίστρια» , Pennart , 2000. ( θίγονται ζητήματα όπως: το ζήτημα της ταυτότητας και του αυτοπροσδιορισμού, της ένταξης σε ομάδες, το ζήτημα της αποδοχής, της απόρριψης, της διαφορετικότητας)

«Συνεχίζω το παραμύθι»:

Τα παιδιά ακούνε την ιστορία μέχρι ενός σημείου. Καλούνται στις ομάδες τους να δώσουν τη δική τους συνέχεια.

«Θερμόμετρο συναισθημάτων»

Τα παιδιά καταγράφουν  αναπαριστώντας με παγωμένες εικόνες τα πιθανά συναισθήματα που βιώνει η Σοφία μέσα από την ιστορία.

«Εσύ και εγώ μαζί»

Δημιουργούν ένα πύργο με τουβλάκια όσα είναι και τα παιδιά της τάξης. Σε κάθε τουβλάκι κολλούν χαρτάκια με το αρχικό γράμμα κάθε συμμαθητή  τους. Καλούνται να αφαιρέσουν ένα τουβλάκι από τον πύργο χωρίς να πέσει ο πύργος. Συνειδητοποιούν ότι όλοι είμαστε απαραίτητοι και πως όλοι μαζί είμαστε πάντα ποιο δυνατοί. Δίνεται ως φύλλο εμπέδωσης να φτιάξουν πύργους από τουβλάκια  με τα ονόματα των φίλων τους.

εσυ κι εγω μαζίΕΓΩ ΚΙ ΕΣΥ ΜΑΖΙ

Παίζουν  το συνεργατικό παιχνίδι «Σου δίνω την καρδιά μου», όπου το κάθε παιδί πρέπει να πιάσει μια χάρτινη καρδιά με το μανταλάκι και να την δώσει στον διπλανό του χωρίς να πέσει κάτω.

καρδια

Δίνουν το σύνθημα της τάξης που είναι « Μ+Α+Ζ+Ι μας κάνει το ΜΑΖΙ για μια τάξη δυνατή».

462581239 597567053009570 3736000029906370244 n

Ομαδικό παιχνίδι «Ο κατάσκοπος»

Δίνεται η οδηγία στα παιδιά: «Περπατάς σαν κατάσκοπος με την εφημερίδα, κρύβοντας το πρόσωπό σου, με στόχο να μην κοιτάς κανέναν/καμία και να μη σε

βλέπει και κανείς/καμία». Με συνοδεία μουσικής

 

τα παιδιά κινούνται στην τάξη. Στο σταμάτημα του ήχου, τα παιδιά σταματούν να κινούνται και καλούνται «κατασκοπικά» να παρατηρούν το/τη διπλανό/η τους και εντοπίζουν ομοιότητες ως προς τα εξωτερικά τους χαρακτηριστικά. Ακολουθεί συζήτηση  με βάση τις παρατηρήσεις  τους.

 

ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΙ

«Ο εαυτός μου»

Ακούμε το τραγούδι «Εγώ είμαι εγώ» 

Διαβάζουμε το παραμύθι «Μέλπω η μοναδική» και ακολουθεί συζήτηση.

Η ΜΕΛΠΩ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ

κατασκευή «Ο εαυτός   μου»

Με τις εφημερίδες, οι φιγούρες, τοποθετούνται  σε κύκλο σε εμφανές σημείο της τάξης «χέρι-χέρι». Κάνουν χειροτεχνία καθρέφτη,  όπου ζωγραφίζουν τον μοναδικό τους εαυτό. Δημιουργία κολλάζ ( ο ένας και μοναδικός εαυτός μου) με τις εικαστικές δημιουργίες  των παιδιών. εσυ κι εγω μαζί.3jpg εσυ κι εγω μαζί.21jpg ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ Ο ΕΝΑς ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟς ΕΑΥΤΟς ΜΟΥ

Με τέμπερα σε χαρτί φτιάχνουν αποτύπωμα της παλάμης τους, το κόβουν και το δίνουν στην μητέρα τους όπου σε κάθε δαχτυλάκι εκείνη, πρέπει να γράψει ένα προτέρημα, ένα θετικό στοιχείο του παιδιού της. Την επόμενη ημέρα τα παρουσιάζουν στην ολομέλεια. Δημιουργούν  μια ανθοδέσμη.

χερακι462561570 971422968375233 5582959723821141072 n

Προβολή video: «Η εχθρόπιτα»

 

Ακολουθεί συζήτηση και προφορική  επεξεργασία. Σε ζευγάρια καταγράφουν με όποιο τρόπο μπορούν (εικονικά, συμβολικά), τις προτάσεις τους για να επιλύσουν τις όποιες διαφορές τους με άλλα παιδιά. Τις παρουσιάζουν στην ολομέλεια.

Δημιουργία εννοιολογικών χαρτών

https://coggle.it/diagram/ZzjPanH5wJ7ylzsg/t/%CF%84%CE%B9-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%87%CE%B1%CF%81%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CF%85%CF%82

με το τι μας κάνει χαρούμενους στην τάξη και για τους τρόπους επίλυσης των διαφορών /συγκρούσεων με βάση τις προτάσεις που διατύπωσαν. Εκτυπώνονται και αναρτώνται σε εμφανές  σημείο την τάξη για να τους συμβουλεύονται.

https://coggle.it/diagram/ZzjW-rZ2NpfZwNe3/t/%CF%80%CF%89%CF%82-%CE%BB%CF%85%CE%BD%CF%89-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B5%CF%82-%CE%BC%CE%BF%CF%85

Θεατρικό παιχνίδι. Σε τυχαία ζευγάρια επιλέγουν μια κάρτα με μία κατάσταση διένεξης. Συμβουλεύονται τον εννοιολογικό χάρτη με τις προτάσεις επίλυσης και συναποφασίζουν την πρόταση και την  παρουσιάζουν.

Ομαδική κατασκευή «Η κουρτίνα της αγάπης»

Η ΚΟΥΡΤΙΝΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ

« Η πίτα της φιλίας»

Σε μικρές ομάδες αποφασίζουν τα συστατικά που θα περιέχει η  συνταγή της πίτας της φιλίας, καταγράφεται σε χαρτί(αγάπη, χαρά, γέλιο, καλοσύνη, βοήθεια, φροντίδα, ξενοιασιά, κ.α. )και  την φτιάχνουν ομαδικά  με φυσικά υλικά από την αυλή μας και σε χαρτόνι. Δίνεται ως εμπέδωση αντίστοιχο φύλλο εργασίας.

Η ΠΙΤΑ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ 1 Η ΠΙΤΑ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ

Αφήγηση  του παραμυθιού «Έλμερ»

th

συζήτηση,  προβληματισμός, εικαστική δράση σε ζευγάρια (ζωγραφίζουν από ένα κομμάτι του παζλ- ελέφαντα και  δημιουργούν ομαδικά τον έλμερ.

ΕΛΜΕΡ 1 ελμερ

«Όλοι είμαστε διαφορετικοί»

Μοιράζονται φωτογραφίες ανθρώπων από: α) διαφορετικές ηλιακές ομάδες, β) διαφορετικές εθνικές-φυλετικές ομάδες, γ) διαφορετική ενδυμασία, δ) διαφορετική εξωτερική εμφάνιση (μαλλιά, χρώμα μαλλιών, δέρματος). Ομαδοποιούν τις φωτογραφίες με βάση το φύλο.

ΑΓΟΡΙ ΚΟΡΙΤΣΙ

«Ταυτότητες»

Σε ζευγάρια αναζητούν στο διαδίκτυο με την επίβλεψη της νηπιαγωγού σε επιλεγμένους ιστότοπους  πληροφορίες για τα στοιχεία που αναγράφονται στην ταυτότητα και  δημιουργούν τις δικές τους ταυτότητες.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ

ομαδικό παιχνίδι «Το παζλ της γνωριμίας»

Τα νήπια κάθονται σε κύκλο  χωρισμένα σε πέντε ομάδες,  ρίχνουν το ζάρι και απαντούν σε ότι φέρνει το ζάρι κάθε φορά (αγαπημένο φαγητό, παιχνίδι, χρώμα, φίλος …)

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΟ ΖΑΡΙ ΤΗΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ ΤΟ ΖΑΡΙ ΤΗς ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ

Κουκλοθέατρο «Το Ζαμπντερφίλιο»( Zabderfilio).

ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ΖΑΜΠΕΡΦΙΛΙΟ κουκλοθεατρο

Ένα διαφορετικό  ζώο που ψάχνει για φίλους , αλλά κανένα άλλο ζώο δεν το κάνει παρέα γιατί είναι απλά παράξενο. Ακολουθεί συζήτηση και επεξεργασία. Τι θα συνέβαινε αν ένα …Ζαμπντερφίλιο ζητούσε να γίνει φίλος μας.

ζαμπερφιλιο

Καταγραφή των ιδεών των παιδιών σε ένα ψηφιακό νοητικό χάρτη.

https://coggle.it/diagram/ZzzH6bznpGyx6L66/t/%CF%84%CE%B9-%CE%B8%CE%B1-%CE%BB%CE%AD%CE%B3%CE%B1%CE%BC%CE%B5-%CF%83%CE%B5-%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CE%B6%CE%B1%CE%BC%CF%80%CE%B5%CF%81%CF%86%CE%AF%CE%BB%CE%B9%CE%BF-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B6%CE%B7%CF%84%CE%BF%CF%8D%CF%83%CE%B5-%CE%B3%CE%AF%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%86%CE%AF%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CE%B1%CF%82

Ακούμε το τραγούδι «Χέρια σαν  κι αυτά» 

Δημιουργία αφίσας με τίτλο « όλοι μαζί,  όλοι ίσοι» 

462584013 1376379243340525 8723509295997961767 n 472001033 559296973672399 37359381294022237 n

Η οικογένειά μου

Παρακολουθούν διαδικτυακά  το παραμύθι “Η Χρυσομαλλούσα και οι  3 αρκούδες”

 

ακολουθεί αναδιήγηση  του παραμυθιού και σχετικά παιχνίδια

ΟΙ 3 ΑΡΚΟΥΔΕΣ

Παρουσιάζουν την οικογένειά τους, τον αριθμό μελών της, συζητούν γι’ αυτή και την αποτυπώνουν εικαστικά.

Παρουσιάζονται πίνακες ζωγραφικής με θέμα την οικογένεια. Συζητούν για τις ομοιότητες και διαφορές με την δική τους οικογένεια.

Δίνεται σχετικό φύλλο εργασίας.

 

 

ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ-ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2024-25

ΔΙΚΤΥΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ

 

ΔΙΚΤΥΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ

Οι εκπαιδευτικοί του  νηπιαγωγείου μας κατά την σχολική χρονιά 2024-25  συμμετέχουν στο σχολικό δίκτυο νηπιαγωγείων “Δίαυλος επιμόρφωσης και συνεργασίας”, προκειμένου να προωθηθεί η συνεργασία, η αλληλοϋποστήριξη, η ανταλλαγή καλών πρακτικών και ιδεών μεταξύ των μελών του,  καθώς και η ενδοσχολική επιμόρφωση.

Στο σχολικό δίκτυο συμμετέχουν  τα εξής νηπιαγωγεία: 6ο, 10ο, 23ο Νηπιαγωγείο Καρδίτσας, 2ο Νηπιαγωγείο Μητρόπολης, Νηπιαγωγείο Παλαιοκκλησίου, 1ο Νηπιαγωγείο Προαστίου, Νηπιαγωγείο Αγίας Τριάδας, Νηπιαγωγείο Ανθηρού.

Η πρώτη μας Ενδοσχολική επιμόρφωση πραγματοποιήθηκε δια ζώσης στο 6ο Νηπιαγωγείο Καρδίτσας από την νηπιαγωγό Ειδικής Αγωγής και πτυχιούχο Εικαστικής Τέχνης Μουτσανίδου Δέσποινα με τίτλο: Τεχνικές ζωγραφικής «Φροτάζ». Η θεωρία έγινε πράξη και η συνεργασία οδήγησε σε δράση ενεργού πολίτη: Η τεχνική «Φροτάζ» ήρθε στις τάξεις μας, οι μαθητές μας εμπνεύστηκαν και οι καρτούλες τους στάλθηκαν από το δίκτυό μας στο Επισκεπτήριο της αγάπης – Win Cancer.

462568825 510360012054834 3458716611255440550 n 462578486 933715498924378 8396528590661200776 n 467701011 1152218943150766 1592347622196806184 n