Η 11η Δεκεμβρίου τιμά την ίδρυση της UNICEF και την προσφορά της στα παιδιά παγκοσμίως.
Στόχος του εορτασμού της ημέρας είναι η υπενθύμιση για το ότι δεν ήταν πάντοτε όλα αυτονόητα, ακόμα κι όταν μιλάμε για ζητήματα που αφορούν την αξιοπρέπεια και τα θεμελιώδη δικαιώματα των παιδιών. Όπως είχε πει και ο Αντώνης Σαμαράκης, «…Όταν έστω και ένα μόνο παιδί στερείται τα δικαιώματά του, τότε ακυρώνεται η έννοια “δικαιώματα του ανθρώπου”. Τα παιδιά χρειάζονται την αγάπη μας και τη φροντίδα μας όχι μόνο την παγκόσμια ημέρα του παιδιού, στις 11 Δεκεμβρίου, αλλά όλες τις μέρες του χρόνου…».
Για το λόγο αυτό έφτιαξαν ανθρωπάκια και με αυτά δημιούργησαν ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο, με την τεχνική του κολλάζ και το μήνυμα «Τα παιδιά πρέπει να ζουν ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ κάθε μέρα!»…
κι αφού μιλάμε για Χριστούγεννα φιλοτέχνησαν ένα κείμενο για τους γονείς τους με χρωματιστά λαμπιόνια!
Τα έδωσαν στους γονείς τους με την αποχώρησή τους..
για να τους πουν πως κάθε παιδί είναι μοναδικό και γνωρίζοντας τα δικαιώματά του μεγαλώνει, ωριμάζει με το δικό του τρόπο, τους δικούς του ρυθμούς. Κάθε ενήλικας ωστόσο, οφείλει να γνωρίζει και να προστατεύει τα δικαιώματα του παιδιού και να δρα πάντα προς όφελος και με γνώμονα το βέλτιστο συμφέρον ενός παιδιού.
“Έχε το νου σου στο παιδί…γιατί αν γλιτώσει το παιδί υπάρχει ελπίδα!!!”
Και τη φετινή σχολική χρονιά τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας συμμετέχουν σε μια εξαιρετική δράση γεμάτη αγάπη κι ενσυναίσθηση για το συνάνθρωπο!
Συμμετέχουμε κι εμείς στο ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΡΙΟ ΑΓΑΠΗΣ που διοργανώνει το WIN CANCER.
Oι μικροί μας εθελοντές και πάλι ανέλαβαν δράση, αφού πρώτα είδαν την ιστορία του μικρού Ορφέα,
μίλησαν με την κοινωνική λειτουργό του σχολείου μας για την ασθένεια του καρκίνου…
έφτιαξαν με την καθοδήγηση τη δική μας, υπέροχες χριστουγεννιάτικες κάρτες,
τις γέμισαν ζεστές ευχές,
τις αγκάλιασαν για να διοχετεύσουν σε αυτές όλη τη θετική τους σκέψη κι ενέργεια,
τις έκλεισαν σε ένα φάκελο
και τις ταχυδρόμησαν για να φτάσουν στο Κέντρο Καθοδήγησης Καρκινοπαθών.
Επίσης είχαν και μια άλλη αποστολή: να βρουν ένα όνομα για την κυρία του Επισκεπτηρίου
κι αυτό που κυριάρχησε ανάμεσα στα πολλά που προτάθηκαν ήταν το ΧΑΡΑ, γιατί αυτή η κυρία με αυτό που κάνει μόνο χαρά προσφέρει…όπως χαρακτηριστικά είπαν..και… «πώς να κρυφτείς απ΄τα παιδιά…έτσι κι αλλιώς τα ξέρουν όλα!»
Πόσο περήφανοι όλοι μας που βάλαμε κι εμείς το δικό μας κρίκο στην αλυσίδα του «ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΡΙΟΥ ΑΓΑΠΗΣ», ώστε να φέρει φως, αγάπη και δύναμη εκεί όπου τη χρειάζονται περισσότερο!!
Στο νηπιαγωγείο μας, την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2025, πραγματοποιήθηκε ενημερωτική-συμβουλευτική συνάντηση με τους γονείς των μαθητών μας σε συνεργασία με το Κέντρο Λογοθεραπείας- Εργοθεραπείας «Περί Λόγου» με θέμα «Βασικές Αρχές Λογοθεραπείας και Εργοθεραπείας, πότε απευθυνόμαστε στον Ειδικό» με εισηγήτρια την Λογοθεραπεύτρια κ. Θωμαή Φερφυρή Μπαζιάνα. Η συνάντηση είχε ως στόχο να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τους γονείς για την αξία της πρώιμης παρέμβασης και αντιμετώπισης τυχόν δυσκολιών που μπορεί να εμφανίσουν τα παιδιά στον λόγο, την ομιλία, την επικοινωνία, την προσοχή, την συμπεριφορά, την συγκέντρωση, την λεπτή και αδρή κινητικότητα, τον συντονισμό. Η κ. Φερφυρή Θωμαή μέσα από την ενδιαφέρουσα παρουσίασή της μίλησε για αναπτυξιακά ορόσημα που αφορούν την λογοθεραπεία και την εργοθεραπεία και πως μπορούν τα παιδιά να αναπτύξουν δεξιότητες και να ξεπεράσουν δυσκολίες. Έλυσε απορίες και προβληματισμούς των γονιών, απάντησε σε ερωτήματα και μοιράστηκε πρακτικές συμβουλές και τρόπους στήριξης των παιδιών από την οικογένεια. Την ευχαριστούμε θερμά για την παρουσία της στο νηπιαγωγείο μας, την πολύτιμη ενημέρωση και τις χρήσιμες συμβουλές που μας προσέφερε. Ευχαριστούμε επίσης όλους όσους παραβρέθηκαν σε αυτή την όμορφη και σημαντική δράση του σχολείου μας.
Με αφορμή την 3η Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, και με σκοπό την ευαισθητοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας, αλλά και ευρύτερα της κοινωνίας επί ζητημάτων ισότιμης πρόσβασης των ατόμων με αναπηρία στην εκπαίδευση, στο νηπιαγωγείο μας διοργανώσαμε δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης που αφορούν στην προάσπιση του δικαιώματος των μαθητών/τριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση, στην καταπολέμηση στερεοτύπων και προκαταλήψεων εντός της σχολικής κοινότητας και στην αναγκαιότητα σεβασμού της μαθητικής ετερογένειας.
Παρακολουθήσαμε σε ζωντανή μετάδοση εκδήλωση που διοργανώθηκε, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, στην αίθουσα Jacqueline de Romilly στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, όπου παρουσιάστηκαν δράσεις σχολείων, οι οποίες αναδεικνύουν την ανάγκη σεβασμού της διαφορετικότητας.
Είδαμε ταινία μικρού μήκους…
πλούσιο εποπτικό υλικό για τα είδη αναπηρίας…
διαβάσαμε εικονόλεξο
ακούσαμε τραγούδια…
μπήκαμε στη θέση ατόμων με αναπηρία…
ζωγραφίσαμε με το αντίθετο χέρι ή το στόμα…
γνωρίσαμε τη γραφή BRAILLE και γράψαμε το αρχικό του ονόματός μας…
φτιάξαμε αφίσες…
φωνάξαμε το σύνθημα «ΟΧΙ στις διακρίσεις..ΝΑΙ στη συμπερίληψη»…εμπνευστήκαμε από τη νοηματική γλώσσα και τραγουδήσαμε ένα κομμάτι του τραγουδιού «Ν’ αγαπάς» με τον τρόπο αυτό..
και το παρουσιάσαμε στο τέλος της ημέρας στους γονείς και κηδεμόνες…
τους κάναμε “μαθήματα” νοηματικής…
δημιουργήσανε ατομική κατασκευή που την πήρανε το μεσημέρι στο σπίτι τους
και βάλαμε έστω κι ένα λιθαράκι στην προώθηση των δικαιωμάτων, της αξιοπρέπειας και της ευημερίας των ατόμων με αναπηρία σε κάθε πτυχή της ζωής!
1η του Δεκέμβρη σήμερα και στο κατώφλι του χειμώνα εμείς στο Νηπιαγωγείο μας στολίσαμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας, έτσι… για να καλοσωρίσουμε το μήνα, την εποχή, αλλά και να ετοιμαστούμε για τη μεγάλη γιορτή των Χριστουγέννων!!!
Μικρά χεράκια έστησαν το δέντρο, το στόλισαν από πάνω μέχρι κάτω με πολύχρωμα στολίδια υπό τους ήχους χριστουγεννιάτικης μουσικής…
κι ακολούθησε η φωταγώγησή του με τι άλλο.. με αντίστροφη μέτρηση…5..4..3..2..1…
Κατά τους μήνες Οκτώβριο-Νοέμβριο ασχοληθήκαμε με το Εργαστήριο Δεξιοτήτων «Σεισμός…και τώρα τι κάνω;» που εντάσσεται στην Ενότητα Φροντίζω το Περιβάλλον και στην υποθεματική «Κλιματική Αλλαγή, Φυσικές καταστροφές, Πολιτική Προστασία».
Σκοπός του προγράμματος ήταν να αποκτήσουν τα νήπια γνώσεις προετοιμασίας πριν την εκδήλωση ενός σεισμού, κατά τη διάρκεια και μετά την εκδήλωσή του.
Αρχικά παρακολουθήσαμε Power point με θέμα τους Φυσικούς κινδύνους…
συζήτηση και επεξήγηση αποριών γύρω από το θέμα των Φυσικών Κινδύνων…
δημιουργία εννοιολογικού χάρτη με τους Φυσικούς κινδύνους
εμπλουτισμός του ήδη υπάρχοντος εννοιολογικού χάρτη με ρήματα σχετικά με τους Φυσικούς κινδύνους
Παιχνίδι με φελιζόλ αναπαριστώντας το σεισμό στην επιφάνεια της γης…
Παρακολούθησαν βίντεο για τους μύθους δημιουγίας ενός σεισμού ανά τον κόσμο και συζήτηση γύρω από τους μύθους για τους σεισμούς..
Έπειτα οι μαθητές σε ομάδες των δύο ατόμων έκαναν αναπαράσταση τους μύθους με πλαστελίνη.
Παιχνίδι διαδικτυακό για τους μύθους των λαών αναφορικά με το σεισμό https://learningapps.org/watch?v =pktg3vupa21
Παρακολούθησαν βίντεο για τον Εγκέλαδο κι ακολούθησε συζήτηση για τον αρχαίο ελληνικό μύθο του Εγκέλαδου..
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ , ζωγραφίζουν τον Εγκέλαδο
Μελέτη των οδηγιών των σελίδων 4-5 από την παρουσίαση του ΟΑΣΠ με θέμα ¨Σεισμός : πως μπορούμε να προστατευτούμε” και συζήτηση πάνω στο θέμα
παρακολούθηση βίντεο με θέμα οδηγίες προς τα παιδιά με θέμα τον σεισμό,
Φτιάξαμε το δικό μας βαλιτσάκι
Ακολούθησαν δύο ακόμα βίντεο https://www.youtube.com/watch ?v=hIKK56lqFkg&t=19s και https://www.youtube.com/watch ?v=nYQ9DCR2iQo&t=192s από τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας με θέμα “Οδηγίες προστασίας από τον σεισμό” και “Εκπαιδευτικό βίντεο για προστασία από τους σεισμούς”
Παιχνίδι με θέμα “Σεισμός οδηγίες προς τους γονείς” 3 4 7 https://wordwall.net/resource/16 257778 .
Δημιουργία πίνακα με τις ίδιες οδηγίες ώστε να τον δώσουν στους γονείς τους . (ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ )
Μάθαμε τους τρεις χρήσιμους αριθμούς σε περίπτωση σεισμού και τον ευρωπαϊκό αριθμό 112..φτιάξαμε κινητά τηλέφωνα με αυτόν τον αριθμό…
προβολή εικόνων με μέρη του σπιτιού και συζήτηση με μαθητές/τριες για τη σωστή κάλυψη τους σε περίπτωση σεισμού…μαθαίνουν το τρίπτυχο “ΣΚΥΒΩ-ΚΑΛΥΠΤΟΜΑΙ-ΚΡΑΤΙΕΜΑΙ”…και έφτιαξαν σεισμοσπιτάκια…
Παρακολούθησαν μία παρουσίαση από το Φωτόδεντρο με θέμα “Οι κίνδυνοι σε περίπτωση σεισμού” http://photodentro.edu.gr/v/item /ds/8521/10929
Παραδείγματα με τουβλάκια και άλλα αντικείμενα…
Συζήτηση και προτάσεις μαθητών για το τι μπορεί να διορθωθεί στην τάξη μας…
Μελέτη της αφίσας του ΟΑΣΠ “Μάθετε για τον σεισμό και προστατευτείτε»
Προσομοίωση σεισμού στην σχολική τάξη…
Μαθαίνουν για τη μονάδα μέτρησης του σεισμού και κατασκευάζουν το δικό τους σεισμογράφο…
Δημιούργησαν αφίσα με φωτογραφίες και συμβουλές που πρέπει να ακολουθούμε κατά τη διάρκεια του σεισμού και την τοποθέτησαν στην είσοδο του σχολείου προς ενημέρωση των γονέων και των επισκεπτών του.
ανατρέξαμε στο 3ο μέρος της αφίσας του ΟΑΣΠ ΑΣΠΙΔΑ“ Μάθετε για τον σεισμό και προστατευτείτε” και έγινε διάλογος.
Παιχνίδια για το σεισμό…
Παρακολούθηση του παραμυθιού « Τα καρυδοτσουφλάκια» και σχετικό φύλλο εργασίας.
Παρουσίαση από το Φωτόδεντρο με θέμα “Μέτρα προστασίας στο δρόμο” http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/852 1/10925
Εντόπισαν σε σχετικό φύλλο τα μέρη που είναι κατάλληλα για συγκέντρωση μετά το σεισμό…
Διαμοιρασμός φυλλαδίων που αφορούν στα μέτρα προστασίας πριν και μετά το σεισμό, στους γονείς και στους περαστικούς έξω από το σχολείο μας .
Βιωματική προσομοίωση συγκέντρωσης της τάξης στον αύλειο χώρο του σχολείου…Βραβεία για τη συμμετοχή τους στην αντισεισμική άσκηση…
Άκουσαν το τραγούδι των Ημισκούμπρια “Σεισμός, φιλαράκο μη σε πιάνει πανικός”. https://youtu.be/zIS0GItfJS4 .
Οι μαθητές/τριες αναστοχάζονται επί της διαδικασίας. Γίνεται συζήτηση στην ολομέλεια για όλα αυτά που μάθαμε στα εργαστήρια λύνοντας γρίφους…
παιχνίδια στο διαδραστικό πίνακα…
αυτοαξιολόγηση…
Έκαναν ρομποτική μαθαίνοντας στη ΒΕΕΒΟΤ τις κινήσεις που πρέπει να κάνει κατά τη διάρκεια ενός σεισμού (σπίτι…τραπέζι..κατάβαση σκάλας…έξοδος σπιτιού…ανοιχτός χώρος)..
Άψογη ανταπόκριση των νηπίων σε όσα μάθαμε κατά τη διάρκεια ενός πραγματικού σεισμού.
Το Νηπιαγωγείο μας διοργανώνει Συμβουλευτική συνάντηση – Συζήτηση με τους γονείς-κηδεμόνες των μαθητών μας σε συνεργασία με το Κέντρο Λογοθεραπείας – Εργοθεραπείας «Περί Λόγου», την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2025 στις 11:30 π.μ. στο χώρο του σχολείου μας, με θέμα: «Βασικές Αρχές Λογοθεραπείας και Εργοθεραπείας, πότε απευθυνόμαστε στον Ειδικό» και με Εισηγήτρια – Ομιλήτρια την Λογοθεραπεύτρια κ. Θωμαή Φερφυρή Μπαζιάνα.
Σας περιμένουμε όλες και όλους!
Λέγεται πως δεν μπορείς να υπερασπιστείς τα δικαιώματά σου ως ενήλικας, αν δεν τα έχεις ως παιδί, γι’ αυτό και κάθε παιδί πρέπει να γνωρίζει, να νιώθει και να μπορεί να διεκδικήσει τα θεμελιώδη δικαιώματά του.
Έτσι, με αφορμή τη σημερινή Παγκόσμια Ημέρα των Δικαιωμάτων του Παιδιού, στο Νηπιαγωγείο μας μιλήσαμε για τα βασικά τους δικαιώματα, τα τραγουδήσαμε, τα φτιάξαμε καπέλα,
με την ανάγνωση του παραμυθιού «Η Μίλι, η Μόλι και ο Αλφ» μάθαμε πως υπάρχουν παιδιά που δεν έχουν ούτε τα βασικά, όπως οικογένεια, ρούχα, παπούτσια, φαγητό, αλλά και χώρες όπου αυτά τα δικαιώματα δεν προστατεύονται.
Η κούκλα της τάξης μας μας μίλησε για τη UNICEF και το έργο της…
έκρυψε εικόνες από τα δικαιώματα στην τάξη και τα παιδιά τα ανακάλυψαν και τα τοποθέτησαν στη σωστή τους θέση με βάση τα λόγια που διάβαζε η κυρία τους… τα ξεχώρισαν κυκλώνοντάς τα και έπαιξαν ψηφιακά παιχνίδια στον διαδραστικό πίνακα.
Πάνω σε χρωματιστά χαρτόνια κόλλησαν κομματάκια εφημερίδας φτιάχνοντας τα γράμματα των λέξεων «ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ»… τα έβαλαν στη σωστή σειρά…παρατάχτηκαν με αυτά..
Προβληματίστηκαν κι αποφάσισαν πως μπορούν να συμβάλλουν σε έναν πιο δίκαιο κόσμο, ξεκινώντας από τη γνώση και το σεβασμό…το αποτύπωσαν σε ομαδική αφίσα…
Συνειδητοποίησαν ότι τα δικαιώματα είναι εύθραυστα και ευαίσθητα σαν ένα λουλούδι που χρειάζεται συνεχώς φροντίδα, αγάπη και επαγρύπνηση…. και αυτό το έδειξαν με την αφίσα – ομαδικό κολλάζ που δημιούργησαν.
Στην αποχώρησή τους παρουσίασαν στους γονείς τους ό,τι έμαθαν για τα δικαιώματα…
και στο τέλος της μέρας υπήρξε διάχυτη η αίσθηση πως κάθε παιδί αξίζει να μεγαλώσει με χαμόγελο, ασφάλεια, αγάπη κι αξιοπρέπεια!!!!
Το νηπιαγωγείο μας, συμμετέχει και φέτος στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Αστέρι της Ευχής του Make A Wish(Κάνε -Μια Ευχή Ελλάδος), όπου μπορείτε να συνεισφέρετε στην εκπλήρωση ευχών παιδιών 3-17 ετών με σοβαρές ασθένειες με μία συμβολική δωρεά των 2€, και θα λάβετε ως αναμνηστικό το χάρτινο Αστέρι της Ευχής που θα σας υπενθυμίζει την προσφορά σας. Αξιοποιούμε ως εκπαιδευτικό εργαλείο το Αστέρι της Ευχής και μεταφέρουμε στα νήπια μηνύματα εθελοντισμού, προσφοράς , θετικής σκέψης και ψυχικής ενδυνάμωσης. Ακόμη, θα συμμετέχουμε και στον δημιουργικό διαγωνισμό του προγράμματος Αστέρι της Ευχής με μία συλλογική δημιουργία, αντλώντας έμπνευση από τις αξίες της προσφοράς και του εθελοντισμού!
Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας!
Τα γεγονότα του Πολυτεχνείου το 1973 ήταν μια από τις πιο δυνατές στιγμές αντίστασης απέναντι στη δικτατορία των Συνταγματαρχών. Φοιτητές και νέοι κατέλαβαν το κτίριο του ΕΜΠ, στήνοντας το δικό τους ραδιοφωνικό σταθμό και καλώντας τον κόσμο να αντισταθεί στο καθεστώς, με το περίφημο «Εδώ Πολυτεχνείο». Έτσι το Πολυτεχνείο έμεινε ως σύμβολο αγώνα για ελευθερία, δημοκρατία κι ανθρώπινα δικαιώματα, που εξακολουθεί να φορτίζει έντονα τη συλλογική μνήμη.
Στο νηπιαγωγείο δουλέψαμε τις έννοιες της δημοκρατίας, της δικτατορίας, της ελευθερίας, της ειρήνης και των ανθρώπινων δικαιωμάτων μέσα από υλικό που τα παιδιά μπορούν πραγματικά να αγγίξουν.
Διαβάσαμε την «Κυρά Δημοκρατία» και το βιβλίο «Στο δάσος»,
συζητώντας τι σημαίνει να αποφασίζουμε όλοι μαζί, τι είναι η αδικία και πώς αισθάνονται όσοι δεν έχουν φωνή. Τα παιδιά ζωγράφισαν σκηνές από τα παραμύθια,
έπαιξαν μικρούς ρόλους και πρότειναν λύσεις όταν «οι ήρωες» δυσκολεύονταν. Ακούσαμε τραγούδια όπως Ο Δρόμος , το ακορντεόν και τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο και μιλήσαμε για τα μηνύματά τους με απλό τρόπο, συνδέοντάς τα με την αξία της ελευθερίας και της ειρηνικής συνύπαρξης …. και ζωγραφίσανε ατομικά στον τοίχο τα δικά τους συνθήματα.
Έμαθαν για τα γεγονότα του πολυτεχνείου…
τα έβαλαν στο παιχνίδι τους…
το απεικόνισαν στο χαρτί…
έμαθαν τα συνθήματα κι έφτιαξαν το ραδιόφωνο που τα εξέπεμπε…
καθώς και ντουντούκες όπου τα βροντοφώναξαν
έμαθαν για τα πολιτεύματα της δημοκρατίας και της δικτατορίας…
κάναμε προγραμματισμό με στόχο τα νήπια να οργανώσουν διαδρομές περνώντας μόνο από εικόνες που σχετίζονται με τη δημοκρατία…καθώς και να αφήσουν ένα κόκκινο γαρύφαλλο στην μνήμη τους, οδηγώντας το ρομπότ στο πολυτεχνείο…
φτιάξαμε ταυτότητες και κάναμε εκλογές με υποψήφιες τη Δημοκρατία και τη Δικτατορία κρατώντας όλες τις τυπικές εκλογικές διαδικασίες..
είχαμε νικήτρια…τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ…
ζωγραφίσαμε στον τοίχο μας πάνω σε χαρτί του μέτρου δυο καρδιές κι έναν ήλιο στη μέση καθώς και λέξεις σχετικές με το Πολυτεχνείο…
κάναμε πορεία στην αυλή του σχολείου μας λίγο πριν την αποχώρησή μας κρατώντας το πανό που κατασκευάσαμε με εφημερίδες τις προηγούμενες ημέρες…
βροντοφωνάξαμε τα συνθήματα της ημέρας..που είναι πάντα επίκαιρα…
φορέσαμε σαν βραχιολάκια τα περιστεράκια της ειρήνης…
…και κατανοήσαμε, ο καθένας με το δικό του τρόπο, ότι η δημοκρατία είναι κάτι που χτίζεται με σεβασμό, συνεργασία και καλοσύνη.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή