ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ “ΓΑΙΑ”

th

464679472 8740944339350648 6881174873187308261 n

Ο νέος χρόνος έρχεται φορτωμένος με ευχές, δώρα και όνειρα!

Ο  Σύλλογος Γυναικών Μητρόπολης “ΓΑΙΑ”, γνωρίζοντας και τηρώντας τα ήθη, τα έθιμα και τις παραδόσεις έκανε έκπληξη σήμερα το πρωί στους μικρούς μαθητές μας, φέρνοντάς τους  το πρώτο δώρο ως γούρι  για το 2025, δύο βιβλία και ένα επιτραπέζιο παιχνίδι για ατέλειωτες ώρες διασκέδασης,  κάτι που χαροποίησε και ευχαρίστησε ιδιαίτερα τα παιδιά!

Ευχαριστούμε θερμά το Σύλλογο Γυναικών Μητρόπολης “ΓΑΙΑ” για την προσφορά και το ενδιαφέρον  στη σχολική μας μονάδα και σας  ευχόμαστε καλοτάξιδο και δημιουργικό να είναι το 2025 με  επίτευξη όλων των στόχων σας!!!

ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ 2025

472659490 605517668638876 2845512561799417751 n

Πρώτη μέρα σήμερα  στο νηπιαγωγείο μας , ακολουθήσαμε όλα τα έθιμα και καλωσορίσαμε το 2025 με χειροτεχνία  ροδιού, παρασκευή και κόψιμο βασιλόπιτας. Τυχερή στάθηκε μετά από κλήρωση η Παναγιώτα μας με τον αριθμό 6. Της ευχόμαστε να είναι πάντα τυχερή στη ζωή της!

ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΟ ΚΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΤΟ 2025 ΜΕ ΥΓΕΙΑ,  ΠΡΟΟΔΟ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ!!! 

462584994 1243362950076483 9098189216852683162 n 467692077 599053039438766 6493926008588086024 n 467692077 610940778085334 5313042621736999272 n

 

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ” ΝΗΠΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ”

Στα πλαίσια του πρώτου  εργαστηρίου δεξιοτήτων “Ενδιαφέρομαι κι Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη” για φέτος ασχοληθήκαμε με την Συμπερίληψη, τον Αλληλοσεβασμό και την Διαφορετικότητα. Τίτλος του Εργαστηρίου:  “Νηπίων Παιδεία- το πρώτο βήμα στη Δημοκρατία”.

Στόχος μας ήταν τα νήπια να αποκτήσουν δεξιότητες σεβασμού, κριτικής σκέψης, συνεργασίας, και ενσυναίσθησης σε ζητήματα διαφορετικότητας και ποικιλομορφίας.

Ορίζεται η μουσική του εργαστηρίου που θα οριοθετεί την έναρξη και τη λήξη του.

Παιχνίδια ενεργοποίησης δέσιμο της  ομάδας.

Με τη συνοδεία κατάλληλης μουσικής

τα παιδιά γνωρίζονται, δένονται και συνεργάζονται.

43c1d475 6ef1 456e 83c2 0494072a93e4 2be1316a b0d2 449a ace9 cf027af1d2c3462442196 1741531466680686 3190982373773708464 n462548902 1810607769466864 3907529754148414866 n

Ένα μπουκέτο με λουλούδια.

Τα παιδιά φτιάχνουν ένα λουλούδι με τη φωτογραφία και το όνομα τους στο κέντρο. Σχεδιάζουν τα φύλλα του λουλουδιού και ζωγραφίζουν μέσα σε αυτό το αγαπημένο τους παιχνίδι.

ΤΟ ΜΠΟΥΚΕΤΟ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ

Η «επισκέπτης».

Μια κούκλα, μια ξεχωριστή φίλη, επισκέπτεται την τάξη μας και ζητάει την βοήθειά μας. Η Δώρα και ο αδερφός της μετακόμισαν πρόσφατα και δεν έχουν κανένα φίλο- Τα παιδιά στη γειτονιά την κοροϊδεύουν γιατί μιλάει ψευδά και τον αδερφό της γιατί δεν μπορεί να περπατήσει και κινείται με αναπηρικό καροτσάκι).

Συζητάμε για τα συναισθήματα της Δώρας και του αδερφού της , πως αισθάνονται, τι θα κάναμε εμείς  αν είμασταν στη θέση τους, αν τα ίδια είχαν αισθανθεί μόνα και διαφορετικά. Τα παιδιά πρότειναν  λύσεις για να βοηθήσουν την Δώρα να νιώσει καλύτερα και ζωγράφισαν αντίστοιχο φύλλο εργασίας.

462544699 1222820105630557 737003690552559159 n 462640152 3813434622255993 6203003681774758554 n

Μαθαίνουν τα συναισθήματα και στην Beebot.

ρομποτΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ.2jpgΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ.j1pg

 

Παρουσίαση κοινωνικής ιστορίας για την διαχείριση των συναισθημάτων από το ΙΕΠ.



Λήψη αρχείου

Δημιουργία πίνακα διπλής εισόδου

Τα παιδιά σημειώνουν στον πίνακα τον τρόπο που επιλέγουν τα ίδια για να ξεπεράσουν τον θυμό τους, την αναστάτωσή τους και γενικά μια δύσκολη κατάσταση που βιώνουν. Δημιουργούν το θυμόμετρο και το φανάρι του θυμού.ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΤΡΟΠΟΙ ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ1 ΦΑΝΑΡΙ ΘΥΜΟΥ ΘΥΜΟΜΕΤΡΟ

462438575 1209035117069812 186875132494541256 n 1

Ανάγνωση και επεξεργασία παραμυθιού.

Αφήγηση του παραμυθιού «Σοφία, η αγελαδίτσα τραγουδίστρια» , Pennart , 2000. ( θίγονται ζητήματα όπως: το ζήτημα της ταυτότητας και του αυτοπροσδιορισμού, της ένταξης σε ομάδες, το ζήτημα της αποδοχής, της απόρριψης, της διαφορετικότητας)

«Συνεχίζω το παραμύθι»:

Τα παιδιά ακούνε την ιστορία μέχρι ενός σημείου. Καλούνται στις ομάδες τους να δώσουν τη δική τους συνέχεια.

«Θερμόμετρο συναισθημάτων»

Τα παιδιά καταγράφουν  αναπαριστώντας με παγωμένες εικόνες τα πιθανά συναισθήματα που βιώνει η Σοφία μέσα από την ιστορία.

«Εσύ και εγώ μαζί»

Δημιουργούν ένα πύργο με τουβλάκια όσα είναι και τα παιδιά της τάξης. Σε κάθε τουβλάκι κολλούν χαρτάκια με το αρχικό γράμμα κάθε συμμαθητή  τους. Καλούνται να αφαιρέσουν ένα τουβλάκι από τον πύργο χωρίς να πέσει ο πύργος. Συνειδητοποιούν ότι όλοι είμαστε απαραίτητοι και πως όλοι μαζί είμαστε πάντα ποιο δυνατοί. Δίνεται ως φύλλο εμπέδωσης να φτιάξουν πύργους από τουβλάκια  με τα ονόματα των φίλων τους.

εσυ κι εγω μαζίΕΓΩ ΚΙ ΕΣΥ ΜΑΖΙ

Παίζουν  το συνεργατικό παιχνίδι «Σου δίνω την καρδιά μου», όπου το κάθε παιδί πρέπει να πιάσει μια χάρτινη καρδιά με το μανταλάκι και να την δώσει στον διπλανό του χωρίς να πέσει κάτω.

καρδια

Δίνουν το σύνθημα της τάξης που είναι « Μ+Α+Ζ+Ι μας κάνει το ΜΑΖΙ για μια τάξη δυνατή».

462581239 597567053009570 3736000029906370244 n

Ομαδικό παιχνίδι «Ο κατάσκοπος»

Δίνεται η οδηγία στα παιδιά: «Περπατάς σαν κατάσκοπος με την εφημερίδα, κρύβοντας το πρόσωπό σου, με στόχο να μην κοιτάς κανέναν/καμία και να μη σε

βλέπει και κανείς/καμία». Με συνοδεία μουσικής

 

τα παιδιά κινούνται στην τάξη. Στο σταμάτημα του ήχου, τα παιδιά σταματούν να κινούνται και καλούνται «κατασκοπικά» να παρατηρούν το/τη διπλανό/η τους και εντοπίζουν ομοιότητες ως προς τα εξωτερικά τους χαρακτηριστικά. Ακολουθεί συζήτηση  με βάση τις παρατηρήσεις  τους.

 

ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΙ

«Ο εαυτός μου»

Ακούμε το τραγούδι «Εγώ είμαι εγώ» 

Διαβάζουμε το παραμύθι «Μέλπω η μοναδική» και ακολουθεί συζήτηση.

Η ΜΕΛΠΩ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ

κατασκευή «Ο εαυτός   μου»

Με τις εφημερίδες, οι φιγούρες, τοποθετούνται  σε κύκλο σε εμφανές σημείο της τάξης «χέρι-χέρι». Κάνουν χειροτεχνία καθρέφτη,  όπου ζωγραφίζουν τον μοναδικό τους εαυτό. Δημιουργία κολλάζ ( ο ένας και μοναδικός εαυτός μου) με τις εικαστικές δημιουργίες  των παιδιών. εσυ κι εγω μαζί.3jpg εσυ κι εγω μαζί.21jpg ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ Ο ΕΝΑς ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟς ΕΑΥΤΟς ΜΟΥ

Με τέμπερα σε χαρτί φτιάχνουν αποτύπωμα της παλάμης τους, το κόβουν και το δίνουν στην μητέρα τους όπου σε κάθε δαχτυλάκι εκείνη, πρέπει να γράψει ένα προτέρημα, ένα θετικό στοιχείο του παιδιού της. Την επόμενη ημέρα τα παρουσιάζουν στην ολομέλεια. Δημιουργούν  μια ανθοδέσμη.

χερακι462561570 971422968375233 5582959723821141072 n

Προβολή video: «Η εχθρόπιτα»

 

Ακολουθεί συζήτηση και προφορική  επεξεργασία. Σε ζευγάρια καταγράφουν με όποιο τρόπο μπορούν (εικονικά, συμβολικά), τις προτάσεις τους για να επιλύσουν τις όποιες διαφορές τους με άλλα παιδιά. Τις παρουσιάζουν στην ολομέλεια.

Δημιουργία εννοιολογικών χαρτών

https://coggle.it/diagram/ZzjPanH5wJ7ylzsg/t/%CF%84%CE%B9-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%87%CE%B1%CF%81%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CF%85%CF%82

με το τι μας κάνει χαρούμενους στην τάξη και για τους τρόπους επίλυσης των διαφορών /συγκρούσεων με βάση τις προτάσεις που διατύπωσαν. Εκτυπώνονται και αναρτώνται σε εμφανές  σημείο την τάξη για να τους συμβουλεύονται.

https://coggle.it/diagram/ZzjW-rZ2NpfZwNe3/t/%CF%80%CF%89%CF%82-%CE%BB%CF%85%CE%BD%CF%89-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B5%CF%82-%CE%BC%CE%BF%CF%85

Θεατρικό παιχνίδι. Σε τυχαία ζευγάρια επιλέγουν μια κάρτα με μία κατάσταση διένεξης. Συμβουλεύονται τον εννοιολογικό χάρτη με τις προτάσεις επίλυσης και συναποφασίζουν την πρόταση και την  παρουσιάζουν.

Ομαδική κατασκευή «Η κουρτίνα της αγάπης»

Η ΚΟΥΡΤΙΝΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ

« Η πίτα της φιλίας»

Σε μικρές ομάδες αποφασίζουν τα συστατικά που θα περιέχει η  συνταγή της πίτας της φιλίας, καταγράφεται σε χαρτί(αγάπη, χαρά, γέλιο, καλοσύνη, βοήθεια, φροντίδα, ξενοιασιά, κ.α. )και  την φτιάχνουν ομαδικά  με φυσικά υλικά από την αυλή μας και σε χαρτόνι. Δίνεται ως εμπέδωση αντίστοιχο φύλλο εργασίας.

Η ΠΙΤΑ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ 1 Η ΠΙΤΑ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ

Αφήγηση  του παραμυθιού «Έλμερ»

th

συζήτηση,  προβληματισμός, εικαστική δράση σε ζευγάρια (ζωγραφίζουν από ένα κομμάτι του παζλ- ελέφαντα και  δημιουργούν ομαδικά τον έλμερ.

ΕΛΜΕΡ 1 ελμερ

«Όλοι είμαστε διαφορετικοί»

Μοιράζονται φωτογραφίες ανθρώπων από: α) διαφορετικές ηλιακές ομάδες, β) διαφορετικές εθνικές-φυλετικές ομάδες, γ) διαφορετική ενδυμασία, δ) διαφορετική εξωτερική εμφάνιση (μαλλιά, χρώμα μαλλιών, δέρματος). Ομαδοποιούν τις φωτογραφίες με βάση το φύλο.

ΑΓΟΡΙ ΚΟΡΙΤΣΙ

«Ταυτότητες»

Σε ζευγάρια αναζητούν στο διαδίκτυο με την επίβλεψη της νηπιαγωγού σε επιλεγμένους ιστότοπους  πληροφορίες για τα στοιχεία που αναγράφονται στην ταυτότητα και  δημιουργούν τις δικές τους ταυτότητες.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ

ομαδικό παιχνίδι «Το παζλ της γνωριμίας»

Τα νήπια κάθονται σε κύκλο  χωρισμένα σε πέντε ομάδες,  ρίχνουν το ζάρι και απαντούν σε ότι φέρνει το ζάρι κάθε φορά (αγαπημένο φαγητό, παιχνίδι, χρώμα, φίλος …)

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΟ ΖΑΡΙ ΤΗΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ ΤΟ ΖΑΡΙ ΤΗς ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ

Κουκλοθέατρο «Το Ζαμπντερφίλιο»( Zabderfilio).

ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ΖΑΜΠΕΡΦΙΛΙΟ κουκλοθεατρο

Ένα διαφορετικό  ζώο που ψάχνει για φίλους , αλλά κανένα άλλο ζώο δεν το κάνει παρέα γιατί είναι απλά παράξενο. Ακολουθεί συζήτηση και επεξεργασία. Τι θα συνέβαινε αν ένα …Ζαμπντερφίλιο ζητούσε να γίνει φίλος μας.

ζαμπερφιλιο

Καταγραφή των ιδεών των παιδιών σε ένα ψηφιακό νοητικό χάρτη.

https://coggle.it/diagram/ZzzH6bznpGyx6L66/t/%CF%84%CE%B9-%CE%B8%CE%B1-%CE%BB%CE%AD%CE%B3%CE%B1%CE%BC%CE%B5-%CF%83%CE%B5-%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CE%B6%CE%B1%CE%BC%CF%80%CE%B5%CF%81%CF%86%CE%AF%CE%BB%CE%B9%CE%BF-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B6%CE%B7%CF%84%CE%BF%CF%8D%CF%83%CE%B5-%CE%B3%CE%AF%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%86%CE%AF%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CE%B1%CF%82

Ακούμε το τραγούδι «Χέρια σαν  κι αυτά» 

Δημιουργία αφίσας με τίτλο « όλοι μαζί,  όλοι ίσοι» 

462584013 1376379243340525 8723509295997961767 n 472001033 559296973672399 37359381294022237 n

Η οικογένειά μου

Παρακολουθούν διαδικτυακά  το παραμύθι “Η Χρυσομαλλούσα και οι  3 αρκούδες”

 

ακολουθεί αναδιήγηση  του παραμυθιού και σχετικά παιχνίδια

ΟΙ 3 ΑΡΚΟΥΔΕΣ

Παρουσιάζουν την οικογένειά τους, τον αριθμό μελών της, συζητούν γι’ αυτή και την αποτυπώνουν εικαστικά.

Παρουσιάζονται πίνακες ζωγραφικής με θέμα την οικογένεια. Συζητούν για τις ομοιότητες και διαφορές με την δική τους οικογένεια.

Δίνεται σχετικό φύλλο εργασίας.

 

 

ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ-ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2024-25

ΔΙΚΤΥΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ

 

ΔΙΚΤΥΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ

Οι εκπαιδευτικοί του  νηπιαγωγείου μας κατά την σχολική χρονιά 2024-25  συμμετέχουν στο σχολικό δίκτυο νηπιαγωγείων “Δίαυλος επιμόρφωσης και συνεργασίας”, προκειμένου να προωθηθεί η συνεργασία, η αλληλοϋποστήριξη, η ανταλλαγή καλών πρακτικών και ιδεών μεταξύ των μελών του,  καθώς και η ενδοσχολική επιμόρφωση.

Στο σχολικό δίκτυο συμμετέχουν  τα εξής νηπιαγωγεία: 6ο, 10ο, 23ο Νηπιαγωγείο Καρδίτσας, 2ο Νηπιαγωγείο Μητρόπολης, Νηπιαγωγείο Παλαιοκκλησίου, 1ο Νηπιαγωγείο Προαστίου, Νηπιαγωγείο Αγίας Τριάδας, Νηπιαγωγείο Ανθηρού.

Η πρώτη μας Ενδοσχολική επιμόρφωση πραγματοποιήθηκε δια ζώσης στο 6ο Νηπιαγωγείο Καρδίτσας από την νηπιαγωγό Ειδικής Αγωγής και πτυχιούχο Εικαστικής Τέχνης Μουτσανίδου Δέσποινα με τίτλο: Τεχνικές ζωγραφικής «Φροτάζ». Η θεωρία έγινε πράξη και η συνεργασία οδήγησε σε δράση ενεργού πολίτη: Η τεχνική «Φροτάζ» ήρθε στις τάξεις μας, οι μαθητές μας εμπνεύστηκαν και οι καρτούλες τους στάλθηκαν από το δίκτυό μας στο Επισκεπτήριο της αγάπης – Win Cancer.

462568825 510360012054834 3458716611255440550 n 462578486 933715498924378 8396528590661200776 n 467701011 1152218943150766 1592347622196806184 n

ΧΑΡΙΣΕ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ, ΔΥΝΑΜΩΣΕ ΤΟ ΦΩΣ!

Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε με ενθουσιασμό στη δράση που διοργάνωσε το ELNIPLEX για δεύτερη χρονιά, με τίτλο “Χάρισε ένα βιβλίο, δυνάμωσε το φως!” η οποία τελεί  υπό την Αιγίδα του Ελληνικού και Κυπριακού  Υπουργείου Πολιτισμού, την υποστήριξη του Ελληνικού και Κυπριακού Τμήματος   της IBBY.



Λήψη αρχείου

Η 21η ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ, η μέρα του χειμερινού ηλιοστασίου για το βόρειο ημισφαίριο, η μεγαλύτερη νύχτα του χρόνου, είναι πια ΗΜΕΡΑ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ ΒΙΒΛΙΩΝ με τους αγαπημένους μας, τους φίλους μας, τους μαθητές μας, τα παιδιά μας.

Σύνθημα της δράσης ήταν:

Αγόρασε ένα βιβλίο και χάρισέ το σε ένα παιδί.

Κι αν δεν μπορείς να αγοράσεις, αντάλλαξε, χάρισε ένα βιβλίο που ήδη έχεις και δυνάμωσε το φως σε νου και καρδιά!

Έμπνευσή τους αποτέλεσε το ισλανδικό έθιμο, Jolabokaflod, της Χριστουγεννιάτικης Βιβλιοπλημμύρας, όπου οι Ισλανδοί εδώ και 80 χρόνια περίπου την παραμονή των Χριστουγέννων, αγοράζουν, ανταλλάσσουν και διαβάζουν βιβλία.

Μετά από συνεννόηση  με τους γονείς των μαθητών μας ,  αποφασίστηκε να αγοράσουν οι ίδιοι  βιβλία για τα παιδιά τους, τα οποία θα τα έφερνε ως δώρο ο Άγιος Βασίλης την ημέρα της Χριστουγιαννιάτικης εκδήλωσης. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με τα δώρα του Άγιου Βασίλη, βιβλία και σελιδοδείκτες , και μάλιστα του ζήτησαν να τους τα διαβάσει. Εκείνος,  επέλεξε ένα στην τύχη γιατί δεν είχε τον χρόνο να τα διαβάσει όλα !

c6e508f4 7a2d 44e3 8d18 51312ed201ec 540975c9 1ef8 41b0 8516 e76192ba2060 1 462560282 458425747048970 474991199105093668 n

 

Αλλά η βιβλιοδράση δεν σταμάτησε στο σχολείο…..! Συνεχίστηκε και στο σπίτι όπου τα παιδιά διάβασαν  το αγαπημένο τους βιβλίο με τους γονείς τους!!!!

Ελπίζουμε να βοηθήσαμε κι εμείς στο να δυναμώσει το φως των βιβλίων και να φτάσει μέχρι τον ουρανό!!!

ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ

th

Στο χριστουγιαννιάτικο εργαστήρι, που πραγματοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου, τα παιδιά  φτιάξανε  με τους γονείς τους  σε ομάδες συνεργατικά κάρτες, οι οποίες στάλθηκαν στη  παιδιατρική κλινική του νοσοκομείου Καρδίτσας,

462648252 621787330193995 2498377484819528344 n

στο ΚΕΠΕΠ (Κέντρο Περίθαλψης Παίδων) Ν. Καρδίτσας,

462574289 2281778055534413 6919434443148495882 n

στο γηροκομείο Καρδίτσας και στα δημοτικά σχολεία Τελένδου και Αρκιών Δωδεκανήσου που έχουν ένα μαθητή.

462575284 8892070017573188 6153522625002192546 n 462568498 8504045549723355 6307856262446803166 n

Μικρές πράξεις εθελοντισμού, που ενστερνίζονται ιδιαίτερες αξίες όπως η αγάπη, η αλληλεγγύη, και η συλλογική συμμετοχή.

pijamas day

Τελευταίες μέρες του 2024 πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων και είπαμε να κάνουμε για πρώτη φορά στο νηπιαγωγείο πάρτι πιτζάμας. Ως ημέρα, ορίστηκε η Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου. Αποφασίσαμε με τα παιδιά να φτιάξουμε ζεστή σοκολάτα, να φέρουμε κουλουράκια και μπισκότα και να παρακολουθήσουμε χριστουγιαννιάτικη ταινία. Για να είμαστε άνετα, ήρθαμε στο σχολείο το πρωί φορώντας πιτζάμες και παντόφλες. Μετά από μια μικρή πασαρέλα και την καθιερωμένη φωτογράφιση, διαμορφώσαμε την παρεούλα σε χουχουλιάρικη γωνιά και τα παιδιά παρακολούθησαν με αμείωτο ενδιαφέρον την χριστουγιαννιάτικη ταινία Grinch. Ήταν μια ξεχωριστή, ιδιαίτερη και απολαυστική μέρα που μας άρεσε πολύ πολύ!!!

462584052 946676516892578 3912100220278858589 n462585080 1633995274195453 1718477728517874127 n

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ “ΚΑΝΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ”

ww

 

Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στη δράση  «Κανένα μικρό σχολείο δεν είναι μόνο του!» του HUMANSTORIES.GR ενόψει της γιορτής των Χριστουγέννων. Στείλαμε ευχετήριες χειροποίητες κάρτες που δημιούργησαν τα παιδιά του νηπιαγωγείου μαζί με τους γονείς τους, στο εργαστήρι κατασκευής  Χριστουγιαννιάτικης κάρτας που διοργανώσαμε στο σχολείο μας, στον μοναδικό μαθητή του δημοτικού  σχολείου Τελένδου, τον Σάββα και στον μοναδικό μαθητή του  Δημοτικού σχολείου Αρκιών , τον Άγγελο.

dimotiko Telendou1 2024 25arkioi3 254 scaled 1

«Πού βρίσκονται οι Αρκιοί και η Τέλενδος;» ρώτησαν τα παιδιά;

“Πώς περνούν  τη μέρα τους;”

«Για να απαντήσουμε στις απορίες τους, ανοίξαμε το χάρτη της τάξης και με τη βοήθεια της εφαρμογής Google Earth εντοπίσαμε τα μικρά νησάκια.

ΑΡΚΙΟΙ ΤΕΛΕΝΔΟΣ

Με την συμμετοχή μας σε αυτή την δράση επιδιώκουμε να καλλιεργήσουμε στα παιδιά την εν συναίσθηση, να προβληματιστούν , να μπουν στην θέση του άλλου και να αναρωτηθούν πως μπορεί να είναι η ζωή σε ένα σχολείο που φοιτά  ένας μαθητής, τις δυσκολίες  και τα εμπόδια που αντιμετωπίζει, την μοναξιά και την απομόνωση που μπορεί να αισθάνεται. Να εντοπίσουν ομοιότητες και διαφορές με τον δικό μας σχολείο.

Τα παιδιά με  μεγάλη προθυμία  και ενθουσιασμό γράψανε τις ευχές τους στις κάρτες, κάνανε ομαδικά ζωγραφιές  και πρότειναν να τους στείλουμε  και  εμείς μια φωτογραφία -καρτ ποστάλ  της λίμνης Πλαστήρα, του πιο όμορφου και χαρακτηριστικού  αξιοθέατου της περιοχής μας.

462566463 431704103211732 2281697201089841355 n 1 462568498 8504045549723355 6307856262446803166 n 462575284 8892070017573188 6153522625002192546 n 462569907 967000445452986 8390481587549085499 n 1

Φτιάξαμε δύο δέματα  γεμάτα αγάπη και τα στείλαμε με το ταχυδρομείο. Μικρές πράξεις από τους μαθητές μας  που κρύβουν μεγάλη αγάπη, αλληλεγγύη και ευαισθησία!

462566307 2682342505270900 613568852531441839 n 462574865 1324830325600673 8458758451422459875 n 1

 

Η ΧΡΙΣΤΟΥΓΙΑΝΝΙΑΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΙΑΝΝΙΑΤΙΚΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ

Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 19 Δεκέμβρη στις 11 το πρωί στο νηπιαγωγείο, η Χριστουγιαννιάτικη  γιορτή  που φέτος με την συμμετοχή των γονέων  ήταν πιο διαδραστική.  Αρχικά, τα μικρά ξωτικά του νηπιαγωγείου τραγούδησαν τα κάλαντα και διασκέδασαν τους γονείς  τους με τραγούδια, γέλια, χορό, ευχές και σκανδαλιές.

d2690855 1686 45a1 bf57 9777e48377fe 78abab83 4636 44d2 9e80 01ed1bbf4fe0 462551042 1821765051692368 1775401092534891910 n

462581578 898217235628129 5344717921143595779 nΣτην συνέχεια, δημιούργησαν συνεργατικά τα παιδιά με τους γονείς τους χριστουγιαννιάτικες κάρτες στο εργαστήρι που στήθηκε.

ecdb2802 aa50 4122 9e12 ff1cfc9525e2 f07021f6 bb50 46bb 8823 5a573cd0b87d88f6a49d a8de 4c9b 9bfd a93c6fc0f5a29293bbd1 5375 454b b4ac c3c71ec8d05068892d8a b7f0 44e8 8795 961da271867d

Παιδιά και γονείς γράψανε τις ευχές τους και τις κρεμάσανε στο δέντρο των ευχών.

8bba4246 56bf 4563 a0b1 4827e3cfc8ab c17199ca 4178 4295 8636 e802fb51128a cdfe7b3f 508c 4ac3 9c27 5772be4e120f

Μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε μικρούς και μεγάλους καθώς ήρθε ξαφνικά ο Άγιος Βασίλης , έφερε   δώρα στα παιδιά, βιβλία και σελιδοδείκτες και πραγματοποίησε την επιθυμία τους, να τους διαβάσει ο ίδιος  ένα βιβλίο.

540975c9 1ef8 41b0 8516 e76192ba2060 462576111 1127339072316165 264390382509622576 n5a61bfde e573 49ea b1db 78728df1c4e0 462560282 458425747048970 474991199105093668 n c6e508f4 7a2d 44e3 8d18 51312ed201ec

Οι γονείς είχανε ετοιμάσει πλούσιο  μπουφέ,  με γλυκές και αλμυρές γεύσεις και στο τέλος της γιορτής όλοι δοκιμάσαμε τα πλούσια εδέσματα, τσουγκρίσαμε τα ποτήρια μας, ήπιαμε χυμό και ανταλλάξαμε ευχές.

25f8c674 73a5 45fc aca3 9a136133df5e f9daa9f0 85db 4b9f 9616 89171b249890

Ομολογουμένως, ήταν μια όμορφη και ζεστή εκδήλωση που μας έφερε κοντά και έκανε τους γονείς για λίγο παιδιά. Επιθυμία όλων είναι να  επαναληφθεί!