11 Δεκεμβρίου: Παγκόσμια Ημέρα Παιδιού

PAGKOSMIA HMERA PAIDIOY

Η 11η  Δεκεμβρίου τιμά την ίδρυση της UNICEF και την προσφορά της στα παιδιά παγκοσμίως.

Στόχος του εορτασμού της ημέρας είναι η υπενθύμιση για το ότι δεν ήταν πάντοτε όλα αυτονόητα, ακόμα κι όταν μιλάμε για ζητήματα που αφορούν την αξιοπρέπεια και τα θεμελιώδη δικαιώματα των παιδιών. Όπως είχε πει και ο Αντώνης Σαμαράκης, «…Όταν έστω και ένα μόνο παιδί στερείται τα δικαιώματά του, τότε ακυρώνεται η έννοια “δικαιώματα του ανθρώπου”. Τα παιδιά χρειάζονται την αγάπη μας και τη φροντίδα μας όχι μόνο την παγκόσμια ημέρα του παιδιού, στις 11 Δεκεμβρίου, αλλά όλες τις μέρες του χρόνου…».

Για το λόγο αυτό έφτιαξαν ανθρωπάκια και με αυτά δημιούργησαν ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο, με την τεχνική του κολλάζ  και το μήνυμα «Τα παιδιά πρέπει να ζουν ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ κάθε μέρα!»…

DIADIKASIA

κι αφού μιλάμε για Χριστούγεννα φιλοτέχνησαν ένα κείμενο για τους γονείς τους με χρωματιστά λαμπιόνια!

MAMA

Τα έδωσαν στους γονείς τους με την αποχώρησή τους..

TELIKO

για να τους πουν πως κάθε παιδί είναι μοναδικό και γνωρίζοντας τα δικαιώματά του μεγαλώνει, ωριμάζει με το δικό του τρόπο, τους δικούς του ρυθμούς. Κάθε ενήλικας ωστόσο, οφείλει να γνωρίζει και να προστατεύει τα δικαιώματα του παιδιού και να δρα πάντα προς όφελος και με γνώμονα το βέλτιστο συμφέρον ενός παιδιού.

“Έχε το νου σου στο παιδί…γιατί αν γλιτώσει το παιδί υπάρχει ελπίδα!!!”

ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΡΙΟ ΑΓΑΠΗΣ-WIN CANCER

poster01 christmas 2025

Και τη φετινή σχολική χρονιά τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας συμμετέχουν σε μια εξαιρετική δράση γεμάτη αγάπη κι ενσυναίσθηση για το συνάνθρωπο!

Συμμετέχουμε κι εμείς στο ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΡΙΟ ΑΓΑΠΗΣ που διοργανώνει το WIN CANCER.

Oι μικροί μας εθελοντές και πάλι ανέλαβαν δράση, αφού πρώτα είδαν την ιστορία του μικρού Ορφέα,

paramithi 20x20cm

μίλησαν με την κοινωνική λειτουργό του σχολείου μας για την ασθένεια του καρκίνου…

ELISSABET

έφτιαξαν με την καθοδήγηση τη δική μας, υπέροχες χριστουγεννιάτικες κάρτες,

kat

τις γέμισαν ζεστές ευχές,

EYCHES

τις αγκάλιασαν για να διοχετεύσουν σε αυτές όλη τη θετική τους σκέψη κι ενέργεια,

KARTES KARTES PAREOYLA

τις έκλεισαν σε ένα φάκελο

fakelos

και τις ταχυδρόμησαν για να φτάσουν στο Κέντρο Καθοδήγησης Καρκινοπαθών.

Επίσης είχαν και μια άλλη αποστολή: να βρουν ένα όνομα για την κυρία του Επισκεπτηρίου

poster01 christmas 2025

κι αυτό που κυριάρχησε ανάμεσα στα πολλά που προτάθηκαν ήταν το ΧΑΡΑ, γιατί αυτή η κυρία με αυτό που κάνει μόνο χαρά προσφέρει…όπως χαρακτηριστικά είπαν..και… «πώς να κρυφτείς απ΄τα παιδιά…έτσι κι αλλιώς τα ξέρουν όλα!»

KARDIA CHARA

Πόσο περήφανοι όλοι μας που βάλαμε κι εμείς το δικό μας κρίκο στην αλυσίδα του «ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΡΙΟΥ ΑΓΑΠΗΣ», ώστε να φέρει φως, αγάπη και δύναμη εκεί όπου τη χρειάζονται περισσότερο!!

Συνεργασία με το Κέντρο Λογοθεραπείας-Εργοθεραπείας “Περί Λόγου”

caricature 5280767 960 720

Στο νηπιαγωγείο μας, την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2025, πραγματοποιήθηκε ενημερωτική-συμβουλευτική συνάντηση με τους γονείς των μαθητών μας σε συνεργασία με το Κέντρο Λογοθεραπείας- Εργοθεραπείας «Περί Λόγου» με θέμα «Βασικές Αρχές Λογοθεραπείας και Εργοθεραπείας, πότε απευθυνόμαστε στον Ειδικό» με εισηγήτρια την Λογοθεραπεύτρια κ. Θωμαή Φερφυρή Μπαζιάνα. Η συνάντηση είχε ως στόχο να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τους γονείς για την αξία της πρώιμης παρέμβασης και αντιμετώπισης τυχόν δυσκολιών  που μπορεί να εμφανίσουν τα παιδιά στον λόγο, την ομιλία,  την επικοινωνία, την προσοχή, την συμπεριφορά, την συγκέντρωση, την λεπτή και αδρή κινητικότητα, τον συντονισμό. Η κ. Φερφυρή Θωμαή μέσα από την ενδιαφέρουσα παρουσίασή της μίλησε για αναπτυξιακά ορόσημα  που αφορούν την λογοθεραπεία και την εργοθεραπεία και πως  μπορούν τα παιδιά να αναπτύξουν δεξιότητες και να ξεπεράσουν δυσκολίες.  Έλυσε απορίες και προβληματισμούς των γονιών, απάντησε σε ερωτήματα και μοιράστηκε πρακτικές συμβουλές και τρόπους στήριξης των παιδιών από την οικογένεια.
Την ευχαριστούμε θερμά για την παρουσία της στο νηπιαγωγείο μας, την πολύτιμη ενημέρωση και τις χρήσιμες συμβουλές που μας προσέφερε.
Ευχαριστούμε επίσης όλους όσους παραβρέθηκαν σε αυτή την όμορφη και σημαντική δράση του σχολείου μας.

5374be51 a87f 4e36 b4b7 e476575121d8ca8cece0 4e3b 459a 801c 7ff32fd26ad5

3 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ-ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

anaphria

Με αφορμή την 3η Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, και με σκοπό την ευαισθητοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας, αλλά και ευρύτερα της κοινωνίας επί ζητημάτων ισότιμης πρόσβασης των ατόμων με αναπηρία στην εκπαίδευση, στο νηπιαγωγείο μας διοργανώσαμε δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης που αφορούν στην προάσπιση του δικαιώματος των μαθητών/τριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση,  στην καταπολέμηση στερεοτύπων και προκαταλήψεων εντός της σχολικής κοινότητας και  στην αναγκαιότητα σεβασμού της μαθητικής ετερογένειας.

Παρακολουθήσαμε σε ζωντανή μετάδοση εκδήλωση που  διοργανώθηκε, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, στην αίθουσα Jacqueline de Romilly στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, όπου παρουσιάστηκαν δράσεις σχολείων, οι οποίες αναδεικνύουν την ανάγκη σεβασμού της διαφορετικότητας.

ZONTANH

Είδαμε ταινία μικρού μήκους…

πλούσιο εποπτικό υλικό για τα είδη αναπηρίας…

EPOPTIKO YLIKO

διαβάσαμε  εικονόλεξο

04a162be 0bc7 49b8 9990 f85d220f0378

ακούσαμε τραγούδια…

μπήκαμε στη θέση ατόμων με αναπηρία…

KINHTIKA

ζωγραφίσαμε με το αντίθετο χέρι ή το στόμα…

STOMA

γνωρίσαμε τη γραφή BRAILLE και γράψαμε το αρχικό του ονόματός μας…

archiko

φτιάξαμε αφίσες…

AFISA90444c29 5222 4127 a9aa a474bf132fa3

φωνάξαμε το σύνθημα «ΟΧΙ στις διακρίσεις..ΝΑΙ στη συμπερίληψη»…εμπνευστήκαμε από τη νοηματική γλώσσα και τραγουδήσαμε ένα κομμάτι του τραγουδιού «Ν’ αγαπάς» με τον τρόπο αυτό..

NAGAPAS

και το παρουσιάσαμε στο τέλος της ημέρας στους γονείς και κηδεμόνες…

τους κάναμε “μαθήματα” νοηματικής…

GONEIS

δημιουργήσανε ατομική κατασκευή που την πήρανε το μεσημέρι στο σπίτι τους

552c9585 8788 412c b2f5 d4cdff729963

και βάλαμε έστω κι ένα λιθαράκι στην προώθηση των δικαιωμάτων, της αξιοπρέπειας και της ευημερίας των ατόμων με αναπηρία σε κάθε πτυχή της ζωής!

EPILOGH

ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ ΜΗΝΑΣ…ΦΕΡΝΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΤΡΑΝΗ ΓΙΟΡΤΗ!!!

ELATO

1η του Δεκέμβρη σήμερα και στο κατώφλι του χειμώνα εμείς στο Νηπιαγωγείο μας στολίσαμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας, έτσι… για να καλοσωρίσουμε το μήνα, την εποχή, αλλά και να ετοιμαστούμε για τη μεγάλη γιορτή των Χριστουγέννων!!!

Μικρά χεράκια έστησαν το δέντρο, το στόλισαν από πάνω μέχρι κάτω με πολύχρωμα στολίδια υπό τους ήχους χριστουγεννιάτικης μουσικής…

0bf21d5a 2fe4 4a64 8455 27a3ac5ef148 94bfaae4 f624 40d4 9838 739929f38af8

κι ακολούθησε η φωταγώγησή του με τι άλλο.. με αντίστροφη μέτρηση…5..4..3..2..1…

Καλό μήνα…καλό χειμώνα… και καλά Χριστούγεννα!!!!

 

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ..”ΣΕΙΣΜΟΣ..ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΚΑΝΩ;”

CHELONITSES

Κατά τους μήνες Οκτώβριο-Νοέμβριο ασχοληθήκαμε με το Εργαστήριο Δεξιοτήτων «Σεισμός…και τώρα τι κάνω;» που εντάσσεται στην Ενότητα Φροντίζω το Περιβάλλον και στην υποθεματική «Κλιματική Αλλαγή, Φυσικές καταστροφές, Πολιτική Προστασία».

Σκοπός του προγράμματος ήταν να αποκτήσουν τα νήπια γνώσεις προετοιμασίας πριν την εκδήλωση ενός σεισμού, κατά τη διάρκεια και μετά την εκδήλωσή του.

Αρχικά παρακολουθήσαμε Power point με θέμα τους Φυσικούς κινδύνους…

συζήτηση και επεξήγηση αποριών γύρω από το θέμα των Φυσικών Κινδύνων…

δημιουργία εννοιολογικού χάρτη με τους Φυσικούς κινδύνους

ENNOIOLOGIKOI

εμπλουτισμός του ήδη υπάρχοντος εννοιολογικού χάρτη με ρήματα σχετικά με τους Φυσικούς κινδύνους

https://www.mindomo.com/mindmap/bd6d021e41804460a8436f50cec27f05

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Επίσκεψη στο νηπιαγωγείο από την κ. Ρένα, η οποία βίωσε από κοντά την πλημμύρα Daniel στο χωριό της, Μεταμόρφωση Καρδίτσας, το Σεπτέμβριο του 2023.

RENA

Τα νήπια άκουσαν την ιστορία της , της έκαναν ερωτήσεις και αποτύπωσαν ό,τι ένιωσαν σε ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.

 Ακολούθησε  παρουσίαση για το σεισμό ( Φωτόδεντρο) . …

συζήτηση για το εσωτερικό της γης ( διαφάνεια από Φωτόδεντρο).

Τα νήπια ζωγράφισαν το εσωτερικό της γης (ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ) και το έκαναν τρισδιάστατη κατασκευή .

GH

Παρακολούθησαν βίντεο για το εσωτερικό της γης

Κατασκευή με πλαστελίνη του εσωτερικού της γης

παρουσίαση από το Φωτόδεντρο  όπου φαίνεται πιο αναλυτικά το εσωτερικό της γης.

Παιχνίδι με φελιζόλ αναπαριστώντας το σεισμό στην επιφάνεια της γης…

PLAKES

 

Παρακολούθησαν βίντεο για τους μύθους δημιουγίας ενός σεισμού ανά τον κόσμο και συζήτηση γύρω από τους μύθους για τους σεισμούς..

Έπειτα οι μαθητές σε ομάδες των δύο ατόμων έκαναν αναπαράσταση τους μύθους με πλαστελίνη.

MYTHOI

Παιχνίδι διαδικτυακό για τους μύθους των λαών αναφορικά με το σεισμό https://learningapps.org/watch?v =pktg3vupa21

Παρακολούθησαν βίντεο για τον Εγκέλαδο κι ακολούθησε συζήτηση για τον αρχαίο ελληνικό μύθο του Εγκέλαδου..

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ  , ζωγραφίζουν τον Εγκέλαδο

Μελέτη των οδηγιών των σελίδων 4-5 από την παρουσίαση του ΟΑΣΠ με θέμα ¨Σεισμός : πως μπορούμε να προστατευτούμε” και συζήτηση πάνω στο θέμα

OASP

παρακολούθηση βίντεο με θέμα οδηγίες προς τα παιδιά με θέμα τον σεισμό,

PROSTASIA

Φτιάξαμε το δικό μας βαλιτσάκι

BALITSAKI TI CHREIAZOMASTE

Ακολούθησαν  δύο ακόμα βίντεο https://www.youtube.com/watch ?v=hIKK56lqFkg&t=19s και https://www.youtube.com/watch ?v=nYQ9DCR2iQo&t=192s από τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας με θέμα “Οδηγίες προστασίας από τον σεισμό” και “Εκπαιδευτικό βίντεο για προστασία από τους σεισμούς”

Παιχνίδι με θέμα “Σεισμός οδηγίες προς τους γονείς” 3 4 7 https://wordwall.net/resource/16 257778 .

Δημιουργία πίνακα με τις ίδιες οδηγίες ώστε να τον δώσουν στους γονείς τους . (ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ )

ODHGIES MAMA MPAMPA

Μάθαμε τους  τρεις χρήσιμους αριθμούς σε περίπτωση σεισμού και τον  ευρωπαϊκό αριθμό 112..φτιάξαμε κινητά τηλέφωνα με αυτόν τον αριθμό…

EKTAKTH ANAGKH 112

προβολή εικόνων με μέρη του σπιτιού και συζήτηση με μαθητές/τριες για τη σωστή κάλυψη τους σε περίπτωση σεισμού…μαθαίνουν το τρίπτυχο “ΣΚΥΒΩ-ΚΑΛΥΠΤΟΜΑΙ-ΚΡΑΤΙΕΜΑΙ”…και έφτιαξαν σεισμοσπιτάκια…

SL  SEISMOSPITAKIA

Παρακολούθησαν μία παρουσίαση από το Φωτόδεντρο με θέμα “Οι κίνδυνοι σε περίπτωση σεισμού” http://photodentro.edu.gr/v/item /ds/8521/10929

Παραδείγματα με τουβλάκια και άλλα αντικείμενα…

TOYBLAKIA

Συζήτηση και προτάσεις μαθητών για το τι μπορεί να διορθωθεί στην τάξη μας…

Μελέτη της αφίσας του ΟΑΣΠ “Μάθετε για τον σεισμό και προστατευτείτε»

OASP

Προσομοίωση σεισμού στην σχολική τάξη…

KATO APO THRANIA

Μαθαίνουν για τη μονάδα μέτρησης του σεισμού και  κατασκευάζουν το δικό τους σεισμογράφο…

 SEISMOGRAFOS1SEISMOGRAFOS 

 

Δημιούργησαν αφίσα με φωτογραφίες και συμβουλές που πρέπει να ακολουθούμε κατά τη διάρκεια του σεισμού και την τοποθέτησαν  στην είσοδο του σχολείου προς ενημέρωση των γονέων και των επισκεπτών του.

OCHI PANIKOS1

ανατρέξαμε στο 3ο μέρος της αφίσας του ΟΑΣΠ ΑΣΠΙΔΑ“ Μάθετε για τον σεισμό και προστατευτείτε” και έγινε διάλογος.

Παιχνίδια για το σεισμό…

PAICHNIDIA

 

Παρακολούθηση του παραμυθιού « Τα καρυδοτσουφλάκια» και σχετικό φύλλο εργασίας.

ΤΑ ΚΑΡΥΔΟΤΣΟΥΦΛΑΚΙΑ (εκπαιδευτικό παραμύθι για τον Σεισμό) – Ντέμη Ρούσσα

KARYDOTSOYFLAKIA

Παρουσίαση από το Φωτόδεντρο με θέμα “Μέτρα προστασίας στο δρόμο” http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/852 1/10925

Εντόπισαν σε σχετικό φύλλο τα μέρη που είναι κατάλληλα για συγκέντρωση μετά το σεισμό…

SKITSO1 SKITSO

Διαμοιρασμός φυλλαδίων που αφορούν στα μέτρα προστασίας πριν και μετά το σεισμό, στους γονείς και στους περαστικούς έξω από το σχολείο μας .

FYLLADIA1 FYLLADIA

Βιωματική προσομοίωση συγκέντρωσης της τάξης στον αύλειο χώρο του σχολείου…Βραβεία για τη συμμετοχή τους στην αντισεισμική άσκηση…

AYLEIOS CHOROS   BRABEIA

 

Άκουσαν το τραγούδι των Ημισκούμπρια “Σεισμός, φιλαράκο μη σε πιάνει πανικός”. https://youtu.be/zIS0GItfJS4 .

Οι μαθητές/τριες αναστοχάζονται επί της διαδικασίας. Γίνεται συζήτηση στην ολομέλεια για όλα αυτά που μάθαμε στα εργαστήρια λύνοντας γρίφους…

GRIFOI

παιχνίδια στο διαδραστικό πίνακα…

DIADRASTIKOS

αυτοαξιολόγηση…

AXIOLOGHSH

Έκαναν ρομποτική μαθαίνοντας στη ΒΕΕΒΟΤ τις κινήσεις που πρέπει να κάνει κατά τη διάρκεια ενός σεισμού (σπίτι…τραπέζι..κατάβαση σκάλας…έξοδος σπιτιού…ανοιχτός χώρος)..

ROMPOTIKH 1

Άψογη ανταπόκριση των νηπίων σε όσα μάθαμε κατά τη διάρκεια ενός πραγματικού σεισμού.

Εύγε σε όλα τους!!!!

 

 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΗΜΕΡΙΔΑ

caricature 5280767 960 720

caricature 5280767 960 720Το Νηπιαγωγείο μας διοργανώνει Συμβουλευτική συνάντηση – Συζήτηση με τους γονείς-κηδεμόνες των μαθητών μας σε συνεργασία με το Κέντρο Λογοθεραπείας – Εργοθεραπείας «Περί Λόγου», την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2025 στις 11:30 π.μ. στο χώρο του σχολείου μας, με θέμα: «Βασικές Αρχές Λογοθεραπείας και Εργοθεραπείας, πότε απευθυνόμαστε στον Ειδικό» και με Εισηγήτρια – Ομιλήτρια την Λογοθεραπεύτρια κ. Θωμαή Φερφυρή Μπαζιάνα.
Σας περιμένουμε όλες και όλους!

ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΜΕΙΣ… ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΓΗΣ!

Purple and Yellow Playful Illustrative World Childrens Day Presentation

Λέγεται πως δεν μπορείς να υπερασπιστείς τα δικαιώματά σου ως ενήλικας, αν δεν τα έχεις ως παιδί, γι’ αυτό και κάθε παιδί πρέπει να γνωρίζει, να νιώθει και να μπορεί να διεκδικήσει τα θεμελιώδη δικαιώματά του.

Έτσι, με αφορμή τη σημερινή Παγκόσμια Ημέρα των Δικαιωμάτων του Παιδιού, στο Νηπιαγωγείο μας μιλήσαμε για τα βασικά τους δικαιώματα, τα τραγουδήσαμε,  τα φτιάξαμε καπέλα,

KAPELA

με την ανάγνωση του παραμυθιού «Η Μίλι, η Μόλι και ο Αλφ» μάθαμε πως υπάρχουν παιδιά που δεν έχουν ούτε τα βασικά, όπως οικογένεια, ρούχα, παπούτσια, φαγητό, αλλά και χώρες όπου αυτά τα δικαιώματα δεν προστατεύονται.

Η κούκλα της τάξης μας μας μίλησε για τη UNICEF και το έργο της…

ARISTOYLA

έκρυψε εικόνες από τα δικαιώματα στην τάξη και τα παιδιά τα ανακάλυψαν και τα τοποθέτησαν στη σωστή τους θέση με βάση τα λόγια που διάβαζε η κυρία τους… τα ξεχώρισαν  κυκλώνοντάς τα και έπαιξαν ψηφιακά παιχνίδια στον διαδραστικό πίνακα.

POIHMAb4d45d10 19c0 4d10 9381 bb10ec1a4b4e18998b16 2f57 4f68 990b 964c2223cd03

Πάνω σε χρωματιστά χαρτόνια κόλλησαν κομματάκια εφημερίδας φτιάχνοντας τα γράμματα των λέξεων «ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ»… τα έβαλαν στη σωστή σειρά…παρατάχτηκαν με αυτά..

GRAMMATA

Προβληματίστηκαν κι αποφάσισαν πως μπορούν να συμβάλλουν σε έναν πιο δίκαιο κόσμο, ξεκινώντας από τη γνώση και το σεβασμό…το αποτύπωσαν σε ομαδική αφίσα…

AFISA

Συνειδητοποίησαν ότι τα δικαιώματα είναι εύθραυστα και ευαίσθητα σαν ένα λουλούδι που  χρειάζεται  συνεχώς φροντίδα, αγάπη και επαγρύπνηση…. και αυτό το έδειξαν  με την αφίσα – ομαδικό κολλάζ που δημιούργησαν.

642bb6db 64b4 4953 b030 df967467b10a 1 

Στην αποχώρησή τους παρουσίασαν στους γονείς τους ό,τι έμαθαν για τα δικαιώματα…

και στο τέλος της μέρας υπήρξε διάχυτη η αίσθηση πως κάθε παιδί αξίζει να μεγαλώσει με χαμόγελο, ασφάλεια, αγάπη κι αξιοπρέπεια!!!!

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ”ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΕΥΧΗΣ”

asteri

make a wishΤο νηπιαγωγείο μας, συμμετέχει και φέτος στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Αστέρι της Ευχής του Make A Wish(Κάνε -Μια Ευχή Ελλάδος), όπου μπορείτε να συνεισφέρετε στην εκπλήρωση ευχών παιδιών 3-17 ετών με σοβαρές ασθένειες με μία συμβολική δωρεά των 2€, και θα λάβετε ως αναμνηστικό το χάρτινο Αστέρι της Ευχής που θα σας υπενθυμίζει την προσφορά σας. Αξιοποιούμε ως εκπαιδευτικό εργαλείο το Αστέρι της Ευχής και μεταφέρουμε στα νήπια μηνύματα εθελοντισμού, προσφοράς , θετικής σκέψης και ψυχικής ενδυνάμωσης. Ακόμη, θα συμμετέχουμε και στον δημιουργικό διαγωνισμό του προγράμματος Αστέρι της Ευχής με μία συλλογική δημιουργία, αντλώντας έμπνευση από τις αξίες της προσφοράς και του εθελοντισμού!
Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας!

 

ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ…ΕΔΩ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ!!!

agalma

Τα γεγονότα του Πολυτεχνείου το 1973 ήταν μια από τις πιο δυνατές στιγμές αντίστασης απέναντι στη δικτατορία των Συνταγματαρχών. Φοιτητές και νέοι κατέλαβαν το κτίριο του ΕΜΠ, στήνοντας το δικό τους ραδιοφωνικό σταθμό και καλώντας τον κόσμο να αντισταθεί στο καθεστώς, με το περίφημο «Εδώ Πολυτεχνείο». Έτσι το Πολυτεχνείο έμεινε ως σύμβολο αγώνα για ελευθερία, δημοκρατία κι ανθρώπινα δικαιώματα, που εξακολουθεί να φορτίζει έντονα τη συλλογική μνήμη.

Στο νηπιαγωγείο δουλέψαμε τις έννοιες της δημοκρατίας, της δικτατορίας, της ελευθερίας, της ειρήνης και των ανθρώπινων δικαιωμάτων μέσα από υλικό που τα παιδιά μπορούν πραγματικά να αγγίξουν.

Διαβάσαμε την «Κυρά Δημοκρατία» και το βιβλίο «Στο δάσος»,

BIBLIA

συζητώντας τι σημαίνει να αποφασίζουμε όλοι μαζί, τι είναι η αδικία και πώς αισθάνονται όσοι δεν έχουν φωνή. Τα παιδιά ζωγράφισαν σκηνές από τα παραμύθια,

ELEYTHERO SCHEDIO

έπαιξαν μικρούς ρόλους και πρότειναν λύσεις όταν «οι ήρωες» δυσκολεύονταν. Ακούσαμε τραγούδια όπως Ο Δρόμος , το ακορντεόν και τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο και μιλήσαμε για τα μηνύματά τους με απλό τρόπο, συνδέοντάς τα με την αξία της ελευθερίας και της ειρηνικής συνύπαρξης …. και ζωγραφίσανε ατομικά  στον τοίχο τα δικά τους συνθήματα.

7a85cb5f 64b9 4659 baf8 17fc1870c0c9

Έμαθαν για τα γεγονότα του πολυτεχνείου…

ERGASIES582079060 1165971255710143 4897245328928164192 nf4540f83 f246 44ec 89a6 500e3b2b0b0c

τα έβαλαν στο παιχνίδι τους…

LEGKOecdca24e 8f7d 4676 8623 7feafbbc7ace

το απεικόνισαν στο χαρτί…

POLYTECHNEIO

έμαθαν τα συνθήματα κι έφτιαξαν το ραδιόφωνο που τα εξέπεμπε…

82e0b3fb fb3b 4e05 8c8f de2751e3e5ea 216688a3 8568 4d65 b4e7 73245a04f0a0

 

SYNTHHMATA RADIOFONO

καθώς και ντουντούκες  όπου τα βροντοφώναξαν

a4b62bd6 58f5 4beb 80ea 94bae9010f43 

έμαθαν για τα πολιτεύματα της δημοκρατίας και της δικτατορίας…

DHM DIK

κάναμε προγραμματισμό με στόχο τα νήπια να οργανώσουν διαδρομές περνώντας μόνο από εικόνες που σχετίζονται με τη δημοκρατία…καθώς και να αφήσουν ένα κόκκινο γαρύφαλλο στην μνήμη τους, οδηγώντας το ρομπότ στο πολυτεχνείο…

ROMPOTIKHd28dc5c7 7ab1 4e8b a894 4f5063c040a1

φτιάξαμε ταυτότητες και κάναμε εκλογές με υποψήφιες τη Δημοκρατία και τη Δικτατορία κρατώντας όλες τις τυπικές εκλογικές διαδικασίες..

PSHFOS EKLOGES

είχαμε νικήτρια…τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ…

KATAMETRHSH PSHFON

ζωγραφίσαμε στον τοίχο μας πάνω σε χαρτί του μέτρου δυο καρδιές κι έναν ήλιο στη μέση καθώς και λέξεις σχετικές με το Πολυτεχνείο…

DHMIOYRGIES TOICHOS

κάναμε πορεία στην αυλή του σχολείου μας λίγο πριν την αποχώρησή μας κρατώντας το πανό που κατασκευάσαμε με εφημερίδες τις προηγούμενες ημέρες…

PANOPOREIA

βροντοφωνάξαμε τα συνθήματα της ημέρας..που είναι πάντα επίκαιρα…

φορέσαμε σαν βραχιολάκια τα περιστεράκια της ειρήνης…

PERISTERIA

…και κατανοήσαμε, ο καθένας με το δικό του τρόπο, ότι η δημοκρατία είναι κάτι που χτίζεται με σεβασμό, συνεργασία και καλοσύνη.