Η Πρωτομαγιά στο σχολείο μας 🌸
Η Πρωτομαγιά είναι μια ξεχωριστή ημέρα, γεμάτη χρώματα, αρώματα και όμορφα μηνύματα για τη φύση και τον άνθρωπο. Στο σχολείο μας την υποδεχτήκαμε με χαρά και δημιουργικότητα! Αρχικά, συζητήσαμε με τα παιδιά για το τι γιορτάζουμε την Πρωτομαγιά. Μιλήσαμε για την άνοιξη, την αναγέννηση της φύσης και τα λουλούδια που ανθίζουν παντού γύρω μας. Εξηγήσαμε επίσης, με απλό και κατανοητό τρόπο, ότι η ημέρα αυτή είναι αφιερωμένη και στους ανθρώπους που εργάζονται, τονίζοντας τη σημασία της δουλειάς και της συνεργασίας. Στη συνέχεια, περάσαμε στο πιο δημιουργικό κομμάτι της ημέρας μας: την κατασκευή του πρωτομαγιάτικου στεφανιού! Τα παιδιά, γεμάτα ενθουσιασμό, χρησιμοποίησαν πολύχρωμα λουλούδια και υλικά για να φτιάξουν τα δικά τους στεφάνια. Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα, καλλιέργησαν τη φαντασία τους, συνεργάστηκαν και χάρηκαν τη διαδικασία της δημιουργίας.
Καλή Πρωτομαγιά σε όλους, με υγεία, χαρά!!!
🌼🌿










