Χριστούγεννα 2025!!!
Ήρθε ο Δεκέμβριος ο πρώτος μήνας του χειμώνα και ο αγαπημένος των Χριστουγέννων! Στο νηπιαγωγείο μας κάναμε πολλές προετοιμασίες με μεγάλη χαρά και αποτελέσματα μοναδικά!!! Αρχικά στολίσαμε τις τάξεις μας, ζωγραφίσαμε τα παράθυρα μας και φτιάξαμε τα ημερολόγια αντίστροφης μέτρησης…
Δημιουργήσαμε πολλές χριστουγεννιάτικες κατασκευές, γράψαμε το γράμμα του Αη-Βασίλη, τον υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας και μας μοίρασε δώρα, κάναμε πυτζάμα πάρτυ και ήπιαμε ζεστή σοκολάτα βλέποντας χριστουγεννιάτικη ταινία…
Η όμορφη, γλυκιά χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα έκλεισε με την γιορτούλα μας. Τα παιδιά παρουσίασαν το θεατρικό έργο ΄΄Που πήγαν τα Χριστουγέννα΄΄. Αστεράκια, καλικάντζαροι, παιδάκια και νεράιδες μας έδωσαν το πιο όμορφο μήνυμα: Η αγάπη όλα τα μπορεί…η αγάπη πάντα κερδίζει!!!
Σας ευχόμαστε καλή χρονιά με υγεία, αγάπη και ευτυχία!!!!














































