Ο ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Μέσα σε μια συγκινητική ατμόσφαιρα γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικοί παρευρέθηκαν για τον Αγιασμό της νέας σχολικής χρονιάς, στον προαύλιο χώρο του 6ου Δημοτικού Σχολείου την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024!

 

ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ  ΧΡΟΝΙΑ !!!

20240911 100029