Μάλο και ο θησαυρός τουΒυθού
Μια υπέροχη παράσταση κουκλοθεάτρου, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν σήμερα τα παιδιά του σχολείου μας. Μας επισκέφτηκε η θεατρική ομάδα “AnimagnetGroup” με την παράσταση κουκλοθεάτρου «Μάλο και ο Θησαυρός του Βυθού». Ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία γεμάτη φαντασία, γνώση και σημαντικά μηνύματα για το περιβάλλον.
Μέσα από την όμορφη ιστορία του μικρού ήρωα Μάλο, τα παιδιά ταξίδεψαν στον μαγικό κόσμο της θάλασσας και γνώρισαν από κοντά τα προβλήματα που προκαλεί η ρύπανση των θαλασσών από τα πλαστικά απορρίμματα. Οι αγαπημένοι ήρωες της παράστασης βοήθησαν τα παιδιά να κατανοήσουν πόσο σημαντικό είναι να προστατεύουμε το θαλάσσιο περιβάλλον, να ανακυκλώνουμε και να φροντίζουμε τον πλανήτη μας με υπευθυνότητα και αγάπη.
Η διαδραστική μορφή του κουκλοθεάτρου κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των παιδιών, τα οποία συμμετείχαν ενεργά, εξέφρασαν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους και προβληματίστηκαν γύρω από περιβαλλοντικά ζητήματα που αφορούν όλους μας.
Παράλληλα, η παράσταση ανέδειξε αξίες όπως η συνεργασία, η ομαδικότητα και η αλληλεγγύη. Μέσα από τις περιπέτειες των ηρώων, τα παιδιά είδαν πως όταν συνεργαζόμαστε και βοηθάμε ο ένας τον άλλον, μπορούμε να ξεπεράσουμε δυσκολίες και να πετύχουμε σημαντικούς στόχους, όπως η προστασία του φυσικού μας πλούτου.
Η εμπειρία αυτή αποτέλεσε μια πολύτιμη ευκαιρία βιωματικής μάθησης και ευαισθητοποίησης, αφήνοντας στα παιδιά όμορφα συναισθήματα αλλά και σημαντικά μηνύματα που θα τα συνοδεύουν στην καθημερινότητά τους.
Ευχαριστούμε θερμά τους συντελεστές της παράστασης για τη μοναδική αυτή δράση και για τα σπουδαία μηνύματα που μετέφεραν στους μικρούς μας μαθητές.








