Μάλο και ο θησαυρός τουΒυθού

  Μια υπέροχη παράσταση κουκλοθεάτρου, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν σήμερα τα παιδιά του σχολείου μας. Μας επισκέφτηκε η θεατρική ομάδα “AnimagnetGroup” με την παράσταση κουκλοθεάτρου  «Μάλο και ο Θησαυρός του Βυθού». Ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία γεμάτη φαντασία, γνώση και σημαντικά μηνύματα για το περιβάλλον.

  Μέσα από την όμορφη ιστορία του μικρού ήρωα Μάλο, τα παιδιά ταξίδεψαν στον μαγικό κόσμο της θάλασσας και γνώρισαν από κοντά τα προβλήματα που προκαλεί η ρύπανση των θαλασσών από τα πλαστικά απορρίμματα. Οι αγαπημένοι ήρωες της παράστασης βοήθησαν τα παιδιά να κατανοήσουν πόσο σημαντικό είναι να προστατεύουμε το θαλάσσιο περιβάλλον, να ανακυκλώνουμε και να φροντίζουμε τον πλανήτη μας με υπευθυνότητα και αγάπη.

  Η διαδραστική μορφή του κουκλοθεάτρου κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των παιδιών, τα οποία συμμετείχαν ενεργά, εξέφρασαν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους και προβληματίστηκαν γύρω από περιβαλλοντικά ζητήματα που αφορούν όλους μας.

  Παράλληλα, η παράσταση ανέδειξε αξίες όπως η συνεργασία, η ομαδικότητα και η αλληλεγγύη. Μέσα από τις περιπέτειες των ηρώων, τα παιδιά είδαν πως όταν συνεργαζόμαστε και βοηθάμε ο ένας τον άλλον, μπορούμε να ξεπεράσουμε δυσκολίες και να πετύχουμε σημαντικούς στόχους, όπως η προστασία του φυσικού μας πλούτου.

  Η εμπειρία αυτή αποτέλεσε μια πολύτιμη ευκαιρία βιωματικής μάθησης και ευαισθητοποίησης, αφήνοντας στα παιδιά όμορφα συναισθήματα αλλά και σημαντικά μηνύματα που θα τα συνοδεύουν στην καθημερινότητά τους.

  Ευχαριστούμε θερμά τους συντελεστές της παράστασης για τη μοναδική αυτή δράση και για τα σπουδαία μηνύματα που μετέφεραν στους μικρούς μας μαθητές.

1 1

2 1

«Πλανήτης SOS: Η αποστολή των πουλιών από τη θεατρική ομάδα FluxofArt στο σχολείο μας»

Το σχολείο μας είχε την ευκαιρία να υποδεχθεί τη θεατρική ομάδα FluxofArt με τη διαδραστική περιβαλλοντική παράσταση «Πλανήτης SOS: Η αποστολή των πουλιών». Μέσα από ένα βιωματικό θεατρικό ταξίδι, ο χώρος του σχολείου μεταμορφώθηκε σε μια ονειρική Νεφελοκοκκυγία, εμπνευσμένη από τους «Όρνιθες» του Αριστοφάνη και τα σκηνικά του Γιάννη Τσαρούχη.

Τα παιδιά έγιναν συνδημιουργοί μιας ζωντανής ιστορίας με κεντρικό άξονα το περιβάλλον, τη συνεργασία, τη δημοκρατία και το μέλλον του πλανήτη μας. Αναρωτηθήκαμε τι θα συνέβαινε αν οι Όρνιθες ζούσαν στον σημερινό κόσμο, αν υπήρχε αρκετό οξυγόνο για όλους και πού θα μπορούσαν να χτίσουν τη δική τους Νεφελοκοκκυγία.

Κατά τη διάρκεια της παράστασης, αντιμετωπίσαμε συμβολικά τα εμπόδια της κλιματικής αλλαγής και ανακαλύψαμε τρόπους προστασίας του περιβάλλοντος. Μέσα από την παρατήρηση και τη συμμετοχή, συνειδητοποιήσαμε τη σημασία της φύσης μέσα στην πόλη και τη βαθύτερη ανάγκη για προστασία του πλανήτη μας.

1 2

2 2

3 1

 

Μια φορά κι έναν καιρό…κάνει κύκλους το νερό!

Με πολύ χαρά, υποδεχτήκαμε στο χώρο του σχολείου μας, τη θεατρική ομάδα “Παραμυθωνία”. Μας παρουσίασε μια διαδραστική παράσταση με τίτλο: Μια φορά κι έναν καιρό…κάνει κύκλους το νερό. Μια διαδραστική παράσταση με αφηγήση παραμυθιού, τραγούδι και μουσική. Στόχος του παραμυθιού ήταν η αφύπνιση της περιβαλλοντική συνείδησης των παιδιών για την προστασία και εξοικονόμηση του νερού.

 Η “Παραμυθωνία” είναι μια καλλιτεχνική ομάδα που αφηγείται παραμύθια με διάδραση, μουσική και χορό. Στόχος της είναι η διασκέδαση και η ψυχαγωγία των παιδιών, η αφύπνιση συναισθημάτων, η ενδυνάμωση της φαντασίας, η κριτική σκέψη και η δημιουργικότητα.

1 52 3

 

 

 

 

 

 

 

3 34 2

 

 

 

 

 

 

 

Τα παιδιά το χάρηκαν πολύ!! Συμμετείχαν ενεργά, χόρεψαν, τραγούδησαν αλλά και κατανόησαν την σπουδαιότητα αυτού του υπέρτατου αγαθού που ονομάζεται «νερό»