Η καλοκαιρινή μας γιορτή!
Με πολλή χαρά και συγκίνηση πραγματοποιήθηκε η τελική καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου μας, σηματοδοτώντας με τον πιο όμορφο τρόπο το κλείσιμο της σχολικής χρονιάς.
Στο πλαίσιο της γιορτής, οι μαθητές και οι μαθήτριές μας παρουσίασαν το θεατρικό «Το ξενοδοχείο των συναισθημάτων». Μέσα από τους ρόλους τους, τα παιδιά απέδωσαν με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο διαφορετικά συναισθήματα, δίνοντας ζωή στη χαρά, τη λύπη, τον θυμό, τον φόβο, την αγάπη και σε όσα νιώθουμε καθημερινά.
Με απλότητα, αυθορμητισμό και φαντασία, μας υπενθύμισαν πως όλα τα συναισθήματα είναι σημαντικά. Κανένα συναίσθημα δεν είναι «κακό» ή περιττό. Όλα έχουν τη δική τους αξία, όλα μας βοηθούν να γνωρίσουμε καλύτερα τον εαυτό μας και τους άλλους, όλα αποτελούν κομμάτι της ανθρώπινης εμπειρίας.
Η προσπάθεια των παιδιών, η συμμετοχή τους και ο τρόπος με τον οποίο στάθηκαν στη σκηνή μάς γέμισαν χαρά και περηφάνια. Η γιορτή αυτή δεν ήταν μόνο ένας αποχαιρετισμός στη σχολική χρονιά, αλλά και μια όμορφη υπενθύμιση της δύναμης της έκφρασης, της συνεργασίας και της αποδοχής.
Καθώς η σχολική χρονιά φτάνει στο τέλος της, αποχαιρετούμε τους μαθητές και τις μαθήτριές μας με αγάπη και ευχές για ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και φωτεινό καλοκαίρι. Κρατάμε τις στιγμές που μοιραστήκαμε, τις προσπάθειες, τα χαμόγελα, τις δυσκολίες που ξεπεράστηκαν και όλα όσα καταφέραμε μαζί. Ευχόμαστε σε κάθε παιδί να συνεχίσει να μεγαλώνει με δύναμη, καλοσύνη, φαντασία και εμπιστοσύνη στον εαυτό του.
«Κλείνουμε τη χρονιά με συγκίνηση, κρατώντας μαζί μας όλα όσα μας ένωσαν, μας δίδαξαν και μας έκαναν να χαμογελάσουμε.»
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!


