Στο δεύτερο στάδιο για την αναδιαμόρφωση της σχολικής αυλής , οι μικροί μαθητές του νηπιαγωγείου ανέλαβαν δράση . Με τα μάτια της αθωότητας και την κριτική τους ματιά, εντόπισαν τα προβλήματα που τους απασχολούσαν, απαθανατίζοντάς τα με φωτογραφίες και καταγράφοντάς τα με λεπτομέρεια. Η φωνή τους, δυνατή και καθαρή, έφτασε σε ολόκληρη τη σχολική κοινότητα, η οποία ανταποκρίθηκε με ενθουσιασμό. Γονείς, δάσκαλοι και μαθητές ενώθηκαν σε μια κοινή προσπάθεια, επισφραγίζοντας τη δέσμευσή τους με την υπογραφή ενός συμβολαίου, μιας υπόσχεσης για μια αυλή πιο όμορφη, πιο λειτουργική, πιο φιλική προς τα παιδιά.
• Τα παιδιά εντόπισαν τις ελλείψεις και τις φθορές του σχολείου
• Συμβόλαιο της αυλής.
Με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών τα παιδιά πρότειναν ιδέες για τη διαμόρφωση της αυλής. Οι ιδέες γράφτηκαν , ζωγραφίστηκαν και υπογράφτηκε σε ένα συμβόλαιο από όλη την εκπαιδευτική κοινότητα.