Ο Φλεβάρης κι αν φλεβίσει…
• Καλωσορίσαμε τον τελευταίο μήνα του χειμώνα με διασκεδαστικά παιχνίδια
• Κατασκευή το αγαπημένο μας φιδάκι σε παραλλαγή με χιονονιφάδες λόγω εποχής. Τα παιδιά έφτιαξαν μόνα τους το επιτραπέζιο συζήτησαν και κατέγραψαν τους κανόνες και το παιχνίδι ξεκίνησε. Μια εξαιρετική δραστηριότητα που συνδυάζει πολλούς μαθησιακούς στόχους, όπως ανάπτυξη γνωστικών, κοινωνικών ικανοτήτων και φυσικά μαθηματικών δεξιοτήτων. Επιπλέον ενισχύει τη συνεργασία και την ενδυνάμωση της ομάδας.
• Διαβάσαμε την ιστορία ΄΄ Χειμώνας και η κουκουβάγια κάνει μια ηρωική διάσωση΄΄. Θα καταφέρει άραγε η Κουκουβάγια, που βλέπει τα πάντα από ψηλά, να το δει, να πετάξει την κατάλληλη στιγμή και να το βοηθήσει; Μια καταπληκτική ιστορία που μας έδωσε την ευκαιρία να ασχοληθούμε με τη διαδικασία της τήξης – πήξης. Τα παιδιά σκέφτηκαν ιδέες για να απεγκλωβίσουν τα ζώα.
• 12 μήνες αθλητές
• Παιχνίδι με την κοινωνική λειτουργό
• Επίσκεψη από το Χαμόγελο του Παιδιού. Σκοπός του προγράμματος ήταν η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών και των εκπαιδευτικών για την πρόληψη κι αντιμετώπιση προβλημάτων και κινδύνων που αντιμετωπίζουν τα παιδιά.
• Παιχνίδι ομοιοκαταληξίας
• Παιχνίδι σειροθέτησης με χιονάνθρωπο
• Ο Γλεντζοφλέβαρος παραμύθι – το γράμμα Φ
• Παιχνίδι μνήμης . Τα παιδιά έφτιαξαν με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού το δικό τους παιχνίδι μνήμης το οποίο έπαιξαν και στο σπίτι τους.
• Διδακτική αξιοποίηση του ποιήματος ” Το ποταμάκι” του Ζαχαρία Παπαντωνίου
• Εικονόλεξο
• Παραμύθι ” Το σύννεφο που έβαλε τα κλάματα” και κατασκευή
• Παραμύθι Έλμερ και κατασκευή μάσκας
• Παραμύθι ” Έχασα τη μύτη μου και ψάχνω να τη βρω” – παιχνίδι με τον κλόουν
• Δραστηριότητα αγγλικών με το bee bot και τραγούδι για τα φρούτα
•Αποκριάτικες στολές επιστήμονες και μάσκες ζωάκια-πεταλούδες
•Παράσταση ” Το γαϊτανάκι”: Ιστορίες, παιχνίδια και καμώματα της Αποκριάς!!!Εκπαιδευτικό αποκριάτικο δρώμενο με ελληνικά έθιμα, παιχνίδια και πολλά παραδοσιακά τραγούδια.
• Κατασκευή χαρταετού (ομαδική και ατομική)



















































