Μια νέα θεματική ήρθε σαν πρόκληση στο σχολείο μας!!!!!
Πώς θα γίνουμε Μετεωρολόγοι; Τι είναι κώδικας; Τι είναι η αεροδυναμική; Ποιες είναι οι ιδιότητες του νερού;
Ερωτήματα που απαντήθηκαν μέσα από τις διάφορες δραστηριότητες και ενθουσίασαν τόσο πολύ μικρούς και μεγάλους που περιμέναμε με αγωνία να έρθει η μέρα που σαν “ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΟΙ” θα ανακαλύπταμε και ένα νέο καιρικό φαινόμενο!!!!
Έννοιες που προσεγγίσαμε μέσα από την Φυσική, την Ρομποτική, την Μουσική, την Δραματική Τέχνη, την Γλώσσα και τα Μαθηματικά.
ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΑΣ:
- ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
- ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΚΩΔΙΚΕΣ
- ‘ΧΟΡΕΨΑΜΕ ΣΤΗΝ ΒΡΟΧΗ”
- ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΤΟ ΛΕΞΙΚΟ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΑΜΕ ΣΤΑΓΟΝΕΣ
- ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΑΜΕ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΟΜΙΧΛΗΣ
- ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΤΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ ΒΙΩΜΑΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ .
- ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΣΑΙΤΕΣ ΜΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ.
- ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ
- ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΟΙ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ
- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΑΜΕ ΤΙ ΜΑΘΑΜΕ ΜΕ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΣ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ, ΜΕ LEGO KAI ME TO BEE – BOT






















