Παγκόσμια Ημέρα Ζώων

Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων

Στις 4 Οκτωβρίου γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων, μια μέρα αφιερωμένη στην ευαισθητοποίηση για τα δικαιώματα και την προστασία των ζώων. Για να τιμήσουμε αυτή τη σημαντική μέρα, οργανώσαμε δραστηριότητες με στόχο να καλλιεργήσουμε στους μαθητές μας την αγάπη και τον σεβασμό προς όλα ζώα, καθώς και τη σημασία της προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος στο οποίο ζουν.  Το Νηπιαγωγείο μας επισκέφτηκε η κτηνίατρος  κ. Στέλλα Δάνα, ανταποκρινόμενη θετικά στην πρόσκλησή μας και την ευχαριστούμε θερμά. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με την επίσκεψη της κτηνιάτρου, καθώς μοιραστηκε μαζί μας τις γνώσεις της σχετικά με τη φροντίδα και την υγεία των ζώων. Τέλος, τόνισε τη σημασία της υιοθεσίας ζώων.

Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης

Σας ενημερώνουμε ότι το Νηπιαγωγείο μας θα υποστηρίζεται, καθ΄όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2024-2025, από την Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης ΕΔΥ (πρώην ΕΔΕΑΥ), (άρθρο 17 του Ν.4823/2021, ΦΕΚ: 136 Α 03.08.2021).  Στο πλαίσιο αυτό θα βρίσκονται στο σχολείο μας κάθε Πέμπτη 09:00-13:00, η ψυχολόγος Εύα Μπεναβέλη και η κοινωνική λειτουργός Μάρθα Αθανασίου. Η ΕΔΥ συνιστά πρωτοβάθμιο όργανο του Υπουργείου Παιδείας για την διερεύνηση των μαθησιακών αναγκών, τη μαθησιακή παρέμβαση μέσα από τον σχεδιασμό και την υλοποίηση εξατομικευμένων ή/και ομαδικών δράσεων, καθώς και την ψυχοκοινωνική υποστήριξη των μαθητών και των οικογενειών τους. Για οποιοδήποτε ζήτημα ενημερωθεί η ΕΔΥ, είτε υγείας, είτε οικογενειακό, ισχύει το απόρρητο που διασφαλίζεται από τις διατάξεις περί προσωπικών δεδομένων. Για την ένταξη των μαθητών στην ΕΔΥ είναι απαραίτητη η γραπτή συγκατάθεση των γονέων και κηδεμόνων.

Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!

2024-2025

 

Σας ευχόμαστε η σχολική χρονιά 2024 – 2025 να είναι δημιουργική, με την υπόσχεση από την πλευρά μας στο τέλος της χρονιάς, γονείς και παιδιά, να έχετε όμορφες αναμνήσεις από το νηπιαγωγείο μας. 

ΙΟΥΝΙΟΣ (α’ τμήμα)

ΙΟΥΝΙΟΣ

Ήρθε το καλοκαίρι!
Ήρθε το καλοκαίρι και όλοι μας με χαρά, σαν τα μικρά πουλάκια ανοίγουμε φτερά!
θα φύγουμε σε λίγο να βρούμε τη δροσιά, στο βουναλάκι πάνω στην ακροθαλασσιά!
να παίζουμε όλη μέρα γεμάτη ξεγνοιασιά στην αμμουδιά, στο κύμα, στης χλόης την  απλωσιά!
Ιούνιος ο πρώτος μήνας του καλοκαιριού, της ξεγνοιασιάς και της ανεμελιάς!!!
Του Ιούνη τα μαλλάκια γιασεμί και αηδονάκια!!!
Το αγαπημένο μας καλοκαίρι έφτασε και μαζί το τέλος της σχολικής χρονιάς!!!
Τις τελευταίες μας ημέρες, πριν κλείσουν τα σχολεία, απολαύσαμε πολλά καλοκαιρινά παιχνίδια, τραγουδήσαμε, φτιάξαμε τις καλοκαιρινές κατασκευές, προετοιμαστήκαμε για την καλοκαιρινή μας γιορτή!
Εποπτικό υλικό στην καλοκαιρινή μας τάξη.
Διαβάσαμε τα παραμύθια της κυρα-Ρήνης.
Είδαμε στον προτζέκτορα τα πλαστικά στο βυθό της θάλασσας – ο βυθός της θάλασσας και τα ζώα που κατοικούν σε αυτόν!
Κατασκευή χταποδιού, αφού είδαμε στον προτζέκτορα το ντροπαλό χταπόδι, της ψυχολόγου Νένας Γεωργιάδου(Θεραπευτικό παραμύθι συναισθημάτων – παιχνίδι με τα συναισθήματά μας).
14 15 1 16 1 17 1
Είδαμε, επίσης, στον προτζέκτορα, την γέννηση του ιππόκαμπου. Διαβάσαμε την ιστορία “Ο κύριος ιππόκαμπος” του Eric Καρλ. Κατασκευάσαμε καδράκια – ιππόκαμπους τρισδιάστατη κατασκευή.
10 212 328 1 11 1 12 2
Ζωγραφίσαμε, κόψαμε και κατασκευάσαμε κάρτες – καβουράκια, γράφοντας μέσα ευχές για το καλοκαίρι!
29 1 24 1
Ζωγραφίζαμε με πινέλα και τέμπερες πάνω σε άσπρες χάρτινες σακούλες καραβάκια για να τοποθετήσουμε, μέσα σε αυτές, τους φακέλους μας, τις εργασίες μας, κατά τη διάρκεια όλης της σχολικής χρονιάς!
16 117 14 5 1 1 2
Βάψαμε γυάλινα βαζάκια με πινέλα και με μπλε τέμπερες.
Βάψαμε με πινέλα με πολύχρωμες τέμπερες, κοχύλια, σωσίβια και ζωάκια του βυθού της θάλασσας, για να διακοσμήσουμε τα γυάλινα βαζάκια μας.
8 211 2
2 1 3 1
Καλοκαιρινή γιορτή μέσα σε κλίμα χαράς και βαθιάς συγκίνησης πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή μας, με την σύμπραξη της θεατρικής ομάδας Ένεκα Παιδείας. Η γιορτή μας είχε τίτλο  “Ο κήπος των θαυμάτων!” Πραγματοποιήθηκε στο χώρο του νηπιαγωγείου, με την παρουσία των γονέων -κηδεμόνων των νηπίων και προνηπίων.
8 1 9 1 10 13 25 21 32 27 1
 Μετά το τέλος της θεατρικής παράστασης, τα παιδιά τραγούδησαν Τα άσπρα καράβια τα όνειρα μας, Τα τζιτζίκια και δύο αγγλικά τραγούδια και ευχήθηκαν σε όλες και όλους, όπως κι εμείς οι εκπαιδευτικοί:
Καλό, αγαπημένο, ξέγνοιαστο και ανέμελο καλοκαίρι με υγεία, χαρά και ευτυχία!!!
21 27 1

ΜΑΪΟΣ (Α’ ΤΜΉΜΑ)

  Μάιος

Ο μήνας των ανθισμένων λουλουδιών και της Πρωτομαγιάς!

Παιδιά, ο Μάης έφτασε

με αγκαλιές λουλούδια,

χαρές και γέλια σκόρπισε,

ελπίδες και τα τραγούδια.

Στεφάνια ας του μπλέξουμε

με χίλια λουλουδάκια

και το χορό να στήσουμε,

παιδιά με τραγουδάκια!

…και ο τελευταίος μήνας της άνοιξης.

Η τάξη μας είναι ντυμένη ανοιξιάτικα!!!

10 11 12 13 14 15 20 21 22 18 19

Τα παιδιά παρατηρώντας ένα μεγάλο πολύχρωμο πρωτομαγιάτικο στεφάνι από πεπιεσμένο χαρτί, καθώς και μικρά χάρτινα, πολύχρωμα πρωτομαγιάτικα στεφανάκια, έμαθαν για την ιστορία των γεγονότων του 1886 στο Σικάγο και για το πώς η μέρα αυτή είναι ταυτισμένη με τον αγώνα όλων των ανθρώπων για μια καλύτερη ποιότητα ζωής.

 

18 1 16

 

Γιορτή της μητέρας, κάθε δεύτερη Κυριακή του Μάη…

Μητέρα λέξη μαγική

πολύτιμο πετράδι,

ένα στολίδι της ψυχής

και της ζωής το χάρη!

Του κόσμου ο ήλιος και το φως

που τις καρδιές φωτίζει

και ένα φιλί της η ψυχή

μ´ αγάπη πλημμυρίζει!

Κατασκευές για τη γιορτή της μητέρας.

24 25 23

Αλλαγές δεν παρατήρησαν τα παιδιά όσον αφορά την άνοιξη μόνο μέσα στην τάξη τους, αλλά και εξερευνώντας τον κήπο του νηπιαγωγείου ανθισμένα λουλουδάκια (γιασεμί)– ανθισμένα χορταράκια – ανθισμένα δέντρα φορτωμένα με καρπούς (αμυγδαλιά-μουσμουλιά).

2 3 417 1

 

Ζωγραφίσαμε το ποίημα της Ρένας Καρθαίου με τίτλο “ο Μάης” .

1

 

Διαβάσαμε ανοιξιάτικα παραμύθια. Κατασκευάσαμε:

 Γιατί χρειαζόμαστε τις μέλισσες; Αφού τσιμπάνε… Η μέλισσα Σουσού εξηγεί (Παιδικό παραμύθι),  προβολή στον προτζέκτορα για την μέλισσα, κατασκευή : Μέλισσες με τις κερήθρες τους

50 51 53 54 55   59

 

Πασχαλίτσες

57 58 32 33 34 31

Πεταλούδες

37 38 36

Είδαμε στον προτζέκτορα τη ζωή της μέλισσας και την Πασχαλίτσα εκδικητής.

52

 

Τα παιδιά του ολοήμερού τμήματος έκαναν πάρτι με τσάι και μηλόπιτα, έφτιαξαν μηλόπιτα και την έψησαν γράψιμο συνταγή μηλόπιτας.

61   60

Έφτιαξαν γλυκό ζελέ κεράσι για να προϋπαντήσουν το όμορφο καλοκαιράκι που κάνει σιγά-σιγά την εμφάνιση του!!!

 

47 48

 

Παιχνίδια στην τάξη με την χαρά της άνοιξης.

62  39 40 41 42

45 46

Εργαστήρια Δεξιοτήτων (α’ τμήμα)

Εργαστήρια δεξιοτήτων

Τον Απρίλιο oλοκληρώσαμε τον 3o θεματικό κύκλο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων: Φροντίζω το Περιβάλλον – Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη. Υποθεματική: Κλιματική αλλαγή – Φυσικές καταστροφές, Πολιτική προστασία. Τίτλος: Προστάτεψε το δάσος – είναι πηγή ζωής.

Βασικός σκοπός του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση, η εκπαίδευση και η αλλαγή συμπεριφοράς των μαθητών-τριών σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον και συγκεκριμένα στο δασικό οικοσύστημα. Τα δάση διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην μείωση του κινδύνου φυσικών καταστροφών, όπως πλημμύρες, ξηρασίες, κατολισθήσεις και άλλα ακραία γεγονότα. Σε παγκόσμιο επίπεδο, τα δάση μετριάζουν την κλιματική αλλαγή μέσω δέσμευσης άνθρακα, συμβάλλουν στην ισορροπία οξυγόνου, διοξειδίου του άνθρακα και υγρασίας στον αέρα. Οι επιμέρους στόχοι του προγράμματος είναι η ανάδειξη των σχέσεων και αλληλεπιδράσεων φυσικού και ανθρωπογενούς περιβάλλοντος, ο εντοπισμός των ανθρωπίνων δραστηριοτήτων που υποβαθμίζουν η απειλούν το φυσικό περιβάλλον και η ανάδειξη προληπτικών μέτρων, μέσα από διαδικασίες επίλυσης προβλήματος, διερευνητικής μάθησης, αρχές διαφοροποιημένης διδασκαλίας και περιγραφικής αξιολόγησης. Το πρόγραμμα επίσης ενθαρρύνει τη συνεργασία μεταξύ μαθητών, εκπαιδευτικών, γονέων, της τοπικής κοινωνίας καθώς και την συνεργασία με ειδικούς επιστήμονες για την επίτευξη αποτελεσματικής περιβαλλοντικής δράσης. Στοχεύει στην καλλιέργεια των δεξιοτήτων μάθησης του 21ου αιώνα, των δεξιοτήτων ζωής, των δεξιοτήτων του νου και των ψηφιακών δεξιοτήτων.

1ο εργαστήριο

Τί είναι δάσος; Τί βλέπω σε ένα δάσος; Με αφορμή την ανάγνωση του παραμυθιού ”Στο δάσος”, της Σοφίας Ζαραμπούκα, προέκυψαν διάφορα ερωτήματα όπως τί είναι το δάσος, τί βλέπω σε ένα δάσος κτλ., γίνεται καταγραφή ιδεών.

32 1 1 2   16 3

Ποια θεά είναι προστάτιδα των δασών;

15 1

 

Περπατώντας μια μέρα στο δάσος (ζωγραφική- ανάγνωση ιστορίας)

14 1

”Το μυστικό δάσος” (ζωγραφική)

10 1

Γνωρίζουμε τα δάση της Ελλάδας (ορεινά, πεδινά, παραθαλάσσια) – κολλάζ ταξινόμησης (τι υλικό είναι και τι δεν είναι από δέντρο- κόβω και κολλάω εικόνες από περιοδικά.

 

4 1

Μουσικοκινητικό δρώμενο με κλασική μουσική ”Μπαίνω μες στο δάσος αλλά δεν αγγίζω τα δέντρα”.

Το δέντρο που έδινε – αφήγηση.

24 1 37 1 38 1

 

2ο εργαστήριο

Η πανίδα των δασών (ζώα, έντομα, πουλιά και άλλα). Εικόνες από τα ζώα του τόπου μας. Καταγραφή απόψεων από τα παιδιά.

28 1

Έντομα (ζωγραφική)

Ασκήσεις αντιστοίχισης εντόμων.

Λουλούδια – μέλισσα. Τί μου αρέσει από το ντοκιμαντέρ της Disney που είδα ”Ο μαγικός κόσμος των ζώων”, αναφορικά με τη ζωή της μέλισσας.

11 1

 

3ο εργαστήριο

Προστατεύω τα ζώα!

30 1

Προστατεύω τα ζώα (ζωγραφική)

12 2

Ζώα που ζουν στα δάση μας (άσκηση- ζωγραφική)

 

Ασκήσεις αντιστοίχισης

 

Λεκτικά παιχνίδια με ζώα – έντομα. ”Ο μύρ και ο μήγκι- 2 μυρμήγκια εργατικά” -αφήγηση- επέκταση αφήγησης ένα ένα παιδί αναφέρει ένα έντομο και έπειτα βρίσκουμε πληροφορίες στο internet σχετικά με αυτό.

 

4ο εργαστήριο

Χλωρίδα των δασών (δέντρα, αγριολούλουδα, θάμνοι κα)

Πράσινη χαρούμενη γη (ζωγραφική)

13 1

Δέντρα του δάσους – είδη φύλλων που βρίσκω στο δάσος. Αντιστοίχιση δέντρων και φίλων.

Δημιουργούμε εικονοϊστορία για το δάσος και διαβάζουμε όπως μπορούμε.

17 133 1 34 1

5ο εργαστήριο

Δάσος: Πολύτιμος φίλος – Προσφορά του δάσους!

3 1    23 1

Δάσος (ζωγραφική) Τί προσφέρει το δάσος τον άνθρωπο; (ζωγραφική)

6 1

Τί προσφέρει το δάσος στους ανθρώπους και τα ζώα; (ζωγραφική).

5 1

Μουσικοκινητικό δρώμενο ”Μια μέρα στο δάσος”.  

 

6ο εργαστήριο

Κίνδυνοι του δάσους!!!

Ιστορία του καπνούλη- αφήγηση ιστορίας και ζωγραφική τί μου έκανε εντύπωση.

8 1

”Το δάσος κινδυνεύει”. Άσκηση σειραθέτησης και κολάζ. Τα παιδιά επισημαίνουν τους κινδύνους του δάσους (πυρκαγιές, σκουπίδια κα) -καταγραφή απόψεων των παιδιών.

9 1

Τα παιδιά παρακολουθούν στον προτζέκτορα το παραμύθι ”Ο ξυλαράκης” ζωγραφική παραμυθιού από τα παιδιά (τί μου έκανε εντύπωση και σε τι οι άνθρωποι μπόρεσαν να χρησιμοποιήσουν τον ξυλαράκη.

7 1

Επίσκεψη στο νηπιαγωγείο μας στις 24 Απριλίου το 2024, της πυροσβεστικής υπηρεσίας του τμήματος Καλλιθέας και συγκεκριμένα της κυρίας Δάφνης, αξιωματικού της πυροσβεστικής υπηρεσίας, η οποία μίλησα στα παιδιά για τους πυροσβέστες, τους δασοπυροσβέστες, τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν, για την στολή τους, την προσφορά τους κα. Στη συνέχεια, απάντησε σε τυχόν απορίες των παιδιών για τους πυροσβέστες.

7 2 6 2 5 2 4 2 3 2

Ασκήσεις ετοιμότητας σεισμού και πυρκαγιάς.

8 2

Ζωγραφική -τί μου έκανε εντύπωση από το πρόγραμμα της πυροσβεστικής υπηρεσίας.

39 1 40 1

Άσκηση διαδρομής ”Σβήνω τη φωτιά”

1 3 2 3

Θεατρικό παιχνίδι για το δάσος  ”Πυρκαγιά – αναδάσωση”.

36 1

 

7ο εργαστήριο

”Ο δεκάλογος του φίλου του δάσους”. Τα παιδιά μας λένε τις απόψεις τους σχετικά με το πώς μπορούμε να προστατέψουμε τα δάση!!!

 

2 4

Ο πλανήτης μας είναι στα χέρια των ανθρώπων (ζωγραφική)

2 2

Κατασκευάσαμε με χαρτοκολλητική ένα μεγάλο δάσος με δέντρα πουλιά έντομα και ζώα που ζουν σε αυτό.  

25 1 26 1 27 1         

ΑΠΡΙΛΙΟΣ (τμήμα Α)

 

ΑΠΡΙΛΙΟΣ

Ο Απρίλιος με: Πασχαλιά-πασχαλιά με τα κόκκινα τ’αυγά!

Χριστός Ανέστη! Τι χαρά!

Σωρός τα κόκκινα τα αυγά!

Τσουγκρίζουν όλα τα παιδιά.

Πάσχα σε κάθε γειτονιά!

 Όλες οι δράσεις μας το μήνα Απρίλιο είναι αφιερωμένες στο Πάσχα. Μάθαμε για τη ζωή, τα Πάθη του Χριστού, καθώς και για τα πασχαλινά έθιμα και τον συμβολισμό τους.

24

Στολίσαμε την τάξη μας πασχαλινή!

 

56

57 58 59 60 61

62 63

Διαβάσαμε πασχαλινά παραμύθια και ιστορίες.

55 1

Παίξαμε με χαρά πασχαλινά παιχνίδια.

19 30 31 41323940

Ζυμώσαμε και πλάσαμε πασχαλινά κουλουράκια αφού πρώτα γράψαμε και διαβάσαμε την πασχαλινή συνταγή μας.

20 21 42 43 47 48 49 50 51 52 53 544445

Βάψαμε τα πασχαλινά αβγουλάκια μας με χρώματα ζαχαροπλαστικής.

35 36 37 8384 33

Κάναμε διάφορες πασχαλινές κατασκευές με διάφορα υλικά:

-Τρισδιάστατα πασχαλινά αυγά

67 46

-Καλαθάκια λαγουδάκια

64 38

-Χάρτινα στεφανάκια με πασχαλινά αυγά.

68

-Πασχαλινά αυγά διακοσμημένα με διάφορα υλικά. Πασχαλινά λαγουδάκια.

65 66 89 90 9291 85 86 88

– Όμορφες πασχαλινές κάρτες με διάφορες ευχές.

74 73 75 76 77 78 79 70 71 72 29

 

Παρακολουθήσαμε στο προτζέκτορα βίντεο με την ιστορία και τα πάθη του Χριστού.

 

Παίξαμε στην αυλή το κυνήγι των πασχαλινών αυγών.

17 18 16 1 25 80 81 82

Παίξαμε κουκλοθέατρο για το Πάσχα.

1 1 2 1

Γεμίσαμε τα πασχαλινά μας καλαθάκια.

26 27 28

4 Απριλίου 2024 Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας. Μιλήσαμε με τα παιδιά για τα ζώα που πιθανόν να έχουν στο σπίτι τους και εκπλαγήκαμε για την αγάπη και την φροντίδα τους γι’ αυτά.

Συγκεντρώσαμε τροφές (ξηρά τροφή, κονσέρβες) για το Φιλοζωικό Σωματείο Παλαιού Φαλήρου. Προσκαλέσαμε και μας επισκέφτηκαν στο νηπιαγωγείο μας δύο εθελόντριες  από την Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία για την ενημέρωση των παιδιών. Ευαισθητοποίηση των παιδιών για τα αδέσποτα ζώα (Video, ερωτήσεις κα).

 

1 2 3 4

Στης 12 Απριλίου 2024, παρακολουθήσαμε την πραγματοποίηση εκπαιδευτικού, διαδραστικού προγράμματος, με τίτλο: Το μαγικό ουράνιο τόξο – κύκλος του νερού (καιρικά φαινόμενα), από τις ”Χρωμοπεριπέτειες”, στο χώρο του νηπιαγωγείου. Στη συνέχεια ζωγραφίσαμε σχετικά με το παραπάνω πρόγραμμα, τί μας έκανε εντύπωση.

5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

2223

 

Σας ευχόμαστε ολόψυχα, το φως της Ανάστασης να φωτίζει τις καρδιές και τη ζωή μας και να μας οδηγεί στο δρόμο της αγάπης και της αλληλεγγύης!!!

ΑΠΡΙΛΗΣ ΜΕ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΣΧΑΛΙΕΣ !! (Τμήμα Β)

Τον Απρίλιο ολοκληρώσαμε την θεματική με τίτλο : «Προστάτεψε το δάσος, είναι πηγή ζωής». Τα εργαστήρια και οι επιμέρους δράσεις αναλυτικά:

1ο εργαστήριο: Αφίσες WWF. Τα είδη των δασών.  Ομαδική εργασία: Το δάσος είναι ένα μέρος όπου….

2ο εργαστήριο: Η πανίδα του δάσους. Ζώα, πτηνά, έντομα και ερπετά που ζουν στο δάσος.

Καταγραφή απόψεων των παιδιών.

Video: ήχοι των ζώων που ζουν στα Ελληνικά δάση.

Φωτογραφικό safari στην αυλή μας (έντομα, πουλιά)

Βιβλία: 1. Τα ζώα και τα μέρη όπου ζουν 2. Η Άννα και ο Φίλιππος εξερευνούν το δάσος 3. Λεύκωμα του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας

Κατασκευή μακέτας ΤΟ ΔΑΣΟΣ και των ζώων όπου ζουν εκεί από πλαστελίνη.

3ο εργαστήριο: Η χλωρίδα του δάσους. Δέντρα, θάμνοι, μανιτάρια, λουλούδια του δάσους.

Προσθήκη αγριολούλουδων και δέντρων στην μακέτα του ΔΑΣΟΥΣ και πινακίδων.

Ακούμε το θρόισμα των φύλλων στο you tube

Φυτεύουμε μια ροδιά στην αυλή μας .

4ο εργαστήριο: Οφέλη από το δάσος. Από τι κινδυνεύει το δάσος.

Συζητάμε για τους κινδύνους από τους οποίους απειλούνται τα δάση. Καταρχάς οι πυρκαγιές, κατά δεύτερον η αλόγιστη υλοτόμηση και κατά τρίτον η ρύπανση τους από τους ανθρώπους.

Τραγούδι για το δάσος

5ο εργαστήριο: Το δάσος καίγεται. Προστασία και Πυροσβεστική Υπηρεσία.

Εποπτικό υλικό.

Επίσκεψη στο νηπιαγωγείο μας της αξιωματικού της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, κυρίας Δάφνης, η οποία μας μίλησε για την δύσκολη δουλειά του πυροσβέστη, και του δασοπυροσβέστη και απάντησε στις απορίες των παιδιών σχετικά με τον ρόλο των πυροσβεστών.

6ο εργαστήριο: Αναλαμβάνω δράση. Φυτεύω, αναδασώνω, προστατεύω. «Αν όλα τα παιδιά …..»

Προτάσεις των παιδιών σχετικά με την προστασία των δασών.

Φτιάχνουμε βιβλίο με τίτλο «Ο οδηγός του καλού επισκέπτη»

7ο εργαστήριο: Τι έμαθα τελικά;

Απολογισμός, καταγραφή των απόψεων των παιδιών, αξιολόγηση.

DSCN6773

Το δώρο μας στην κυρία Δάφνη.

DSCN6774

Για την αξιωματικό της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.

 

20240426 143531

η μακέτα του δάσους.

DSCN6768

το πρώτο βλαστάρι.

DSCN6806

DSCN6769DSCN6770 Από το σπόρο στον βλαστό. Του χρόνου μπορεί να έχουμε δεντράκι μουσμουλιάς.

20240426 143542 20240426 143546

20240426 143523

σημάνσεις στο δάσος.

DSCN6805DSCN6767DSCN6766 DSCN6807

Δράσεις για την 4η Απριλίου “Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας”

  1. Παρουσίαση από τα παιδιά των ζώων που έχουν στο σπίτι τους, έπειτα από την συμπλήρωση σχετικού ερωτηματολογίου (ανάγκη φροντίδας, υποχρεώσεις, χαρές)
  2. Πρόσκληση της εθελόντριας Κας Μαντά από την Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία για ενημέρωση των παιδιών και πραγματοποίηση παιδαγωγικών δραστηριοτήτων.
  3. Συγκέντρωση τροφών (κονσέρβες, ξηρά τροφή) για το φιλοζωικό σωματείο Παλαιού Φαλήρου.
  4. Κατασκευές: ταΐστρες και ποτίστρες για τις αδέσποτες γάτες της αυτής του σχολείου.
  5. Φυτεύουμε μια ροδιά στην αυλή του σχολείου μας σε ανάμνηση της 1ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικής Φιλοζωίας
  6. Ευαισθητοποίηση των παιδιών για το θέμα των αδέσποτων ζώων μέσα από τις ερωτήσεις και σχετικά videos
  7. Roxy 44’, Λάικα, ένα υπέροχο σκυλάκι 7.51’, Σκυλάκι μοναχό, τραγούδια για τα αδέσποτα ζώα. 4’

DSCN6709 DSCN6710 DSCN6711 DSCN6712 DSCN6713 DSCN6714DSCN6696 DSCN6698 DSCN6699 DSCN6700 DSCN6701 DSCN6702 DSCN6704

Μιλώντας για τα έντομα της Άνοιξης.

Επειδή αφορμές έχουμε μπόλικες, από τη μύγα που μπήκε στην τάξη, το κουνούπι που μας τσίμπησε, τα μυρμήγκια στην αυλή, τις πεταλούδες και τις πασχαλίτσες που βλέπουμε στο διάλειμμα, ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για τα έντομα.

Ο κύκλος της ζωής της πεταλούδας, η πασχαλίτσα που μας θυμίζει το Πάσχα, και 14 γρίφοι για τα έντομα. Στο τέλος φτιάχνει η κάθε ομάδα το δικό της έντομο για την αφίσα μας.

 

DSCN6678

Ο κύκλος της ζωής της πεταλούδας.

DSCN6736

Ομαδική κατασκευή.

DSCN6731 DSCN6732 DSCN6733 DSCN6734 DSCN6735 DSCN6737 DSCN6738katsoufa pasxalitsa20210527130613 mia kampia poly peinasmeni25171 o elefantas1 200x200w2b85d97d a932 4f06 bc72 8eab2dd46506