Εργαστήρια δεξιοτήτων 2024-25

Συνοπτική παρουσίαση ετήσιου σχεδίου δράσης εργαστηρίων δεξιοτήτων

Σχολικό έτος 2024-25

Συντονισμός και οργάνωση των εργαστηρίων: Δούγαλη Κωνσταντίνα
Την ομάδα σχεδιασμού των εργαστηρίων απαρτίζουν τα μέλη:
1. Βελισσαρίου Αγγελική
2. Δούγαλη Κωνσταντίνα
3. Τοζακίδου Ζουμπουλιά
4. Νανούση Κυριακή

Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων το σχολείο μας συνεργάζεται με διάφορους φορείς.

Η χρονολογική σειρά των θεματικών κύκλων ενδέχεται να τροποποιηθεί ανά τμήμα, ανάλογα με τις ανάγκες φοίτησης και τη σύμπλευση με σχέδια δράσης – επιμορφώσεις –έργα e-Twinning.

1ος θεματικός κύκλος

Ζω καλύτερα – ευ ζην

Τμήμα 1, Τμήμα 2, Τμήμα 3, Τμήμα 4

Θέμα: « Ενδυνάμωση, Συνεργασία, Αποδοχή – Προλαβαίνουμε τη βία πριν εμφανιστεί»

Διάρκεια: 7 εργαστήρια μίας διδακτικής ώρας έκαστο

Περίοδος υλοποίησης: Οκτώβριος – Νοέμβριος

Στόχοι: Ανάπτυξη Δεξιοτήτων ζωής, δεξιοτήτων 4cs, δεξιοτήτων νου.

Αξιολόγηση: Αρχική – Διαμορφωτική – Αποτίμησης

Δημιουργήματα μαθητών/τριών – Παραγόμενο υλικό

2ος θεματικός κύκλος

Ενδιαφέρομαι και ενεργώ, Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη

Τμήμα 1 , Τμήμα 2, Τμήμα 3, Τμήμα 4

Θέμα: «Αξίες ζωής»

Διάρκεια: 7 εργαστήρια μίας διδακτικής ώρας έκαστο

Περίοδος υλοποίησης: Δεκέμβριος – Ιανουάριος

Στόχοι: Ανάπτυξη Δεξιοτήτων ζωής, δεξιοτήτων 4cs, δεξιοτήτων νου

Αξιολόγηση: Αρχική – Διαμορφωτική – Αποτίμησης

Δημιουργήματα μαθητών/τριών – Παραγόμενο υλικό

3ος θεματικός κύκλος

Φροντίζω το περιβάλλον

Τμήμα 1, Τμήμα 2, Τμήμα 3, Τμήμα 4

Θέμα: «Για το δάσος μαθαίνω, δρω και ενεργώ»

Διάρκεια: 7 εργαστήρια μίας διδακτικής ώρας έκαστο

Περίοδος υλοποίησης: Φεβρουάριος – Μάρτιος

Στόχοι: Ανάπτυξη Δεξιοτήτων ζωής, δεξιοτήτων 4cs, δεξιοτήτων νου

Αξιολόγηση: Αρχική – Διαμορφωτική – Αποτίμησης

Δημιουργήματα μαθητών/τριών – Παραγόμενο υλικό

4ος θεματικός κύκλος

Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία

Τμήμα 1, Τμήμα 2, Τμήμα 3, Τμήμα 4

Θέμα: « STEM και η Γη γυρίζει»

Διάρκεια: 7 εργαστήρια μίας διδακτικής ώρας έκαστο

Περίοδος υλοποίησης: Απρίλιος – Μάιος

Στόχοι: Ανάπτυξη Δεξιοτήτων ζωής, δεξιοτήτων 4cs, δεξιοτήτων νου, δεξιοτήτων της τεχνολογίας, της μηχανικής και της επιστήμης.

Αξιολόγηση: Αρχική – Διαμορφωτική – Αποτίμησης

Δημιουργήματα μαθητών/τριών – Παραγόμενο υλικό