Συνοπτική παρουσίαση ετήσιου σχεδίου δράσης εργαστηρίων δεξιοτήτων
Σχολικό έτος 2024-25
Συντονισμός και οργάνωση των εργαστηρίων: Δούγαλη Κωνσταντίνα
Την ομάδα σχεδιασμού των εργαστηρίων απαρτίζουν τα μέλη:
1. Βελισσαρίου Αγγελική
2. Δούγαλη Κωνσταντίνα
3. Τοζακίδου Ζουμπουλιά
4. Νανούση Κυριακή
Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων το σχολείο μας συνεργάζεται με διάφορους φορείς.
Η χρονολογική σειρά των θεματικών κύκλων ενδέχεται να τροποποιηθεί ανά τμήμα, ανάλογα με τις ανάγκες φοίτησης και τη σύμπλευση με σχέδια δράσης – επιμορφώσεις –έργα e-Twinning.
1ος θεματικός κύκλος
Ζω καλύτερα – ευ ζην
Τμήμα 1, Τμήμα 2, Τμήμα 3, Τμήμα 4
Θέμα: « Ενδυνάμωση, Συνεργασία, Αποδοχή – Προλαβαίνουμε τη βία πριν εμφανιστεί»
Διάρκεια: 7 εργαστήρια μίας διδακτικής ώρας έκαστο
Περίοδος υλοποίησης: Οκτώβριος – Νοέμβριος
Στόχοι: Ανάπτυξη Δεξιοτήτων ζωής, δεξιοτήτων 4cs, δεξιοτήτων νου.
Αξιολόγηση: Αρχική – Διαμορφωτική – Αποτίμησης
Δημιουργήματα μαθητών/τριών – Παραγόμενο υλικό
2ος θεματικός κύκλος
Ενδιαφέρομαι και ενεργώ, Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη
Τμήμα 1 , Τμήμα 2, Τμήμα 3, Τμήμα 4
Θέμα: «Αξίες ζωής»
Διάρκεια: 7 εργαστήρια μίας διδακτικής ώρας έκαστο
Περίοδος υλοποίησης: Δεκέμβριος – Ιανουάριος
Στόχοι: Ανάπτυξη Δεξιοτήτων ζωής, δεξιοτήτων 4cs, δεξιοτήτων νου
Αξιολόγηση: Αρχική – Διαμορφωτική – Αποτίμησης
Δημιουργήματα μαθητών/τριών – Παραγόμενο υλικό
3ος θεματικός κύκλος
Φροντίζω το περιβάλλον
Τμήμα 1, Τμήμα 2, Τμήμα 3, Τμήμα 4
Θέμα: «Για το δάσος μαθαίνω, δρω και ενεργώ»
Διάρκεια: 7 εργαστήρια μίας διδακτικής ώρας έκαστο
Περίοδος υλοποίησης: Φεβρουάριος – Μάρτιος
Στόχοι: Ανάπτυξη Δεξιοτήτων ζωής, δεξιοτήτων 4cs, δεξιοτήτων νου
Αξιολόγηση: Αρχική – Διαμορφωτική – Αποτίμησης
Δημιουργήματα μαθητών/τριών – Παραγόμενο υλικό
4ος θεματικός κύκλος
Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
Τμήμα 1, Τμήμα 2, Τμήμα 3, Τμήμα 4
Θέμα: « STEM και η Γη γυρίζει»
Διάρκεια: 7 εργαστήρια μίας διδακτικής ώρας έκαστο
Περίοδος υλοποίησης: Απρίλιος – Μάιος
Στόχοι: Ανάπτυξη Δεξιοτήτων ζωής, δεξιοτήτων 4cs, δεξιοτήτων νου, δεξιοτήτων της τεχνολογίας, της μηχανικής και της επιστήμης.
Αξιολόγηση: Αρχική – Διαμορφωτική – Αποτίμησης
Δημιουργήματα μαθητών/τριών – Παραγόμενο υλικό